index       soaps, showbizz & sterren
PI Michael Jackson #82 Thats it?
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Topicgallery™ :
Smallish
Kleintje!
dinsdag 17 november 2009 @ 15:38 (#26) 

quote:
Zoon Michael Jackson heeft zelfde ziekte
Prince Michael heeft dezelfde huidziekte als zijn overleden vader. Dat heeft La Toya Jackson vertelt aan het Britse blad New!.

Volgens de zus van de King of Pop heeft ook Prince de huidziekte Vitiligo. "De ziekte heerst aan mijn vaders kant van de familie. Prince heeft het ook op zijn armen en op zijn borst", aldus La Toya.

Volgens de Jackson-telg hebben de kinderen het nog altijd zwaar met het verlies van hun vader. Prince, Paris en Blanket gaan naar er zelfs voor naar een psychiater. "De kamer van Paris hangt vol met posters van haar vader, Prince wil er niet over praten en Blanket is gewoon heel verdrietig. Hij huilt veel."

Laatst gewijzigd: dinsdag 17 november 2009, 15:07
Misschien al langsgekomen, maar ik zag net dit bericht.

Is dat zo?

Robijn48
Music was my first love
dinsdag 17 november 2009 @ 15:48 (#27) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef kvd het volgende:
ik vind het op een bepaalde manier wel 'schokkend'. Zo'n grote fan ben ik niet, maar ik ging naar de film denkende dat ik hem live hoor zingen. Blijft het dus voor een gedeelte oud mateiaal te zijn wat ik hoor. Wie weet hoeveel oud materiaal het wel niet is. Tuurlijk zullen ze zeggen dat het alleen maar op bepaalde momenten is gbeurd omdat het geluid slecht was, maar misschien is het wel op veel meer momenten dat wij denken, mischien zong hij wel helemaal niet zo goed/krachtig meer. Voel me dus op een bepaalde manier wel bedonderd.
Volgens mij is bij sommige songs heel goed te horen waar hij live zingt, hoor. Voorbeelden die me te binnen schieten: human nature en I just can't stop loving you. Dus ja...hij kon nog wel degelijk krachtig zingen

Justice for MJ!
Leef en laten leven

hondjes
dinsdag 17 november 2009 @ 15:57 (#28) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:21 schreef kvd het volgende:
ik vind het op een bepaalde manier wel 'schokkend'. Zo'n grote fan ben ik niet, maar ik ging naar de film denkende dat ik hem live hoor zingen. Blijft het dus voor een gedeelte oud mateiaal te zijn wat ik hoor. Wie weet hoeveel oud materiaal het wel niet is. Tuurlijk zullen ze zeggen dat het alleen maar op bepaalde momenten is gbeurd omdat het geluid slecht was, maar misschien is het wel op veel meer momenten dat wij denken, mischien zong hij wel helemaal niet zo goed/krachtig meer. Voel me dus op een bepaalde manier wel bedonderd.
Dat vind ik eigenlijk ook wel..
Hij zingt niet live, dan hoor je ook nog , dat er doubles zijn,,waar kijk je dan naar,

kvd
dinsdag 17 november 2009 @ 17:38 (#29) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Volgens mij is bij sommige songs heel goed te horen waar hij live zingt, hoor. Voorbeelden die me te binnen schieten: human nature en I just can't stop loving you. Dus ja...hij kon nog wel degelijk krachtig zingen
Dan verschillen we van mening Net human nature nog even bekeken, het eerste gedeelte vind ik eigenlijk ee beetje gehijg. Het tweede gedeelte wat je ziet (en vergeef me, ik kan niet het hele nummer op youtube vinden) zingt hij kachtiger, maar met een lijkt wel andere stem, dus ik ben bang dat dat dus al oud materiaal is. I just cant stop klinkt aardig, maar in vergelijking met Judith Hill lijkt het alsof hij heel geforceerd zingt, af en toe dat hjgerige, alleen op het einde vind ik het wat krachtig. Maar goed, het is mijn mening over zijn zingen, gelukkig mag iedereen er anders over denken.
Maar ik blijf het idee hebben dat je genept wordt. Het komt een beetje overeen met wat er van de week met (jawel) Britney Spears en haar geplaybackte concerten was, dat de Australische regering oproepte of ze live kon gaan zingen. Op een bepaalde manier wordt de bioscoopbezoeker (en als hij niet was overleden de concertbezoekers) genept met oud audiomateriaal.
En dan denk ik bij mezelf dat het toch minder goed met hem ging dan dat ik in eesrste instantie dacht na het zien van de film.....vaak zijn teksen niet zingen, geluid vervangen door oud geluid, (ik blijf erbij) vreemde bewegingen tijdens nummers.....ik ga wat twijfelen....

SteelDogg
Steel Dogg
dinsdag 17 november 2009 @ 18:02 (#30) 

Tja, ik had het gevoel dat hij veel sneller, en hoger zong. Kijk bijv. naar Billie Jean & Human Nature. Heel hoog, maar ook veel sneller als gewoonlijks..

Erg apart, ik had niet verwacht dat hij zo'n hoge stem zou hebben nog.. Tijdens Awards en dergelijke rond 2003- 2009 heb ik hem vaak horen praten, en dan klonk zijn stem toch wat zwaarder..

Pwnt all

bloempje-moi
dinsdag 17 november 2009 @ 19:55 (#31) 

Michael Jackson imitatie show oorlog tussen SBS en RTL

Verschrikkelijk!

Quote uit OP
quote:
Uiteraard kwam SBS vandaag ook met een extra persbericht over "Move like Michael Jackson". Hun Michael imitatie show heeft namelijk al duizenden aanmeldingen mogen ontvangen. Het programma is enkele weken aankondigd en het format komt weg bij de BBC. De broer van Michael zal in de jury plaatsnemen bij het SBS programma.

dollce
dinsdag 17 november 2009 @ 20:26 (#32) 

Op mjjcommunity staat een bericht dat die Evan Chandler is overleden.
Of het waar is weet ik niet.

quirina
dinsdag 17 november 2009 @ 20:39 (#33) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef dollce het volgende:
Ja het is waar

Lees het hier

En hier

Zelfmoord volgens de New York Post.

Ff wat geschiedenis

[ Bericht 7% gewijzigd door quirina op 17-11-2009 20:58 ]

bloempje-moi
dinsdag 17 november 2009 @ 20:40 (#34) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef dollce het volgende:
Schijnt zo te zijn ja. Misschien dat die jongen, die nu 29 is, eindelijk eens zijn mond open doet.

piepie
Smile
dinsdag 17 november 2009 @ 21:14 (#35) 

Hmm, dat is best een goed nieuws bericht over die Evan Chandler.
IMisschien toch last van zijn geweten?

Ik heb hier flmpje 3 uit een serie van 20 (meer dan de moeite waard is de hele serie !!),
Tegen het einde van het filmpje (9.38 min.) hoor je een gesprek tussen de vader (Evan Chandler) en stiefvader van die Jordy. Wat was ik kwaad toen ik dat hoorde. Ze hebben Michael gewoon bewust kapot willen maken.
Iets terug op het filmpje nog een ander geval van een ontmaskering van een jongen die ook beweerde misbruikt te zijn en keihard had gelogen.

SteelDogg
Steel Dogg
dinsdag 17 november 2009 @ 21:15 (#36) 

Hehe, werd eens tijd dit. Die idioot, dankzij hem is Michael kapot gegaan.. sinds 1993 is Michael en zijn carrière niet meer zoals het voorheen was..

<3

Pwnt all

Ian_Nick
+Mera = Win
dinsdag 17 november 2009 @ 21:24 (#37) 

Aan alle mensen die zich "bedonderd" voelen omdat Michael oude vocals zou gebruiken: hij spaarde zijn stem tijdens het repeteren ook voor de live shows, zoals hij zelf ook aangaf, dus oude vocals of niet, zoals hij het live had gedaan waren we toch niet achter gekomen.

All for love though, L.o.v.e.

Ibuprofian O+ Meracetamol
Taste The Chaos, Know Who You Are...

Moonwalk
You break it, You buy it.
dinsdag 17 november 2009 @ 21:32 (#38) 
Michael deed bij zijn concerten ook vaak earth song playbacken, dat zie je en hoor je gewoon. Ik snap echt niet waarom het dan in de docu zo shocking kan zijn. Wie zegt dat hij bepaalde dingen niet altijd playbackt en dat bij de repetities dus ook deed. Dan zou er sowieso studiomateriaal onder moeten, en dat is dus altijd "oud " omdat het niet live is.

Ik snap wel dat iedereen liever 100% live dingen ziet, maar ik ben net zo fan en vind het echt niet gek. Bijna elke pop artiest nept je wel een paar keer tijdens een live concert en dat zijn geen geheimen. De stukjes waar ze bewegen en wonderbaarlijk niet hijgen, dat zijn altijd nep stukjes. Stukjes waar woorden door het gehijg wat minder verstaanbaar zijn, of wiebelig zijn omdat ze op en neer dansen, die zijn live. Ik denk dat iedereen dat er altijd zo tussenuit kan pikken. Maargoed ik respecteer iedereen zn mening, snap alleen niet wat iedereen er nu precies zo erg vind omdat het de film van MJ is.

ohja en l.o.v.e. hoor naar iedereen die t wel erg vind ik bedoel het niet verkeerd

Moonwalk
dinsdag 17 november 2009 @ 21:36 (#39) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:02 schreef SteelDogg het volgende:
Tja, ik had het gevoel dat hij veel sneller, en hoger zong. Kijk bijv. naar Billie Jean & Human Nature. Heel hoog, maar ook veel sneller als gewoonlijks..

Erg apart, ik had niet verwacht dat hij zo'n hoge stem zou hebben nog.. Tijdens Awards en dergelijke rond 2003- 2009 heb ik hem vaak horen praten, en dan klonk zijn stem toch wat zwaarder..
Ja en die hoge stem doet hij als hij zingt, dat schijnt beter voor zijn stem te zijn. Ik heb een heleboel topics geleden een keer gezegd dat die hoge stem niet zijn eigen stem is. Hij heeft heel vaak met een zware stem gesproken maar het scheen goed voor zijn stem te zijn om hoog te praten. Hij wilde nu zijn stem sparen dus dan lijkt het ook passend dat hij nu weer hoog ging praten. Maar ik zal wel gelynched worden nu omdat ik het weer zeg

Moonwalk
dinsdag 17 november 2009 @ 21:39 (#40) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:57 schreef hondjes het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk ook wel..
Hij zingt niet live, dan hoor je ook nog , dat er doubles zijn,,waar kijk je dan naar,
Oh dit vind ik trouwens wel even een andere invalshoek
Stel nou dat er oud studiomateriaal bij de doubles is geplakt, en niet bij de echte MJ. Dat vind ik dan wel weer double op ( ) en wel erger dan het feit dat er studio materiaal werd gebruikt.

Oke ik ga er weer vandoor ben veel te fanatiek bezig hier hihi fijne avond allemaal !

piepie
Smile
dinsdag 17 november 2009 @ 22:23 (#41) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:21 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Janet was in haar huis in New York????
Toen Michael net was overleden is er geschreven dat Janet op een filmset was in Atlanta toen ze het nieuws hoorde.
Waar was ze nu?

matthijst
In a New York State of Mind
dinsdag 17 november 2009 @ 22:52 (#42) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:32 schreef Moonwalk het volgende:
Michael deed bij zijn concerten ook vaak earth song playbacken, dat zie je en hoor je gewoon. Ik snap echt niet waarom het dan in de docu zo shocking kan zijn.
Naja, ze doen alsof het MJ live is... Dat er delen playback zijn is uiteraard wel duidelijk.
Ben wel benieuwd welke nummers er dan wel "echt" live waren.

Het was al een bij vlagen redelijk dansende MJ die niet moonwalkte en nu dus ook nog eens niet live zong...
Knap verkocht door Sony, dat dan weer wel...

Human Nature zou idd ook maar zou bij elkaar geplakte stukjes kunnen bevatten. Jammer...

They Don't Care About Us

gifkwal
dinsdag 17 november 2009 @ 22:53 (#43) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef piepie het volgende:

[..]

Janet was in haar huis in New York????
Toen Michael net was overleden is er geschreven dat Janet op een filmset was in Atlanta toen ze het nieuws hoorde.
Waar was ze nu?
Ja, vaag weer. Ik denk dan eerder NY, omdat ze dat zelf zegt.

Beetje dubbel gevoel over Evan Chandler... ik wil niet blij zijn omdat iemand dood is (en al helemaal niet vanwege zelfmoord) maar ergens voelt het als een soort gerechtigheid? Hopelijk gaat Jordy idd praten, ben benieuwd in hoeverre die zelfmoord te maken heeft met het hele '93 schandaal.

Everyday create your history, every path you take you're leaving your legacy - MJ

kvd
dinsdag 17 november 2009 @ 23:16 (#44) 
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ja en die hoge stem doet hij als hij zingt, dat schijnt beter voor zijn stem te zijn. Ik heb een heleboel topics geleden een keer gezegd dat die hoge stem niet zijn eigen stem is. Hij heeft heel vaak met een zware stem gesproken maar het scheen goed voor zijn stem te zijn om hoog te praten. Hij wilde nu zijn stem sparen dus dan lijkt het ook passend dat hij nu weer hoog ging praten. Maar ik zal wel gelynched worden nu omdat ik het weer zeg
Niet om je te lynchen, maar wat een vreemd verhaal. Dan sprak en zong hij dus met een stem wat niet zijn normale stem is. Dat geeft alleen maar een ergere belasting op de stembanden, het is een verkeerd gebruik van je stembanden, wat weer kan leiden tot oa stembandpoliepen. Das dus alles behalve het sparen van je stem lijkt mij. M.I. zal geen enkele logopedist of stemtherapeut aanraden om je stem op zo'n abnormale manier te gebruiken...

Robijn48
Music was my first love
dinsdag 17 november 2009 @ 23:31 (#45) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:38 schreef kvd het volgende:

[..]

Dan verschillen we van mening Net human nature nog even bekeken, het eerste gedeelte vind ik eigenlijk ee beetje gehijg. Het tweede gedeelte wat je ziet (en vergeef me, ik kan niet het hele nummer op youtube vinden) zingt hij kachtiger, maar met een lijkt wel andere stem, dus ik ben bang dat dat dus al oud materiaal is. I just cant stop klinkt aardig, maar in vergelijking met Judith Hill lijkt het alsof hij heel geforceerd zingt, af en toe dat hjgerige, alleen op het einde vind ik het wat krachtig. Maar goed, het is mijn mening over zijn zingen, gelukkig mag iedereen er anders over denken.
Maar ik blijf het idee hebben dat je genept wordt. Het komt een beetje overeen met wat er van de week met (jawel) Britney Spears en haar geplaybackte concerten was, dat de Australische regering oproepte of ze live kon gaan zingen. Op een bepaalde manier wordt de bioscoopbezoeker (en als hij niet was overleden de concertbezoekers) genept met oud audiomateriaal.
En dan denk ik bij mezelf dat het toch minder goed met hem ging dan dat ik in eesrste instantie dacht na het zien van de film.....vaak zijn teksen niet zingen, geluid vervangen door oud geluid, (ik blijf erbij) vreemde bewegingen tijdens nummers.....ik ga wat twijfelen....
Oh jee, een vergelijking met Britney Spears? Nee, dat is hier m.i. niet op zijn plaats.
Als je goed luistert en zijn songs kent hoor je waar het live is en waar niet.
En tja, ikzelf denk dat er een verschil moet zijn tussen het begin van de rehearsals en het eind ervan. Aan het eind sliep hij immers niet meer, en het lijkt mij toch dat je dan veel minder goed in je vel zit.

Justice for MJ!
Leef en laten leven

piepie
Smile
woensdag 18 november 2009 @ 01:22 (#46) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:53 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ja, vaag weer. Ik denk dan eerder NY, omdat ze dat zelf zegt.

Hier heb ik een artikel + interview dat Janet op een filmset was in Atlanta toen ze het nieuws hoorde en dus niet in haar huis in New York,
Erg vaag ...

piepie
Smile
vrijdag 20 november 2009 @ 02:16 (#47) 

Ik zag dat ik de link was vergeten. Ik kon het filmpje met het interview van de medespeler uit haar film niet meer vinden, dus hier maar een andere link
http://www.inentertainmen(...)e-of-michaels-death/

Loveless85
OH! YEAH!
vrijdag 20 november 2009 @ 12:28 (#48) 

quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:31 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Oh jee, een vergelijking met Britney Spears? Nee, dat is hier m.i. niet op zijn plaats.
Als je goed luistert en zijn songs kent hoor je waar het live is en waar niet.
En tja, ikzelf denk dat er een verschil moet zijn tussen het begin van de rehearsals en het eind ervan. Aan het eind sliep hij immers niet meer, en het lijkt mij toch dat je dan veel minder goed in je vel zit.
Je bent terug

What have we done with innocence?
It disappeared with time, it never made much sense..

Qwea
Squirten kun je leren!
vrijdag 20 november 2009 @ 12:45 (#49) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je bent terug
Zou ze nog 30x weggaan?

MikeyMo's hardcore mix! Listen here!
Naaktfoto's van Greys!!
Geile hete jonge strakke kutjes!
Qwea's blote tieten!

veuvje
MJ......Love
vrijdag 20 november 2009 @ 15:36 (#50) 

Heeft iemand dat interview al gezien met Janet Jackson op de ABC.........

1958 - forever....Rest in Peace Applehead!

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
index       soaps, showbizz & sterren
Michael Jackson #82 Thats it?
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500