quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:48 schreef Robijn48 het volgende:[..]
Volgens mij is bij sommige songs heel goed te horen waar hij live zingt, hoor. Voorbeelden die me te binnen schieten: human nature en I just can't stop loving you. Dus ja...hij kon nog wel degelijk krachtig zingen
Dan verschillen we van mening

Net human nature nog even bekeken, het eerste gedeelte vind ik eigenlijk ee beetje gehijg. Het tweede gedeelte wat je ziet (en vergeef me, ik kan niet het hele nummer op youtube vinden) zingt hij kachtiger, maar met een lijkt wel andere stem, dus ik ben bang dat dat dus al oud materiaal is. I just cant stop klinkt aardig, maar in vergelijking met Judith Hill lijkt het alsof hij heel geforceerd zingt, af en toe dat hjgerige, alleen op het einde vind ik het wat krachtig. Maar goed, het is mijn mening over zijn zingen, gelukkig mag iedereen er anders over denken.
Maar ik blijf het idee hebben dat je genept wordt. Het komt een beetje overeen met wat er van de week met (jawel) Britney Spears en haar geplaybackte concerten was, dat de Australische regering oproepte of ze live kon gaan zingen. Op een bepaalde manier wordt de bioscoopbezoeker (en als hij niet was overleden de concertbezoekers) genept met oud audiomateriaal.
En dan denk ik bij mezelf dat het toch minder goed met hem ging dan dat ik in eesrste instantie dacht na het zien van de film.....vaak zijn teksen niet zingen, geluid vervangen door oud geluid, (ik blijf erbij) vreemde bewegingen tijdens nummers.....ik ga wat twijfelen....