index       FOK!features, bugs & development
PI [BUG][PM] Missende scrollbar bij veranderen relatie.
Topicgallery™ :
Sena
zG.
maandag 16 november 2009 @ 05:24 (#1) 

Bij het wijzigen van een relatie tussen accounts (toevoegen aan adresboek, verwijderen uit adresboek, toevoegen aan buddylist, blokkeren, account delen, beheer account verwijderen) verschijnt er een pop-up. In die pop-up kun je de wijzigingen selecteren/aanvinken en laten uitvoeren.

De pop-up heeft geen scrollbars. Wanneer je account is gekoppeld aan meerdere accounts en je een relatie wil wijzigen, wordt de "Uitvoeren"-knop helemaal weergegeven onderaan in de pop-up (en dus onzichtbaar). Als je dus een lang lijstje hebt, moet je naar beneden scrollen voordat je een wijziging kan doorvoeren.

Naar beneden scrollen lukt als je tekst selecteert en de muis (linkerknop ingedrukt) naar beneden sleept. Dit lukt in Safari, maar niet in Firefox. Doordat de achtergrond meebeweegt, verandert de achtergrondkleur van donkergroen naar wit, waardoor de tekst onleesbaar wordt.

Een scrollbar zou handig zijn. En de achtergrond vastzetten wellicht ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sena op 16-11-2009 05:33 ]

Roonaan
Strictly
[ Developer ] maandag 16 november 2009 @ 06:17 (#2) 

Mijn mening buiten beschouwing latend dat het shared beheer over zoveel boxen misschien wat discutabel is, zal ik dit binnenkort even fixen.
Het zijn er een stuk of dertig zoiets?

zarGon
zG.
maandag 16 november 2009 @ 06:36 (#3) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 06:17 schreef Roönaän het volgende:
Mijn mening buiten beschouwing latend dat het shared beheer over zoveel boxen misschien wat discutabel is, zal ik dit binnenkort even fixen.
Het was min of meer de bedoeling om het alleen te koppelen aan één hoofdaccount. Het is een beetje onnodig inderdaad, maar het is handig om sommige dingen te kunnen doen zonder uit te loggen.

Kan het kwaad?
quote:
Het zijn er een stuk of dertig zoiets?
Ik tel er net 31. Beetje te veel doorgeschoten. Even kijken of dat aantal omlaag kan.

Roonaan
Strictly
[ Developer ] maandag 16 november 2009 @ 08:33 (#4) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 06:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het was min of meer de bedoeling om het alleen te koppelen aan één hoofdaccount. Het is een beetje onnodig inderdaad, maar het is handig om sommige dingen te kunnen doen zonder uit te loggen.

Kan het kwaad?
Maakt voor mij in principe niet veel uit, alhoewel de eerste intenties niet waren om door te schalen op dit niveau. Vandaar dit soort bugjes.
quote:
Ik tel er net 31. Beetje te veel doorgeschoten. Even kijken of dat aantal omlaag kan.
Jups, het systeem heeft er ook 31 in het vizier alhoewel ik op dit moment niet kan zien hoeveel daarvan shared+beheer zijn en welke alleen shared+lezen.

index       FOK!features, bugs & development
[BUG][PM] Missende scrollbar bij veranderen relatie.
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500