Topicgallery™ : |
|
|
|
|
|
|
sowieso honden zijn voor arme mensen |
|
|
|
|
|
|
|
Wanna bang heads with me |
[ Redactie Frontpage ]
|
|
|
Then I saw there was a way to Hell, even from the Gates of Heaven HukArt DeviantArt |
|
? |
|
|
Welcome to the real world. - Play to win. |
|
Fucking exhilarating |
|
|
|
Don't mistake my kindness, for weakness. Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende: Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_ |
|
|
|
|
|
? |
|
|
Welcome to the real world. - Play to win. |
|
Nou en? |
|
|
|
More oneness, less categories Open hearts, no strategies Decisions based upon faith and not fear People who live right now and right here |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
recht in de zee in een ton |
|
|
|
Ik zie rond in de wereld, waarin de stenen rusten, de planten levend groeien, de dieren voelend leven ... |
|
|
|
|
|
Lief hè? |
|
|
Merkwaardig hoe katten je aan kunnen kijken met hun ogen dicht. |
|
º ||||| º |
|
|
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende: dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2 Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet |
|
|
|
|
|
|
|
º ||||| º |
|
|
Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende: dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2 Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet |
|
|
|
|
|
|
|
º ||||| º |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|