index       werk, geldzaken & recht
PI Op naar 3de jaarcontract, weggaan of blijven in deze tijden?
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3
Topicgallery™ :
Millitia
Grrrrowl
maandag 16 november 2009 @ 01:33 (#51) 

TS vergeet te vertellen dat zn baas een idioot is die initiatief, creativiteit en ontwikkeling blokkeert

I once was king of Spain, now I eat humble pie.

junkiexp
Rotterdam-Centrum
maandag 16 november 2009 @ 17:44 (#52) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 01:33 schreef Millitia het volgende:
TS vergeet te vertellen dat zn baas een idioot is die initiatief, creativiteit en ontwikkeling blokkeert
Dat ook idd .

In Rotterdam verdienen ze 't, in Den Haag verdelen ze 't en in Amsterdam smijten ze 't over de balk.
De hoekmaisonette van Junkiexp in Rotterdam

junkiexp
Rotterdam-Centrum
maandag 16 november 2009 @ 17:49 (#53) 

Even een update :

Betreffende collega met onbepaalde tijd contract en tevens commerciële functie heeft officieel aangegeven weg te willen gaan.
Hij krijgt per 31-12 onverwijtbaar ontslag, dus nog met kans op een uitkering mocht hij geen baan vinden.

Een andere collega die een commerciële / administratieve functie 50/50 heeft kreeg vandaag te horen dat haar originele jaarcontract wat al eens met een jaar verlengd is, nu met 3 maanden is verlengd .

In Rotterdam verdienen ze 't, in Den Haag verdelen ze 't en in Amsterdam smijten ze 't over de balk.

samjustme
S hartje M
dinsdag 17 november 2009 @ 00:12 (#54) 

quote:
Op zondag 15 november 2009 00:53 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

altijd leuk die mensen die denken dat ze onmisbaar zijn, iedereen is vervangbaar. Vaste contracten zijn nu eenmaal kut voor een werkgever
Een jaarcontract is juist handiger als je bijvoorbeeld na 6 maanden de deur uit gewezen wordt, behoort je werkgever overige 6 maanden uit te betalen

Zie zelf niet echt het probleem in van een jaarcontract zolang het elke keer verlengd wordt

Memoirs of an Imperfect Angel

junkiexp
Rotterdam-Centrum
vrijdag 20 november 2009 @ 11:07 (#55) 

Contract wordt maar verlengd voor 3 maanden .
Ik ga dus een andere baan zoeken.
En vreemd op staan kijken dat ik wegga .

sanger
Shaven, not furred!
[ FOK!fotograaf ] vrijdag 20 november 2009 @ 11:43 (#56) 

quote:
Op zondag 15 november 2009 00:49 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

heb je daar een betrouwbare bron van? zou ik wel graag willen weten als werkgever
PM me je mailadres maar. Ik heb een .pdf-bestand met het exacte voorstel

Accordtje
zaterdag 21 november 2009 @ 00:56 (#57) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:07 schreef junkiexp het volgende:
Contract wordt maar verlengd voor 3 maanden .
Ik ga dus een andere baan zoeken.
En vreemd op staan kijken dat ik wegga .
Haha, ja ik weet niet wat het met veel werkgevers is, maar volgens mij hebben die het idee dat iedereen maar blij is met een tijdelijk contract omdat het "zo moeilijk" is om aan een andere baan te komen. Daar gaan ze echt de mist mee in, want voor jong en vooral goed personeel is werk genoeg.

Daarnaast moet je sowieso niet vergeten dat er straks weer een tijd aan gaat komen dat er meer uitstroom uit de beroepsbevolking is dan instroom. Dat betekent dat goed opgeleide mensen straks weer heel veel kansen gaan krijgen op de arbeidsmarkt.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3
index       werk, geldzaken & recht
Op naar 3de jaarcontract, weggaan of blijven in deze tijden?
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500