abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 maart 2000 @ 00:47:00 #1
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_251508
Tjongejonge, elke keer dat die gozer in beeld is kijkt ie met een gezicht van 'Waar gaat het eigenlijk over?'. Dom? Meer dan dat, die gozer is een karikatuur van zichzelf!!!
Ik heb totaal geen hoge pet van dat zgn. meelevende gesnotter van hem als er weer genomineerd is, 'Begrijp je wat ik bedoel?'
You must be out of your brilliant mind.
  donderdag 9 maart 2000 @ 06:37:00 #2
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251509
Over Aziz valt werkelijk geen zinnig woord te zeggen. Topics over hem lopen dan ook geen ene meter.

pi_251510
Iets zinnigs over Aziz.... enige dat ik kan zeggen is dat het een enorm achterbakse meeloper is.

Dat geintje dat 'ie gisteren Jop flikte vond ik gehaaid en gemeen, tegen Antonette zeggen van:

(Add Mokums k*t-accent here):'Jaaaaaa Antonette, je vroagt je misschien oaf waareum ik je ontwaiken hep, ik wil het je eigenloak niet zaigen moar Jop hept gezoagt voan s'avonds is het mijn meissie!'

Nou waarom zeg je het dan flesser?! Logisch: Omdat hij niet wil dat Antonette met een ander gaat, en het lukte die rotte boer ook nog vrijwel meteen. Sneaky, achterbaks en gemeen. Wat die zelf steeds met Seki in de bek neemt 'matennaaier' twee grotere matennaaiers als Seki en Aziz moeten nog geboren worden.

Jop is misschien een eikel, hij had volledig gelijk in wat 'ie heb gezegd.

Aziz? Een sneak en een klerelijer is het.

Grtz,

Meerhoerman.

  donderdag 9 maart 2000 @ 08:59:00 #4
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_251511
Ik kan alleen maar zeggen dat Aziz graag aan het woord is.
Hij vertelt graag aan een ieder dat hij zo eerlijk en direct is (in tegenstelling tot 'die anderen', ik vraag me altijd af wie dat dan wel zijn).
Hij loopt duidelijk niet over van intelligentie, maar dat is dan ook geen maatstaf in de bus.
(begrijp je wat ik bedoel... )
pi_251512
Lullig van Aziz om zijn busmaatje Jop zo af te vallen......echt maatjesnaaierij.....
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_251513
Job is een bluffer door de zeggen dat ie Antoinette gedrukt heeft, of zouden alle buspassagiers hem verkeerd hebben verstaan want wat lult die gozer onduidelijk zeg.
Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat hij de waarheid spreekt en dat zij er niets van heeft gemerkt, over matennaaien gesproken.

En laat buikie nou eens met rust, want die jongen is nog labieler dan mijn seniele oma.

Ik ben online
pi_251514
Een grotere dombo in de bus zit er niet. Vooral die opmerking in de uitzending van gisteren, "ehh hoe schrijf je John".
Zegt toch wel wat over Aziz......
pi_251515
Aziz is een dombo met hoogmoedswaanzin, Hij gelooft echt, dat als hij een meisje leuk vind, dat hij dan ook een kans maakt, gaat bij Antonette net doen of Jop gezegd heeft dat hij in Aziz een concurrent zag (mocht Aziz willen!)
Aziz praat met iedereen mee, als de "mannen" buiten staan stoere verhalen van "ja, bij Antonette (of was het nou Esmeralda) wil ik hem er wel inhangen". Maar als hij ook maar denkt een kansje bij een van de dames te maken slijmt hij zich drie keer in de rondte, verdraait Jop's woorden en hangt het zielige slachtoffer uit. Hij zal wel gewend zijn dat hij alleen door zielig doen vrouwelijke aandacht krijgt!
Heeft U voor mij even een teiltje?
  donderdag 9 maart 2000 @ 12:18:00 #9
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251516
"Daar zou ik hem ook wel willen inhangen, of van achter, zo lekker..." (Met bijbehorende op -z'n- hondjes- neuken beweging erbij.)
Mooi om te zien. Heb ooit eens op een ander deel van het forum gerefereerd aan de zieke wereld der heterosexuelen, maar vergat hierbij een smiley te plaatsen. Gevolg, heel de zooi daar op kop en stront vloog me om de oren. Voor de goede orde plaats ik de smiley er nu maar wel bij, in combinatie met Aziz wel te verstaan.
Is er ook een plaat voor de kop smiley? Nee? Oh, dan gebruik ik deze wel.

Ben te zaai voor een signature
  donderdag 9 maart 2000 @ 12:43:00 #10
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_251517
JA IK wod ontzetten moe vna die domme aziz in die achterlijke rode winterjas
fake a dream
pi_251518
Aziz verzint geweldig lange lulverhalen die nergens over gaan, bovendien irriteert dat accent van hem me mateloos....
"He Pik, kom er ff be zitte"

"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_251519
quote:
op 03-09-2000 om 09:55 AM schreef Annemarie het volgende:
Een grotere dombo in de bus zit er niet. Vooral die opmerking in de uitzending van gisteren, "ehh hoe schrijf je John".
Zegt toch wel wat over Aziz......

whahahahahahhaa, wij hebben hier echt helemaal om dubbel gelegen thuis...

"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_251520
quote:
op 03-09-2000 om 12:49 PM schreef De Parasiet het volgende:
Aziz verzint geweldig lange lulverhalen die nergens over gaan, bovendien irriteert dat accent van hem me mateloos....
"He Pik, kom er ff be zitte"

Ja, en dat lekkere gezeik over zn ex.... toen kotste ik hem al riant uit eigenlijk, en toen waren we nog maar 1 1/2 week verder. Nou zijn we 3 weken verder, hoe lang gaat dat gejank van hem nog door?

'Joaoaaaa mn ex en 'het kind'' alsof dat kind geen naam heeft of zo.... als je het mij vraagt aanstellerij om op mensen hun sympathie te werken. Ik bedoel Bullent zn moeder schijnt terminaal ziek te zijn maar daar hoor je hem nooit over.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_251521
het is trouwens zijn eigen schuld, hij is zelf vreemdgegaan met een andere kandidaat die meedeed aan de voorrondes...

"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_251522
EEEhh, maar het is toch al 7 mmaanden uit met z'n ex. Hij mocht willen dat 'ie in de voorondes beet had. Waren wij ook van dat eeuwige gezeur om Katja afgeweest.
Heeft iemand de voorrondes gezien????????
Zoja-Gunde die Katja hem nou eigenlijk wel en blik waardig of kwam het allemaal van Aziz's kant??? Ik bedoel waar is dat gejammer over twijfel en hoop blabla nou op gebaseerd????Heb die hele katja nooit gezien maar kan me niet voorstellen dat Aziz bij welke vrouw dan ook reden tot hoop kan hebben???
  donderdag 9 maart 2000 @ 20:05:00 #16
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_251523
AAAAAh weet je, ik bedoelluh, wat ik dus segguh willisuh, jaaa je moet het gewoan as adfies fan main kant sien hé, weet je, begrijp je wat ik bedoel, ja weet je ik wil gewoan niemand kwetsuh hieroow, dus ik zeg het je gewoan maar weet je, want foar je het weet kraig je weer fan die schefe gesichtuh weet je en daar houw ik dus niet fan, dus hé laat me nou gewoan effe uitproatuh want ik hep hieroow wat belangraaiks te segguh. Nou wat ik dus aaiguhluk segguh willis....vollugus maai schraaivvie Sjon met een Z fan Assies weet je want aaiguluk seg je geen Sjon moar Zjon...toch?
  donderdag 9 maart 2000 @ 20:21:00 #17
521 ruby
Hell yeah!
pi_251524
Dat heb je mooi gezegd Trainspotter. Dat is Aziz ten voeten uit.
Ik word schijtziek van dat geleuter van die gozer en bovendien vind ik het een enorme stoker. Bah, wat een kwijl zeg.
Getver, hoe ie gisteren ook zo interessant zat te doen toen ie fluisterend (heel eng) aan Antonette vroeg of ze sex had gehad met Jop. Alsof het hem enigszins aangaat, pffff, vermoeiend hoor.
Nee Aziz, ga nog maar ff lekker door op deze manier, dan kom je er wel.

groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 9 maart 2000 @ 21:41:00 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251525
Let op mijn woorden (nu lijk ik Seki wel ): Die gozer is gewoon aangenomen als mol.... Hij zit met zijn onschuldige tronie bij het begin van elke ruzie, en niemand die het opvalt ! (alleen Seki......)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 9 maart 2000 @ 22:13:00 #19
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251526
quote:
op 03-09-2000 om 12:43 PM schreef Kimmie het volgende:
JA IK wod ontzetten moe vna die domme aziz in die achterlijke rode winterjas

Dat is nie zijn jas, dazz Aziz z'n huis!!

pi_251527
Hij is tot nu toe de stoker in alle ruzies geweest.
oke
  donderdag 9 maart 2000 @ 22:25:00 #21
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_251528
[quote]op 03-09-2000 om 10:13 PM schreef THE BORG het volgende:
Dat is nie zijn jas, dazz Aziz z'n huis!!

Oh, dus dat wordt er bedoeld met de overspannen huizenmarkt.

En omm nog even terug te komen op mol-scenario: Ik denk niet dat Aziz een mol is. Iemand met een positief IQ (Aziz dus niet) kan (durft?) -zonder het uit te brullen van het lachen- nooit vragen hoe je 'John' schrijft. Alleen de alleronbenulligsten weten dat niet. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die even dom als Aziz zijn en daarbij ook nog goed kunnen acteren. Aziz is geen mol maar een rat (om maar even een actuele vergelijking te gebruiken)

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 maart 2000 @ 22:33:00 #22
862 Arcee
Look closer
pi_251529
quote:
Een grotere dombo in de bus zit er niet. Vooral die opmerking in de uitzending van gisteren, "ehh hoe schrijf je John".

Precies!! "Hoe schrijf je John" LOL! Hoe dom kun je zijn!

Aziz is nu het minst favoriet bij mij. Ik vind het een beetje een domme lul en vooral een bemoeial. Waar bemoeit-ie zich steeds mee??

Antonette en Job vind ik 't leukst nu (Antonette altijd al). Die hebben helemaal gelijk in de discussie rondom hen. Es, Bul en Sjek zijn ook sympathiek. Tessa kan er ook wel meer door. Aziz, Iwan en Willeke mogen er wel uit.

  vrijdag 10 maart 2000 @ 03:18:00 #23
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251530
Na het zien van de uitzending van vanavond (9-3-'00, red.) denk ik dat Aziz vooral van Bullent heeft geleerd hoe je gesprekken moet aangaan en kunt sturen. Alleen helpt het niet als je een mede-discussiant (is dit een woord?) een vraag stelt waarop deze vervolgens wil antwoorden, in de rede valt met: "Nee! Lamuh nou effe uitpratuh en gah nie gelaikh op huh dak zittuh!!"
(Ojee, ik verval in fonetisch taalgebruik....)
Aziz irriteert me mateloos, vreselijk gewoon, maar ik kan de vinger niet op de zere plek leggen. Wat maakt die jongen nu tot zo'n uiterst irritante dweil? Want zo zie ik hem werkelijk. Hij doet best pogingen om sociaal bewogen te zijn, maar ze mislukken allemaal zo jammerlijk! Eigenlijk zouden we collectief medelijden met deze grote onbegrepen man moeten hebben, maar ik denk er meteen achteraan dat dat nooit gaat gebeuren. En dat wil ik eigenlijk ook helemaal niet.....
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 10 maart 2000 @ 03:38:00 #24
2705 cynix
is verdwaald
pi_251531
Aziz is idd een echte matennaaier. Dat hele ge-o.h. rond Katja lijkt mij een ziek verzinsel van hemzelf. En z'n ex (het blijft toch het kind van je moeder !!!) moet ook per ongeluk zwanger van 'm geworden zijn, want eenmaal nuchter heeft ze mooi de kuierlatten genomen.
Maar een mol? Nee, met het inzetten van zo'n dombo zou SBS6 een veel te groot risico nemen. Hij zou direct z'n tekst vergeten of alles verklappen zonder het zelf door te hebben.
Ik denk wel dat Aziz Sjon op het idee gebracht heeft Burgers Zoo er ff tussen te lassen, qua gelijkenis met die neushoorns waar ze die schijt van moesten opruimen.
pi_251532
quote:
op 03-09-2000 om 09:56 AM schreef Benthe het volgende:
Aziz is een dombo met hoogmoedswaanzin, Hij gelooft echt, dat als hij een meisje leuk vind, dat hij dan ook een kans maakt, gaat bij Antonette net doen of Jop gezegd heeft dat hij in Aziz een concurrent zag (mocht Aziz willen!)
Aziz praat met iedereen mee, als de "mannen" buiten staan stoere verhalen van "ja, bij Antonette (of was het nou Esmeralda) wil ik hem er wel inhangen". Maar als hij ook maar denkt een kansje bij een van de dames te maken slijmt hij zich drie keer in de rondte, verdraait Jop's woorden en hangt het zielige slachtoffer uit. Hij zal wel gewend zijn dat hij alleen door zielig doen vrouwelijke aandacht krijgt!
Heeft U voor mij even een teiltje?

Wat denkt dat vette varken van een aziz wel
dat hij anderen in de bus kan aanspreken
over wat ze met elkaar zouden hebben.
dat monster is gewoon jaloers. En hoe kan
hij het ooooooit in zijn hoofd halen dat iemand iets in hem zou zien. (die katja).
waar maakt hij zich druk om dat job een
leugenaar zou zijn. Ik heb nog nooit zon
stomme.... gezien. (weggelaten ivbm "discriminatie".
hij
  vrijdag 10 maart 2000 @ 06:32:00 #26
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251533
Aziz hoort de catagorie kruipertjes die overal en kwijlend mensen achterna lopen in de hoop dat ze een kruimeltje achterlaten. Het is zo'n type als Joop Klepzeiker die ook altijd (in z'n jacht op sex) naast de pot pist
En nog even terugkomen op die rode jas/woning van hem. Ik vindt het erg fijn dat hij hem aanlaat en wil ook ABSOLUUT niet weten wat daar onder zit. Lijkt me geen frisse bedoening. Ik zie de gele onderbroeken liever niet.

pi_251534
quote:
op 03-09-2000 om 08:05 PM schreef Trainspotter het volgende:
AAAAAh weet je, ik bedoelluh, wat ik dus segguh willisuh, jaaa je moet het gewoan as adfies fan main kant sien hé, weet je, begrijp je wat ik bedoel, ja weet je ik wil gewoan niemand kwetsuh hieroow, dus ik zeg het je gewoan maar weet je, want foar je het weet kraig je weer fan die schefe gesichtuh weet je en daar houw ik dus niet fan, dus hé laat me nou gewoan effe uitproatuh want ik hep hieroow wat belangraaiks te segguh. Nou wat ik dus aaiguhluk segguh willis....vollugus maai schraaivvie Sjon met een Z fan Assies weet je want aaiguluk seg je geen Sjon moar Zjon...toch?

Euuhhhh sjeg moa hoe schrijv joa mn aigen noam eigenleik?! Ashish? Amish? Hasjies?

Aziz doet me ook wel aan die gluiperd van de film 'The Mummy' denken eigenlijk....

Grtz,

Meerhoerman.


------------------
<A HREF="http://www.detram.tsx.org

of
http://www.bigmother.tsx.org" TARGET=_blank>http://www.detram.tsx.org

of
http://www.bigmother.tsx.org</A>

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 10 Maart 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')