zou gewoon na 22:00 uur gaan dobberen, kan je daarna lekker je badje in duikenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik begin nou echt te twijfelen of ik in bad zal of dit blijf kijken...
Mwah, zolang je alle kleine lettertjes leest, kan 't interessant zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit vaak een addertje onder het gras van comfortcard of andere griezelige organisatie.
Kan wel es gezellig wordenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik begin nou echt te twijfelen of ik in bad zal of dit blijf kijken...
Die was een paar maanden geleden al naar de gang verhuisd, en waar 'ie nu is zou ik niet weten. Misschien meegenomen door een band ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Staat die foto van Lucille in bikini eigenlijk nog steeds in de studio? Ze hadden er op een gegeven moment het hoofd van Gerard op geplakt, maar de laatste keer dat ik in de studio was heb ik em niet gezien.
Dat kan ook in bad.. Mijn vent ligt er al in. Die blijft echt niet tot 22.00 in bad dobberen..quote:
Goed weekendquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat kan ook in bad.. Mijn vent ligt er al in. Die blijft echt niet tot 22.00 in bad dobberen..
Nee, ik ga jullie verlatenIk spring er bij in.
Fijn weekend!
Nou leidt het decolleté wat af, maar die gezichtsuitdrukking is ook welquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, hebben we die standaardpics ook weer gehad>
Fijn weekendquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat kan ook in bad.. Mijn vent ligt er al in. Die blijft echt niet tot 22.00 in bad dobberen..
Nee, ik ga jullie verlatenIk spring er bij in.
Fijn weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |