index       ouder(s)
PI Het OUD griepvaccinatie discussietopic deel 3
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
vamperotica
donderdag 19 november 2009 @ 09:42 (#176) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:29 schreef owlet het volgende:

[..]

Maar jij hoest zonder koorts al de longen uit je lijf en je bent niet zeker of dat H1N1 is.
Moet je voorstellen dat je een jaar oud bent en mét koorts de longen uit je lijf hoest. En dat terwijl je in een ziekenhuisbedje in een vreemde omgeving ligt.
Ja pcies... en voor mezelf maak ik me ook geen zorgen, maar ik heb dus gemerkt toen het mickemonster niet lekekr was dat ik mn eigen gevoel neit zo goed meer durfde te vertrouwen en dat vind ik juist het enge....

Ik heb hier vaak zat met kindejs gezeten die tegen de 41 graden aan zaten, of soms net er boven en alles in me zei dat het allemaal goed zat,....
We zijn ook wel eens met een ietwat benauwde baby naar de HAP geweest met klachten waarvan ik normaal gesproken iets zou hebben van even aankijken en lekekr een beetje uitzieken, maar toch vertrouwde we het niet en het mannetje kon ook door naar het ziekenhuis om daar elke drie uur verneveld te worden.....

En mijn reaktie was waarschijnlijk om me eigen gevoel een beetje gerust te stellen ( erg handig dat ik het dan ook gewoon in mn eigen hoofd hou en het niet op deze manier hier neer heb gezet toch?! )

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...

lily
kniesoor
donderdag 19 november 2009 @ 09:43 (#177) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:38 schreef vamperotica het volgende:
Ik mag voor het ene kind 's morgens de halve stad door crossen en dan 's middags voor het ander enog een keer ... ( Ik ga uiteraard vragen of het niet tegelijk kan) en dan mag ik 's middags hopen dat ik op tijd terug ben om het kleutermonster van school te halen....

Nogmaals...Ik weet dat het zo groots opgezet is dat er waarschijnlijk niet zoveel ruimte is voor aanpassingen, maar handig is anders....
Ik hoef maar met 1 kind te gaan dus ik heb dat probleem niet maar bij "ons" gaat het dus op achternaam

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal

owlet
donderdag 19 november 2009 @ 10:02 (#178) 

Bij ons is het mogelijk om met twee kinderen tegelijk te komen op één van tijdstippen. Is dat niet bij elke gemeente zo?

vamperotica
donderdag 19 november 2009 @ 10:05 (#179) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef owlet het volgende:
Bij ons is het mogelijk om met twee kinderen tegelijk te komen op één van tijdstippen. Is dat niet bij elke gemeente zo?
Dat ga ik even navragen lijkt me wel zo handig.

lily
kniesoor
donderdag 19 november 2009 @ 10:05 (#180) 

Zou wel zo handig zijn, anders krijg je:

Eerst 1 kind van school halen, inenten, terugbrengen
Later op de dag kind 2 van school halen, inenten, terugbrengen
Weer later kind 3....

Wij moeten maandag en dan heb ik al notabene 4 afspraken staan (1 voor mezelf en 3 betreffende de kinderen)

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal

vamperotica
donderdag 19 november 2009 @ 10:06 (#181) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:43 schreef lily het volgende:

[..]

Ik hoef maar met 1 kind te gaan dus ik heb dat probleem niet maar bij "ons" gaat het dus op achternaam
bij ons op geboortedagen..
van 1 jan tot 15 jan.. 8.30 tot 9.00
van 16 jan tot 31 jan 9.00 tot 9.30 enz

MeNicole2
donderdag 19 november 2009 @ 10:12 (#182) 
Ik heb gister even naar de ggd gebeld voor info. Nu kunnen wij idd wel gewoon bij de ggd laten enten. Alleen wel per achternaam. Dus we gaan ook 3 keer op verschillende dagen

Er is maar 1 mooi kind in de wereld en elke moeder heeft het!!

vamperotica
donderdag 19 november 2009 @ 10:20 (#183) 

Net ook even gebeld en we mogen met beide kinderen op het tijdstip van het oudste kind

Koningin
Sjiek is mich dat
donderdag 19 november 2009 @ 10:27 (#184) 

Bij ons gaat het ook op postcode.
De tijd is ook in het slaapje van Guus, maar ja dat is gewoon niet anders.

GUUS

Bla_Bla_Bla
donderdag 19 november 2009 @ 11:18 (#185) 
wij mogen dinsdag tussen 12 en 13 uur. Gelukkig is dat mijn vrije dag, dus hier komt het goed uit.
Hier gaat het trouwens op postcode. Ben benieuwd hoe druk het er is.

chacama
hoezo hormonen??
donderdag 19 november 2009 @ 11:23 (#186) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:27 schreef Koningin het volgende:
Bij ons gaat het ook op postcode.
De tijd is ook in het slaapje van Guus, maar ja dat is gewoon niet anders.
Dat vond ik hier dus ook zo vreemd. Ze roepen kinderen op in de leeftijd 6 maanden tot 4 jaar en dat moeten we tussen 13.30 en - 16.30 ons laten prikken. Waarom kon dit niet 's ochtends als de kinderen niet hoeven te slapen.... Maar, goed.Het is 1 dag en we slaan er ons we door. WIj moeten vrijdag 27-11. Laatste groep dus. Weet nog niet hoe ik Maud ga voorbereiden, maar ik kijk wel even. Houdgreep zal vast wensenlijk zijn.

emotioneel sta ik zo sterk als een huis. Alleen is het een bouwval.
Met achter elke deur weer een verrassing. Blijft het heel of stort het in.
Fleur
Maud

_Bar_
Kwaak
donderdag 19 november 2009 @ 11:25 (#187) 

hier ook nog geen oproep gezien.

Soms heeft 't leven iets diep tragisch, en ook ik heb m'n deel gehad.
Maar wat er ook gebeurd, behoud altijd genoeg Humor!
Uiteindelijk mag je vooral niet vergeten te lachen.

Estrys
donderdag 19 november 2009 @ 11:31 (#188) 

quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:48 schreef DaviniaHR het volgende:
stiemie, hopelijkis het niks!

estrys, is het dan wel jouw postcodegebied, of ga je gewoon?
Bij ons gaat het op geboortedatum en Seb is van 6 januari dus moet tussen 8:30 en 9:00 uur.

ti amo più di ieri ma meno di domani

mefke79
komt goed!
donderdag 19 november 2009 @ 12:07 (#189) 

Ik was net op het cb en daar even gevraagd naar de oproep. Als we em vandaag niet krijgen moeten we er zelf achteraan. Het is hier wel duidelijk dat ze niet alle gegevens gekregen hebben of niet goed verwerkt hebben, want lang niet alle postcodes zijn gepland. Die van ons niet (maar voor zover ik weet zijn wij de enigen in deze postcode), maar ook die van onze achterburen niet en ik hoorde hetzelfde verhaal van een collega van mijn zusje. Nou ja, eerst die oproep maar eens afwachten.

* Mama van Driekus *
* waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *

amaranta
These boots are made 4 walkin&
donderdag 19 november 2009 @ 15:25 (#190) 

Grrrr, ben ik eindelijk overstag voor die verrrekte k*t prik. Bel ik de GGD wanneer mijn man dan terecht kan. Mag hij helemaal niet geprikt worden.
Ja, maar wij hebben straks een kindje van 0-6 maanden en jonger. Ja jammer hij valt er net buiten, want de 1e prikronde is komende week, en daarna over 3 weken weer. En daarna zijn er in principe geen prikrondes meer. En je moet 2 prikken halen en als hij pas over 3 wk gaat dan loopt hij de 2de prik mis.
(En dan is het nog maar de vraag of ik over 3 weken al bevallen ben)

En als bewijs willen ze dan een geboortekaartje hoe triest.

Waarom geven ze dan dat stomme k*t advies af dat ouders van een kindje van 0-6 maanden ingeent moeten worden? Als ze dan moeilijk gaan doen over 3 weken.
Aaargh ze zakken met zn allen maar door de stront ofzo.

Misschien als ik met een verklaring van de vk kom dat ik over 3 wk ben uitgerekend, dat hij dan wel mag ofzo???
Onze HA doet namelijk alleen risicopatiënten en dat is hij niet.

Nu twijfel ik gewoon weer om met het hele gezin maar niet te gaan. Wat heeft het voro zin als Eva en ik wel gaan en hij niet.

Zo, ik ben even heel erg hormonaal nu!!

And that's just what they'll do. One of these days these boots are gonna walk all over you!
Babykleren, rompertjes, schoenen en positiekleding

Vicky
donderdag 19 november 2009 @ 15:28 (#191) 

Wij hebben ook nog geen oproep binnen.

Amber ♥ & ♥ Tess
Herinner je gister...
Droom van morgen...
Leef vandaag!!

amaranta
donderdag 19 november 2009 @ 15:43 (#192) 

Als je kind na 23 november geboren wordt (hoor ik net van pb51) dan hebben de huisgenoten dus gewoon péch
nouja zeg... want dan valt de papa in dit geval buiten de prikrondes.
Want, zegt hij, we gaan er vanuit dat de moeder zich laat intenten en dan heeft de baby toch antistoffen.

En ik zou het kunnen proberen met een verklaring van de VK. Nou ik ga de GGD nogmaals bellen kijken wat zij hierover zeggen.

Tis toch triest? Dat omdat ik in december ben uitgerekend, mijn man geen prik mag halen? Mijn kind is dan net zo goed toch een half een jaar of jonger?
Ik laat de bevalling morgen wel opwekken dan

And that's just what they'll do. One of these days these boots are gonna walk all over you!

amaranta
donderdag 19 november 2009 @ 15:46 (#193) 

wanneer kunnen 'normale' mensen zich eigenlijk inenten? Dus iedereen die buiten de risicogroepen valt maar wel een prik wil?

mefke79
komt goed!
donderdag 19 november 2009 @ 16:11 (#194) 

amaranta, wat krom! Mischien wil je huisarts iets regelen?

Wij hebben nog steeds geen oproep. De ggd verwacht dat het niet helemaal goed gegaan is met de gegevens van de jongste kindjes, ook omdat onze postcode niet voorkomt op de lijst. Maar een geboortekaartje ipv oproep mocht ook.

Amaranta, dat brengt me op een idee...neem een vals geboortekaartje mee.

* Mama van Driekus *
* waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *

Ssserpente
donderdag 19 november 2009 @ 16:13 (#195) 

Wij hebben ook nog geen oproep. Heb je daar gewoon de GGD zelf voor gebed, Mef?

"Aan het leven moet betekenis worden gegeven vanwege het voor de hand liggende feit, dat het geen betekenis heeft." - Henry Miller

Raissa
donderdag 19 november 2009 @ 16:16 (#196) 

Wij hebben dinsdag de oproep voor Mila ontvangen.

Ssserpente
donderdag 19 november 2009 @ 16:17 (#197) 

Heb net de GGD gebeld. De oproepen zijn gister de deur uit gegaan. Nog niets binnen dus. Morgen maar ff afwachten.

"Aan het leven moet betekenis worden gegeven vanwege het voor de hand liggende feit, dat het geen betekenis heeft." - Henry Miller

Pvoesss
Inclusief Kitten!
donderdag 19 november 2009 @ 17:11 (#198) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:28 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben ook nog geen oproep binnen.
Als jij mij je postcode pmt kan ik altijd even op het lijstje kijken.
Ik heb de postcodes oproep van jullie als het goed is al.

Incantrix
donderdag 19 november 2009 @ 17:22 (#199) 

quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:47 schreef freecell het volgende:
Aan de andere kant:
- Als ik me nu laat enten schijnt de baby straks beschermd te zijn? Weet iemand daar meer van? Ik kan het namelijk nergens terug vinden. Dat zou ik namelijk wel echt een reden vinden.
Ik heb dit hier gelezen.

Amaranta, WTF? Dat vind ik echt raar hoor (maar ben nu wel extra blij met de huisarts van mijn lief, die heeft hem gewoon laten komen en vanochtend heeft hij zijn 1e prik gehad..)

Ynske
Bedankt voor de zon...
[ FOK!fotograaf ] donderdag 19 november 2009 @ 18:54 (#200) 

Ik zag net op t Jeugdjournaal dat kleine kinderen in de bovenbenen geënt werden.
waarom is t bij kleine kinderen in de benen en bij volwassenen in de bovenarm?

fotografiebloggen | fotosite
Toen kwam de zon, nog half verborgen
Zo begon de morgen, laat je droom bestaan

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       ouder(s)
Het OUD griepvaccinatie discussietopic deel 3
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500