index       uitgaan & vrije tijd      space
PI XTC: Vragen & Antwoorden #99: Voor 18 en ouder?
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
JopJuh
zondag 15 november 2009 @ 17:52 (#76) 

Als mensen M dippen hoeveel en met wat dan (poeder/kristalletjes) ?

Ik kristallen kapot gemaakt tot poeder, dan topje van je vinger (1ste kootje / vingerafdruk kant) en dan 3 of 4 keer Dunno hoeveel dat eigenlijk is, ga altijd wel lekker daarna

Hoorde dat een een kootje aan beide kanten bedekt met kleine kristallen +- 100 mg is ? Klopt dat zo ongeveer ?

Timewarp weer, na 6 weken pauze

Hagelkaas
Mind Dimension
zondag 15 november 2009 @ 18:03 (#77) 

quote:
Op zondag 15 november 2009 17:52 schreef JopJuh het volgende:
Als mensen M dippen hoeveel en met wat dan (poeder/kristalletjes) ?

Ik kristallen kapot gemaakt tot poeder, dan topje van je vinger (1ste kootje / vingerafdruk kant) en dan 3 of 4 keer Dunno hoeveel dat eigenlijk is, ga altijd wel lekker daarna

Hoorde dat een een kootje aan beide kanten bedekt met kleine kristallen +- 100 mg is ? Klopt dat zo ongeveer ?

Timewarp weer, na 6 weken pauze
3 of 4 keer dippen achter elkaar?

Ik pak meestal een pinkje met een klein bergje erop, fijngestampte kristallen. En als je nog kleine kristallen hebt (dus geen fijngestampte) gaat het echt retesnel ben ik achter gekomen bij Click Een pinkje zonder bergje was toen al genoeg.

Vous êtes des animaux!

JopJuh
zondag 15 november 2009 @ 18:21 (#78) 

Mjah ? 3/4 bedekt wijsvinger kootje (vingerafdruk kant natgemaakt) en dat 3x met een dun laagje poeder. Geen bergjes

pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
zondag 15 november 2009 @ 18:35 (#79) 

quote:
Op zondag 15 november 2009 18:21 schreef JopJuh het volgende:
Mjah ? 3/4 bedekt wijsvinger kootje (vingerafdruk kant natgemaakt) en dat 3x met een dun laagje poeder. Geen bergjes
Inderdaad. Zwaar chill om gewoon zo bij te nemen steeds als je weer wat trek hebt. Starten met een bommetje is wel handig, en dan steeds 1 vingertop erbij, zodat je geleidelijk aan blijft bijdoseren.
Met pillen heb ik nooit zin in halfjes, dus dan bouwt het op. Kristallen zijn juist fijn om wat preciezer te kunnen doseren IMO.

Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/

incognitoomuch
"Dark Passenger"
zondag 15 november 2009 @ 19:09 (#80) 

Toch maar wat meer cappies vullen de volgende keer. Het bijdippen had bij mij meer een oppeppend gevoel niets meer dan dat. Wat ook wel lekker was dat ik tussen de doseringen door geen één crash heb gevoelt. Ook op het einde had ik dat niet echt.. Misschien een beetje duf.
Alleen nu ik wakker ben is mijn hoofd wel een beetje fucked up maar dat zal wel met mijn slaapritme te maken hebben...

A tribute to "The Last Emperor" <// by Vic

pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
zondag 15 november 2009 @ 19:28 (#81) 

quote:
Op zondag 15 november 2009 19:09 schreef incognitoomuch het volgende:
Alleen nu ik wakker ben is mijn hoofd wel een beetje fucked up maar dat zal wel met mijn slaapritme te maken hebben...
Wat is dat? . .
De ene keer slaap ik veel en zelfs extra overdag als ik daar zin in heb en de andere keer dagelijks te weinig of helemaal niet, van een ritme is hier iig geen sprake. En een gemaakt ritme als ik er elke dag vroeg uit moet zorgt er al helemaal voor dat ik te weinig slaap. .

Maar ja slaapgebrek is net gratis drugs, je wordt er iig goed vaag van in je kop en hallucineren is ook geen probleem. .

Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)

Hagelkaas
Mind Dimension
zondag 15 november 2009 @ 19:33 (#82) 

Kristallen zijn heerlijk, maar die enorme rush die ik krijg van een inslag van een pil mis ik dan wel. Ideaal voor mij is beginnen met een 80mg pil, en daarna met kristallen (en evt wat pep) de boel op niveau houden

Vous êtes des animaux!

incognitoomuch
"Dark Passenger"
zondag 15 november 2009 @ 20:11 (#83) 

quote:
Op zondag 15 november 2009 19:28 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]
Maar ja slaapgebrek is net gratis drugs, je wordt er iig goed vaag van in je kop en hallucineren is ook geen probleem. .
Ik heb ook altijd van die wazige day afters. Toennet nog in de supermarkt een half uur staan rondslenteren met een leeg hoofd, me joggingbroek outfit, out of bed kapsel en een koptelefoon op me hoofd....just not giving a fuck.

pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
zondag 15 november 2009 @ 20:18 (#84) 

Een paar maanden terug na een feesie in delft in een pand daar gingen we naar de AH in de buurt. Allemaal van de kaart, was al ergens in de middag en we hadden de nacht er voor ook al gefeest. 1 gast liep in zijn zwembroek en ochtendjas aan, en allemaal sowieso al wel naar de kanker. Echt, de blikken van mensne op straat en al helemaal in de winkel

Er werd ook nog gefilmd die wil ik echt nog steeds graag zien. De blik van de caissière, onbetaalbaar !

Pas ook na de kraakdemo in utrecht, had vrijdags al gefeest en eenmaal terug na het afteren op zondag in R,dam zit ik in bus 44 op weg naar huis, hoor ik 2 anti's in het Papiaments praten met het woord 'junky' als ze net voorbij me lopen ! Dan weet je of je naar de klote bent.

Hagelkaas
Mind Dimension
zondag 15 november 2009 @ 20:36 (#85) 

Ik ga vaak nog even langs de supermarkt inderdaad na een nacht spacen, banaantje kopen enzo, en dan zijn er altijd van die figuren die je even aankijken, en dan zeggen: Zo, jij hebt een fijne nacht achter de rug of niet soms? Meestal zijn dat werklui oid die gewoon weer aan het werk moeten..

Ergste was om een keer in de trein van Rotterdam naar Amsterdam te zitten tussen de dagjesmensen met kleine kids en labradors.. Een paar vrienden van me lagen op de grond en op de banken te slapen, de rest zat met zonnebrillen op en een malende kaak spacende gesprekken te voeren (allemaal schreeuwen omdat we bijna doof waren van dat Maassilo-geluid).. Echt al die gezinnetjes waren dood- en doodstil

Vous êtes des animaux!

Sanderrrr
De r bleef hangen
zondag 15 november 2009 @ 21:34 (#86) 

Mooie verhalen

julian6
psychotic
zondag 15 november 2009 @ 21:55 (#87) 

tvp

Cut 'N Smash

T3rr0r
Technoofsow!
zondag 15 november 2009 @ 21:59 (#88) 

Laatste keer met Awake in de Gashouder hadden we ook zo'n normale stadsbus gepakt, die flink gevuld was met mensen van Awake die dus goed naar de klote waren. Kwam er bij de volgende halte zo'n oud oma'tje de bus in. Die werd bijna op een zitplaats gedwongen door zo'n gast (ze hoefde eigenlijk niet te zitten maar nam toen toch maar z'n zitplaats). Nog even mee zitten praten, zegt ze zo: 'Jullie hebben zeker een feestje gehad?'

Goh, zou het

It's about being boss, not being the boss...

incognitoomuch
"Dark Passenger"
maandag 16 november 2009 @ 11:55 (#89) 

Afgelopen zondag ochtend rond 5 uur stond ik op de bus te wachten. Krijg ik ineens een aai op me rug van boven naar beneden van één of andere vage dame die achter me stond.
Ik:
Zij:
Ik: Hello?
Zij: You have a nice jacket!

Kijk vervolgens naar haar dopjes... Heul-e-maal zwart. Net als van haar vriend die naast haar heftig stond mee te knikken

Was iig geen case of drunk herassment. Zelfs een kind van 5 zou dat kunnen beamen..

BadAssBitchSmut
A.F.C.A.
maandag 16 november 2009 @ 12:30 (#90) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef incognitoomuch het volgende:
Afgelopen zondag ochtend rond 5 uur stond ik op de bus te wachten. Krijg ik ineens een aai op me rug van boven naar beneden van één of andere vage dame die achter me stond.
Ik:
Zij:
Ik: Hello?
Zij: You have a nice jacket!

Kijk vervolgens naar haar dopjes... Heul-e-maal zwart. Net als van haar vriend die naast haar heftig stond mee te knikken

Was iig geen case of drunk herassment. Zelfs een kind van 5 zou dat kunnen beamen..
Whehehe ja dat was echt vaag
Maar ik was op dat moment heeeeeel ergens anders met mn hoofd na die übersprint van me
Wel awesome hoe megahard je kunt rennen met M. op

Whatever you're about to discover we off that.

incognitoomuch
"Dark Passenger"
maandag 16 november 2009 @ 13:04 (#91) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 12:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Maar ik was op dat moment heeeeeel ergens anders met mn hoofd na die übersprint van me
Maar dan wel opgefokt raken van een stelletje broabanders...
Wheres the love....?

BadAssBitchSmut
A.F.C.A.
maandag 16 november 2009 @ 13:16 (#92) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 13:04 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Maar dan wel opgefokt raken van een stelletje broabanders...
Wheres the love....?
Ja maar zo ben ik
En echt opgefokt was ik niet want ik hield keurig mn mond!
Ik had al zoveel liefde gegeven die avond, het was op

pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
maandag 16 november 2009 @ 13:36 (#93) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 12:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Moet je eens rennen op pep
Ik heb eens na het uitgaan gerend naast mensen die op de fiets gingen, want ik had geen zin om ergens achterop te zitten. Maatje: Ja wel doorlopen want we gaan niet langzaam fietsen.
Ik liep heel de tijd vooraan en dan ook nog eens stukken achteruit om bij m'n maat even te lopen die achteraan fietste. .
Zo een aantal kilometers heen en terug rennen en nog niet moe, terwijl ik toch echt niet zo'n goede conditie heb. De dag/dagen erna wel wat spier/voetpijn, maar dat zijn we al gewend.

Sanderrrr
De r bleef hangen
maandag 16 november 2009 @ 14:00 (#94) 

Niet heel slim om dat heel lang te doen in combinatie met X ivm verhoging van lichaamstemperatuur lijkt me

incognitoomuch
"Dark Passenger"
maandag 16 november 2009 @ 14:22 (#95) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 14:00 schreef Sanderrrr het volgende:
Niet heel slim om dat heel lang te doen in combinatie met X ivm verhoging van lichaamstemperatuur lijkt me
en brakke niet-hiel-ondersteunende schoenen zijn echt de pest voor de kuiten...

Maar opzich moet een sprintje wel te doen zijn als het buiten ook heerlijk fris & fruitig is.

BadAssBitchSmut
A.F.C.A.
maandag 16 november 2009 @ 14:27 (#96) 

Ik had lekker Airmaxjes aan, had echt het gevoel dat ik een marathon kon lopen
En ik ben echt zo fit als Koos Alberts

pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
maandag 16 november 2009 @ 14:42 (#97) 

Lopen/rennen/stampen op nikes Zou er niet aan moeten denken om op platte zolen een feest door te moeten maken

incognitoomuch
"Dark Passenger"
maandag 16 november 2009 @ 15:01 (#98) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 14:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Lopen/rennen/stampen op nikes Zou er niet aan moeten denken om op platte zolen een feest door te moeten maken
Heb het de laatste keer met Dominator moeten bekopen met een paar opgefokte poten na het dragen van deze ohzorelaxte schoenen:

En dan 7 uur lang non stop stampen op de M...

BadAssBitchSmut
A.F.C.A.
maandag 16 november 2009 @ 15:22 (#99) 

Noooooooit spacen op allstars! Op Lowlands had ik alleen die bij me en je voelt niet dat je voeten uit elkaar beginnen te vallen, totdat je nuchter wordt
Bij de EHBO vroegen ze me of ik soms 24 uur achter elkaar had staan dansen... uuuh ja?

incognitoomuch
"Dark Passenger"
maandag 16 november 2009 @ 15:26 (#100) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 15:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Bij de EHBO vroegen ze me of ik soms 24 uur achter elkaar had staan dansen... uuuh ja?
en dan met zo'n schapekop jou aan blijven staren...

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       uitgaan & vrije tijd       space
XTC: Vragen & Antwoorden #99: Voor 18 en ouder?
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500