quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:Nog nooit 2-C's gehad, en zo bijzonder lijkt het me ook niet, als ik wil trippen pak ik wel een paar zegeltjes.
Zo bijzonder is het wel

Zijn hele aparte drugs. Het is ook niet zo zeer een vervanging voor acid maar meer van mdma. Het is wappie zijn met een toevoeging, leuke visuals en heel controleerbaar. Je kan zelf bepalen of je je waus voelt, of dat je meer gaat trippen zonder te veel mindfuck. En een groot pluspunt is dat je gewoon kan eten, ook onder invloed krijg je honger. Kan een nadeel zijn maar ik vind het met gezondheid in het oog toch wel beter als ik gewoon kan eten tussendoor.
De energie die er vanaf komt is ook echt zoals je van Psychedelische Phenethylamines gewend bent alleen dan nog zo opdringerig.
quote:
Dat staat ook nog ergens op mijn lijstje van uit te proberen drugs. Wel om te roken dan

Wat ik daar van gelezen heb reports oh oh

.

. Denk dat ik wel zo'n wortel ga bestellen en een extractie uitvoeren, op z'n tijd.

.
quote:[..]
Hoe zit dat met de day(s) after? Geen soortgelijke katers net zoals MDMA?
Tot nu toe niet echt wat van gemerkt. Het is sowieso actief in lage dosering, waar bij 2c-i je al van 2-5 treshold level hebt. Daarnaast schijnt het dus serotonine te imiteren ipv het extreem veel te laten aanmaken en heropname stimuleren ervan. Enige is dat het achteraf ff vaag is weer nuchter te worden, zo'n andersom gevoel van het moment dat je de tripwereld in gaat dat die raar is.
Verder alleen wat lichte hoofddruk tijdens/na kan maar niet echt ergens last van verder.
2c-i visuals zijn iig best wel freaky, gezichten blijven vervormen, lettertype's blijven veranderen, vormen blijven veranderen.
Een lamp bij een maat van me was echt spacend, dat ding bestaat al uit losse delen en het lijkt echt alsof je overal omheen loopt en zit te bekijken terwijl je stil zit. Alsof alles draait en ademt, en je merkt dat tijd en ruimte in elkaar over vloeien en geen vaste dingen zijn zoals je klok aangeeft. Zoals met wel meer tripmiddelen het geval is.
Verder is het echt perfect voor als je helder wilt blijven maar toch waus. Je bent wappie en dat gevoel blijft zich ook opbouwen. Met M ben je een opbouw en dan piek gewend, bij 2c's denk je op plateau te zijn en dan bouwt het weer op
En het werkt langer, je hoeft in principe 1 dosis te nemen en eventueel 1 keer bij te nemen en dan ben je zeker wel meer dan 10 uur zoet. Een startdosis en alles wat je bijneemt zorgt voor verlenging ipv versterking van effecten. Cognitief denkvermogen wordt echt exponentieel vergroot. Je legt ZEER makkelijk en ZEER snel verbindingen en associaties, het is echt die speedy gedachtes zoals je van stimulanten gewend bent maar dan met een helder hoofd, en tegelijk toch ook wel vaag. Ook echt het gevoel dat je je geestverruiming letterlijk voelt, er lijkt meer ruimte in je hoofd te zijn en denken gaat veel gemakkelijker.
Ik denk dat 2c's zeker ook wel te gebruiken zijn om probleemoplossend te denken, bv bij code werk dat je het geheel en tegelijk de samenhang van losse functies ziet voor wat het is, en het allemaal makkelijk kan samen voegen. Sowieso is met 2c's dat je alles ziet voor wat het echt is. Videoclips waar we naar keken, dan kijk je echt letterlijk naar acteurs, en je hebt ook echt het idee dat het nep is, en als je er dan over nadenkt weet je dat het allemaal acteerwerk is voor de clip, en de muziek zelf en het image van de artiest allemaal nep is, voor het overgrote gedeelte van de MTV/TMF commerciële zooi.
Nou ik zal er verder maar niet al te veel woorden aan vuil maken in deze post

Zoals jullie wel kunnen merken denk ik ben ik vrij enthousiast over deze
nieuwe Phenethylamine en een maatje van me die geen tripervaring heeft en minimale ervaring aan M vond 15mg zonder bij te nemen al zeer tof, en die is na eerst huiverig te zijn, ook wel voor het trippen te spreken.
2c's, alleen al omdat het minder/niet schadelijk is(zulke lage dosissen, het werkt niet op je serotonine, je hoeft niet persee bij te nemen want het werkt op zichzelf al best lang)dan m, het voelt gewoon ook fijnen en vertrouwder in je lichaam dan een amfetamine als pep of M. Leuke visuals erbij die je aan en uit ken zetten als er een knop aan zit. Denk aan waus worden en je blijft steeds maar pieken in je wausheid, een ultiem gevoel van gelukzaligheid en compleetheid en je voelt je echt heel gerust en op je gemak.
Ik ben verlieft erop geworden, zoals ik al was, en ook wel nog steeds ben, op MDMA

.

.
quote:
Ja daar ben ik me van bewust.

. Alleen omdat het zulke grote overeenkomsten heeft met M vond ik het ook wel hier thuis passen. Want er zijn nu 2 topics waarin je ken posten vooral hierover, 2c-b topic worden ook andere 2c's in besproken maar in het RC-topic worden ook veel 2c's en andere RC's besproken. En dan dit topic nog, wat natuurlijk altijd lekker loopt en ook gewoon een Phenethylamine is.
Excuses trouwens voor het gebruik van de Engelse vervoegingen voor stoffen/termen maar geen zin om meer dan te copy/pasten van erowid.

.