index       uitgaan & vrije tijd      space
PI XTC: Vragen & Antwoorden #99: Voor 18 en ouder?
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
donderdag 12 november 2009 @ 22:16 (#26) 

2c's maken je waus maar helderder in je kop. Leuke visuals, niet al te aanwezig, vooral als je er op let. Niet heel kleurrijk wel wat voller. Niet echt heel erg trippend wka gedachten maar zeker wel. 2c-e schijnt ook veel meer een echt psychedelicum te zijn daarin. Ook waus net zoals de andere 2c's maar dan veel meer je gedachtes die gefreaked worden.

Binnenkort ook 2c-e proberen

Ik ga nu iig lekker een uur en 10 minuten na inname van ongeveer 25mg 2c-i. Visuals en vooral een relaxte wappie houding en gevoel, alleen niet zo opdringerig als met mdma. Valt allemaal relaxt te sturen

Maar zeker zijn 2c's wel en drug voor mensen die van m houden In lage dosis zeker, hoger voor de mensen die van m houden maar ook wat meer diepgang willen. .

Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/

NoelGallagher
Philips Sport Vereniging
donderdag 12 november 2009 @ 22:28 (#27) 

2c-b is wel nice, paar weken geleden had ik er 3 op, kleuren enzo werden veel intenser en had ook een ongelooflijk ontspannen gevoel.

Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
Volgende keer is wordt het shredder :*
Droeftoeter.
Aantal bans na Remlof zijn uitspraak: 5

Houniet
ik ruik vet lekker
[ Moderator ] donderdag 12 november 2009 @ 23:05 (#28) 

quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:13 schreef Hagelkaas het volgende:
Gaat snel zeg
Hard man .

Brunettes O+

pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
donderdag 12 november 2009 @ 23:08 (#29) 

quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
2c-b is wel nice, paar weken geleden had ik er 3 op, kleuren enzo werden veel intenser en had ook een ongelooflijk ontspannen gevoel.
. Zeker heb ik nu ook. Echt zo'n M gelukzaligheid alles is goed gevoel !11!!
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:05 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hard man .
. Fix die TT gelijk ff

Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)

NoelGallagher
Philips Sport Vereniging
donderdag 12 november 2009 @ 23:15 (#30) 

quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

. Zeker heb ik nu ook. Echt zo'n M gelukzaligheid alles is goed gevoel !11!!
[..]

. Fix die TT gelijk ff
Haha, echt he

Paar weken geleden, wij stonden lekker te spacen, kwam de politie, ik fucking chill zijn, peukje d'r bij en ik vond het allemaal wel best. Dikke glimlach op m'n smoel .

Nu wachten tot de kerstvakantie tot ik weer iets neem

Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
Volgende keer is wordt het shredder :*
Droeftoeter.
Aantal bans na Remlof zijn uitspraak: 5

T3rr0r
Technoofsow!
donderdag 12 november 2009 @ 23:21 (#31) 

quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef pc-fr34k het volgende:
2c-i neem je je eerste dosis en de dosissen erna verleng je het mee. Onder de 20mg is het vooral wausen ala xtc en erboven komt het trippen meer naar boven.

Sowieso vette visuals, op 20mg om 18:00 en 10 om 20:00 heb ik tot na 7 uur in de ochtend nog effecten gemerkt afgelopen vrijdag.

Ga nu voor de 25 tot 30 ergens daar tussenin denk ik. .
Klinkt interessant die werkingsduur. En qua effect is het met lage dosissen vergelijkbaar met xtc? Dus ook dat praterige, loved-up gevoel etc.? En het zit het met de brakheid?

It's about being boss, not being the boss...

incognitoomuch
"Dark Passenger"
vrijdag 13 november 2009 @ 00:44 (#32) 

Deel 98 part 2?

A tribute to "The Last Emperor" <// by Vic

Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
vrijdag 13 november 2009 @ 05:26 (#33) 

Maat van me kreeg een tijd geleden een capsule, hij dacht MDMA maar er zat dus 2cb in. Die is dus een uur later naar huis gegaan omdat hij op het feest last had van een sneeuwstorm .

Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms

pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
vrijdag 13 november 2009 @ 07:00 (#34) 

quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:21 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Klinkt interessant die werkingsduur. En qua effect is het met lage dosissen vergelijkbaar met xtc? Dus ook dat praterige, loved-up gevoel etc.? En het zit het met de brakheid?
Ja al die 2c's lijken op elkaar maar net wat anders. heb zelf nu alleen nog I en B op maar merk de verschillen wel en ben benieuwd naar 2c-e !
Het is heel controleerbaar. Je kan visuals als het ware aan en uit zetten. En ook je wausheid ken je uit en aan zetten.

Heb zelf om 00:00 ongeveer 20mg bijgenomen als ik het me goed herinner eerste dosis was 21:05 of zo op iets meer dan 25mg.

Een groot voordeel eraan is ook dan je gewoon een eetlust hebt. Zit nu nog wat te wausen/trippen maar ken gewoon eten en heb ook honger. Stuk fijner dan normaal met pep/pillen(onder invloed).

Verder is het net als mdma maar dan minder opdringerig. Wel energie maar het moet allemaal niet persee ipv stuiter stuiter ik ben wappie. . .

2c-i is IMO zeker een drug die fijn is voor mensen die geen tripervaring hebben om kennis te maken met visuals en bewustzijnverruiming zoals je die in een trip ervaard. Maatje van me had 15mg 2c-i op en heeft alleen blow en een aantal keer pillen/capsules op. Die vermaakte zich ook wel Er zijn dus bij I al bij lagere doseringen visuals waarneembaar.

De visuals zijn ook heel ademend golvend en veel dingen lijken een beetje een groen en/of rode "aura" te hebben. Dit wordt allemaal veel duidelijker als je zit te staren naar iets dat niet beweegt, helemaal als dat patronen zijn.

Ben nu echt benieuwd naar 2c-E, ik vind de 2c's nu iig een zeer goede vervanger voor xtc, het heeft de goede afspecten van het wausen met meer invulling en betekenis. Je bent waus maar toch helder in je hoofd en je kan heel makkelijk allemaal connecties leggen.
[/lange post ]
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 05:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maat van me kreeg een tijd geleden een capsule, hij dacht MDMA maar er zat dus 2cb in. Die is dus een uur later naar huis gegaan omdat hij op het feest last had van een sneeuwstorm .
. Ja als je tripeffecten niet verwacht kan dat rare dingen opleveren. Zeker als je niet weet wat trippen is !

Altijd al afgevraagd ook als iemand die niet eens een blowtje gerookt heeft zonder het te weten lsd drinkt hoe vaag dat dan moet zijn. Tis allemaal al zo vaag als je je er al een beetje op kan voorbereiden... .

BadAssBitchSmut
A.F.C.A.
vrijdag 13 november 2009 @ 09:15 (#35) 

Bijna weekeeeeeeeend! Gaat er verder nog iemand stappen in A'dam?

Whatever you're about to discover we off that.

PBateman1978
Click Clack
vrijdag 13 november 2009 @ 09:17 (#36) 

Nog nooit 2-C's gehad, en zo bijzonder lijkt het me ook niet, als ik wil trippen pak ik wel een paar zegeltjes.

FC Utrecht-Aston Villa-Olympique Marseille-Atletico Madrid-SS Napoli
Housemusic is a universal language, spoken and understood by all.
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978

incognitoomuch
"Dark Passenger"
vrijdag 13 november 2009 @ 11:05 (#37) 

quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog nooit 2-C's gehad, en zo bijzonder lijkt het me ook niet, als ik wil trippen pak ik wel een paar zegeltjes.
of DMT...
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 07:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Je bent waus maar toch helder in je hoofd en je kan heel makkelijk allemaal connecties leggen.
Hoe zit dat met de day(s) after? Geen soortgelijke katers net zoals MDMA?

rthls
Genius
vrijdag 13 november 2009 @ 11:34 (#38) 

Er is een 2c-b topic he (ook voor andere 2c's?)

2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3

Great spirits have always found violent opposition from mediocrities

pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
vrijdag 13 november 2009 @ 11:57 (#39) 

quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo bijzonder is het wel Zijn hele aparte drugs. Het is ook niet zo zeer een vervanging voor acid maar meer van mdma. Het is wappie zijn met een toevoeging, leuke visuals en heel controleerbaar. Je kan zelf bepalen of je je waus voelt, of dat je meer gaat trippen zonder te veel mindfuck. En een groot pluspunt is dat je gewoon kan eten, ook onder invloed krijg je honger. Kan een nadeel zijn maar ik vind het met gezondheid in het oog toch wel beter als ik gewoon kan eten tussendoor.

De energie die er vanaf komt is ook echt zoals je van Psychedelische Phenethylamines gewend bent alleen dan nog zo opdringerig.
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:05 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

of DMT...
Dat staat ook nog ergens op mijn lijstje van uit te proberen drugs. Wel om te roken dan Wat ik daar van gelezen heb reports oh oh . . Denk dat ik wel zo'n wortel ga bestellen en een extractie uitvoeren, op z'n tijd. .
quote:
[..]

Hoe zit dat met de day(s) after? Geen soortgelijke katers net zoals MDMA?
Tot nu toe niet echt wat van gemerkt. Het is sowieso actief in lage dosering, waar bij 2c-i je al van 2-5 treshold level hebt. Daarnaast schijnt het dus serotonine te imiteren ipv het extreem veel te laten aanmaken en heropname stimuleren ervan. Enige is dat het achteraf ff vaag is weer nuchter te worden, zo'n andersom gevoel van het moment dat je de tripwereld in gaat dat die raar is.
Verder alleen wat lichte hoofddruk tijdens/na kan maar niet echt ergens last van verder.

2c-i visuals zijn iig best wel freaky, gezichten blijven vervormen, lettertype's blijven veranderen, vormen blijven veranderen.

Een lamp bij een maat van me was echt spacend, dat ding bestaat al uit losse delen en het lijkt echt alsof je overal omheen loopt en zit te bekijken terwijl je stil zit. Alsof alles draait en ademt, en je merkt dat tijd en ruimte in elkaar over vloeien en geen vaste dingen zijn zoals je klok aangeeft. Zoals met wel meer tripmiddelen het geval is.

Verder is het echt perfect voor als je helder wilt blijven maar toch waus. Je bent wappie en dat gevoel blijft zich ook opbouwen. Met M ben je een opbouw en dan piek gewend, bij 2c's denk je op plateau te zijn en dan bouwt het weer op

En het werkt langer, je hoeft in principe 1 dosis te nemen en eventueel 1 keer bij te nemen en dan ben je zeker wel meer dan 10 uur zoet. Een startdosis en alles wat je bijneemt zorgt voor verlenging ipv versterking van effecten. Cognitief denkvermogen wordt echt exponentieel vergroot. Je legt ZEER makkelijk en ZEER snel verbindingen en associaties, het is echt die speedy gedachtes zoals je van stimulanten gewend bent maar dan met een helder hoofd, en tegelijk toch ook wel vaag. Ook echt het gevoel dat je je geestverruiming letterlijk voelt, er lijkt meer ruimte in je hoofd te zijn en denken gaat veel gemakkelijker.

Ik denk dat 2c's zeker ook wel te gebruiken zijn om probleemoplossend te denken, bv bij code werk dat je het geheel en tegelijk de samenhang van losse functies ziet voor wat het is, en het allemaal makkelijk kan samen voegen. Sowieso is met 2c's dat je alles ziet voor wat het echt is. Videoclips waar we naar keken, dan kijk je echt letterlijk naar acteurs, en je hebt ook echt het idee dat het nep is, en als je er dan over nadenkt weet je dat het allemaal acteerwerk is voor de clip, en de muziek zelf en het image van de artiest allemaal nep is, voor het overgrote gedeelte van de MTV/TMF commerciële zooi.

Nou ik zal er verder maar niet al te veel woorden aan vuil maken in deze post Zoals jullie wel kunnen merken denk ik ben ik vrij enthousiast over deze nieuwe Phenethylamine en een maatje van me die geen tripervaring heeft en minimale ervaring aan M vond 15mg zonder bij te nemen al zeer tof, en die is na eerst huiverig te zijn, ook wel voor het trippen te spreken.

2c's, alleen al omdat het minder/niet schadelijk is(zulke lage dosissen, het werkt niet op je serotonine, je hoeft niet persee bij te nemen want het werkt op zichzelf al best lang)dan m, het voelt gewoon ook fijnen en vertrouwder in je lichaam dan een amfetamine als pep of M. Leuke visuals erbij die je aan en uit ken zetten als er een knop aan zit. Denk aan waus worden en je blijft steeds maar pieken in je wausheid, een ultiem gevoel van gelukzaligheid en compleetheid en je voelt je echt heel gerust en op je gemak.

Ik ben verlieft erop geworden, zoals ik al was, en ook wel nog steeds ben, op MDMA . .
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:34 schreef rthls het volgende:
Er is een 2c-b topic he (ook voor andere 2c's?)

2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
Ja daar ben ik me van bewust. . Alleen omdat het zulke grote overeenkomsten heeft met M vond ik het ook wel hier thuis passen. Want er zijn nu 2 topics waarin je ken posten vooral hierover, 2c-b topic worden ook andere 2c's in besproken maar in het RC-topic worden ook veel 2c's en andere RC's besproken. En dan dit topic nog, wat natuurlijk altijd lekker loopt en ook gewoon een Phenethylamine is.

Excuses trouwens voor het gebruik van de Engelse vervoegingen voor stoffen/termen maar geen zin om meer dan te copy/pasten van erowid. .

navigator
vrijdag 13 november 2009 @ 14:17 (#40) 
nette posts gozer

Nog ff terugkomend op vorige topic:
quote:
Op donderdag 12 november 2009 08:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik slikte ook voor het eerst toen ik 16 was, dat kan nog net.

Drugs voor je 16e is een no-go, dan zijn je hersenen nog volop in de groei, en dan is de kans op schade veel groter.
Je hersenen zijn pas uitgegroeid op 18 a 19 jarige leeftijd dus drugs op je 16e is geen goed idee

12e roken, 15e blowen en af en toe wat drinken, 19e xtc, speed, coke, lsd
Door de jaren heen ook meer gaan drinken, of eigenlijk is het meer zuipen

Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity

PBateman1978
Click Clack
vrijdag 13 november 2009 @ 14:32 (#41) 

quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef navigator het volgende:
Je hersenen zijn pas uitgegroeid op 18 a 19 jarige leeftijd dus drugs op je 16e is geen goed idee
Nope, rond je 16e al.

tenminste, dat zei een wetenschapper een poosje terug op tv, ging over cannabis en de invloed van het roken daarvan op je hersenen, bij jonger dan 16 jaar was er veel meer kans op permanente veranderingen in je hersenen dan na je 16e, volgens haar was het dus zo dat rond je 16e levensjaar je hersenen zijn volgroeid.

Verder mag je in NL vanaf je 16e alcohol drinken, dus dat lijkt me ook wel logisch dan

[ Bericht 16% gewijzigd door PBateman1978 op 13-11-2009 14:37 ]

FC Utrecht-Aston Villa-Olympique Marseille-Atletico Madrid-SS Napoli
Housemusic is a universal language, spoken and understood by all.
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978

incognitoomuch
"Dark Passenger"
vrijdag 13 november 2009 @ 15:17 (#42) 

drugs are bad 'mkay?

wsg zaterdag een heel klein capsulletje droppen...

donzine
huh?
vrijdag 13 november 2009 @ 15:45 (#43) 

quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Verder mag je in NL vanaf je 16e alcohol drinken, dus dat lijkt me ook wel logisch dan

Wat van de overheid wel en niet mag op welke leeftijd heeft totaal niks mee te maken of het op die leeftijd ook wel veilig is.

BadAssBitchSmut
A.F.C.A.
vrijdag 13 november 2009 @ 15:54 (#44) 

quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef donzine het volgende:

[..]

Wat van de overheid wel en niet mag op welke leeftijd heeft totaal niks mee te maken of het op die leeftijd ook wel veilig is.
Nou, daar ben ik het niet mee eens hoor
Waar heeft het dan wel mee te maken denk je?

pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
vrijdag 13 november 2009 @ 15:57 (#45) 

quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Als de overheid de leeftijd verlaagd naar 5 jaar, maakt dat het dan ineens veilig? Dat iets de wet is betekent niet dat het ook het beste is, wel zal het waarschijnlijk op onderzoek gebaseerd zijn.

Maar waarom is in de VS en uk dan een minimum leeftijd van 21 jaar?

BadAssBitchSmut
A.F.C.A.
vrijdag 13 november 2009 @ 16:03 (#46) 

quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Als de overheid de leeftijd verlaagd naar 5 jaar, maakt dat het dan ineens veilig? Dat iets de wet is betekent niet dat het ook het beste is, wel zal het waarschijnlijk op onderzoek gebaseerd zijn.

Maar waarom is in de VS en uk dan een minimum leeftijd van 21 jaar?
Nee dat zeg ik ook niet
Jij draait het nu om. De overheid heeft wel degelijk een leeftijdsgrens bepaald om de jeugd onder de 16 te beschermen. Dat betekent niet dat het boven de 16 niet schadelijk is, maar er is toch duidelijk aangetoond dat alcohol onder de 16 aanzienlijk meer schade aanricht dan wanneer iemand ouder is.

donzine
huh?
vrijdag 13 november 2009 @ 16:04 (#47) 

quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Het is al in veel onderzoeken bewezen dat alcohol op een jonge leeftijd (ook 16 dus) heel erg schadelijk is, eigenlijk is het op elke leeftijd heel schadelijk. Waarom is de minimumleeftijd nu nog steeds 16 jaar dan? En staat alcohol niet op de opiumlijst? Reden genoeg om aan te nemen dat de minimumleeftijd niet helemaal op onderzoek gebaseerd is (misschien een beetje).

BadAssBitchSmut
A.F.C.A.
vrijdag 13 november 2009 @ 16:07 (#48) 

quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef donzine het volgende:

[..]

Het is al in veel onderzoeken bewezen dat alcohol op een jonge leeftijd (ook 16 dus) heel erg schadelijk is, eigenlijk is het op elke leeftijd heel schadelijk. Waarom is het nu nogsteeds 16 jaar dan? en geen drugs? Juist, geld.
De overheid zou meer geld binnenkrijgen aan accijns als alcohol aan iedereen verkocht mocht worden, dus daar gaat je argument
Maar je moet lekker zelf weten wat je in je mikkie stopt schat!

En na je edit verwijs ik je graag naar mn vorige post

donzine
huh?
vrijdag 13 november 2009 @ 16:09 (#49) 

Hmm, had mijn bericht getypt toen jij hem ook aan het typen was, en heb hem daarna nog aangepast toen jij al een reactie schreef XD.

Ja alcohol zal wel veel schadelijker zijn onder de 16, maar om nou aan te nemen dat het op 16 jarige leeftijd niet schadelijk is omdat het dan toegestaan is om het te drinken...

BadAssBitchSmut
A.F.C.A.
vrijdag 13 november 2009 @ 16:12 (#50) 

quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef donzine het volgende:
Hmm, had mijn bericht getypt toen jij hem ook aan het typen was, en heb hem daarna nog aangepast toen jij al een reactie schreef XD.

Ja alcohol zal wel veel schadelijker zijn onder de 16, maar om nou aan te nemen dat het op 16 jarige leeftijd niet schadelijk is omdat het dan toegestaan is om het te drinken...
Maar er zegt ook niemand dat het dan niet schadelijk is, je kunt alleen moelijk alles verbieden wat schadelijk is.
Dan kunnen ze alle snoepzooi uit de winkel halen, sigarettenverkoop stoppen, geen alcohol meer en pijnstillers en frisdrank en van mobiele telefoons en magnetrons krijg je hersentumoren dus ook dat moet verboden worden!
Snap je wat ik bedoel

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       uitgaan & vrije tijd       space
XTC: Vragen & Antwoorden #99: Voor 18 en ouder?
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500