index       mexicaanse griep
PI Hopelijk geen domme vraag
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3
Topicgallery™ :
ATuin-hek
hekje voor sommigen
vrijdag 20 november 2009 @ 10:52 (#51) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
Wat een zieke zieke zieke banner is er geplaatst door de overheid hiermaast. Kwalijk zaak.
Mensenkinderen wat een flutwebsite met totaal GEEN informatie... Een zepert is het.
Welke banner? En welke site? En wat heeft dat met de vraag van de TS (die ondertussen al beantwoord is) te maken?

Build a man a fire and he will be warm for a day. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life. -- Terry Pratchett
When in doubt, set something on fire. -- Belkar

June.
Seriously?
vrijdag 20 november 2009 @ 10:54 (#52) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke banner? En welke site? En wat heeft dat met de vraag van de TS (die ondertussen al beantwoord is) te maken?
Zo'n gele banner van grieppandemie.nl En zoals gewoonlijk heeft het niks met de TS te maken..

Je veux ton amour et je veux ta revanche
J'adore l'amour, I don't wanna be friends..

splendor
...
vrijdag 20 november 2009 @ 14:53 (#53) 

quote:
Wat een zieke zieke zieke banner is er geplaatst door de overheid hiermaast. Kwalijk zaak.
Mensenkinderen wat een flutwebsite met totaal GEEN informatie... Een zepert is het.
Nou vertel eens, welke informatie zou er volgens jou wél op een algemene informatieve overheidswebsite over een grieppandemie moeten staan?

Je bent gewoon een schreeuwer die in elk topic en na elk nieuwsbericht over de griep je gal spuit, maar een inhoudelijke reactie heb ik nog niet gezien, dus ik ben zeer benieuwd.

-

fruityloop
Emma Eend-fan (zie F&F)
vrijdag 20 november 2009 @ 15:06 (#54) 
quote:
Ik zie toch grote koppen met teksten als "Voor wie?" op die site, en zo nog veel meer practische informatie die niet meer dan 1 muisklik verwijderd is.

Dat de H in H1N1 staat voor het type hemagglutinine-eiwitten en N het type neuraminidase-eiwitten aangeeft lijkt me niet iets wat op zo'n site thuishoort, ondanks dat het behoorlijk relevant is.

Doe mee op kapilands

Re
Kiss & Swallow
[ Moderator ] vrijdag 20 november 2009 @ 15:18 (#55) 

don't feed it...

de R&P PM box voor al uw vragen en opmerkingen
Op de foto?
vind hier je drogredenatie

Cortina
vrijdag 20 november 2009 @ 23:45 (#56) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef splendor het volgende:

[..]

Nou vertel eens, welke informatie zou er volgens jou wél op een algemene informatieve overheidswebsite over een grieppandemie moeten staan?

Je bent gewoon een schreeuwer die in elk topic en na elk nieuwsbericht over de griep je gal spuit, maar een inhoudelijke reactie heb ik nog niet gezien, dus ik ben zeer benieuwd.
Nou, ik zoek bijvoorbeeld nog steeds welke vaccins precies aan wie gegeven worden...

Misschien is het niemand opgevallen maar, In de oproep staat aan het eind een zinnetje "...omdat de huisarts/werkgever en de GGD vaccins van verschillende fabrikanten gebruiken..."
Mag ik hieruit afleiden dat iedereen die tot nu toe is gedaan merk A heeft gehad en iedereen die maandag naar de lokale sporthal gaat merk B krijgt ?!
In dat geval slaat alle rapportage over bijwerkingen tot nog toe natuurlijk ook nergens meer op

Cortina
vrijdag 20 november 2009 @ 23:47 (#57) 

[ Bericht 100% gewijzigd door Cortina op 20-11-2009 23:48 (dubbel) ]

dotKoen
zaterdag 21 november 2009 @ 00:07 (#58) 

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:45 schreef Cortina het volgende:

[..]

Nou, ik zoek bijvoorbeeld nog steeds welke vaccins precies aan wie gegeven worden...

Misschien is het niemand opgevallen maar, In de oproep staat aan het eind een zinnetje "...omdat de huisarts/werkgever en de GGD vaccins van verschillende fabrikanten gebruiken..."
Mag ik hieruit afleiden dat iedereen die tot nu toe is gedaan merk A heeft gehad en iedereen die maandag naar de lokale sporthal gaat merk B krijgt ?!
In dat geval slaat alle rapportage over bijwerkingen tot nog toe natuurlijk ook nergens meer op
De vaccinatie van zorgpersoneel en de traditionele risicogroepen bij de huisarts gaat met Focetria, voor vaccinatie van kinderen tot en met 4 jaar en huisgenoten van baby's tot 6 maanden wordt gedaan met Pandemrix. Gewoon om logistieke redenen, werkzaamheid en veiligheid van beide vaccins zijn hetzelfde. (Bron: http://www.nvi-vaccin.nl/?id=1097)

Dit is juist gedaan om te zorgen dat men allemaal hetzelfde vaccin krijgt. Waarschijnlijk maakt het niet uit om het door elkaar te gebruiken, maar dat is nog niet voldoende wetenschappelijk onderbouwd.

Omnium artium medicina nobilissima est

Cortina
zaterdag 21 november 2009 @ 10:10 (#59) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:07 schreef dotKoen het volgende:

[..]

De vaccinatie van zorgpersoneel en de traditionele risicogroepen bij de huisarts gaat met Focetria, voor vaccinatie van kinderen tot en met 4 jaar en huisgenoten van baby's tot 6 maanden wordt gedaan met Pandemrix. Gewoon om logistieke redenen, werkzaamheid en veiligheid van beide vaccins zijn hetzelfde. (Bron: http://www.nvi-vaccin.nl/?id=1097)

Dit is juist gedaan om te zorgen dat men allemaal hetzelfde vaccin krijgt. Waarschijnlijk maakt het niet uit om het door elkaar te gebruiken, maar dat is nog niet voldoende wetenschappelijk onderbouwd.
Je link doet het niet maar; als ik de bijsluiters van beiden met elkaar vergelijk zijn ze helemaal niet hetzelfde...

dotKoen
zaterdag 21 november 2009 @ 10:45 (#60) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:10 schreef Cortina het volgende:

[..]

Je link doet het niet maar; als ik de bijsluiters van beiden met elkaar vergelijk zijn ze helemaal niet hetzelfde...
Even het laatste haakje van de link halen: http://www.nvi-vaccin.nl/?id=1097 .

En verder zeg ik niet dat ze hetzelfde zijn, maar dat ze even effectief en veilig zijn. Hoewel de samenstelling iets verschilt, is ook de manier waarop ze werken nagenoeg gelijk.

Omnium artium medicina nobilissima est

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3
index       mexicaanse griep
Hopelijk geen domme vraag
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500