abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 november 2009 @ 13:47:56 #1
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74633191


[ Bericht 82% gewijzigd door BE op 12-11-2009 14:20:58 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 13:48:30 #2
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74633206
je schaamt je?
in de haak.
pi_74633208
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 12 november 2009 @ 13:49:15 #4
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74633221
Voor de titel van dit topic ja .

En mijn laatste reactie was:
Ja tuurlijk zijn die er wel, maar dat gaat op afspraak en ik wil alles NU afhebben . Zaterdag komen ze bijvoorbeeld S haar kamertje afmaken (planken ophangen enzo) terwijl ik het drie weken geleden al af wilde hebben bij wijze van spreken. En daarbij moet ik toch wel zelf alle benodigdheden vast in huis halen en dat soort dingen geven me ook een soort stress, of een gevoel van teveel nog moeten op de een of andere manier.

Nogmaals, het gaat wel hoor, en ik zal er reuze van genieten als het af is en mooi en goed. maar ik ben net te ver in de zwangerschap om er nog zoveel mee bezig te moeten/ willen zijn.

En ja mijsje, ik heb genoeg helpende handen, ook mijn broertje inderdaad. Daar zit hem het niet in.

En Pyttpytt, je hebt helemaal gelijk. Mijn ventje mag best in een rose bedje . Nee, maar dat is de shit van die nestelingsdrang en hormomen, dat alles goed moet en nu moet, ik doe dat echt helemaal mezelf aan .
  donderdag 12 november 2009 @ 13:50:06 #5
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74633246
En nu ben ik ook nog weg omdat ik mijn dochter hoor ontwaken.

Suf. Nou ja.
  donderdag 12 november 2009 @ 13:51:20 #6
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74633287
ah sorry ik had je noodkreet (daar onderaan) niet gezien. maar er is vast een modje die de titel en OP nog even aan wil passen als dat nodig mocht zijn.

't is ook echt een boel geregel, dus ik kan me dat goed voorstellen groofsken. alleen al over welke duowagen heb ik toen heel lang zitten dubben, herinner ik me.
in de haak.
  donderdag 12 november 2009 @ 13:51:24 #7
265768 NBT
Bigger is better.
pi_74633289
het gaat goed. Het is alleen een beetje koud hier.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  Jubileum moderator donderdag 12 november 2009 @ 13:52:41 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74633328
Ik vind de titel echt helemaal geweldig
ik stem voor om hem zo te houden!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74633380
+1!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74633394
Ik vind hem ook leuk
  donderdag 12 november 2009 @ 14:00:07 #11
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74633572
Kuddo's voor de topictitel
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:49 schreef Groofsken het volgende:
En daarbij moet ik toch wel zelf alle benodigdheden vast in huis halen en dat soort dingen geven me ook een soort stress, of een gevoel van teveel nog moeten op de een of andere manier.


Erg herkenbaar dit, ook als ik niet zwanger ben

De onrust die je voelt als je het idee hebt dat het rommelig of 'onaf' is krijg ik ook. Ik kan er emo van worden en het complete overzicht kwijtraken. Dus ja, erg herkenbaar!

Spreek anders met iemand af dat jij de lijstjes maakt en diegene de spulletjes voor je haalt (of met je meegaat) Volgens mij heb je best een goed vangnet en willen mensen je best helpen. En anders lekker hier spuien, zitten we ook weer voor!

Er is maar 1 ding erger dan een toekomstige mama met nesteldrang en dat is een toekomstige mama met nesteldrang en niemand om verrot te schelden
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74633637
Met mij gaat het trouwens PMS
Maar daar is dit topic officieel niet veur he
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74635143
Die titel
Pinq, ik PMS met je mee Vriendje schrok er gister helemaal van hoe chagrijnig en bitchy ik ineens uit de hoek kon komen sja eerst twee jaar mirena, toen zwanger, dus nooit echt een gewone menstruatie van mij meegemaakt in onze relatie
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74635303
Arme Innepin man
pi_74635499
:d das helemaal nieuw voor m dan
ik ben wat feller tegen max, maar vooral voel ik me depressief, er met mn hoofd niet bij, en smerig - maar t niet erg vinden verder. ik lig deze week net zo lief hele dagen in bed enzo

[edit] ohja, en lichamelijk gaat t ook niet zo lekker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 53% gewijzigd door pinquit op 12-11-2009 15:48:52 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74635674
Groofsken, logisch dat je het wel zwaar vindt. Ik had het al wel eerder zwaar gevonden (überhaupt, in mijn eentje een kind en dan nu ook nog hoogzwanger voor alles zorgen)!
Hou vol en boterham voor boterham.
pi_74639049
Wat een leuke titel.
  donderdag 12 november 2009 @ 16:38:35 #18
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74639090
he, gets, pinq! dat klinkt niet lekker!
heb je al een afspraak bij de ha?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 12 november 2009 @ 16:42:12 #19
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74639200
Oh Jak Pinq! Met die koortslip kan ik meepraten. Mijne doet ook verrekte zeer!

Groof
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74639229
Hier ben ik doodmoe, maar voel me supergoed en vooral gelukkig.
Ik ben gewoon zo blij met m'n gezinnetje.
En de buschauffeur van m'n zoon is eindelijk ontslagen.
Hij was echt McHammer met bijhorende spierwitte drollenvanger. Veroorzaakte steeds ongelukken en kwam m'n zoon wel vaker niet halen en gaf dan hysterisch mij de schuld dat ik me verslapen had.
pi_74639390
Oy pinq, dat klinkt niet gezond hoor En ook niet het soort van klachten die je af kan schrijven aan opkomende menstruatie...!
Hup vort naar de huisarts jij
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74639926
hey Pinq dat klinkt niet lekker idd.....

en Vlindur, ook die koortslip is niet leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 12 november 2009 @ 18:05:02 #23
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74641750
Pinq da`s niet goed hoor vrouwke!
Ik vind dit een mooie titel
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74641810
ahw Pinq

ik geloof dat Rocka wel eens verteld had dat oorbelgaatjes idd kunnen gaan ontsteken als je ongesteld moet worden. Voor de rest weet ik het niet.
En hechtdraad wat ineens tevoorschijn komt klinkt bekend komt goed! Maar wel even naar laten kijken hoor.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74641977
ik ben niet PMS, die fase ben ik al voorbij.. ik ben gewoon MS
ik haat het! Hopen dat die spiraal er tch eens voor gaat zorgen dat ik helemaal niet meer ongesteld wordt....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 12 november 2009 @ 19:40:36 #26
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74644473
Tot mijn verbazing vind ik dit topic terug met mijn wanhopige titel .

Maar even serieus, dank voor alle lieve en begripvolle reacties. Ik had het even nodig .

En Pinquit, dat zou mij ook niet lekker zitten hoor. jeetje, klinkt als heel vervelend en misschien ook wel zorgelijk inderdaad? Ik zou er ook maar even naar laten kijken hoor .
pi_74646044
oh

dat wat rocka gezegd had over oorbelgaatjes idd, ik dacht dat dit allemaal wel onder dezelfde noemer viel en argh, dat f*cking hechtdraad dan is t allemaal weer netjes dicht en ineens zit er weer een gaatje "oh hallo prut en draad"

Misschien maar eens naar laten kijken ja.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74646642
Ah pinquit dat klinkt idd niet goed. Hopelijk kan een doctor of medicijnen je snel helpen.

Groofsken in je eentje dat soort dingen moeten doen/ regelen lijkt me best zwaar. Maar het is bijna weekend dus je kamer komt gauw af
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74659738
Hier volgens mij ook ongesteld Krijg je er van als je en cerrazette hebt geslikt en nu weer aan je eigen pil bent en bevallen bent en dat allemaal in zes weken tijd. Hopelijk is dit ook de reden van mijn pijnlijke onderkant, kan gewoon niet lang staan en het ging zo goed. Maandag maar weer langs de bekkenfysio.
Maar voor de rest gaat het prima hier, ik begin echt te genieten van mijn mannetje en dat is zo'n opluchting!

Groofsken, nog effe volhouden en dan is je kamer af. En ik heb echt diep respect voor hoe je het allemaal regelt in je eentje, daar mag je trots op zijn!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74659887
Pinq: even de HA bellen hoor

mefke, balen!

Ongesteld, wat is dat? Laatste keer: december 2007
Aan de andere kant heb ik de hormonale buien wel
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:09:12 #31
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_74660006
Oh, dat wist ik niet dat oorbelgaatjes kunnen gaan ontsteken als je ongesteld moet worden.

Ik had pas wel weer dat mn traguspiercing en mn microdermal gingen ontsteken vlak voordat ik ziek werd. Zal toch iets met verminderde weerstand te maken hebben ofzo, denk ik dan.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 13 november 2009 @ 12:21:15 #32
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74662351
Naar Ikea geweest, alle spulletjes voor S haar kamer in huis .

Weer 5 dingen van het lijstje af . Er zit toch wel schot in de zaak hoor, gelukkig .

Maar ehm... dat de hema eens opschiet met de gordijnen, want het rolgordijn dat er nu hangt kleurt niet goed bij de rest .
  vrijdag 13 november 2009 @ 12:57:25 #33
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74663528
Heeft iemand nog wondermiddeltjes voor koortslippen? Mn lip is helemaal dik en ranzig..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:02:19 #34
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74663679
Zovirax werkt hier wel goed in geval van een koortslip alleen ben ik dat tubetje dan ook meteen weer kwijt zodra de lip over is en dan na twee jaar bv kan ik weer zo minitube kopen voor 7 euro. Beetje jammer zeg maar...

Middags allemaal trouwens.
pi_74663758
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef Vlindur het volgende:
Heeft iemand nog wondermiddeltjes voor koortslippen? Mn lip is helemaal dik en ranzig..
Helaas niet...

* Klopt af: ik heb trouwens als sinds m'n zwangerschap geen koortslip meer gehad. Vind dat zoiets afschuwelijks. Het liefst zou ik me binnen opsluiten tot het over is.

[/Dramaqueen]
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:10:46 #36
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74663973
Ik heb wel vaker een koortslip, en zovirax helpt totaal niet en om er 7 euro tegenaan te gooien vind ik ook zonde van het geld.. Had vorige keer een low-budget merk gekocht, dat liet een witte waas achter Dat pas stom

Ik vind het ook vreselijk, normaal dan zwerft ie mn hele mond door, eerst linksboven, dan linksonder, dan rechtsboven en dan rechtsonder. Ik hoop dat ie nu maar op 1 plek blijft.. En dat ie voor mn bevalling weg is en ook niet meer terugkomt tegen die tijd..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74664568
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef Vlindur het volgende:
Heeft iemand nog wondermiddeltjes voor koortslippen? Mn lip is helemaal dik en ranzig..
zovirax helpt goed als het pas net is. als het er al helemaal zit kan je net zo goed zo'n honinglippenbalsemstick van de natuurwinkel of the body shop gebruiken, dat verzacht wat en het geneest wat sneller. pas wel op, want dan is die stick ook besmet! dus niet elders smeren of uitlenen of wat dan ook
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74665285
Wat ook goed werkt is blixtex.
pi_74665397
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef simmu het volgende:

[..]

zovirax helpt goed als het pas net is. als het er al helemaal zit kan je net zo goed zo'n honinglippenbalsemstick van de natuurwinkel of the body shop gebruiken, dat verzacht wat en het geneest wat sneller. pas wel op, want dan is die stick ook besmet! dus niet elders smeren of uitlenen of wat dan ook
Dat heb ik ook gemerkt idd. Ik smeerde Zovirax vaak veel te lang, waardoor het wondje alleen maar droger werd en het veel langer duurde voordat ie weg was. Nu smeer ik Zovirax zolang het blaasjes zijn en daarna gaat er iets verzachtends op.
  Jubileum moderator vrijdag 13 november 2009 @ 13:53:59 #40
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74665430
Ik gebruikte in mijn zwangerschappen een echinaforce stick Vlinder, verkrijgbaar bij de apotheek (en drogist zal vast ook wel). Vond dat toch iets fijner dan zovirax e.d. en het hielp verrassend goed!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74666364
echinaforce versnelt het proces; je ontkomt niet aan de pijn en de blaasjes, maar het gaat wel sneller
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:29:19 #42
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74666544
Aha! Dan gaan we eens op jacht naar echinaforce, die ken ik namelijk nog niet. Thnx!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74666698
Hier gaat het gewoon heel kut!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan we weer
pi_74667103
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef bikinistringding het volgende:
Hier gaat het gewoon heel kut!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:48:38 #45
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74667158
Oh dat sucks zeg... Sterkte ermee
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74668016
Is dit het voormalige moeders-topic? Ik vind de TT top

Met een koortslip wel uitkijken met babietjes! Weten jullie vast wel, maar even voor de zekerheid:
http://baby-op-komst.nl/209/gevaar-koortslip.html

bikinistringding

groosfken, ik heb niet alles gevolgd, maar ik kan me voorstellen dat het je zwaar kan vallen. Ik vond het ook al zwaar, met partner en van 1e kind! Rustig aan, dan breekt het lijntje niet

Hier gaat alles prima. Het werken gaat op zich, hoewel ik er nog steeds liever niet wil zijn, maar het is ook niet onoverkomelijk vreselijk ofzo. Ik kom mijn 3 dagen wel door, maar ben telkens dolblij als ik weer naar Senna kan. De oma's hebben goed opggepast, het kdv gaat prima en schaap en dochter genieteen volgens mij ook van hun wekelijkse dagje samen. Kortom: een gelukkig mens hier
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74668050
Bikinistringding

Miss_sly klinkt goed!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 16:33:29 #48
7074 moussy
kuttekop
pi_74670151
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef bikinistringding het volgende:
Hier gaat het gewoon heel kut!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook voor de mensen om je heen en zo!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74670349
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:33 schreef moussy het volgende:

[..]

ook voor de mensen om je heen en zo!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je mous! Wat lief ook dat je de rest hier een kus geeft, (tranen staan alweer in mn ogen). Dat betekend dat jij goed snapt wat dit voor invloed ook op mijn gezin heeft..

Het is niet voor niets dat ik Jen gewoon naar het kdv breng... Ik red het gewoon niet. Het voelt alsof ik sta te gillen in een ruimte vol mensen, maar niemand hoort mij. Iedereen vindt het zo vervelend, maar niemand kan/wil wat doen.
Daar gaan we weer
pi_74670518
bsd sorry, ik krijg de hele username niet getypt Sterkte meis
Maar de huisarts lijkt je toch wel serieus te nemen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:53:33 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74670741
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:41 schreef bikinistringding het volgende:

[..]
Iedereen vindt het zo vervelend, maar niemand kan/wil wat doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sterkte!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74670799
Bikinistringding

Miss_sly, klinkt goed!

Geen koortslipadviezen, gelukkig zelf geen ervaring mee.
Mama van 2 lieve meiden :)
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 16:56:31 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_74670814
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:41 schreef bikinistringding het volgende:

[..]

Dank je mous! Wat lief ook dat je de rest hier een kus geeft, (tranen staan alweer in mn ogen). Dat betekend dat jij goed snapt wat dit voor invloed ook op mijn gezin heeft..

Het is niet voor niets dat ik Jen gewoon naar het kdv breng... Ik red het gewoon niet. Het voelt alsof ik sta te gillen in een ruimte vol mensen, maar niemand hoort mij. Iedereen vindt het zo vervelend, maar niemand kan/wil wat doen.
Ja zeg, daar gaat mn reldelaward ...

Het is gewoon kut, voor jou die het overkomt, voor de mensen om je heen die met de handen in hun haar staan uit onmacht..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74671105
Flugel, de huisarts wil eerst bloedonderzoek om lichamelijke ziekte uit te sluiten, daarna krijg ik inderdaad een doorverwijzing naar een psychotherapeut...

Zover ben ik nu dus.
Daar gaan we weer
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 17:09:34 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_74671153
Hier hadden we na een week of wat de 'oorzaak' gevonden, dat opgelost en nu opknappend heen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74671821
Sterkte bikinistringding!

Fijn Groofsken dat er weer iets van het lijstje is. Dat lucht zeker op.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74671850
bleh BSD. klinkt superheftig. ik hoop dat je t allemaal volhoudt en dat je je erdoorheen slaat/praat/enz.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74672483
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:41 schreef bikinistringding het volgende:
Het is niet voor niets dat ik Jen gewoon naar het kdv breng... Ik red het gewoon niet. Het voelt alsof ik sta te gillen in een ruimte vol mensen, maar niemand hoort mij. Iedereen vindt het zo vervelend, maar niemand kan/wil wat doen.
Oh wat is dat herkenbaar, en zo ongelooflijk rot. Herkenbaar van mijn depressie. Hoewel het uiteraard niet hetzelfde is, ben ik ervan overtuigd dat het toch tot op zekere hoogte overeenkomt met burn out-klachten. De moeheid, wanhoop, het gevoel dat je aan alle kanten tegen muren aanloopt... En de ervaring dat dit zich in jouw lijf, jouw hoofd afspeelt, en daar geen deurtje in zit om een ander wat van je lijden te kunnen laten overnemen.

't Is logisch dat het ook op thuis zijn weerslag heeft, en natuurlijk op je werk. Maar denk nu maar vooral aan jezelf, dat moet echt, hoor. Wat je nu overkomt is een erg harde leerschool om je grenzen te leren kennen, helaas kan dat alleen door jouw eigen ervaring. Je werkgever weet niet hoe jij je voelt, dat weet alleen jijzelf. En als het niet gaat dan gaat het nog niet. 't Is, denk ik, heel verstandig om naar een psycholoog of psychotherapeut te gaan. Ik heb daar zelf erg goede ervaringen mee.

En - en ik weet dat je het je nu misschien helemaal niet kunt voorstellen - er komt een dag dat het wél weer vanzelf gaat, dat je weer energie en zin hebt. Buiten je grenzen leer je óók je kracht kennen. Je zit nu op een dood punt, maar als je daar overheen bent dan ga je stapje voor stapje het leven weer tegemoet. Je doet dit ergens voor.

Sterkte!
pi_74679230
Och Bikinistringding! Denk aan jezelf nu hoor! Neem rust en voel je niet rot dat je Jen wel wegbrengt! Dit is wat je nu denk ik nodig hebt. Dingen op een rij zetten en proberen te ontspannen, genieten je meisje en de rest van je gezin. helaas spreek ik ook uit ervaring maar echt op een dag voel je je ineens weer beter, maar ook dan nog even rustig aan hoor en je niet laten opjagen door een werkgever of iets. Ik moet zeggen het was echt een rottijd maar ik kom nu voor mezelf op en geef echt bij alles en iedereen mijn grens aan!
Sterkte meid, het komt echt goed!
pi_74682464
Dank jullie wel!

Ik geloof ook echt wel dat het goed komt, maar ik zie nu gewoon niet hoe en wanneer.
Daar gaan we weer
pi_74682607
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:58 schreef bikinistringding het volgende:
Dank jullie wel!

Ik geloof ook echt wel dat het goed komt, maar ik zie nu gewoon niet hoe en wanneer.


als je een keertje van je af wilt praten, mijn deur staat open!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74683383
sterkte.
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:35:09 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74683947
Bsd al genoeg gezegd door anderen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:51:23 #64
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74684523
BSD je bent hier welkom hoor, als je ff moet luchten! Sterkte
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74685365
Stringding sterkte.
pi_74687949
Bikinistringding, heel veel sterkte, Ik herken het ook wel vanuit de slechte tijd na mijn jongste en wens je heel veel sterkte. Goed dat je hulp zoekt en vertrouw op je eigen signalen, dan kan de bedrijfsarts vinden wat 'ie vindt: jíj voelt hoe het zit.

pi_74693968
Bikinistringding, dat klinkt heftig. Ik hoop voor je dat je met hulp snel de oude bent.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74694342
BSD Naar dat de bedrijfsarts niet meewerkt, maar als het niet gaat houd het op.
De boel blokkeerd gewoon. Je lichaam wil z'n energielevel weer opbouwen en het enige wat gaat is eraan toe geven en dan stapje voor stapje weer opbouwen.
Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om lekker een stukje te wandelen of fietsen? Dat hielp hier wel om het hoofd weer wat leeg te krijgen.
Succes. En waarschijnlijk draait de bedrijfsarts echt wel bij wanneer je hulp krijgt en het meer aantoonbaar is.
Niet teveel proberen te piekeren hoor. Ik weet wel makkelijker gezegt dan gedaan, maar we zijn nu eenmaal superwomen niet helaas.
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:16:31 #69
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74695912
Pas op de plaats. Ik kan even niet, meer posten. Lezen doe ik wel, dus PM maar als er iets is!
Het zal zeker nog tot morgen duren, eer ik weer ga posten. Ik neem nu even een pauze, want na mijn laatste post in het, (ouders van) jonge kinderen met autisme-topic, ben ik wat van slag, geraakt.
Ik vind de reacties op mijn post wel erg lief.

Ik hoop dat dit de goede, plek is om het te posten.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74696090
Oxy,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74696789
Oxy, ook hier maar een voor jou. Hopelijk gaat het snel beter. Ik begrijp het wel.
pi_74697386
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
Pas op de plaats. Ik kan even niet, meer posten. Lezen doe ik wel, dus PM maar als er iets is!
Het zal zeker nog tot morgen duren, eer ik weer ga posten. Ik neem nu even een pauze, want na mijn laatste post in het, (ouders van) jonge kinderen met autisme-topic, ben ik wat van slag, geraakt.
Ik vind de reacties op mijn post wel erg lief.

Ik hoop dat dit de goede, plek is om het te posten.
Ach Oxy. Ik kan me voorstellen dat je daar erg van slag over was.
Ik vond het ook heel moeilijk om te lezen.
Gelukkig zijn er genoeg andere mensen in de wereld die niet zo denken.
  zaterdag 14 november 2009 @ 16:36:47 #73
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74697737
Oxy ik vind het zo vervelend dat een zo'n persoon jou zo van slag af laat raken en ik geef je nogmaals een virituele knuffel.
pi_74700029
Bikinistringding, wat zwaar klinkt het. Dat je maar gauw weer wat meer energie hebt en dat je maar gehoord mag worden.

Oxy,
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:02:43 #75
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_74701758
Ik word een beetje tegendraads van de titel van dit topic. Ik krijg dan zo'n neerbuigende dokter op mijn netvlies: "Hoe gaat het met ons vandaag, mevrouwtje". Maar dit geheel terzijde verder.

Bikinistringding, ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik heb het helaas van heel nabij meegemaakt (mijn vriend) en ik weet zelfs na 2 jaar nog niet hoe het voelt en wat er met je gebeurt, maar ik weet wel heel zeker hoe ongelooflijk zwaar en angstig het is. Sterkte voor jou en je gezin.

Oxy , wat vind ik het ongelooflijk dapper dat je wel de moed kon opbrengen om zo open te reageren, maar ik vind het vreselijk dat het zo'n zware tol van jou eist. Ik hoop dat je snel weer de moed kunt vinden om weer mee te kunnen posten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_74703853
ach oxy, lees het nu pas, ik snap het helemaal, dat je van slag was! Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat!
Have you had your kezzzzzz today???
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:10:13 #77
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74706932
BikiniStringDing ikzelf heb als ik een dipdag (komt ook voor) heb (ik weet het niet te vergelijken) heel veel aan dit stukje tekst:

It's the fear
Fear of the dark
It's growing inside of me,
That one day will come to life.
Have to save
To save my beloved,
There is no escape,
Because my faith is horror and doom.

Long ago it came to me
And ever since that day,
Infected with its rage
But it ends today.

Knuffel voor jou...
pi_74708359
bsd
oxy

donderdag voor t eerst bij t consultatiebureau geweest. Jamie was goed gegroeid hij weegt nu 4370 ( 4 weken terug bij zn geboorte 3580). Zn naveltje is aangestipt en dat gaat nu de goede kant op.

vanavond was er een prinsenbal van onze carnavalsvereniging, ik had jamie meegenomen want hij slaapt overal. Maar ik was met een half uurtje weer naar huis gegaan voelde me zo'n slechte moeder als ik daar bleef met hem... dus nu zit ik thuis en staat mn lief nog te feesten
pi_74715305
Och Martine, je hoeft je echt geen slechte moeder te voelen hoor! Wij hebben Driekus gisteren ook meegenomen naar een verjaardag. Hij sliep in de auto, dus met maxicosi naar binnen en daar in de keuken gezet. Na een half uurtje werd ie wakker, fles erin en daarna boven laten slapen in de kinderwagenbak. Gewoon om het kwartier luisteren of ie nog sliep. Het jochie heeft er niets mee geleden en wij hadden een leuke avond. Kwam er alleen wel achter dat ik nog niet zo lang kan staan. Maar ach, dan maar af en toe zitten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74715416
Waarom een slechte moeder, Martine?

Mijn moeder nam me vroeger altijd mee naar feestjes en dat vond ik super! Ik vond het heerlijk om midden in het feestgedruis op haar schoot in slaap te vallen en de stemmen om me heen steeds zachter te horen worden. En de stem van m'n moeder hoorde ik dan van binnenuit, zeg maar. Ik viel dan juist super lekker in slaap!

Ik heb Lente vorige week ook meegenomen naar een verjaardag. En tussen een voeding door (die heb ik even boven op de slaapkamer gegeven) heeft ze heerlijk bij me liggen slapen.
pi_74722692
Martine, ik vind dat helemaal niet hoor! Je hebt het geprobeerd, en je gevoel zei je waarschijnlijk dat je naar huis moest en dat heb je gedaan. Prima toch?
Daar gaan we weer
pi_74723294
Ach Oxy, ik heb net het topic gelezen waar je op doelt. Sjonge zeg, daar schudt je wel van in je tuig.
Rustig aan, neem je tijd en dan zien we je hopelijk snel weer hier. Dikke zoen en knuffele en leguanen en stenen en mooie woorden en alle andere dingen die je fijn vindt.


BSD: Heel veel sterkte, wat zul je je naar voelen. En wat een strijd kan het leven soms zijn. Ik voel met je mee.
pi_74723865
Dat je tranen moet wegslikken bij een sinterklaasintocht is niet normaal toch?
Nou morgen eerst even bloedprikken, dan melden op m'n werk. Ik acht de kans dat ik binnen 5 minuten alweer sta te janken erg groot, dus als het niet gaat dan ga ik gewoon weer naar huis. Jammer dan.
Daar gaan we weer
pi_74724260
Ik denk dat je echt niet lekker in je vel zit, no doubt about that, maar ik had ook tranen tijdens de intocht. Al die blije kindertjes, kweenie... it gets to me.
En mijn zoon die het voor het eerst zag. Hij zat te eten, draaide zich om toen Klaas in beeld kwam en begon te zwaaien. Natte ogen alom, ook bij oma en opa.
  zondag 15 november 2009 @ 20:22:11 #85
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74725215
Emotionele vergiet meldt zich hier
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 15 november 2009 @ 20:27:38 #86
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_74725444
BSD, wat triest dat je je nu morgen toch moet melden op je werk. Het lijkt me dat je dat nu geen goed zal doen, maar ik hoop voor je dat het toch nog wel een beetje meevalt. Sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_74725777
ik was dit topic kwijt... wel een geweldige titel!

Groofsken, ik snap wel hoor, dat je door de nesteldrang graag NU alles gedaan wil hebben, en dat dat eigenlijk te zwaar is voor je... ik hoop dat je uiteindelijk alles afkrijgt wat je gedaan wil hebben, en dat je (ook als je niet helemaal alles af hebt kunnen krijgen) helemaal tevreden erop terug kan kijken...

och Bikinistringding... ik hoop dat je meer zekerheid kan krijgen na het bloedprikken, maar zeker ook dat de arboarts je serieus neemt met je klachten... Dit moet zwaar zijn voor jou, maar ook voor je lief en de kinderen... en dan ook nog eens in het proces waarin je gaat beginnen... even een (virtuele) knuffel voor jou! kun je vast gebruiken... (en ik had ook tranen in m'n ogen met de intocht... dat heb ik op de een of andere manier steeds vaker als ik iets zie waar kinderen heel gelukkig zijn of waar ze heel erg hun best doen...)

Martine naar dat je je zo voelt, terwijl je weet dat het niet zo is!

Oxy kop op he... laat ze maar kletsen...
pi_74725861
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:49 schreef bikinistringding het volgende:
Dat je tranen moet wegslikken bij een sinterklaasintocht is niet normaal toch?
Nou morgen eerst even bloedprikken, dan melden op m'n werk. Ik acht de kans dat ik binnen 5 minuten alweer sta te janken erg groot, dus als het niet gaat dan ga ik gewoon weer naar huis. Jammer dan.
Ik hield het ook maar net droog bij de intocht... ik weet niet of het normaal is. Ik gooide het laatst nog op de hormonen, maar het gaat ook niet helemaal lekker hier.

Succes op je werk morgen. En inderdaad als het niet gaat, gewoon weer naar huis hoor .
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_74725926
och Nijna, dat is ook niet fijn om te horen... ik hoop dat jij je ook weer gauw wat beter voelt...
pi_74726294
Sterkte Bikinistringding. Hopelijk krijg je meer zekerheid en meer erkenning door je werk en de arboarts door het bloedonderzoek. Ik hoop voor je dat het meevalt met het melden op je werk. Doe gewoon wat jou het beste lijkt zou ik zeggen!

Oxy . Laat je niet in een dip werken door die stomme opmerkingen. Begrijpelijk, dat het niet makkelijk voor je is. Neem de tijd die je nodig hebt tot je het idee hebt om weer aan posten toe te zijn.

Martine je bent juist een hele goede moeder door je gevoel te laten spreken en naar huis te gaan als je het idee hebt, dat dat het beste is voor je kind.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 15 november 2009 @ 22:04:06 #91
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74730848
Mijsje, wat ben je toch een lieverd. Zo gul in je reacties altijd . Dankjewel.

Bikinistringding, wat een ellende zeg. Poeh. Veel sterkte meis .
pi_74733629
groofsken, dat is lief van je (krijg er een brok van in m'n keel...)
pi_74749475
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan we weer
pi_74749606
Niets aan te doen? Wat is dat voor onzin? Ik dacht dat ze tegenwoordig wel verder waren dan denken dat zoiets wel overwaait Pfrrrttt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74749681
Wat is dat nou? Hoezo niks aan doen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 16 november 2009 @ 15:33:36 #96
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74749735
*gaat om handen zitten*
Jeetje zeg, wat is dat nu voor een opmerking. Natuurlijk kunnen ze er iets aan doen. Om te beginnen jou tijd geven om te herstellen...
  maandag 16 november 2009 @ 15:39:54 #97
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74749929
Bsd, wat naar, zeg! Erm, de bedrijfsarts kan er wel wat aandoen, hij kan je ziek verklaren! Heb je zelf een idee waar het begonnen is? Iig heel veel sterkte, en hopelijk komt er snel verbetering voor je!
Merkt de oudste er eigenlijk iets van, de je je zo voelt?

Miss_sly! Fijn dat je je goed voelt!

Martine, zolang je je gevoel volgt, is het goed! (Wij hebben altijd Eli overal mee naar toe genomen, totdat de late voeding van 23u verviel, toen werd onze max. tijd ook teruggeschroefd, want dan gaat Eli om 20:30u zn bedje in.) Je bent niet ontaard!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 16 november 2009 @ 16:06:28 #98
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74750703
Lief, dat enzo. Ik ben er weer.
Net lekker helemaal uitgeleefd, op de fysiotherapie. Doet, goed voor mij.
En ik heb gemerkt, dat ondanks ik al 22 jaar niet meer geloof, in Sinterklaas, de ''December-hel'' mij weer te pakken heeft.
Ik moest erg bijkomen van mijn, emoties.

Maar goed: Tot zaterdag, voor een heleboel.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74750859
Fijn Oxy
pi_74753078
Ha Held Oxy, ben je d'r weer? Joepie!
pi_74755919
Davinia, natuurlijk merkt P. er iets van. Iedereen merkt het.
Daar gaan we weer
  maandag 16 november 2009 @ 19:47:49 #102
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_74758334
Sterkte BSD, het heeft veel invloed op je omgeving, weet ik uit ervaring.
Tegenwoordig is het wel zo dat e je zo snel mogelijk weer op de werkvloer willen hebben itt vroeger. Ook omdat het voor je herstel beter zou zijn om de afstand van je werk niet te groot te laten worden.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_74758543
Bikinistringding, wat rot dat er niet een duidelijk aanbod is om je te helpen. Vind ik ook vreemd en op z;n zachtst gezegd heel vervelend. Veel sterkte en blijf wel aan de bel van huisarts, bedrijfsarts of psycholoog/therapeut trekken als dit aanhoudt of verergert.
pi_74758700
Geloof me, ik ben niet iemand die graag thuiszit. Ik weet toch niets te doen, ik probeer wat te lezen, maar ik vergeet steeds waar ik ben gebleven. Ik hou niet van voor de tv hangen, dus eigenlijk dwaal ik de hele dag een beetje doelloos in huis. Ik ruim hier en daar wat op. Ik praat met m'n hond en de katten en dat is het een beetje. Ik wil heel graag gewoon werken, maar dan wel op een fijne functie in een prettige omgeving.
Daar gaan we weer
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 november 2009 @ 19:56:38 #105
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74758756
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef bikinistringding het volgende:
Geloof me, ik ben niet iemand die graag thuiszit. Ik weet toch niets te doen, ik probeer wat te lezen, maar ik vergeet steeds waar ik ben gebleven. Ik hou niet van voor de tv hangen, dus eigenlijk dwaal ik de hele dag een beetje doelloos in huis. Ik ruim hier en daar wat op. Ik praat met m'n hond en de katten en dat is het een beetje. Ik wil heel graag gewoon werken, maar dan wel op een fijne functie in een prettige omgeving.
je situatie klinkt heel bekend, heb je ondersteuning van een psycholoog waar je echt goed mee kunt praten?
sterkte
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74758774
Sorry BSD, lees ik gewoon over je heen. Wat is dat nou voor reactie, dat er niets aan te doen is????
Zo'n opmerking is wel het laatste waar je op zit te wachten als alles al zo uitzichtloos aanvoelt. in een woord: Klote.
pi_74759292
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef bikinistringding het volgende:
Geloof me, ik ben niet iemand die graag thuiszit. Ik weet toch niets te doen, ik probeer wat te lezen, maar ik vergeet steeds waar ik ben gebleven. Ik hou niet van voor de tv hangen, dus eigenlijk dwaal ik de hele dag een beetje doelloos in huis. Ik ruim hier en daar wat op. Ik praat met m'n hond en de katten en dat is het een beetje. Ik wil heel graag gewoon werken, maar dan wel op een fijne functie in een prettige omgeving.
Blijf vragen om hulp, waar je nu inzet, daar ga je in je eentje echt niet uitkomen. Zo heftig. Hoe langer dit speelt, hoe moeilijker het wordt om terug te komen. Blijf zeuren en vragen en roepen tot je goede hulp krijgt. En vraag gespreksverslagen en laat daar in zetten dat je hulp nodig hebt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 16 november 2009 @ 21:55:44 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74763843
BSD, ik dacht eerst dat het dichter bij jezelf lag als in een depressie oid maar als ik je laatste post lees dan is het meer echt aan je werk gerelateerd dat je het daar niet naar je zin hebt?
Mss kan je via de bedrijfsarts in contact komen met een loopbaancoach oid? Iemand die je wat handvat(t)en geeft om op zoek te gaan naar iets anders? Ik vond dat destijds echt hele fijne gesprekken.
***
  maandag 16 november 2009 @ 22:01:11 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74764094
Sterkte Bikinivrouw. Ben het met BE eens.
Een arbo-arts heeft ook een bemiddelende functie in geval van een arbeidsconflict of nare werkomstandigheden.
En ben het oo met Yppy eens. vraag om gespreksverslagen. Rot hoor, om ook aan al dat soort geregel te moeten denken als het zo kut met je gaat (spreek uit ervaring...).

En kun je niet lekker uitwaaien met je hond? Hou je van wandelen? Prachtig, nu in de herfst. Al vind je het wellicht moeilijk daarvan te genoeten nu...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_74764600
Ik haat herfst en winter. Echt ik haat deze tijd van het jaar!

Al dat geregel, ik haat dat ook! Ik hou echt niet van telefoneren en nu moet ik overal achteraan. Verder hou ik er niet van om over mezelf te praten, en nu moet ik mezelf steeds verantwoorden over wat ik voel en hoe ik me voel enz. En op dit moment kan ik daar ook niet over praten zonder te janken.

Ik ben al een tijdje opzoek naar iets anders, maar de banen liggen niet voor het oprapen. Ik kan wel ontslag nemen, maar ook dan moet ik heel veel gaan bellen, regelen en aanvragen of opzeggen.

Mijn werkgever heeft een traject waarin ze medewerkers begeleiden bij het zoeken naar een andere functie, ik heb aangegeven dat traject in te willen. Ik hoef geen geld van het bedrijf, ik hoef niet uigekocht te worden, ik wil gewoon een leuke baan.
Daar gaan we weer
pi_74764783
Pas op waarmee je akkoord gaat hoor. Straks sta je zonder rechten op straat. En word je begeleid bij het zoeken naar een andere functie of een andere baan?
  maandag 16 november 2009 @ 22:15:00 #112
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74764881
Hm, jammer dat je niet van de herfst houdt.
En getelefoneer en gepraat is nu idd heel rot en zwaar. Wellicht een to-do-list maken, dan kun je lekker wegstrepen? (Ja ik weet, het stelt eigenlijk niets voor, maar is tóch best fijn, vind ik dan...).
Hopelijk is het traject iets voor je...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_74764972
Ja ik hou wel van lijstjes maken. Dan zie ik vaak dat het meevalt en dan zie ik ook dat er voortgang in zit.

Misschien wel handig!
Daar gaan we weer
pi_74765147
Actie, actie, actie bsd, hoe slecht je je ook voelt. Juist nu moet je actie ondernemen om eruit te komen. Je moet het zelf doen. Maak een lijstje idd. En koop een dikke zwarte stift. Schrijf ook alle suffe kleine dingetjes op. En dan helemaal krassen als je iets gedaan hebt. (wel een extra papiertje eronder leggen )
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74765456
Ik heb ook al dingen gedaan hoor! Ik ben eindelijk bij met m'n was! Vandaag een uur zitten vouwen.

En nu ga ik afsluiten. Ik wilde perse bntm kijken, maar ik ben echt bekaf.

Oh en onze oudste wilt niet meer naar school omdat ze gepest wordt, dat kon er ook wel bij. Al maanden is een meisje bezig om het leven van haar vriendin te verzieken en nu is zij blijkbaar aan de beurt. Helaas heeft de dame in kwestie alle berichtjes verwijderd voordat ik het op kon slaan. Maar evengoed ga ik morgen ook de school maar bellen, aangezien ik me hier ook al maanden aan erger. Alleen denk ik dat het weinig zin heeft, de pester trekt zich helemaal niets aan van gezag en heeft ons ook al k*nkerverrot genoemd in een berichtje aan de oudste.
Daar gaan we weer
pi_74765513
Lieve Bsd, ik hoop dat dat traject iets oplevert.
Je verdient gewoon een leuke baan die bij je past en lekker in je vel zitten.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74766264
quote:
Verder hou ik er niet van om over mezelf te praten, en nu moet ik mezelf steeds verantwoorden over wat ik voel en hoe ik me voel enz. En op dit moment kan ik daar ook niet over praten zonder te janken.
Lieve bikini, het is ook moeilijk om over jezelf te praten, juist ook omdat je je niet zo wilt voelen zoals je je voelt. Maar je moet het misschien ook niet zien als "jezelf moeten verantwoorden" , maar als iemand anders goed duidelijk maken hoe je je voelt. Het gaat niet, dat moet duidelijk worden bij de desbetreffende persoon/personen. En dat heeft niks te maken met verantwoording afleggen.

En wat betreft jullie oudste, ontzettend naar dat er zo'n treiterkop in haar klas zit , ik zou inderdaad contact opnemen met school, wellicht dat er toch een keer goed gepraat kan worden met die pestkop.
Sterkte .
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_74768582
Bikinistringding... ik hoop echt dat je wat tot rust kan komen, al kan ik me voorstellen dat het gedoe rondom de pester van jullie oudste hier ook niet aan meehelpt... Ik hoop dat dit ook heel gauw over is, jullie oudste zit ook niet in een makkelijke leeftijdsfase wat dat betreft... Sterkte ook daarmee...
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:17:08 #119
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74776258
bsd, ik heb verder niets toe te voegen aan bovenstaand.

Maar ik word er helemaal warm van om te zien hoe ervaringsdeskundigen je ook hierin steunen en van die hele praktische tips geven! vind ik echt heel erg mooi!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74776931
we kunnen met zijn allen wel even wat berichtjes bij die pestster plaatsen bikinistringding
pi_74777051
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:39 schreef Kleurdoos het volgende:
we kunnen met zijn allen wel even wat berichtjes bij die pestster plaatsen bikinistringding
Ohoo!
pi_74777089
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:39 schreef Kleurdoos het volgende:
we kunnen met zijn allen wel even wat berichtjes bij die pestster plaatsen bikinistringding
Stalken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74777395
Ja als het hielp. Nee morgen is de afdelingsdirecteur weer aanwezig, die belt mij. Maar uit ervaring weet ik dat een school vaak niets kan doen.
Daar gaan we weer
pi_74777599
"Tja, het glipt als dun zand tussen onze vingers door. "

Quote van basisschooldirecteur toen ik als klein meisje gepest werd omdat ik als Rotterdamse in een klein, bekrompen Zeeuws gehucht terecht kwam. Iedereen die van buten kwam, werd gepest, onder het motto: 'joe ken ik nie, dus joe mag ik nie'.
pi_74777686
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:45 schreef Vicky het volgende:

[..]

Stalken
ik heb nog wel een virusje liggen wat je kan sturen. daarmee kreeg ik broertje zn pester ook van zen rug af
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74778529
BD Ik hoop maar dat er wat aan het pesten gedaan kan worden.

En ik ben erg benieuwd hoe morgen de intake gaat bij Accare. Oa dus adhd test. Ik ga erg aan mezelf twijfelen als Kim weer een extreem dwarse bui heeft. Kan dr niet bereiken en ze is dan tegen mij en Tyler echt boos, duwen, willen slaan etc.
pi_74780440
BSD, blegh dat pesten... gatver dat moest je er nou ook niet bij hebben eigenlijk.

Ik voel me na een best goede nacht een stuk beter, wat slaap al niet voor verschil kan maken.
Merk wel dat er heel weinig rek in zit...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_74780932
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:04 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Helaas niet...

* Klopt af: ik heb trouwens als sinds m'n zwangerschap geen koortslip meer gehad. Vind dat zoiets afschuwelijks. Het liefst zou ik me binnen opsluiten tot het over is.

[/Dramaqueen]
Ik wíst dat ik m'n mond moest houden!

Ik heb een koortslip...
pi_74781409
balen ssserpente (wet van FOK! he....)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_74781783
Tja...

Nu mag ik m'n meisje niet zoenen. Hoe kom ik dan aan de verplichte honderd kusjes per dag?
  † In Memoriam † dinsdag 17 november 2009 @ 14:44:09 #131
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_74782313
Bikini Ik ga binnenkort een blokje om met je ofzo.

Hier is de winterdepressie met een behoorlijke klap gearriveerd. Anderhalve maand later dan anders. In overleg met de huisarts ga ik een halve dosis a.d. meer slikken. Want het ging zo goed de laatste maanden, dat wil ik wel weer terug! (Merk dat ik sinds afgelopen week pas in tweede instantie lief ben voor de kinderen, terwijl ik echt erg veel van ze hou.)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_74783263
Oh Sserpente, veel luchtkusjes dan maar!

Macka, dat kan ik me voorstellen, dat je dat goede gevoel wil houden. Hopelijk helpt die extra dosis. Dat lijkt me heel moeilijk, dat je gevoel en actie op de een of andere manier niet gelijk zijn omdat het te zwaar is om je gevoelens om te zetten in daden. Ofzo.

Bikini, nog even extra,
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74786216
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan we weer
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:55:53 #134
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74786332
Succes er mee BSD
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator dinsdag 17 november 2009 @ 18:31:59 #135
5428 crew  miss_sly
pi_74788905
BSD, een oplossing. Is dit ook echt wa je wilde? ik hoop eht voor je, en dat je maar heel snel een andere, fijne baan vindt

Macka, he wat naar. natuurlijk wil je het goede nog wat langer vasthouden en wat vervelend dat dat niet lukt. Hopelijk doet de verhoging van de ad het goede voor je

Ssserpente, stomme koortslip Straks als ie weer weg is maar heel erg inhalen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74788927
succes bikinistringding! zoek je werk waarin veel werk te vinden is? of is het werk dat je doet/wil doen schaars?
Het voelt vast fijn dat je hier niet meer in hoeft te strijden... dat is één last minder...
Ik hoop dat de school morgen meer kan doen. (mijn ervaring met pesters is ook dat scholen er helaas niet zoveel aan kunnen doen, omdat veel van het pesten buiten de scholen en schooltijden gebeurt...)
pi_74811872
BSD hopelijk gaat t snel een beetje beter met je.
Macka hoop dat die extra dosis helpt

Ssperente vervelend die koortslip, das inderdaad oppassen met een kleintje... en wat betreft die 100 kusjes per dag, straks maar inhalen dan.

Gisteravond bleef Jamie maar honger houden, ik bleef hem maar aanleggen... maar het hielp maar heel even. Uiteindelijk maar een voeding uit de vriezer gehaald en die gegeven. Daarna ging hij eindelijk slapen Gister is zijn naveltje opnieuw aangestipt, hopelijk gaat het nu wel dicht. Anders moet ik volgende week weer terug.
pi_74812046
Ik heb nu ook een koortsneus. En ik doe nog wel zo voorzichtig om kruisbesmetting te voorkomen. Ik voel me eigenlijk sowieso niet zo top. Gister ook al niet, maar toen weet ik het aan kort nachtje... Als het maar niet dé griep is...

Martine, ik hoop dat het naveltje nu wel dichtgaat, idd! Is vervelend.
pi_74812354
BSD, het is een oplossing.... ben je er blij mee?

ssserpente, een koortsneus?
pi_74812390
Yup, koortsblaasjes aan de binnenkant van mn neus. Heb ik wel eens eerder gehad. Je ziet het niet gelukkig.
pi_74812423
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Yup, koortsblaasjes aan de binnenkant van mn neus. Heb ik wel eens eerder gehad. Je ziet het niet gelukkig.
huuu
lijkt me pijnlijk!
pi_74813185
BSD het kan echt al zoveel schelen als je die druk van je niet-leuke-baan kwijt bent! O ja bewegen is erg goed om je beter te voelen. En probeer elke dag een klein en bereikbaar (!) doel voor jezelf te stellen. Dan voel je je minder doelloos.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74815302
He gaat met mij wat minder omdat het met Kim minder gaat. Is dat logisch? Lijkt mij wel.
En met Tyler gaat het juist heel goed, daar ben ik blij om en wordt ik blij van.
pi_74815418
Wat is er met Kim dan Ingrid?

Pff ik heb wel wel een beetje gehad met die zieken hoor. Eerst was Tess ziek en kreeg ze ab. Toen werd M. ziek, hoesten, koorts, benauwd, kreeg ook ab. Nu is Amber al weer bijna 2 weken aan het kwakkelen: hoesten, niesen, verkouden, oorpijn, koorts en die zit nu ook aan de ab....

Ik heb gelukkig nergens last van.. nou ja, ik heb alleen pijn in me rug...

* HEEL HARD AFKLOPT*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74816452
Hoe het met mij gaat.. Nou, nu eventjes redelijk.. maar vorige week een stuk minder
Galstenen

Anderhalve week geleden was papa met Chris naar zijn ouders toe. En ik was alleen thuis. Ik moest wat aan mijn studie doen, maar miste hen wel. Van de studie is ook niks gekomen. Het hele weekend last gehad van verschikkelijke pijnaanvallen op en af. Mijn hele bovenbuik+borstkas krampte samen. In 1e instantie geen idee wat het was. maar wel herkenbaar van een eerdere serie in september. Al waren die lichter. Toen kon de huisarts er ook weinig mee.
De huisartspost gaf me pijnstilling, dat iets hielp. Maandag bloedprikken en weer de hele dag in bed. En dinsdag het ziekenhuis in: galsteen in de klem, oftewel koliek. Ik zag toen al zo geel als een kuikentje, en de pijnaanvallen waren echt drama. Ze hebben me zelfs pethidine gegeven.
Woensdag ERCP: met een slangetje in de keel naar de galgangen om die op te ruimen. Sindsdien gaat het een stuk beter, maar ik mocht vrijdag pas naar huis. Dus een hele week mijn kereltje amper gezien. En hij wilde me ook niet echt knuffelen met het infuus in mijn arm. Dus ook nog eens allebei een tekort aan knuffels
Gelukkig in het weekend weer bij kunnen eten, en dus fit genoeg om maandag naar de begrafenis van mijn oma te kunnen. Die was die woensdag overleden. Mijn eigen lieve oma, waar ik een hele sterke band mee had. Wel vrede mee, ze was 88, en de laatst 3 jaar ging het hard achteruit. Ze was er een toe. maar ik ga haar wel missen!
Chris dus maandag weer naar de oppas gebracht. En gisteren eindelijk weer een rustig dagje met zijn tweeen. Zo gezellig. hij was zo lief, en werkte heerlijk mee..

En dan mag ik volgende week woensdag weer terug naar het ziekenhuis. De galblaas gaat er helemaal uit. Geen grote operatie (kijk), maar wel 1a2 nachten in het ziekenhuis. Dan een week op krachten komen. En daarna ook zeker 1 tot 3 weken rustig aan doen. Dus weer veel gedoe voor het kleine ventje.

Ik vind het zo vervelend voor hem. Allemaal gedoe met verschillende oppassen. Een zieke mama, waar hij niet mee durft te knuffelen. Gewoon veel gedoe voor zo'n klein ventje.
Maar hij heeft afgelopen week dapper doorstaan, en weinig "last" gehad, voor zover we nu kunnen zien. Hopelijk blijft dat zo..
  woensdag 18 november 2009 @ 14:37:53 #146
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74816543
Jeetje DF heftige twee weken , sterkte ook met de verwijdering van de glablaas
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 18 november 2009 @ 14:38:49 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74816578
Vicky en een Ssserpente ook een *knuffel* vervelend die koortsblaren,
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74816643
Ai Deepfreeze, dat klinkt allesbehalve prettig
Een dikke knuffel voor jou (durf ik best, ben immers geen peuter ) en heel veel extra knuffels voor Chris.
.... met gevoel voor drama....
pi_74816667
jeutje DF, das niet niks. Gecondoleerd met je omaatje
Beterschap!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74817329
Ssserpente wat naar van die koortslip/neus... Als het weg is maar flink inhalen met die kusjes!

BSD heel veel succes er mee!

En Vicky jeumig zeg, hopelijk blijft het bij jou dan bij pijn in je rug.. Hoewel dat ook niet helemaal fijn is, maar dat gekwakkel in je gezin mag wel eens over gaan nu ja!

Deepfreeze gecondoleerd met je oma..

voor iedereen die zich niet lekker voelt..

Hier gaat het ook helemaal niet lekker eigenlijk, ik ben al bijna een week thuis omdat ik het allemaal niet meer trek Timo is vanmiddag wel naar het kdv, maar ik haal hem lekker op tijd weer op zo..
Maar ik ben constant duizelig, hoofdpijn, slap en ik val echt heel erg hard af En ik voel me echt vreselijk &(@#*&%)#, zit telkens te trillen van de stress... Ben telkens bang dat ik het niet goed doe met Timo en ik mis hem verschrikkelijk als ik op mn werk ben, er komt niks zinnigs meer uit mn vingers.. Niet helemaal goed dus.. Nou ja, morgen weer naar de huisarts, dan zijn de resultaten van het bloedprikken binnen..

Hopelijk zijn er ook mensen met wie het wel goed gaat!?
pi_74817524
Chan,
balen dat je jew niet goed voelt! Hoop dat het snel beter gaat!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74819538
Chan, dat klinkt niet zo fijn. Hopelijk knap je snel weer op!!!

bedankt allemaal voor de lieve woorden
pi_74819828
Vicky beterschap voor je ziekenboeg en jezelf..

DF wat heftig zeg!

Chan Hopelijk voel je je snel weer beter.
pi_74820109
Deepfreeze das balen ineens!

Chan maar hopen dat er iets uitkomt met het bloedprikken dan, dan kunnen ze er misschien iets mee
  woensdag 18 november 2009 @ 16:25:23 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74820638
Chan

En ja hoor het kan ook goed gaan, zit weer prima in mijn vel, huisje wordt echt meer en meer klaar zoals ik het wil.
Arwen gata opzich goed, en natuurlijk wel egschrokken maandag ( zie peutertopic)
Maar verder heel tevreden met hoe het gaat.
Rust in huis, rust in mijn hoofd .
Kortom goed
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74828152
Chan

Deepfreeze, wat naar allemaal... gecondoleerd met je oma en heel veel sterkte met al die dokter- en ziekenhuisbezoeken...
pi_74892578
Hé dames, hoe is het met jullie?
pi_74892683
aan t bijkomen van mn wortelkanaalbehandeling, ik slis en kan niet eten..dat is een nachtmerrie voor me
maar verder prima
en met jou ?
pi_74893085
Nou ik heb de bloeduitslagen en er is niks te vinden, alles functioneert zoals het moet dus heeft de huisarts me doorverwezen naar een psycholoog.. Kan beter dus hier
Hopelijk gaat het met jou beter!

Kleurdoos gekke vraag misschien, maar in hoeveel behandelingen doet jouw tandarts zo'n wortelkanaalbehandeling? De mijne heeft er 2 a 3 voor nodig en ik heb het idee dat dat niet normaal is.. En dat helpt niet mee als je al enorm bang bent voor de tandarts (en wat ook niet meehelpt is dat hij geen assistente heeft, ik vind het maar een vreemde tandarts..)
pi_74893391
Goed, dank je!

Lijkt me echt horror, een wortelkanaalbehandeling. Nog nooit gehad gelukkig. Sowieso nog maar één

Weet je... Laat maar... Ik weet het anders wel weer.

Sterkte! Gaat een Monapuddinkje of zo er ook niet in?

Hè bah Chan. Hoe kijk je daar zelf tegenaan, met een psycholog praten? Denk je dat het nuttig zal zijn?
pi_74893656
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef Chan het volgende:
Nou ik heb de bloeduitslagen en er is niks te vinden, alles functioneert zoals het moet dus heeft de huisarts me doorverwezen naar een psycholoog.. Kan beter dus hier
Hopelijk gaat het met jou beter!

Kleurdoos gekke vraag misschien, maar in hoeveel behandelingen doet jouw tandarts zo'n wortelkanaalbehandeling? De mijne heeft er 2 a 3 voor nodig en ik heb het idee dat dat niet normaal is.. En dat helpt niet mee als je al enorm bang bent voor de tandarts (en wat ook niet meehelpt is dat hij geen assistente heeft, ik vind het maar een vreemde tandarts..)
1 hier
ik ben verliefd op mijn tandarts hij heeft me echt van mijn angst af geholpen, zorgt dat je echt veel verdoving hebt en pijnloos er tegenaan kan
pi_74893709
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:56 schreef Ssserpente het volgende:
Goed, dank je!

Lijkt me echt horror, een wortelkanaalbehandeling. Nog nooit gehad gelukkig. Sowieso nog maar één

Weet je... Laat maar... Ik weet het anders wel weer.

Sterkte! Gaat een Monapuddinkje of zo er ook niet in?

Hè bah Chan. Hoe kijk je daar zelf tegenaan, met een psycholog praten? Denk je dat het nuttig zal zijn?
Mijn 2e, eerste klootzak had een noodvulling op een zenuw oid geplaatst waardoor ik een paar keer flauwviel van de pijn deze nieuwe tandarts is dus awesome

o en vloeibaar gaat prima hoor, ik eet ook al plukjes brood
pi_74893760
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef Chan het volgende:
Ssserpente wat naar van die koortslip/neus... Als het weg is maar flink inhalen met die kusjes!

BSD heel veel succes er mee!

En Vicky jeumig zeg, hopelijk blijft het bij jou dan bij pijn in je rug.. Hoewel dat ook niet helemaal fijn is, maar dat gekwakkel in je gezin mag wel eens over gaan nu ja!

Deepfreeze gecondoleerd met je oma..

voor iedereen die zich niet lekker voelt..

Hier gaat het ook helemaal niet lekker eigenlijk, ik ben al bijna een week thuis omdat ik het allemaal niet meer trek Timo is vanmiddag wel naar het kdv, maar ik haal hem lekker op tijd weer op zo..
Maar ik ben constant duizelig, hoofdpijn, slap en ik val echt heel erg hard af En ik voel me echt vreselijk &(@#*&%)#, zit telkens te trillen van de stress... Ben telkens bang dat ik het niet goed doe met Timo en ik mis hem verschrikkelijk als ik op mn werk ben, er komt niks zinnigs meer uit mn vingers.. Niet helemaal goed dus.. Nou ja, morgen weer naar de huisarts, dan zijn de resultaten van het bloedprikken binnen..

Hopelijk zijn er ook mensen met wie het wel goed gaat!?
oh en herkenning, hier dus door een snel werkende schildklier sinds de bevalling en dat in combinatie met borstvoeding, als ik een dag 'normaal'eet dan val ik zo een kilo af, dus ik eet voor 5 tegenwoordig om een beetje mn gewicht op peil te houden.
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:14:59 #164
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74893963
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
1 hier
ik ben verliefd op mijn tandarts hij heeft me echt van mijn angst af geholpen, zorgt dat je echt veel verdoving hebt en pijnloos er tegenaan kan
Ja, ik was ook zo blij, toen de spuit erin ging, voor de verdoving (7x de normale hoeveelheid ). Eindelijk die pijn weg! En in 1x klaar!
Nu ben ik nergens meer bang voor. Zelfs niet voor de zenuwbehandeling, die ik vast nog eens krijg, vanwege mijn bruxisme (knarsen).
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74893980
Weet je, eigenlijk verheug ik me er best op om weer te gaan werken. Ik verveel me af en toe best een beetje en ik merk dat ik geen leuker mens word van hele dagen thuiszitten.

Ik heb nu bijvoorbeeld zo veel vrije tijd dat m'n prioriteiten een beetje beginnen te verschuiven. Daardoor ga ik me ineens ergeren aan dingen die me voorheen niet eens opvielen. Gewoon omdat ik er nu tijd voor heb.

Het huishouden bijvoorbeeld. Ik erger me kapot als ik net gestofzuigd heb en N. laat een pluisje op de grond vallen. Of als ik zie dat ie een vette vinger op de deur achterlaat.

Vreselijk!

Vriendinnen zijn ook gewoon aan het werk en Lente is nog te jong om echt mee de hort op te gaan. Daar verheug ik me trouwens wel enorm op. Om straks met 'r door het bos te struinen, naar de kinderboerderij te gaan, gewoon om heerlijk te kneuteren.

Morgen naar de intocht van de Sint. Jammer dat ze er niets van meekrijgt.
pi_74894020
hier ook 7x normale hoeveelheid
ik ben lastig te verdoven en de vorige tandarts dacht dat ik een aanstelster was, asshole
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:17:54 #167
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74894081
Hey KD, ook zo'n vreemde pijngrens ?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74894162
juhps daarom vond ik t ook zo raar bij die ander, dat ik zoveel pijn had.
pi_74894508
Ssserpente ik hoop dat het nuttig is, het probleem is alleen een beetje dat ik hoe dan ook zélf iets moet veranderen aan de huidige situatie, dat kan geen psycholoog voor me doen.. En ik denk dat ik ook wel weet wat ik moet veranderen, ik durf het alleen niet Maar wie weet kunnen ze me daar wel bij helpen

Kleurdoos in één behandeling? Ik vond het al zo gek dat hij er zo lang over deed.. En ik had het idee dat hij telkens in een boekje aan het kijken was tussendoor, alsof hij nog moest opzoeken hoe het moest.. Nou ja ik ben ook al haast een jaar niet meer geweest nu, maar het wordt wel weer hoog tijd, al mn kiezen hebben een wortelkanaalbehandeling nodig volgens hem
Eet je eigenlijk ook speciale dingen waardoor je op gewicht blijft? Ik prop me echt zo vol als het maar kan, maar ik val nog steeds af.. En ik wil niet onder de 49 komen (nou ja dat zei ik bij de 51 en de 50 ook al, maar nu vind ik het wel genoeg geweest met dat afvallen..)

Ssserpente veel plezier bij de intocht morgen! Wanneer is je verlof eigenlijk afgelopen?
pi_74894588
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef Chan het volgende:
Ssserpente ik hoop dat het nuttig is, het probleem is alleen een beetje dat ik hoe dan ook zélf iets moet veranderen aan de huidige situatie, dat kan geen psycholoog voor me doen.. En ik denk dat ik ook wel weet wat ik moet veranderen, ik durf het alleen niet Maar wie weet kunnen ze me daar wel bij helpen

Kleurdoos in één behandeling? Ik vond het al zo gek dat hij er zo lang over deed.. En ik had het idee dat hij telkens in een boekje aan het kijken was tussendoor, alsof hij nog moest opzoeken hoe het moest.. Nou ja ik ben ook al haast een jaar niet meer geweest nu, maar het wordt wel weer hoog tijd, al mn kiezen hebben een wortelkanaalbehandeling nodig volgens hem
Eet je eigenlijk ook speciale dingen waardoor je op gewicht blijft? Ik prop me echt zo vol als het maar kan, maar ik val nog steeds af.. En ik wil niet onder de 49 komen (nou ja dat zei ik bij de 51 en de 50 ook al, maar nu vind ik het wel genoeg geweest met dat afvallen..)

Ssserpente veel plezier bij de intocht morgen! Wanneer is je verlof eigenlijk afgelopen?
ik zou toch een andere tandarts nemen

en ehm brinta/havermout en in mijn geval weetabix, bouwstenen!
pi_74894704
Goed advies van KD, andere tandarts!

Wel brrr zeg, die wortelkanalen van jullie
pi_74895016
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:14 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Ja, ik was ook zo blij, toen de spuit erin ging, voor de verdoving (7x de normale hoeveelheid ). Eindelijk die pijn weg! En in 1x klaar!
Nu ben ik nergens meer bang voor. Zelfs niet voor de zenuwbehandeling, die ik vast nog eens krijg, vanwege mijn bruxisme (knarsen).
mr. snoopy heeft een soort bitje voor het knarsen. Dat doet ie vooral 's nachts. Heb jij dat ook?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:09:55 #173
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74895842
Ik heb sinds twee dagen naast mijn plopnavel in mijn hoogzwangere buik nu nog een plop-iets? Een soort bolleje meteen ernaast. Iemand die dat herkent ...
pi_74897673
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:09 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb sinds twee dagen naast mijn plopnavel in mijn hoogzwangere buik nu nog een plop-iets? Een soort bolleje meteen ernaast. Iemand die dat herkent ...
Euhh.. nee?
pi_74899081
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:14 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Ja, ik was ook zo blij, toen de spuit erin ging, voor de verdoving (7x de normale hoeveelheid ). Eindelijk die pijn weg! En in 1x klaar!
Nu ben ik nergens meer bang voor. Zelfs niet voor de zenuwbehandeling, die ik vast nog eens krijg, vanwege mijn bruxisme (knarsen).
daar ben ik ook zooo bang voor, dat ik dat ook moet... ik kan door het knarsen ondertussen zure dingen al niet meer goed eten, omdat m'n tanden dan gewoon 4 á 5 dagen erg gevoelig zijn... ik heb ook wel zo'n bitje, maar evengoed zijn m'n tanden al erg ver afgesleten... (toen ik er voor het eerst van hoorde dat er bitjes voor waren, waren m'n tanden al erg afgesleten, vergeleek de tandarts m'n gebit met dat van een 80-jarige... ben je mooi klaar mee... (en ik moet zeggen dat ik een tijdje wat slordig was met dat bitje, ik moet het er maar weer even goed bijnemen... hoop dat het nog past... )
pi_74902115
Ik zat even mee te lurken hier maar wil meteen even iedereen beterschap en sterkte met alles wensen, gewoon een dikke knuffel voor jullie!
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:46:10 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74906272
Kun je zo'n bitje zelf ergens kopen of moet dat via je tandarts?
manlief knarst 's nachts met zijn tanden
pi_74906286
Dat gaat via de tandarts Asy, je moet er namelijk voor happen , want het moet goed op maat zijn
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:53:40 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74906367
Dank je Fanny...
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:03:18 #180
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_74907895
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:09 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb sinds twee dagen naast mijn plopnavel in mijn hoogzwangere buik nu nog een plop-iets? Een soort bolleje meteen ernaast. Iemand die dat herkent ...
navelbreuk?
pi_74910298
Groofsken, navelbreuk of liesbreuk?
Chan, 'jammer' dat er niets uit het bloedprikken kwam, soms is een pilletje of drankje zoveel fijner dan er zelf hard aan moeten werken.
Wortelkanaalbehandelingen, euwh

Ssserpente, ik heb een beetje hetzelfde als jij. De muren beginnen echt op me af te komen zo langzamerhand. Ik tel te weken totdat mijn man vakantie heeft. En ik probeer ook zoveel mogelijk te doen in de weekenden. Helaas wordt het huishouden hier niet veel wijzer van mij...ik zoek da nie zoals ze op z'n brabants zeggen. En ik laat dus dingen versloffen enzo. Niet dat het hier een zooitje is, maar nou heb ik eindelijk tijd om elke dag te stofzuigen, maar nou kan ik de zin weer niet vinden. Overigens ben ik wel zo dat ik Driekus echt overal mee naar toe sjouw, arm kind. Maar goed, zolang hij aangeeft dat het goed is, doen we het maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 22 november 2009 @ 17:25:06 #182
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74911582
KD, is je gewicht nu wel stabiel? Hebben ze iets voor je kunnen betekenen, of is superveel eten het enige wat helpt?

wortelkanaaldames,
en idd, verdoving bij de tandarts roels!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74912620
Sterkte DF en Chan. Ik hoop dat jullie situatie snel verbetert of dat jullie zelf je situatie kunnen aanpassen.

Bij mij was wortelkanaalbehandeling ook in 2 keer. Ik vond dat eigenlijk heel normaal. De eerste behandeling was volgens mij voor het doden van de zenuw en eerste vullingsdeel. De rest werdt met een tijdelijk iets gevuld. Bij de tweede behandeling alles netjes gevuld en wellicht met wat andere materialen. Wordt het niet ook in twee behandeling gedaan om zeker te gaan dat de zenuw dood is en niets meer gaat ontsteken enzo?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 22 november 2009 @ 20:41:26 #184
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74918233
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:03 schreef Rottdog het volgende:

[..]

navelbreuk?
Kan dat zomaar ja? Toch eens even lezen op internet wat dat is dan. En een liesbreuk ook? Bij m'n navel . Ik ga me nu inlezen. Voel er gelukkig helemaal niks van.
pi_74920374
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef DaviniaHR het volgende:
KD, is je gewicht nu wel stabiel? Hebben ze iets voor je kunnen betekenen, of is superveel eten het enige wat helpt?

wortelkanaaldames,
en idd, verdoving bij de tandarts roels!
nee weinig, dietiste heeft ook al geen zin, zij zegt dat het ergens anders aan moet liggen
en de dokter en bloedtesten wijzen ook niets uit, handig! ik had er 3 kg op en die waren er in 2 dagen weer af ':{
pi_74938819
Een wortelkanaal behandeling wordt altijd in 2 delen uitgevoerd als je mazzel hebt. Ik heb er 2 gehad en 1 daarvan moest zelfs in 4 keer gedaan worden omdat het telkens weer een ontsteking onder zat

Jamie heeft al 2 nachten door geslapen alleen afgelopen nacht niet omdat hij zn laaste voeding oversloeg. Hij slaapt nu nog bij ons op de kamer in het wiegje maar ik wil hem als hij goed doorslaapt in zijn ledikant op zijn eigen kamertje leggen. Alleen wil hij niet slapen in het ledikant, ik leg hem er overdag wel eens in als hij in mn armen in slaap valt. Hij wordt dan wakker en huilt net zolang tot dat hij uit t ledikant gehaald word En slaapt daarna in de box rustig verder. Ik heb al een zeemansbedje voor hem gemaakt zodat hij boven in t ledikant ligt onder de hemel, zodat hij meer besloten ligt net als in de wieg. Maar dat helpt ook niet. Heeft iemand tips hoe hij wel in zn ledikant wil slapen?
pi_74939044
Geen tips, mijn dame slaapt nog steeds niet in haar ledikant.
Daar gaan we weer
pi_74949721
Ruben slaapt ook alleen in zijn ledikant als hij nock out is na lang drinken.
Je zou kunnen proberen om een randje om hem heen te maken met handdoeken onder het hoeslaken, of de wagenbak in het bedje.

Ik heb vandaag samen met Mike een belangrijke knoop doorgehakt. Voorlopig ga ik niet werken, zolang ik niet iets geniaals tegenkom.Kosten en baten wegen niet tegen elkaar op. Nu kan ik mijn aandacht richten op geld verdienen met eigen maaksels.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 23 november 2009 @ 21:40:45 #189
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74949949
Dat klinkt goed Jelief.

En voor zij die het nodig hebben sowieso een
pi_74950933
Lekker jelief!
Daar gaan we weer
pi_74956776
Jelief dat klinkt fijn!

Hier gaat het misschien wel iets beter, hoewel ik er niet van kan slapen nu
Ik heb een gesprek gehad met mn werkgever en ze hebben de keuze bij mij gelegd, stoppen of toch doorgaan.. Ik wilde eerst doorgaan, toen stoppen, toen toch weer doorgaan en sinds twee weken voel ik me zo beroerd en naar dat stoppen misschien wel de beste optie is. Twijfel alom, maar het helpt al enorm dat ze het in de gaten hadden én meteen met me zijn gaan praten én de keuze bij mij gelegd hebben. Hoewel me dat nog meer aan het twijfelen brengt ook, want het is gewoon echt een goede werkgever, dus ik zou helemaal niet moeten willen stoppen wat dat betreft. Maar wat een hele hoop andere dingen betreft misschien toch ook weer wel.. Nou ja, warrigheid ten top, maar ik heb nog een paar dagen tijd om te beslissen, donderdag praten we verder.

En wat betreft die tandarts, ik had juist net een nieuwe Maar ik ga toch maar eens zoeken naar een échte gespecialiseerde bange mensen tandarts denk ik..

Oh en kleurdoos, Brinta eet ik elke dag al, helpt helaas nog weinig. Ik drink vanaf nu alleen nog chocolademelk, melk en zoveel mogelijk andere vette romige dingen, hopelijk gaat dat een klein beetje helpen
pi_74957446
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 01:41 schreef Chan het volgende:
Jelief dat klinkt fijn!

Hier gaat het misschien wel iets beter, hoewel ik er niet van kan slapen nu
Ik heb een gesprek gehad met mn werkgever en ze hebben de keuze bij mij gelegd, stoppen of toch doorgaan.. Ik wilde eerst doorgaan, toen stoppen, toen toch weer doorgaan en sinds twee weken voel ik me zo beroerd en naar dat stoppen misschien wel de beste optie is. Twijfel alom, maar het helpt al enorm dat ze het in de gaten hadden én meteen met me zijn gaan praten én de keuze bij mij gelegd hebben. Hoewel me dat nog meer aan het twijfelen brengt ook, want het is gewoon echt een goede werkgever, dus ik zou helemaal niet moeten willen stoppen wat dat betreft. Maar wat een hele hoop andere dingen betreft misschien toch ook weer wel.. Nou ja, warrigheid ten top, maar ik heb nog een paar dagen tijd om te beslissen, donderdag praten we verder.

En wat betreft die tandarts, ik had juist net een nieuwe Maar ik ga toch maar eens zoeken naar een échte gespecialiseerde bange mensen tandarts denk ik..

Oh en kleurdoos, Brinta eet ik elke dag al, helpt helaas nog weinig. Ik drink vanaf nu alleen nog chocolademelk, melk en zoveel mogelijk andere vette romige dingen, hopelijk gaat dat een klein beetje helpen
ik ook, met slagroom en brood met roomboter
pi_74957911
Nou, KD wat jij allemaal naar binnen werkt
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74958006
juh, maar weinig effect he?
pi_74958641
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 01:41 schreef Chan het volgende:


En wat betreft die tandarts, ik had juist net een nieuwe Maar ik ga toch maar eens zoeken naar een échte gespecialiseerde bange mensen tandarts denk ik..
Ik weet niet waar je woont, maar in de buurt van Zwolle weet ik een hele fijne tandarts te zitten... die heel goed is met bange mensen... (alleen durf ik niet te zeggen of hij nog plek heeft...).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_74959662
Oh Zwolle is helaas een beetje ver weg tegenwoordig, ik woonde eerst in Emmen maar sinds een aantal jaar in Leiden
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:02:50 #197
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74959712
Chan, is het niet mogelijk om minder te gaan werken? dat je 2 dagen werkt of zo?

fijn jelief! wanneer zien we je website in je sig verschijnen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74960260
Jamie heeft al weer doorgeslapen vanacht wat een heerlijke luxe om 8 uur achter elkaar te kunnen slapen... voel me compleet uitgerust Straks moet ik voor de griepprik, vind t stiekem een beetje eng. Heb t namelijk niet zo op naalden
pi_74964794
Chan, dat is idd wel een eind weg... hihi, ik zit nu in Emmen .

Jamie
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_74965040
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:26 schreef martine1984 het volgende:
Jamie heeft al weer doorgeslapen vanacht wat een heerlijke luxe om 8 uur achter elkaar te kunnen slapen... voel me compleet uitgerust Straks moet ik voor de griepprik, vind t stiekem een beetje eng. Heb t namelijk niet zo op naalden
Same here. Ik schijt peuken...
pi_74966463
Angsthaasjes
* innepin heeft de prik vanmiddag al gehaald
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 24 november 2009 @ 16:07:15 #202
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74966588
Bluh op momenten als deze mis ik een vent in mijn leven kon die even overnemen en ik even slapen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74968400
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:08:06 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74971629
Ik heb zo langzamerhand meer last van mijn bekken, of nou ja, schaambotje dan toen ik nog zwanger was.

Thuis heb ik er niet veel last van, dan zit ik meestal achterover op de bank met het zwaartepunt op mijn stuitje, maar doordat ik op mijn werk rechtop op een bureaustoel zit gaat het dus steeds meer zeer doen.
Gewoon lopen doet zeer, rennen is absoluut geen optie. en na een half uurtje werken MOET ik echt opstaan omdat ik niet meer kan blijven zitten van de pijn.
Ook aankleden, als je dan zo even op 1 been staat om je broek aan te trekken gaat ineens weer niet meer...

Volgende week aan de fysio (als ze komt voor Oscar) maar eens vragen wie van haar collega's ik moet hebben voor bekkenklachten.
Ik baal hier zo enorm van. Met 13 weken had ik toch wel verwacht dat het nu eens over zou zijn.
***
pi_74971722
Jeumig Be, da's ook balen. Na 13 weken hoop je idd wel van je zwangerschapsklachten af te zijn.

Ik hoop dat je fysio is voor je kan betekenen.
pi_74971735
jeetje BE, wat klote zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:11:19 #207
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74971756
he, balen, BE! das irritant!

(en niet wat ik wil horen... bekkenklachten verdwijnen magisch zodra het kind eruit is! )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:12:58 #208
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74971813
Be idd snel aan de bel trekken, klinkt alsof je bekken scheef staan
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:14:23 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74971856
Ja, dat dacht ik dus ook Davinia. En dan viel het bij mij ook nog eens best heel erg mee. Of althans, ik had iig niet al vanaf het begin klachten.
Maar goed, het kan ook gewoon wel magisch zijn he.
***
pi_74971944
Dat is echt rot, BE. Ik hoop dat de fysio verbetering kan brengen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74972157
Nou BE, dat is naar! Ik hoop dat de Fysio iets voor je kan betekenen...
pi_74973161
Dat is naar BE, hoop dat de fysio je kan helpen.

Evenstar even bijslapen?

Chan sterkte hopelijk kun je de goede beslissing voor jezelf nemen. Wat Davinia al voorstelde met minder werken, is dat niet een tussenoplossing?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74983469
He getver BE, dat is vervelend. Hopelijik kan de fysio gauw wat voor je doen.
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 25 november 2009 @ 09:02:36 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74983844
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:11 schreef DaviniaHR het volgende:
(en niet wat ik wil horen... bekkenklachten verdwijnen magisch zodra het kind eruit is! )
Ja dit dus!
pi_74983966
Be is zo'n bal niet iets voor op je werk, dat je daarop zit? Ongelofelijk shit gewoon dat je nog zoveel pijn hebt!

Meiden duimen jullie voor mij???? Ik hoor vandaag of ik die ene superleuke baan heb...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_74986652
BE da's balen zeg Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen

Tico spannend! Ik duim voor je
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 25 november 2009 @ 13:25:05 #217
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74986670
*duimt voor ticootje *
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74987374
Ticootje, ik duim ook voor je!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74987578
Tico, ik duim voor je!

Be, vervelend zeg. Ik heb inmiddels een speciale bekkenbodemfysio gezien, bekkenbanden en botten zijn oke, maar die bekkenbodemspier nog niet helemaal. Maar zolang ik nog bloed verlies kan ze weinig voor me doen (want ze moet eerst inwendig een onderzoek doen). Dat bloeden he, dat ben ik ook zo enorm beu. Ik val van de ene ongesteldheid in de andere lijkt het wel. Maar goed, nu stopweek en dan een fatsoenlijke maand met mijn eigen pil, hopelijk wordt het beter. Wanneer moet je eigenlijk aan de bel trekken als dat bloeden blijft?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74989334
* mijsje duimt ook heel erg voor Ticootje mee!

Mefke, wat balen dat je nog steeds bloedt...
  woensdag 25 november 2009 @ 15:20:35 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74990289
Mefke, ik was aan het wachten op een menstruatie om met de pil te beginnen, maar het bleef bij anderhalve week oud bloed spotten enzo. Toen ben ik maar gewoon met de pil begonnen en bleef toen alsnog rommelen met dan weer wel een beetje, dan weer niet, totdat ik in mijn stopweek echt mega-ongesteld was en ook best nog wat stolseltjes-achtige dingen verloor en nu is het over.
Ik had me voorgenomen dat ik naar de ha zou gaan as het na die menstruatie niet zou stoppen zeg maar. Nog 1 keer de kans op grote schoonmaak.

Bel anders gewoon even je ha tijdens het telefonisch spreekuur om te vragen wat zij ervan zeggen.

Ticootje, ik heb als het goed is nog ergens zo'n bal liggen, ik zal eens gaan zoeken.
Gekke is wel dat we net allemaal nieuwe stoelen hebben, alles is in te stellen enzo, en toch zit ik op dat houten krukje het lekkerst.

Hoe laat hoor je wat?
***
  woensdag 25 november 2009 @ 15:34:55 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74990817
Huh, gek is dat BE, ik heb het juist heel erg bij het opstaan. Dus als ik zit nergens last van, maar als ik opsta...auwwwww. Alsof je veel te lang op je fiets hebt gezeten oid. Ik sta dan ook heeeeel langzaam op, als een oud vrouwtje.

Wat voor baan gaat het om Tico? .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 25 november 2009 @ 16:01:55 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74991726
Waar zit het dan bij jou Viev? Bij mij is het echt het schaambeen. Zeg maar dat wat je stoot als je van je trapper af glijdt.
***
  woensdag 25 november 2009 @ 18:26:10 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74996006
O nee, bij mij zit het aan de achterkant net boven de butcrack zeg maar . (Hoe leg je zoiets een beetje chamrnant uit ).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_74996318
ik weet nog niets..

pff spannend
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 25 november 2009 @ 18:51:47 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74996386
Waarom nog niet?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_74996417
bij je stuitje vivi??

Dat ken ik wel!! Oh wat deed dat pijn! Als ik fout heb gezeten voel ik het af en toe nog.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_74996427
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:51 schreef Vivi het volgende:
Waarom nog niet?
Hij heeft nog niet gebeld...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 25 november 2009 @ 18:59:41 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74996674
Wat is het voor baan dan?!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_74996710
oh systeembeheerder.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 25 november 2009 @ 19:01:23 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74996745
Maar je zou toch vandaag gebeld worden?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_74996779
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:01 schreef Vivi het volgende:
Maar je zou toch vandaag gebeld worden?
de dag is nog niet voorbij...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 25 november 2009 @ 19:04:11 #233
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74996853
Mag ik ook nog ff klagen of is iedereen het al zat?
Ik zal wel ff onder een spoiler zetten dan kun je er overheen lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74996934
dat is niet tof! Kan de dokter niet andere medicijnen voorschrijven?

Gaat lekker met jou....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 25 november 2009 @ 19:12:11 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74997129
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

de dag is nog niet voorbij...
Oh ja, maar ik ga er dan alltijd vanuit dat zoiets tijdens kantoortijden gebeurt .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_74997167
Oi TF Das knap vervelend
Daar mag je ook best spoilerloos overklagen hoor
Ik zou even je behandelend arts bellen en vragen of dat normaal is eigenlijk, Klinkt alsof je er niet lekker op reageert.

Ik ben zo langzamerhand toe aan een: 'ga maar lekker zitten schat, wil je een kop thee, jij hoeft vandaag niks meer' gewoon één keertje tijdens de hele zwangerschap zou al leuk zijn
  woensdag 25 november 2009 @ 19:15:08 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74997227
TF, ik zou inderdaad even bellen. Misschien heb jij gewoon iets anders nodig...

freecell, ga nou maar op de bank zitten met een kop thee en de benen hoog. Morgen is er weer een dag.
pi_74997467
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:15 schreef Asyniur het volgende:
TF, ik zou inderdaad even bellen. Misschien heb jij gewoon iets anders nodig...

freecell, ga nou maar op de bank zitten met een kop thee en de benen hoog. Morgen is er weer een dag.
ik weet, maar de bijbelstudiegroep komt hier zo nog

En TARA zou de boel regelen en klaarzetten, ze komen binnen 5 minuten en ik zie nog niks gebeuren hier Er is zelfs nog geen thee gezet.
Score tot nu to in 6,5 maand: ontbijt op bed:0x Thee op bed: 0x Uitslapen (na er zelf heel hard om bedelen): 2x

Zoiets En nu ben ik gewoon even bleh, dus vind ik dat stom, zal morgen wel over zijn
  woensdag 25 november 2009 @ 19:33:15 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74997784
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:23 schreef freecell het volgende:

[..]

ik weet, maar de bijbelstudiegroep komt hier zo nog

En TARA zou de boel regelen en klaarzetten, ze komen binnen 5 minuten en ik zie nog niks gebeuren hier Er is zelfs nog geen thee gezet.
Score tot nu to in 6,5 maand: ontbijt op bed:0x Thee op bed: 0x Uitslapen (na er zelf heel hard om bedelen): 2x

Zoiets En nu ben ik gewoon even bleh, dus vind ik dat stom, zal morgen wel over zijn
Nou hier geen bijbelstudiegroep maar ik heb op alledrie een score 0
gewoon even vragen of hij alvast thee gaat zetten...
pi_74998625
Maar dat uitslapen bepaal je toch zelf? Ik ben echt al een paar keer blijven liggen, gewoon zomaar... daar is geen discussie over.
En oké, als er al een kind is, is dat moeilijker, maar hier zal toch duidelijk afgesproken worden dat als ik het niet meer trek, mijn man moet opstaan.

En ontbijt op bed? daar doet mijn vent niet aan mee, dat zorgt voor kruimels in bed...
pi_74998716
TF, het zou toch beter moeten worden? Ik zou niet afwachten hoor, morgen effe overleggen met je arts.

Be, ik wacht inderdaad nog maar even deze week af, daarna moet het vloeien echt ophouden. Ik was het bijna kwijt en toen kwam de ongesteldheid van mijn eigen cyclus die dus naadloos overgaat in die van mijn pil. Ben inmiddels wel over op tampons, mijn huid kon er echt niet meer tegen.
Be, ik voel mijn schaambotje helemaal niet meer, ik heb eerder het gevoel dat heel mijn onderkant ertussenuit gevallen komt (is het nog te volgen? ) en volgens de fysio is dat dus die spier die je voelt. Gelukkig heb ik verder weinig klachten (kapotte bekkenbodemspier is vaak urineverlies enzo, heb ik niet), kan alleen niet zo lang staan. Lopen, liggen, zitten gaat prima, maar stilstaan
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 25 november 2009 @ 20:01:16 #242
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74998759
kruimels mogen niet in bed...

TF, heb je al eens een maag-onderzoek gehad. Je klinkt als mijn man. Die blijkt nu reflux te hebben. Heeft nu betere medicijnen en eigenlijk alleen als ie zelf iets 'fout' doet (lees: eet) last.
pi_74998789
freecell, kan tara niet in de weekenden lekker veel met jullie kleintje bezig zijn zodat je dan lekker wat bij kunt slapen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74998945
Wij hebben gewoon afspraken over uitslapen.
Daar gaan we weer
pi_74999421
wij hebben geen afspraken over uitslapen maar als ik zeg dat ik een keertje wil blijven liggen of terug wil is het niet erg... andersom ook niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74999557
Wij hebben het echt nodig die afspraken. Anders voel ik me schuldig dat ik blijf liggen en nu denk ik gewoon dat het mijn beurt is.
Daar gaan we weer
  woensdag 25 november 2009 @ 20:35:32 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74999629
Als je toch weet dat je vent dat soort dingen niet uit zichzelf doet kan je toch ook gewoon zelf je mond een keer open trekken en het aangeven?
Heel leuk als het spontaan gebeurt, maar bij veel mannen kan je dan gaan wachten tot je een ons weegt. Gewoon even aangeven, meestal zijn ze je daar zelfs dankbaar voor omdat ze het niet door hadden.

En die mensen van de bijbelstudie kunnen ook vast zelf even water koken en vinden dat ook vast helemaal geen probleem om dat even te doen...

Mefke, ik snap wel wat je zegt, maar dat had ik echt alleen de eerste weken gelukkig.

TF, wat rot zeg! Ik zou wel even het ziekenhuis bellen, er is mss nog een andere optie qua medicijnen.
***
pi_75001791
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef leonieke het volgende:
Maar dat uitslapen bepaal je toch zelf? Ik ben echt al een paar keer blijven liggen, gewoon zomaar... daar is geen discussie over.
En oké, als er al een kind is, is dat moeilijker, maar hier zal toch duidelijk afgesproken worden dat als ik het niet meer trek, mijn man moet opstaan.
Mja, er moet iemand voor hummeltje zorgen 's morgens vroeg en TARA vindt het vrij standaard dat ik dat doe
De rest van de dag doen we alles wél redelijk verdeeld hoor, maar bij opstaan ben ik altijd het bokje.
En als ik gewoon blijf liggen, blijft hij ook gewoon liggen en hij kan het gepiep wat dan volgt langer aanhoren dan ik
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Als je toch weet dat je vent dat soort dingen niet uit zichzelf doet kan je toch ook gewoon zelf je mond een keer open trekken en het aangeven?
Heel leuk als het spontaan gebeurt, maar bij veel mannen kan je dan gaan wachten tot je een ons weegt. Gewoon even aangeven, meestal zijn ze je daar zelfs dankbaar voor omdat ze het niet door hadden.

En die mensen van de bijbelstudie kunnen ook vast zelf even water koken en vinden dat ook vast helemaal geen probleem om dat even te doen...
Het is niet dat ik dit nog nooit bij hem aangegeven heb hoor We praten het er wel over en hij is het dan vaak roerend met me eens.
En ze dronken een glas en deden een plas en alles bleef zoals het was

En uiteindelijk is hij thee gaan zetten toen de eerste aanbelde
  woensdag 25 november 2009 @ 21:29:52 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75001877
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Mja, er moet iemand voor hummeltje zorgen 's morgens vroeg en TARA vindt het vrij standaard dat ik dat doe
De rest van de dag doen we alles wél redelijk verdeeld hoor, maar bij opstaan ben ik altijd het bokje.
En als ik gewoon blijf liggen, blijft hij ook gewoon liggen en hij kan het gepiep wat dan volgt langer aanhoren dan ik
[..]

Het is niet dat ik dit nog nooit bij hem aangegeven heb hoor We praten het er wel over en hij is het dan vaak roerend met me eens.
En ze dronken een glas en deden een plas en alles bleef zoals het was

En uiteindelijk is hij thee gaan zetten toen de eerste aanbelde
Dan moet je je eigen hoop en verwachtingen gewoon wat bijstellen want dan gaat het je nooit gebeuren ook. Kan je je beter hoeden voor die 'teleurstelling'

Ik bedoel het niet rot hoor, been there, done that, doing it still sometimes.

Enneh... vond de visite het heel rot dat de thee nog gezet moest worden?
***
  woensdag 25 november 2009 @ 21:32:00 #250
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_75001954
Maar zou het dan niet helpen als je gewoon een dag aanwijst dat de ander mag uitslapen? Ik mag bijvoorbeeld zaterdag uitslapen. Als je zoiets afspreekt hoef je op dat moment niet meer in discussie. Gewoon zeggen dat het zijn dag is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_75001978
Ik weet het en het komt ook wel goed
Vandaag gewoon een emo-bui en dan piep ik er even over
Zoals ik al zei, morgen is het over

Visite vond het niet vervelend, hebben hem wel hartelijk uitgelachen toen iemand na een kwartier vroeg: zijn er ook kopjes? En hij: oja!
pi_75002085
Oh als m blijft liggen en het is mijn beurt om uit te slapen sta ik wel op, maar dan laat ik de slaapkamerdeur open. Kan hij nog even sudderen, maar na een uur mij te hebben horen rommelen komt hij er dan uit en duik ik er weer in.
Daar gaan we weer
pi_75003666
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef livelink het volgende:
Maar zou het dan niet helpen als je gewoon een dag aanwijst dat de ander mag uitslapen? Ik mag bijvoorbeeld zaterdag uitslapen. Als je zoiets afspreekt hoef je op dat moment niet meer in discussie. Gewoon zeggen dat het zijn dag is.
Helpt hier goed!
  woensdag 25 november 2009 @ 22:47:19 #254
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75005183
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef chacama het volgende:
kruimels mogen niet in bed...

TF, heb je al eens een maag-onderzoek gehad. Je klinkt als mijn man. Die blijkt nu reflux te hebben. Heeft nu betere medicijnen en eigenlijk alleen als ie zelf iets 'fout' doet (lees: eet) last.
heb ik gehad, dat heb ik en dat laatste moet ik blijkbaar
Ik zal morgen wel eens bellen met de internist ja..dat het maagzuur tot m`n huig staat luikt me niet de bedoeling van maagzuurremmers
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75010965
Wat een ellende hier voor sommigen!

BE, klote zeg, zulke pijn nu nog of nu juist! En Vivi ook al: bah, zeg. Sterkte jullie!

Taartjesfee, je klaagt écht nauwelijks, hoor! Het lijkt me hartstikke rot om je zo te voelen, dus gewoon van je af schrijven als dat wat helpt voor even! Heel veel sterkte, ik hoop echt dat medicijnen vlug iets goeds voor je doen. Dat moet toch onderhand?!

Hoe is het met de moeders mefke en tessie?
pi_75011378
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Mja, er moet iemand voor hummeltje zorgen 's morgens vroeg en TARA vindt het vrij standaard dat ik dat doe
De rest van de dag doen we alles wél redelijk verdeeld hoor, maar bij opstaan ben ik altijd het bokje.
En als ik gewoon blijf liggen, blijft hij ook gewoon liggen en hij kan het gepiep wat dan volgt langer aanhoren dan ik
ik zeg: oordopjes
nja, ik maak er een geintje van, maar dat is wel wat ik dus in de weekenden dan doe. want selene probeert elke keer met krijsbuien bij der papa der zin te krijgen (wat niet werkt) en wat dan dus gebler oplevert. dus: oordopjes en succes ermee papa!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75011403
Ik schuif ook wel eens de kleine over me heen en zeg dan maak papa maar wakker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 26 november 2009 @ 09:25:56 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_75011418
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Wat een ellende hier voor sommigen!

BE, klote zeg, zulke pijn nu nog of nu juist! En Vivi ook al: bah, zeg. Sterkte jullie!


Hoe is het met de moeders mefke en tessie?
I'll live .

Ik ga zo maar weer eens met fris pessisisme solliciteren .

TF, voor jou een dikke .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 26 november 2009 @ 09:26:30 #259
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75011437
^_^
succes beeb!
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 26 november 2009 @ 09:28:03 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_75011486
Thnx!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_75011488
even een voor iedereen die het nodig heeft...
vervelend hoe sommige dames zich voelen, ongeacht wat de oorzaak is...


ow ja, succes met de sollicitatie Vivi!
pi_75012556
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hoe is het met de moeders mefke en tessie?
MevrouwVanDalen het gaat goed hier. Oke, lichamelijk nog niet helemaal zoals het zijn moet, maar dat moet ik wat tijd geven van de fysio. En soms gefrusteerd over de zwangerschapskilo's die er nog hangen op plaatsen waar ik nooit wat had hangen. Maar voor de rest gaat het goed. Ik word goed in de gaten gehouden door mijn man, maar zelfs hij moest toegeven dat hij zich eigenlijk geen zorgen meer maakt over mij en Driekus. Het is een kei mooi ventje en ik kan echt van em genieten. Heb wel mijn eigen verwachtingen bijgesteld, ik ben gewoon geen knuffelmoeder en hou er echt van om soms tijd voor mezelf te hebben. Daarom neemt mijn man Driekus 1 avond in de week mee naar zijn moeder zodat ik het huis voor me alleen heb. En ik mag elk weekend 's nachts blijven liggen, ook heerlijk. Nog een paar weken verlof en dan weer aan de slag. Dat zal wel even voor stress zorgen, maar ik heb er ook erg veel zin in om m'n hoofd weer aan het werk te zetten.

TF, bellen hoor naar je arts, die medicijnen horen al heel snel te helpen en het klinkt bij jou alsof ze voor geen meter werken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75013702
Fijn, Mefke!!! Heel goed dat te lezen!

Vivi, goodluck! Ik duim voor je.
pi_75013884
TF, al gebeld? lijkt de idd niet de bedoelong van maagzuurremmers

Vief succes!

mefke, wat fijn dat je je met die afspraken beter voelt. en goed dat je man er zo aan meewerkt.

BE nog zo'n pijn, bah wat naar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75013909
Vivi succes met solliciteren!ik heb er nog wel een voor je in de aanbieding

Mefke fijn dat het zoveel beter gaat, en goed ook dat je je verwachtingen bij hebt kunnen stellen!

Wat betreft mijn werk, 2 dagen gaan werken zou op zich een optie kunnen zijn misschien, maar tot nu toe heb ik Timo elke week maar een halve dag naar het kdv gebracht, meer lukt me nog niet.. Hoewel deze week gaat hij een tweede halve dag, dus dat is alweer een beetje dichterbij die 2 dagen.
Vanavond moet ik de knoop doorhakken over wat ik doe, en ik heb eigenlijk mijn besluit al genomen.. Sinds mij het voorstel gedaan is dat ik per direct mag stoppen voel ik me al een heel stuk minder gestresst. Ik maak me nog om van alles zorgen, maar die enorme prikkelbaarheid en dat gevoel dat mn hoofd uit elkaar klapt is gewoon haast weg na een paar dagen, wat een opluchting
  donderdag 26 november 2009 @ 11:56:56 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75015214
Viev, succes!
Chan, fijn dat je je al wat beter in je velletje voelt...

Als ik iets gedaan wil hebben dan vraag ik het gewoon aan manlief.
En dan niet met 'wil je' of 'kun je', maar dan vraag ik gewoon 'zet jij even thee?', 'kook jij vandaag?' etc
want hij 'kan' het ongetwijfeld en ik heb ook niet altijd iets te 'willen'
pi_75015314
Chan, fijn dat het beter voelt zo! Begrijp ik het goed dat je per direct gaat stoppen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75017522
Zo, nu is het officieel, ik heb geen baan meer
pi_75017541
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:05 schreef Chan het volgende:
Zo, nu is het officieel, ik heb geen baan meer


wow!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75017557
Chan, wat fijn dat de mogelijkheid om per direct te stoppen je zoveel lucht geeft! Als jij je besluit hebt genomen is dat ok toch?! edit: Zo jij slaat spijkers met koppen! En nu maar eens even lekker genieten van de opluchting!

TF, wat naar zeg

Vivi, hoe is het gegaan?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_75017564
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:05 schreef Chan het volgende:
Zo, nu is het officieel, ik heb geen baan meer
wop
  donderdag 26 november 2009 @ 13:07:52 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75017578
Wow Chan!
Fijn dat het kan en dat je je zo goed voelt bij het besluit!
***
pi_75017590
Wow,
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75017706
TF

Mefke, je klinkt goed! Fijn!

Chan, hoppa! Fijn ook!

Vivi, succes, of is het al geweest? In dat geval hoop ik het beste voor je.

Beuh, ik ben zenuwachtig. Ik hoop dat ik er dit keer iets beters uit kan slepen. Ik ben het zo zat om steeds maar voor het minimum jeugdloon te werken. Om 2 uur moet ik. Nog even snel Ko voeden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 26 november 2009 @ 13:14:42 #275
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75017779
Zo hoppa Chan! En klaar ermee! En nu even rust aan je hoofd
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75017818
Heftig Chan, maar wel goed om een beslissingen genomen te hebben.

Als ik bedenk hoe lastig je het hebt TF, klaag je maar weinig.

Succes Vivi en oeke!

Mefke, helemaal goed om naar jezelf te luisteren en tijd voor jezelf te nemen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 26 november 2009 @ 13:17:11 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75017847
oeke, je kan het hoor!
Wat voor iets ga je solliciteren?

Viev, al terug?
pi_75017875
wat zijn er veel aan het switchen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75017965
het is geen sollicitatie, maar een klus die ik al heb aangenomen, als freelancer in het theater. Nu is het normaal over geld te onderhandelen als je al ja hebt gezegd.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75017983
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef Ticootje het volgende:
wat zijn er veel aan het switchen!
ik bennie aan het switchen.. ik ben tooswerkloos...

succes Oeks!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75018020
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik bennie aan het switchen.. ik ben tooswerkloos...

succes Oeks!
Ik heb vernomen dat er een baan vrijkomt...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75018057
hihi
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75018089
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb vernomen dat er een baan vrijkomt...
leuke baan?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75018093
leuke baan, met enorme doorgroeimogelijkheden...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75018105
oeke, denk maar aan la het leuks dat je met Ko wilt doen en voor hem wil kopen (vakantie naar Engeland, leuke kleertjes, mooie doeken) als je gaat onderhandelen

Chan dat heet doortastend heel goed dat je het zo afhandelt en dat het zo goed voelt voor je. En nu lekker rust en genieten van Timo
stiekem ben ik wel wat jaloers, hoor. Hoewel mijn werk en collega's nog steeds leuk zijn, zou ik ook zo stoppen als ik de mogelijkheid had.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75018111
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:24 schreef Ticootje het volgende:
leuke baan, met enorme doorgroeimogelijkheden...
whahaha NOT dus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75022170
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75022190
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:28 schreef oeke het volgende:

I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75022198
Het ging goed? Fijn zeg!!
pi_75022410
Iets meer dan ik wilde zelfs! En een heel fijn budget om echt mooie dingen te kunnen maken.

Oh, het is zo fijn als je niet hoeft te bedelen. En gewaardeerd worden naar je kunnen. Een pak van mijn hart!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75022502
oeke, dat is fijn nieuws!
En bedankt voor de slofjes, ze lagen net bij de post. Wat zijn ze mooi
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75022517
Dat kan ik me helemaal voorstellen, leuke klus om naar uit te kijken dus!
pi_75022717
Graag gedaan Miss, ik hoop dat ze bij je pine-apple passen!

Ja, Jula, het begint morgen al met een 'proef' voorstelling kijken!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 26 november 2009 @ 15:45:53 #295
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75022773
Fijn oeke!
En fijn te weten dat ik niet te veel zeur En Yp
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 26 november 2009 @ 15:46:27 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_75022794
Grom. Echt, de meeste mensen lijken wel uit een ei te komen hoor .

Deze sollicitatie had ik te danken aan iemand die mijn CV had doorgespeeld, bij dat oorspronkelijke bedrijf heb ik afgehaakt omdat bleek dat ze iemand zochten in wisseldiensten, dus 's avonds en vanaf 7 uur 's ochtends enzo, Wat dus niet te doen is qua opvang (en ik zou er ook geen trek in hebben als ik eerlijk ben, om 5 uur opstaan ). Anyway, dat andere bedrijf zochten dus ook iemand in die functie en die vrouw stond eergisteren op mijn voicemail en was helemaal enthousiast over mijn sollicitatiebrief enzo, en alles was mogelijk qua parttime want ze waren zo flexibel en yadda yadda.

Oke, dus ik een afspraak gemaakt, het is wel 50 minuten met het OV maar soit, je moet er wat voor over hebben. Dus ik kom daar vandaag en ten eerste krijg ik een gesprek alsof ze en raketgeleerde zoeken ipv een administratief medewerker, maar oke, ze hebben de positie om kritisch te zijn, dus voor de 18e keer zet ik mijn beste beentje voor. Zegt dat mens aan het eind van een uur durend gesprek: Ja, en wat we heeeeel belangrijk vinden is dat je flexibel kan invallen en dat je bereidt bent om 's avonds cursussen te volgen" .

Ik zat echt zo " " . Sorry hoor, maar ik ben dus een halve dag kwijt, moet betalen voor kinderopvang en sta 3 kwartier te kleumen wegens kut-aansluitingen voor iets waarvan ze al van tevoren weet dat ik het niet zie zitten/kan regelen, sterker nog, dat ik bij haar collega wegens dezelfde reden het gesprek heb gecancelled?! Echt hoor, ik zit nog zo . Wat een stomme ,
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_75022938
jeetje... Wat stom!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75022947
Tjees, wat een zonde van je tijd en geld! Dom mens. Heb je haar daar even mee om de oren geslagen?

TF, je zeurt inderdaad helemaal niet!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 26 november 2009 @ 15:54:15 #299
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75023068
Bweuh Vief wat stom! Alsof je voor je lol al die gesprekken afschuimt
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 26 november 2009 @ 15:54:32 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_75023083
Nee, ik begon pas woest te worden in de bus terug, daarvoor was ik te flabbergasted .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_75023128
Jammer is dat dan he vief? maar wat een stomme doos, zeg.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')