abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 maart 2000 @ 19:34:00 #1
215 misterDre
Paint it black!
pi_251382
Wat een godvergeven slangenkuil is het daar zeg! De hormonen vliegen door de BUS!
Is er geen bonje om de een dan wel om de ander!

Ben benieuwd hoelang dit goed gaat!

  woensdag 8 maart 2000 @ 19:44:00 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_251383
Ik vind dat het niet beter kan. we hebben nu tenminste wat we in BigBouwkeet misten: elke dag flinke ruzie.
pi_251384
wat een slijmert zeg die aziz.
Ik ben best wel blij nu
  woensdag 8 maart 2000 @ 19:52:00 #4
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_251385
Jop had gelijk: van een klein spookje wordt een hele grote spook gemaakt.
En waar bemoeien willeke en sjek zich mee?

* Braakmiddel zat te smullen vanavond.

Gewoon lekker
pi_251386
Ik dacht het gaat over de uitzending van vandaag dus daar plaats ik maar wat screenshots van






Dit waren ze... je kan er meer op m'n website zien

| You should have no expectation of privacy! |
pi_251387
EEEk wat een KLUCHT! Kon vandaag m'n lachen
niet inhouden zeg. Eerst Jop die in de zoo PROBEERT te stoken maar niet echt verder komt dan: EEh weejewej, ....blikkuh weeje, naajuh weejuh. Hoorde ik Tessa nou beamend "ja" zuchten in reactie op zijn onsamenhangende geroddel?
Jop en Aziz als de Laurel en Hardy van het sociale geblunder behoeven eigenlijk geen commentaar. Ongelofelijk, Aziz speelt voor de zoveeste keer de rol van ziekelijk nieusgierig, bemoeiend, semi-onschuldig, stokend SLACHTOFFER. Want hij lijdt natuurlijk weer onder de vermeende duistere praktijken van anderen! En jop...laat maar!
En Seki heeft WEER een matenaaier en toneelspelert ontdekt zeg (en dat in de Bus nog wel!), ze vallen daar bij bosjes door Seki's bodemloze mand.
Gelukkig dat op de streams al is beschreven dat Seki in de loop der dinsdag besloten heeft z'n busleven te "beteren". Niet om z'n medebussers het leven te veraangenamen, maar omdat Seki (toch vreemd) de bus leuk genoeg vindt om er nog een tijdje in te willen zitten en hij niet denkt dat een "boeman" hoog scoort(Sek weet duidelijk nog niet dat SBS met de polls knoeit )!
[Maar ja, dinsdagavond "ontdekte" Seki ook al
(zie meerdere streamverslagen) dat Jop en Aziz zijn vuur maandag toch op een niet helemaal "zuivere" manier hadden aangewakkert.En Seki, niet blij dat in zijn ogen de dikke en de dunne buiten schot waren gebleven, begon zich toch wel het een en ander af te vragen wat betreft z'n "maten", winden en meewaaien......]
Is Seki morgen boos of niet?
Krijgt Antonet al door dat Jop een volslagen idioot is?
Kijkt Aziz morgen nog zo moeilijk?
snappen ze er zelf nog wat van daar??????
  woensdag 8 maart 2000 @ 20:02:00 #7
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_251388
Basst, M o o i !!!

Van mij mag je dat vaker doen.
Vooral die van sjek is gaaf!

Gewoon lekker
  woensdag 8 maart 2000 @ 20:39:00 #8
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251389
Waanzinnige aflevering vanavond gezien. Ik heb nog nooit zo'n grote klucht gezien bij DeBus. Ik heb nog nooit om een aflevering zo moeten lachen als vanavond.
Vooral het moment dat Jop z'n hoofd (na het scheren) de busdeur uitsteekt. Jop voelde erg duidelijk enorme nattigheid. Het is maar goed dat Antonnette even gewacht totdat hij hiermee klaar was anders had Jop van pure zenuwen z'n adamsappel weggeschoren.
Aziz ging gelijk in de verdediging en Jop die vervolgens alleen nog maar wartaal uitsprak.
Ik heb ook eens gelet op de non-verbale houding van deze twee.
Aziz begint ineens zichtbaar nerveus over z'n armen heen te strijken en Jop probeert heel erg Seki na te doen.
En wat er allemaal werd gezegd door die twee. Het was totaal niet meer te volgen. Deze aflevering is absoluut het kijken van de herhaling waard.
Wat is Jop verschrikkelijk afgegaan zeg!! Het gesprek van hem met Aziz vorige week over Antonnette kan ik mij nog heel goed herinneren. Hij claimde Antonnette als vriendin en liet doorschemer 's avond veel intiem contact te hebben.
Nu blijkt Antonnette niet meer gedaan te hebben dan alleen een paar pukkels van z'n kont te hebben gekrabd!!
Dit kon nog wel eens een langdurige en pijnlijke kwestie worden en wordt dus alleen nog maar leuker.

pi_251390
op 03-08-2000 om 08:02 PM schreef Braakmiddel het volgende:
Basst, M o o i !!!

Van mij mag je dat vaker doen.
Vooral die van sjek is gaaf!

-------------------------------------------

--------------------------------------------

Ben ik ook van plan om elke dag wat plaatjes erop te zetten.....maar dan wat spektakulairdere shotjes

| You should have no expectation of privacy! |
  woensdag 8 maart 2000 @ 21:08:00 #10
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_251391
Eemshaven >> Jop >> Antonette >> Van achteren >> Hard >> Tessa die niets doorhad >>
  woensdag 8 maart 2000 @ 21:14:00 #11
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251392
quote:
op 03-08-2000 om 09:08 PM schreef Quocy het volgende:
Eemshaven >> Jop >> Antonette >> Van achteren >> Hard >> Tessa die niets doorhad >>

Moest even nadenken Qoucy........
Hij is leuk.

pi_251393
quote:
op 03-08-2000 om 08:39 PM schreef THE BORG het volgende:
Waanzinnige aflevering vanavond gezien. Ik heb nog nooit zo'n grote klucht gezien bij DeBus. Ik heb nog nooit om een aflevering zo moeten lachen als vanavond.
Vooral het moment dat Jop z'n hoofd (na het scheren) de busdeur uitsteekt. Jop voelde erg duidelijk enorme nattigheid. Het is maar goed dat Antonnette even gewacht totdat hij hiermee klaar was anders had Jop van pure zenuwen z'n adamsappel weggeschoren.
Aziz ging gelijk in de verdediging en Jop die vervolgens alleen nog maar wartaal uitsprak.
Ik heb ook eens gelet op de non-verbale houding van deze twee.
Aziz begint ineens zichtbaar nerveus over z'n armen heen te strijken en Jop probeert heel erg Seki na te doen.
En wat er allemaal werd gezegd door die twee. Het was totaal niet meer te volgen. Deze aflevering is absoluut het kijken van de herhaling waard.
Wat is Jop verschrikkelijk afgegaan zeg!! Het gesprek van hem met Aziz vorige week over Antonnette kan ik mij nog heel goed herinneren. Hij claimde Antonnette als vriendin en liet doorschemer 's avond veel intiem contact te hebben.
Nu blijkt Antonnette niet meer gedaan te hebben dan alleen een paar pukkels van z'n kont te hebben gekrabd!!
Dit kon nog wel eens een langdurige en pijnlijke kwestie worden en wordt dus alleen nog maar leuker.

---------------------------------------------

Hier heb je een foto van jop die uit de deur komt....hahaha

| You should have no expectation of privacy! |
  woensdag 8 maart 2000 @ 21:53:00 #13
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_251394
Wat een comedy heeft SBS de laatste twee dagen uitgezonden zeg. Het begint de kwaliteit van The Royle Family te benaderen.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_251395
moet toch even reageren, over dat Sheki de bus toch eigenlijkl wel leuk vind!!!!!!!!
Je begrijpt toch wel waarom hij zijn tactiek zegt te veranderen, gedrag niet vloeken enzo, Sheki zit over duidelijk voor het geld in de bus. daar is niets mis mee maar over jezelf zijn praten en matennaaiers, maar achter de rug roddelen (zie vanavond)
Je gaat mij niet vertellen dat hij het zo leuk in de bus vind.
En die Aziz.. Het is duidelijk dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft. Expres Jop niet begrijpen terwijl Jop juist wil dat Aziz (met 30 truien aan) naast hem ligt als bult hoeft hij niet veel moeite voor te doen. zou je maar gebeuren dat je gevraagd word om als bult te fungeren!!!
Als je maatje je iets in vertrouwen door verteld, getuigd het niet van goede smaak om het dan aan de derde partij toe te vertrouwen. (jezus ik lijk wel een advocaat)
Was weer een hele leuke aflevering ondanks dat ik al dagen wist dat dit was gebeurd.
  woensdag 8 maart 2000 @ 23:01:00 #15
215 misterDre
Paint it black!
pi_251396
Jop: Sjo he, ik bjen vandjaag aangevjalle djoor eejn njeushoorn hij bjeet in m'jn kljauw kijk hij isj hejemjaal bjauw gewjorden.
  donderdag 9 maart 2000 @ 00:31:00 #16
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_251397
jongens, ik snap het niet meer.
het gaat nergens meer over.

ik haak af. het is niets, alleen maar gebekvecht,leeg, echt helemaal niets

wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 9 maart 2000 @ 06:31:00 #17
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251398
quote:
op 03-08-2000 om 11:01 PM schreef misterDre het volgende:
Jop: Sjo he, ik bjen vandjaag aangevjalle djoor eejn njeushoorn hij bjeet in m'jn kljauw kijk hij isj hejemjaal bjauw gewjorden.


LOL.
Fokkinghh, bin daarzoo bijna door sjoon neushoren genome....

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')