abonnement Unibet Coolblue
pi_74616274
Je kent het wel, je loopt op straat of je zit in de bus/trein/enz en je hoort iets interessants!

Paar dingen die ik gehoord heb:

Vandaag op straat door een jongen:
...een of andere reden wordt mijn vriendin steeds toegevoegd door lesbische meisjes...


In de trein een keer een heel gesprek tussen twee meisjes die soort van zachtjes deden, of ze het wel eens anaal gedaan hadden en dat haar vriend het wou maar zij het toch wel een naar idee vond Bleek dat die ander het al eens gedaan had en haar overtuigde dat het best lekker kon zijn.


Leuke was een meid aan de telefoon die uitgebreid haar 'zoooo'n stomme blunder!!!' ging vertellen aan de mobiele telefoon. Ze had afgesproken met een vriendin, maar daar eigenlijk helemaal geen zin in gehad en toen die vriendin even naar de wc was had ze iets gesmst in de trand van 'zooo saaai was liever naar jullie toe gegaan' en dat per ongeluk naar de vriendin in kwestie gestuurd


Kom maar op met jullie voorbeelden
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  woensdag 11 november 2009 @ 20:47:54 #2
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_74616641
zat in de trein: tegenover mij meisje met een jongen - zij belde met iemand: "ja hoor - ik heb hem bij me - ik neem hem mee naar m'n kamer en ga allemaal heeeeeel lekkere dingen met hem doen"... hij heel neutral blijven kijken.
Zij weer: 'ja hoor - ik kan gerust alles zeggen want hij verstaat toch geen Nederlands...."
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_74616719
tvp kan zo gauw niks bedenken
ฝัน
  woensdag 11 november 2009 @ 20:50:17 #4
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74616721
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef zomaareennaam het volgende:
zat in de trein: tegenover mij meisje met een jongen - zij belde met iemand: "ja hoor - ik heb hem bij me - ik neem hem mee naar m'n kamer en ga allemaal heeeeeel lekkere dingen met hem doen"... hij heel neutral blijven kijken.
Zij weer: 'ja hoor - ik kan gerust alles zeggen want hij verstaat toch geen Nederlands...."
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_74616872
In de trein zaten schuin tegenover me 2 jongens...

Jongen 1: Vrijdag ga ik niet naar school, dan heb ik een begrafenis.
Jongen 2: He bah!
Jongen 1: Mijn buurman heeft van de week een hartaanval gehad.
Jongen 2: Heeft hij het overleefd of is hij overleden?

Waarop ik dacht: "Welnee, ze begraven hem levend!" .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_74617104
Bij de Action lopen en mogen "meegenieten" dat een dame ruzie kreeg met haar vriend/man aan de telefoon....iedereen in de Action kon meeluisteren...zelfs de personen aan de andere kant van de winkel
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_74617146
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 11 november 2009 @ 21:03:20 #8
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_74617166
Tvp.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_74618747
TVP
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_74618798
Tering, ik haat korte topics. Denk je lekker allerlei verhalen te gaan lezen, stopt het topic al na een paar posts
  woensdag 11 november 2009 @ 23:25:51 #11
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_74621832
Tvp, lees dit graag.
pi_74622350
Ik werk in een winkel en vang wel regelmatig vage gesprekken op

Laatst waren 2 mannen aan het praten over iets en ineens kwam de Mexicaanse griep aan bod en toen zei de een tegen de anders dat hij de mexicaanse griep had en daarom ook zo slecht was momenteel
Die man wat ernaast stond viel helemaal stil en ik moest plots wat in het magazijn gaan doen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_74622526
goed topic
pi_74622597
Ik werk in een restaurant en heb een keer bij ons op het terras een heel gesprek opgevangen tussen 2 vrouwen en 1 man die blijkbaar later die avond een triotje gingen doen, en elkaar hadden leren kennen via internet
pi_74622833
Zo ik kan dit hele topic wel vullen in rotterdam hebben mensen geen schaamte.

Deze week nog: komt er een man schreeuwend de metro in aan de telefoon.
' natuurlijk kan ik dat het is een bijbels verhaal'
' ja ik ga bij je weg je krijgt het geld toch niet'
' 50.0000 is het wat ik heb gewonnen maar het is een bijbels verhaal'
'natuurlijk kan ik scheiden het is bijbels'
' als je geld wilt ga een bank beroven het is al op de bank je krijgt niks'
' ja natuurlijk ga ik scheiden het kan het staat in de bijbel'
' mijn onderbroek dat geef ik je! als je geld wilt ga de bank maar beroven'
Daarna veel herhaling. Blijkbaar had hij 50.000 gewonnen, wou meteen scheiden van zijn vrouw en gunde hij haar niks anders dan zijn onderbroek.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_74623181
tvp
pi_74623267
Trouwens in het cafe/restaurant waar ik werk, 10 uur 's ochtends...
Zaten twee miepjes te roddelen. Krijgt 1 van die vrouwen een telefoontje. Ik hoor haar zeggen:

'Ja, doe eens rustig'
'Nee dat heb ik helemaal niet over je gezegd'
'Dan heb je het gewoon verkeerd begrepen'
'DOE EENS RUSTIG'

5 minuten later, ik zie buiten een vrouw met verwilderd haar en bijeengeraapte kleding haar fiets tegen het raam smijten. Ze stormt naar binnen, roept een 'goeiedag' naar me en rent naar het tafeltje van de miepjes toe en schreeuwt:
WAT ZULLEN WE NOU KRIJGEN GODVERDOMME!
WAT ZEG JE ALLEMAAL OVER MIJ, HE! HE?
JE MOET JE GORE BEK HOUDEN!

en nog wat onverstaanbare dingen.
Miepje 1, naar wie het gericht was, pakte snel haar biezen, waarna mevrouw verwilderd haar rustig bij miepje 2 ging zitten en ze samen verder roddelden, dit keer over miepje 1.

Ach ja, de avonturen die je meemaakt als serveerster
pi_74623305
Haha, ik zat een keer in de trein toen twee meisjes in een vierzits verderop zaten te vertellen over pijpen. Die ene vertelde dat haar vriend hem zo'n beetje in dr bek had geramd maar dat ze toen zei "nee ik wil niet"

  donderdag 12 november 2009 @ 00:51:03 #19
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74623392
Marokkaan met laptop belt een vriend,
hey waar ben je, ben je uitgestapt, moest je uitstappen, had geen treinkaartje bij je? sukkkeell!
je moet gewoon treinkaartje kopen man, hahahaha, mompelt iets in marokkaans.
wat nu, nu kom je telaat, wat moet ik je moeder bellen? wat? je hebt geen geld? hahaha
wat ga je doen, wachten op volgende trein oh. hahahaha. sukkeelll!

daarna belde hij met nog iemand en vertelde het evrhaal.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_74623477
Over marokkanen... Ik zat een keer in de tram en was een marokkaan in goed nederlands, maar met STERK marokkaans accent (je weet wel, harde Gs en Rn enzo) te bellen.
Toen zei hij:
.. nee man, ik ga tog niet met een zachte gé praten?!

Nog nooit eerder een marokkaan een zachte g horen uitspreken
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_74623534
Ik zat eens met 2 kennissen naar dominoday te kijken waar ze het steeds over de aorta hadden.
Zegt de een tegen de ander: ''wat is dat toch dat aorta...was dat niet zo'n wervelwind ofzo?''
Waarop de ander volmondig antwoordde:''ohhhjaaa klopt, je hebt gelijk!''


ik kon het op dat moment echt niet gaan uitleggen het was te zeer genieten


En 1 van diezelfde meiden vroeg mij eens serieus na het lezen van een weekblaadje wat een beflapje was (maar dan dus met de klemtoon verkeerd)
Ze dacht dat het was:
ik beflap je
jij beflapt je etc
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 01:30:21 #22
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74623728
! Kan even niks bedenken, staat leuke dingen hier in. TVP dus.

Zelf moet ik me inhouden als ik mensen over iets hoor praten en ik weet wat ik moet zeggen. Soms zeg ik ook wat Vooral als het bv over een (OV) route gaat en ik toevallig weet wat. Maar ik hoorde ook een keer in de bus 2 mensen over een computer probleem praten waar ze dus beiden niet wisten hoe iets moest oid en toen maar even vertelt hoe het moet

Ben gewoon te behulpzaam, en een bus is geehn openbaar forum. .

Leuk topic
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_74624311
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:03 schreef Bragi het volgende:
Tvp.
Wat zij zegt.
pi_74625788
Whehe.
Cool story, Hansel.
pi_74627666
Ik hoorde in de trein eens twee overduidelijke vmbo'ers (manier van spreken, kledingkeus e.d.) praten over hun uitslagen op de BNN-iq-test. De ene zat te vertellen dat hij erachter was gekomen hoogbegaafd te zijn, en toen de ander hem zijn score vertelde reageerde hij met "o, maar dan ben jij óók hoogbegaafd!"

Ach ja. Het zegt ook wel weer wat over je intelligentie dat je een BNN-test zo serieus neemt dat je jezelf hoogbegaafd acht, hoewel je het laagste opleidingsniveau doet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')