Topicgallery™ : |
|
|
|
|
|
|
|
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt. Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen Mannen over vrouwen _O- Altijd blijven lachen |
|
Cynic & Vicious Academic |
|
|
|
CYNIC, n. A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt. Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen Mannen over vrouwen _O- Altijd blijven lachen |
|
Living in pain is inevitable |
|
|
|
And everything you once believed you must leave it all behind.. |
|
monnik met een whiskey tonic |
|
|
|
Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef jna het volgende: Het is Brave B. Hij is een baas. Tik je vrienden aan als je hem ziet staan op straat. | Last.fm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac? -George Carlin |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maar bijt niet |
|
|
|
Don't let my username fool you... |
|
Maar bijt niet |
|
|
|
Don't let my username fool you... |
|
Kruimeltjes zijn ook cake |
|
|
IJskonijntje |
|
|
|
We have gone back to the start... <3 |
|
IJskonijntje |
|
|
|
|
On my throne as the God of War |
|
|
|
"Als je naar bed gaat met schizofreen, ga je dan vreemd of heb je groepssex?" |
|
Cynic & Vicious Academic |
|
|
|
CYNIC, n. A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision. |
|
|
|
|
|
|
Geneuzel |
|
|
|
Aut viam inveniam, aut faciam Whe're you think you're going with this, Ikea-boy? |
|
|
|
|
|
'I won't thrust anything that bleeds for five days and doesn't die...' Oscar Wilde |
|
Geneuzel |
|
|
|
Aut viam inveniam, aut faciam Whe're you think you're going with this, Ikea-boy? |
|
Zwerver met een wekker |
|
|
|
We spend the last half hour in the back room celebrating me... And now I feel a little cheap, yeah! |
|
Woah, momma! |
|
|
|
"I need someone to believe in, someone to trust ... I've nowhere to hide. I'd give you all of my dreams, if you'd help me, find a door That doesn't lead me back again - take me away." |
|
IJskonijntje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|