abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 11:21:48 #76
45833 crew  Fogel
pi_78132841
Maatschappij?
KLM Cityhopper

Toestel?
Fokker 70
Embraer 190

Traject?
Brussel Zaventem-Amsterdam-Trondheim

Prijs?
Geen idee.

Vertraging?
Vertek vanaf Brussel was ongeveer een kwartier vertraagd omdat er een passagier met ruimbaggage niet op kwam dagen.

Bezetting?
Beide vluchten max 70%.

Vriendelijk personeel?
Op de vlucht van Brussel naar Amsterdam is het grappig om te zien hoe hard ze moeten werken om iederen snel een beker sinaasappelsap en wat snacks te geven voordat ze de landing moeten voorbereiden.
Van Amsterdam naar Brussel waren twee vrolijke en vriendelijke dames.

Eten?
Ik had droge zoute snacks kunnen nemen op de eerste vlucht maar daar had ik geen zin in. Een beker(tje .. was 85ml ofzo) sinasappelsap. Weinig, maar OK om even wat vloeistof binnen te krijgen.
Tweede vlucht kreeg ik een bruine bol met cheddar en ei en een zoete bol met peer en rozijnen. Goed te eten. De rode wijn was OK, maar wat te koud, het bier was prima op temperatuur

Entertainment?
Holland Herald.

Iets over de luchthavens?
Zaventem:
* Voor KLM vluchten kan je 2 uur vantevoren je koffers afgeven, probleem was alleen dat ik er zo'n 3 uur voor vertrek was omdat mijn vergadering eerder klaar was dan geplanned. Bij Alitalia (skyteam partner) gevraagd of die mijn koffer wilde hebben omdat er niemand aanwezig was bij KLM, maar nee, dat ging niet. Ook goed, dan lever ik mijn koffer gewoon niet in. Ik had al ingechecked en de optie boarding card als SMS gekozen, dus ik hoefde verder niks meer te regelen om flyside te komen. Erg handig (alleen weet blijkbaar niet al het grondpersoneel hoe ze er mee om moeten gaan...)!
* Trage security check, zelfs al was er zo goed als geen rij. Ik werd eruit gepikt voor een extra check, maar zelfs die extra check stelt niks voor. Had een grote fles (200ml) lenzenvloeistof los in mijn rugzak zitten en die hebben ze niet eens gezien op de scanner of bij de handmatige controle.
* De Diners club louge is sinds deze maand gratis, en daar was het goed zitten met mijn collegas. Bij de "receptie" doen ze ook niet zo moeilijk, ik heb twee diners kaarten en mijn collega mocht er een lenen om als gratis als "member" binnen tekomen ipv als mijn gast (wat 20¤ zou kosten).

Schiphol is bekend.

Algehele indruk
Goed.
De volgende keer dat ik naar Brussel vlieg is de fokker ingewisseld voor een embraer, en dat is vooruitgang.

[ Bericht 12% gewijzigd door Fogel op 18-02-2010 14:12:33 ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:09:22 #77
259925 Rotter
Lastig verhaal...
pi_78154190
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:53 schreef DutchTrain het volgende:
US Airways is niets mis mee. Vliegen met wat kleinere vliegtuigen de oceaan over met wat ouder personeel. Overstappen in Philadelphia is ook geen probleem, is een eenvoudig niet al te groot vliegveld met genoeg mogelijkheden om wat te eten en te drinken.
Zie mijn reisverslag in eerdere topic reeks. Ramp!

Verder verwijs ik naar Skytrax (lees daar de verhalen maar)

US Suckways, Useless Air, US Scareways, US Noways, US delay's... Hebben de passagiers zitten verzinnen gedurende de vertraging.

Niet aan te raden, oude stewardessen (sommige wel aardig gek genoeg, rest oude tangen), oude vliegtuigen waaraan dus ook het nodige kapotgaat (wederom mijn verslag).

AMS-PHL-LGA heb ik gedaan, in Boeing 757 en Dash Q8, Dash is een vliegende de broodtrommel, maar wel leuk om mee te maken. Boeing 757 is wel erg krap en geen entertainment. Delta of Continental is beter.
:O
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 20:44:52 #78
45833 crew  Fogel
pi_78155819
Welke dash Q8? De 400 is bv een stuk meer dan een broodtrommel.
Wist je trouwens dat de Q for Quiet staat? (moet je nagaan hoeveel herrie de serie zonder de Q maakt...)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_78175442
Maatschappij?
Cathay Pacific

Toestel?
Boeing 747
Boeing 777

Traject?
Manila - Hong Kong - Amsterdam - Hong Kong - Manila

Prijs?
Bijna 1000 euro

Vertraging?
Alle keren een minuut of 15 te vroeg. Heb toch het idee dat ze tegenwoordig aankomsttijden ruim stellen zodat men op de borst kan kloppen dat ze op tijd vliegen.

Bezetting?
Allen 90 tot 100%.

Vriendelijk personeel?
Vriendelijke dames. Niks mis mee.

Eten?
Tussen Hong Kong en Amsterdam lekker eten. Tussen Hong Kong en Manila een beetje wazig warm broodje bacon. Lekker handig gepland aangezien er genoeg mensen zijn die geen varkensvlees eten (iets anders hadden ze dus niet).

Entertainment?
IFE is prima. Veel films en tv programma 's.

Iets over de luchthavens?
Manila = oud en aftans, maar wel lekker klein.
Hong Kong = groot, licht en supermodern. De airco stond wel op standje vrieskist maar dat gaf wel de kans om vast te wennen aan de temperaturen in Nederland. Bovendien gratis wifi
Schiphol = groot, best lange rijen bij paspoortcontrole en duurt vrij lang voor je koffer er is.

Algehele indruk
Prima. In de nieuwe stoelen in een 747 blijft de rugleuning rechtopstaan bij het naar achteren duwen van de stoel. Scheelt toch een hoop ergenis her en der.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:28:14 #80
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_78191502
Maatschappij?
Easyjet

Toestel?
Airbus 319

Traject?
Amsterdam - Edinburgh - Amsterdam

Prijs?
110 euro voor 2 personen.

Vertraging?
Op de heenweg was het vliegtuig er optijd, en ik was ook tijdig door de beveiliging gegaan, voordat het bordje aangaf dat je dat zou moeten doen. Opeens gingen voor 4 vluchten tegelijk de melding GA NAAR GATE en was het nogal druk. Daarom was bij het begin van het boarden slechts 30 man aanwezig, maar gelijdelijk liep deze toch op. 5 minuten te laat vertrokken, en met vertrek van de Polderbaan 10 minuten te laat aangekomen.
Terug een vertraging van 15 minuten aangegeven, en uiteindelijk ook 15 minuten te laat op Schiphol aangekomen. Dus eigenlijk te verwaarlozen.

Bezetting?
Heen 90%
Terug 97%

Vriendelijk personeel?
Easyjet personeel komt in ieder geval een stuk beter over dan Ryanair.

Eten?
De daadwerkelijke vluchttijd is net iets meer dan een uur, dan heb je niets nodig.

Entertainment?
IPOD is een uitkomst, naast een raamplaats en inflight magazine.

Iets over de luchthavens?
Amsterdam is opzich prima, beetje druk bij vertrekhal 3, maar bij vertrekhal 2 staan er altijd minder mensen voor de paspoortcontrole. KLM probeert het exclusief te houden door een soort omweg te hebben georganiseerd om bij de paspoortcontrole te komen, maar afzettingen door middel van draden hebben mij nog nooit ergens tegengehouden.
De gate aankondiging mag wel wat eerder, ik was 30 minuten voor de geplande vertrek door de beveiliging en dat was in 5 minuten gebeurd, maar je had eigenlijk moeten wachten volgens het vertrekbord.
Edinburgh is een typisch Britse airport maar opzich goed geregeld. Transport van en naar de airport kan met de Airbus, of met de lokale bus, de Airbus kost enkele reis 3.50 pond, de lokale bus 3 pond voor de hele dag, en afhankelijk waar je hotel is, kan de lokale bus soms de betere keuze zijn.
Vriendelijke mensen bij de security, daar kunnen de mensen die de beveiliging op de Londonse airports bemannen wat van leren, vriendelijk vragen om een bepaalde rij aan te sluiten, rustig en vriendelijk vooraf mensen de gelegenheid geven om de juiste dingen af te geven, en nadat mijn tas apart werd gehouden kon ik eerst rustig alles aandoen en pas daarna bekijken wat de problemen waren.
Na de beveiliging voldoende gelegenheden om iets te kopen, en de meal deal van Boots is altijd aantrekkelijk.

Algehele indruk
Easyjet blijft aantrekkelijk vanaf Amsterdam voor Europese vluchten, zeker voor vluchten minder dan 2 uur maakt het geen verschil of je met een low cost of KLM vliegt. De Edinburgh route is een goede keus, beide keren goed gevuld, en als ik de loadfactoren zie ook normaal gesproken, een 2de vlucht erbij is echter niet zo verstandig omdat dan de prijzen onder druk komen te staan.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:00:54 #81
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_78199562
Maatschappij?
Wizz Air

Toestel?
Airbus 320

Traject?
Eindhoven - Praag - Eindhoven

Prijs?
100 euro voor 2 personen

Vertraging?
Nee, vliegtuig vloog precies op tijd en op de terugvlucht 10 minuten te vroeg geland op Eindhoven Airport.

Bezetting?
Heen 90%
Terug 90%

Vriendelijk personeel?
Personeel is niet onaardig, maar een spontane glimlach kon er niet vanaf. Men leek er niet veel zin in te hebben.

Eten?
Sandwich, een hartige snack of een reep. Niets gekocht, nicotine had mn eetlust inmiddels weggenomen.

Entertainment?
Inflight magazine en m'n vriendin om mee te kletsen.

Iets over de luchthavens?
Het was mijn eerste vlucht vanaf Eindhoven en voor je het weet zit je in het vliegtuig. Het is klein, overzichtelijk en heeft zelfs een buitenterras om de vliegtuigen binnen te zien komen. Was de eerste keer dat ik mn schoenen uit moest doen bij douane check. Praag niks op aan te merken aangezien ik er inmiddels vertrouwd ben. Achter mn vriendin in de rij bij de douane check stonden 2 overdreven gehaaste Chinezen die omgeroepen werden, omdat ze bijna te laat waren voor hun vlucht. Deden nogal moeilijk bij de douane en wilden amper meewerken. Verder prima tax-free shops en (voor Nederlandse begrippen) goedkope sigaretten (30 euro per slof). Er is een McDonalds aanwezig en een Subway.

Algehele indruk
Wizz Air doet voor mij niet onder aan het failliete Sky Europe. Het is hetzelfde type low-cost Oostblok vliegtuigmaatschappij.
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_78293628
Ik vlieg komende maand met Wizzair richting Praag, ben benieuwd hoe de paarse vliegtuigen bevallen.
Vervoer richting de stad Praag beetje goed te regelen?
pi_78295956
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Stuurloos het volgende:
Eten?
Sandwich, een hartige snack of een reep. Niets gekocht, nicotine had mn eetlust inmiddels weggenomen.

Mag er gerookt worden dan??? Gadver, daar zou ik dus nooit mee gaan vliegen!
pi_78296045
Maatschappij?
easyJet

Toestel?
Heen: A319
Terug: Boeing 737

Traject?
Amsterdam - London Luton - Amsterdam

Prijs?
130 euro voor 2 personen

Vertraging?
Op de heenreis niet. Op de terugvlucht wel. We konden al redelijk vroeg inchecken en boarden, maar toen eenmaal de officiele vertrektijd daar was werd er omgeroepen dat we op 'special passengers' moesten wachten. Een half uur later, zonder 'special passengers' en zonder enige verdere uitleg oid gingen de deuren dicht en konden we vertrekken. Erg vreemd. Daardoor ook een half uur te laat in Amsterdam geland.

Bezetting?
Heen: 100%
Terug: 95%

Vriendelijk personeel?
Een glimlach kon er niet echt vanaf. En wanneer iemand vroeg waarom het zo lang duurde kon er nog net met een chagrijnige blik vanaf dat het niet lang meer zou duren...

Eten?
Mijn eigen krentenbollen

Entertainment?
Een iPod, een tijdschrift en het raampje.

Iets over de luchthavens?
Meestal als ik met easyJet vlieg moet ik door de M-gate. Daar is weinig te beleven. Deze keer konden we gelukkig via de H-gate. Dan kun je tenminste nog wat rondslenteren in plaats van maar verplicht plaats te nemen in de wachtruimte.
Londen Luton was opzich prima. Genoeg te doen en de afstanden zijn relatief kort. Nadeel is wel dat er erg weinig wachtruimte is waardoor iedereen maar wat rond de informatieschermen blijft hangen (lees staan).

Algehele indruk
Prima vluchten gehad.
  maandag 22 februari 2010 @ 20:10:00 #85
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_78316850
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:23 schreef Professional het volgende:
Ik vlieg komende maand met Wizzair richting Praag, ben benieuwd hoe de paarse vliegtuigen bevallen.
Vervoer richting de stad Praag beetje goed te regelen?
Naar Praag is goed te doen met de bus. Tip, je zal waarschijnlijk in terminal 2 aankomen, loop dan naar terminal 1 waar bus 119 begint. Het is wel iets extra lopen, maar de bus begint bij terminal 1 zodat je daar ook nog kunt zitten, bij de halte van terminal 2 aangekomen zie je heel veel mensen staan die stressen om allemaal tegelijk naar binnen te komen met de zware koffers die bijna nergens meer kunnen zitten.
Je kan met bus 119 naar het eindpunt Dejvická (metro line A) en van daaruit verder met metro of trams.

Een tweede tip, koop in terminal 1 gelijk een dagkaartje publiek transport, dat kost iets van 90 KC, een enkele reis ticket kost 26 Kc, dus als je vaker dan 3 keer van publiek transport gebruik wilt maken is het al interessant.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_78419186
# Maatschappij
Olympic Air (een keer of 10 denk ik)

# Traject
AMS=>ATH=>Chania

#Toestel
Over het algemeen de Airbus A320 en de ATR 42 voor het laatste stukje van ATH=>Chania

# Vertraging
Regelmatig, met als dieptepunt de laatste vlucht naar Chania missen (4 uur vertraging op Schiphol) en de nacht moesten doorbrengen in een hotel in Athene. De Grieken zelf zeggen dat Olympic nooit kans heeft op een terroristische actie omdat ze "at random times" vliegen.

# Vriendelijk personeel
Gewoon zuur volk

# Eten
Standaard vliegtuigvoer, maar wel Mythos

# Entertainment
Zelf, in sommige toestellen een schermpje wat aangeeft waar je zit.

# Algehele indruk
Houtje touwtje maatschappij.

# Eventueel informatie over de luchthavens
Athene gaat wel, Chania is niet veel.


# Maatschappij
Titan Airways (De KDC-10 vloog niet, dus gingen we met Titan mee die net het Engelse voetbalteam had afgezet in Rusland)

# Toestel
Boeing 757-200
Luxe, luxer, Titan... Leren fauteuils, meters beenruimte (de helft van de stoelen was eruit gehaald) en daar zit je dan met 15 man in...

# Traject
EHV=>Chania

# Vertraging
Na het wachten op de KDC-10, niet.

# Vriendelijk personeel
De uitspraak "als god in Frankrijk" kwam wel een paar keer naar boven.

# Eten
Goed!

# Entertainment
Iedereen een eigen scherm, jammer dat ze nog zo 1980 met VHS banden in de weer waren

# Algehele indruk
Prima!

# Eventueel informatie over de luchthavens
EHV is goed te doen.


# Maatschappij
KLM/ Air France.

# Toestel
737-300

# Traject
AMS=>ATH (daarna weer in zo'n gammele ATR richting Chania)

# Vertraging
Geen

# Vriendelijk personeel
Heel vriendelijk

# Eten
Goed.

# Entertainment
Niet op gelet, lag te snurken.

# Algehele indruk
Gewoon goed.


En verder nog Transavia en Easyjet, dat is simpelweg veevervoer, hoe krijg je zoveel mogelijk mensen in een vliegtuig...

[ Bericht 1% gewijzigd door AchJa op 25-02-2010 00:10:32 ]
pi_78453889
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:01 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Mag er gerookt worden dan??? Gadver, daar zou ik dus nooit mee gaan vliegen!
Nee, mag niet gerookt worden. Had van te voren de nodige nicotine binnen gekregen
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_78454046
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Naar Praag is goed te doen met de bus. Tip, je zal waarschijnlijk in terminal 2 aankomen, loop dan naar terminal 1 waar bus 119 begint. Het is wel iets extra lopen, maar de bus begint bij terminal 1 zodat je daar ook nog kunt zitten, bij de halte van terminal 2 aangekomen zie je heel veel mensen staan die stressen om allemaal tegelijk naar binnen te komen met de zware koffers die bijna nergens meer kunnen zitten.
Je kan met bus 119 naar het eindpunt Dejvická (metro line A) en van daaruit verder met metro of trams.

Een tweede tip, koop in terminal 1 gelijk een dagkaartje publiek transport, dat kost iets van 90 KC, een enkele reis ticket kost 26 Kc, dus als je vaker dan 3 keer van publiek transport gebruik wilt maken is het al interessant.
Klopt ja, een dagkaartje kost 100 Kc (26 Kc is 1 euro), dus je bent een kleine 4 euro kwijt. Metro is prima te doen en idd wat ozzie zegt. Met bus 119 naar eindhalte Dejvicka en dan met de metro naar Muzeum/Mustek.
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:53:00 #89
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_79523200
Wat een geluk is dat dan, we zitten ook nog in de buurt van Mustek.

Dus het beste is gewoon naar terminal 1 lopen, daar de bus pakken naar Dejvicka en vervolgens de metro. Hoelang zijn we dan bezig ongeveer?
  woensdag 24 maart 2010 @ 14:42:36 #90
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_79531548
hooguit 30-40 minuten (bus is 20-25 min, ligt beetje aan de stoplichten, metro is 10-15 minuten)
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 maart 2010 @ 15:13:36 #91
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79532676
Niemand in 2 jaar tijd met malaysia airlines gevlogen??
Of heb ik er vierkant overheen gelezen??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79533107
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
Niemand in 2 jaar tijd met malaysia airlines gevlogen??
Of heb ik er vierkant overheen gelezen??
Genoeg, maar ik plaats niet altijd een verslagje. Wat wil je weten ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 maart 2010 @ 15:41:29 #93
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79533849
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:24 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Genoeg, maar ik plaats niet altijd een verslagje. Wat wil je weten ?
Alles.
Vlieg in juni naar en van Kuala Lumpur met ze, vandaar.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79534143
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Alles.
Vlieg in juni naar en van Kuala Lumpur met ze, vandaar.
Vliegtuig is top , zijn (meestal) nieuwe 777's op het traject AMS-KL. Mooie stewardessen, eten is hetzelfde als bij de meeste maatschappijen. IFE is prima te doen, veel films programmas etc.

KL airport is prachtig. Ze doen samen met Singapore en Hong Kong een wedstrijdje mooistevliegveldvandewereld. Persoonlijk vind ik ze alledrie mooi, schoon en ruim. Alleen hebben ze in de tropen nogal eens de neiging om de airco op standje vrieskist te zetten, dus ikzelf neem altijd wel iets van een trui mee. (Hetzelfde geldt voor het vliegtuig overigens).

KL airport ligt nog wel een eindje van de stad af. Als je met de taxi gaat, reken op een uur. Maar beter (en leuker vind ik), is het treintje KLIA Express o.i.d. heet het. Die is in een half uurtje in KL Sentral station, en ben je dus in de stad.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 maart 2010 @ 15:52:33 #95
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79534291
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Vliegtuig is top , zijn (meestal) nieuwe 777's op het traject AMS-KL. Mooie stewardessen, eten is hetzelfde als bij de meeste maatschappijen. IFE is prima te doen, veel films programmas etc.

KL airport is prachtig. Ze doen samen met Singapore en Hong Kong een wedstrijdje mooistevliegveldvandewereld. Persoonlijk vind ik ze alledrie mooi, schoon en ruim. Alleen hebben ze in de tropen nogal eens de neiging om de airco op standje vrieskist te zetten, dus ikzelf neem altijd wel iets van een trui mee. (Hetzelfde geldt voor het vliegtuig overigens).

KL airport ligt nog wel een eindje van de stad af. Als je met de taxi gaat, reken op een uur. Maar beter (en leuker vind ik), is het treintje KLIA Express o.i.d. heet het. Die is in een half uurtje in KL Sentral station, en ben je dus in de stad.
Goede tip, die van de trui.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79534744
Malaysia vliegt met de 747-400 naar Amsterdam hoor Misschien dat het in het zomerseizoen nog wijzigt, maar vrijwel altijd is de 747 hier (ze willen er nog weleens een 777 doorheen gooien die onderweg in Stockholm stopt).

Zijn iets oudere toestellen maar ik meen nog wel met persoonlijke inflight entertainment.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_79534884
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Thetallguy het volgende:
Malaysia vliegt met de 747-400 naar Amsterdam hoor Misschien dat het in het zomerseizoen nog wijzigt, maar vrijwel altijd is de 747 hier (ze willen er nog weleens een 777 doorheen gooien die onderweg in Stockholm stopt).

Zijn iets oudere toestellen maar ik meen nog wel met persoonlijke inflight entertainment.
Volgens mij zijn ze de 747s aan het vervangen voor 777s, maar in beide types zit een inflight entertainment.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_79535075
Klopt, maar snel zijn ze niet Even gekeken en voor zomer 2010 staat de 744 nog gepland.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_79535265
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Thetallguy het volgende:
Klopt, maar snel zijn ze niet Even gekeken en voor zomer 2010 staat de 744 nog gepland.
Klopt inderdaad, al kun je onder malasia vluchtnummer wel met de 777 van KLM vliegen (codeshare).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_79538914
Ik hoor van iemand dat Finnair Playstation 2's als onderdeel van IFE heeft? Klopt dat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')