abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 maart 2000 @ 00:45:00 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_251244
Ik vraag me toch echt af waarom bijna alle topics over Seki direkt weer dicht worden geknikkerd?
Het is een veel te veelzijdig 'karakter' om dat allemaal in één topic te plaatsen. En hoe zit dat met vrijheid van meningsuiting en die goede ouwe roddel en achterklap? Moet toch kunnen?

Ik nie snap nie...zal wel een blond moment zijn...

Grtz.
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 8 maart 2000 @ 01:02:00 #2
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251245
Ik denk dat men door alle bomen het bosch niet meer ziet! Lijkt me enigszins logisch, dus deze zal dan ook rap verdwijnen.
Ben te zaai voor een signature
  woensdag 8 maart 2000 @ 07:21:00 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_251246
denk het ook wel maar daar gaat het me ook niet om. Ik wou gewoon even een antwoord op mijn vraag.
Ik geloof ook wel dat er iets teveel topics zouden komen, maarja.....hij geeft ook zoveel 'stof tot nadenken'...

Grtz.
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Admin woensdag 8 maart 2000 @ 09:23:00 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251247
Ik zal deze even open laten. Suggesties voor diverse onderwerpen over Seki zijn welkom. Zijn ze divers genoeg dan kunnen er wellicht meerdere over Seki worden geopend.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 8 maart 2000 @ 10:53:00 #5
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251248
Hieperdepiep, hij blijft open. En wat nu? Letterlijk On-topic blijven lijkt me door de reactie van Danny niet meer mogelijk. Hmmmm.
Wel leuk. Ik heb eigenlijk geen mening over Seki, alleen dat hij het woord flikker mijns inziens iets te vaak koppelt aan 'vieze', wat hem dus voor mij niet meer waardering oplevert voor zover ik die al had.
Ben te zaai voor een signature
  woensdag 8 maart 2000 @ 17:35:00 #6
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_251249
Ik denk dat er te veel mensen op dit forum te bang zijn om de waarheid onder ogen te zien.
Hoezo nou; Seki te grof.
OK hij uit zich misschien erg heftig, maar het komt wel recht uit het hart.
We weten wel waar we aan toe zijn.
En dat kan ik van veel reacties hier niet zeggen.


Maar ja, ik zal ook wel zo'n lompe arbeider zijn.
THANK GOD !!!!!!!!!!!

  woensdag 8 maart 2000 @ 18:41:00 #7
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_251250
Ik kan ook dingen recht uit het hart zeggen, maar daar sta ik toch echt niet zo bij te schelden en vloeken
alhoewel.....er komt wel regelmatig een k*twoord uit, maar dat is alleen om mijn woorden wat kracht te geven.
Seki lijkt niet anders te doen dan schreeuwen en schelden.

Grtz.
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 8 maart 2000 @ 18:51:00 #8
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_251251
Het taalmisbruik van de anderen is minstens van het zelfde gehalte als Seki alleen met minder gevoel. Als je dan toch wil schelden doe het dan goed.

Lafayette

pi_251252
Danny
Ik heb toen jij even afwezig was hier bepaalde dingen gezegd over Seki. Ik ben er ondertussen achter dat ik dat beter niet had kunnen doen, want zoiets valt moeilijk te bewijzen. Zou jij misschien(zonder in details te treden) kunnen bevestigen waarom ik dingen over Seki weet(zou kunnen weten) ?
Van alles is weer waardeloos

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')