abonnement Unibet Coolblue
pi_251181
we kijken toch wel ?!?

seki lucht zn hart, de tv van morgen

= godverdikkie hee =
pi_251182
overmorgen......
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  dinsdag 7 maart 2000 @ 19:45:00 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_251183
het is alleen de manier waarop die ik wat twijfelachtig vindt

Heeft iedereen gezien hoe zenuwachtig Jop en Aziz om hem heen lopen te draaien als hij weer es staat te raaskallen? Ze zijn eigenlijk continu bang dat hij hun gaat opkauwen en uitspugen.
Persoonlijk vind ik zijn gedrag steeds agressiever worden, ik dacht werkelijk even dat hij en Büllent elkaar in de haren zouden vliegen..... goed voor de kijkcijfers...slecht voor de sfeer in de bus (die steeds grimmiger lijkt te worden)

Grtz.
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_251184
Inmiddels is Seki inderdaad om. Zie de streamverslagen. Het is heldere hemel en zonneschijn in de bus.
Blijft zich verbazen
pi_251185
Ja Puckzz!!!

Het is werkelijk verbluffend om te zien hoe BANG die bussers allemaal voor Seki zijn. Je ziet ze allemaal denken "hier ben ik het niet mee eens" maar niemand durft er iets van te zeggen.

  dinsdag 7 maart 2000 @ 20:13:00 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251186
En het is verbluffend hoeveel topics er over Seki worden geopend, terwijl de andere topics nog niet vol zijn........
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')