abonnement Unibet Coolblue
pi_107465901
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gerucht gaat in de rondte dat ze weer op Pukkelpop staan.
en heb je iets over Nederland gehoord?
pi_107469404
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gerucht gaat in de rondte dat ze weer op Pukkelpop staan.
Waar gaat dat gerucht dan?
pi_107470146
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 00:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

en heb je iets over Nederland gehoord?
Van Nederland weet ik verder niks ;(
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waar gaat dat gerucht dan?
Graz
pi_107471566
Graz :')

Die site is echt ingehaald door de tijd en op sterven na dood.

En 1 iemand roept in Pukkelpop 2012 topic "ik verwacht nog altijd de foo fighters", en dat is het gerucht?

Ze zijn eind mei net klaar met touren, zou onwijs gaaf zijn, maar zie ze niet weer naar Europa komen in augustus dan
pi_107473175
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Graz :')

Die site is echt ingehaald door de tijd en op sterven na dood.

En 1 iemand roept in Pukkelpop 2012 topic "ik verwacht nog altijd de foo fighters", en dat is het gerucht?

Ze zijn eind mei net klaar met touren, zou onwijs gaaf zijn, maar zie ze niet weer naar Europa komen in augustus dan
Er schijnen hele sterke geruchten te zijn dat ze op Reading en Leeds staan, dus ik sluit niks uit.. hopelijk slaan ze Nederland (of dan maar België) niet over!

Oh en ik deel je mening over Graz.. vroeger was dat altijd de eerste website waar ik keek ivm festivalnieuws, tegenwoordig hoor je het op de andere sites veel sneller
pi_107474777
Dat zou goed kunnen, zie ze zeker wel Pukkelpop doen als ze 'in de buurt' zijn, zeker na vorig jaar...

Maar als ze niet in Europa zijn betwijfel ik het, en die ene post op Graz vind ik geen gerucht, Reading/Leeds wel.

En Graz ja...was vroeger een autoriteit bijna, nu lopen ze vaak hopeloos achter, als je hun frontpage ook ziet, bijna allemaal oud nieuws
pi_107778251
http://www.winnipegfreepr(...)ities/138937564.html

Toch wel opmerkelijk nieuws dat Foo Fighters met Deadmau5 gaan optreden aangezien Foo Fighters met Wasting Light, de gehele tour én recente interviews hebben aangegeven een hekel te hebben aan 'muziek uit computers'. Opmerkelijk om dan juist op zo'n groot evenement als de Grammy's juist te gaan samenwerken met een DJ om de dance/electronica muziek in het zonnetje te zetten..

Mocht je die Rope-remix ooit gemist hebben:

pi_107778580
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
http://www.winnipegfreepr(...)ities/138937564.html

Toch wel opmerkelijk nieuws dat Foo Fighters met Deadmau5 gaan optreden aangezien Foo Fighters met Wasting Light, de gehele tour én recente interviews hebben aangegeven een hekel te hebben aan 'muziek uit computers'. Opmerkelijk om dan juist op zo'n groot evenement als de Grammy's juist te gaan samenwerken met een DJ om de dance/electronica muziek in het zonnetje te zetten..

Mocht je die Rope-remix ooit gemist hebben:

Beetje tegenstrijdig idd...
Heb de berichten dat ze een hekel hebben aan electronische muziek nooit gehoord, begreep juist dat ze erg fan zijn van Deadmau5. Naast dat hij een remix heeft gemaakt van Rope, noemde Grohl tijdens Pinkpop afgelopen jaar de dj nog specifiek, mede omdat hij voorafgaand aan het Foo Fighters optreden in de tent naast het hoofdpodium draaide.
  donderdag 9 februari 2012 @ 10:07:27 #259
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_107782268
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
http://www.winnipegfreepr(...)ities/138937564.html

Toch wel opmerkelijk nieuws dat Foo Fighters met Deadmau5 gaan optreden aangezien Foo Fighters met Wasting Light, de gehele tour én recente interviews hebben aangegeven een hekel te hebben aan 'muziek uit computers'. Opmerkelijk om dan juist op zo'n groot evenement als de Grammy's juist te gaan samenwerken met een DJ om de dance/electronica muziek in het zonnetje te zetten..

Mocht je die Rope-remix ooit gemist hebben:

Met muziek uit computers bedoeld hij meer, band met gitaren en een drumstel die stukken muziek opnemen en dan op de computer gedeeltes sneller afspelen en wissen / editten, niet zozeer een dance/trance/house genre..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_107794804
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:07 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Met muziek uit computers bedoeld hij meer, band met gitaren en een drumstel die stukken muziek opnemen en dan op de computer gedeeltes sneller afspelen en wissen / editten, niet zozeer een dance/trance/house genre..
je bedoelt dat de mensen in het dance/trance/house genre niet hetzelfde doen met hun computers? :P

Ja ik weet dat hij het bij het optreden van o.a. Pinkpop over Deadmau5 had, maar goed.. blijf het toch tegenstrijdig vinden.
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:29:56 #261
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_107803800
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

je bedoelt dat de mensen in het dance/trance/house genre niet hetzelfde doen met hun computers? :P

Ja ik weet dat hij het bij het optreden van o.a. Pinkpop over Deadmau5 had, maar goed.. blijf het toch tegenstrijdig vinden.
Bij trance/dance/house mixen ze hun muziek niet af op de computer want ze maken het al op de computer... Hoe moet ik dit nou uitleggen? :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_107806691
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Bij trance/dance/house mixen ze hun muziek niet af op de computer want ze maken het al op de computer... Hoe moet ik dit nou uitleggen? :')
LOL laat maar :D
  maandag 13 februari 2012 @ 19:32:19 #263
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_107941103
Waarom heb ik deze nog nooit gehoord?


:P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 13 februari 2012 @ 20:38:59 #264
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_107944655
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_108100479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:04 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Beetje tegenstrijdig idd...
Heb de berichten dat ze een hekel hebben aan electronische muziek nooit gehoord, begreep juist dat ze erg fan zijn van Deadmau5. Naast dat hij een remix heeft gemaakt van Rope, noemde Grohl tijdens Pinkpop afgelopen jaar de dj nog specifiek, mede omdat hij voorafgaand aan het Foo Fighters optreden in de tent naast het hoofdpodium draaide.
https://www.facebook.com/foofighters/posts/10151306962865545

Niet direct bedoeld voor de quote maar meer in het algemene 'wat vinden ze nou van die muziek' verhaal. Prima toelichting me dunkt.
pi_108106481
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef Ireyon het volgende:

[..]

https://www.facebook.com/foofighters/posts/10151306962865545

Niet direct bedoeld voor de quote maar meer in het algemene 'wat vinden ze nou van die muziek' verhaal. Prima toelichting me dunkt.
ik begrijp de toelichting, maar ik ga er toch nog even tegenin ;)

De dancemuziek waar hij het over heeft (Skrillex, Deadmau5) wordt toch gemaakt mét die computers, met die drumcomputers, met die autotune-stemmetjes, waarvan Dave vindt dat er geen 'menselijk element' in zit?

Hij bedoelt dat de maker daarbij het menselijke element toevoegt, maar dat kan ik dan net zo goed van elke willekeurige producer van Rihanna of Britney Spears of whatever zeggen. Ook die voegen op willekeurige manier bepaalde drumbeats met stemmetjes bij elkaar en produceren zo een album. Wat is dan het verschil tussen Skrillex en dat? Beiden gebruiken immers computers:

Skrillex bijv: Rihanna en Coldplay:

[ Bericht 24% gewijzigd door Kidney_bean01 op 18-02-2012 00:58:55 ]
pi_108107421
ha ha leuk dat Deadmau5 het dan nog even op de red carpet bij de Grammy's zo uitlegt ;)

  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:36:07 #268
368132 LiveForTodayy
Damn, where are my socks...
pi_108111339
Foo Fighters zijn gewoon helden in mijn mening. En hun voorganger: Nirvana legendes. Grunge is echt goede muziek. Maar ze moeten niet te soft worden.
I hope we see the light before it's ruined - Tupac Shakur.
www.livefortoday.tk - Check out m'n blog over muziek en meer.
pi_108112308
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 00:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

De dancemuziek waar hij het over heeft (Skrillex, Deadmau5) wordt toch gemaakt mét die computers, met die drumcomputers, met die autotune-stemmetjes, waarvan Dave vindt dat er geen 'menselijk element' in zit?
Skrillex en Deadmau5 gebruiken computers om hun muziek te maken. Het resultaat is nog altijd een 'puur' stukje muziek. Rihanna en al die andere moderne trutjes gebruiken computers om hun muziek perfect te maken en zo alle 'puurheid' weg te halen.

Vergelijk het met photoshop: Skrillex en Deadmau5 openen een leeg document en gebruiken alle tools om een fantastische afbeelding te maken, andere zangtutjes openen een bestaande foto en gebruiken die tools om elk puistje/buikje/litteken weg te filteren.
pi_108130017
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:17 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Skrillex en Deadmau5 gebruiken computers om hun muziek te maken. Het resultaat is nog altijd een 'puur' stukje muziek. Rihanna en al die andere moderne trutjes gebruiken computers om hun muziek perfect te maken en zo alle 'puurheid' weg te halen.

Vergelijk het met photoshop: Skrillex en Deadmau5 openen een leeg document en gebruiken alle tools om een fantastische afbeelding te maken, andere zangtutjes openen een bestaande foto en gebruiken die tools om elk puistje/buikje/litteken weg te filteren.
maar... Skrillex en Deadmau5 gebruiken de computer om de muziek te maken EN om het bij te schaven..... toch?
pi_108144467
blablabla, maar even wat ontopic nieuws;

mogelijke line-up Reading/Leeds (UK), wat rond Lowlands/Pukkelpop valt;
  zondag 19 februari 2012 @ 14:29:07 #272
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_108148022
quote:
6s.gif Op zondag 19 februari 2012 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
blablabla, maar even wat ontopic nieuws;

mogelijke line-up Reading/Leeds (UK), wat rond Lowlands/Pukkelpop valt;
[ afbeelding ]
Nice, nice, nice ook The Black Keys en The Gaslight Anhtem _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_108148547
Hij schijnt overigens nep te zijn, maar is gebaseerd op de geruchten;

http://www.efestivals.co.uk/festivals/reading/2012/lineup.shtml

Waar overigens de Foo's voor zover ik het begrijp de 'hoogste' gerucht status hebben (to be confirmed)
pi_108149694
alleen lukte het me niet om tickets voor Lowlands te krijgen, dus dit wordt dan wel een beetje problematisch :') Hopelijk doen ze een aparte show in een Ahoy ofzo hier, maar dat zal wel weer niet -O-
pi_108150576
Pukkelpop is stuk minder snel uitverkocht, en ik heb nog wiedergutmachungs bonnen van vorig jaar (voor de komende 3 jaar overigens). Dus ik hoop dat ze weer PP aan doen, ik denk het eigenlijk wel, na het fiasco van vorig jaar. Deed de Foo's ook wel wat volgens mij, ze hadden het er in ieder geval bij hun volgende show over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')