ALGEMEENIk was dit weekend met me vriendin een weekendje weg in Brussel en kwamen via via bij dit hotel uit.
Ik ben niet erg vaak in hotels geweest, maar wilde toch even een review doen. Dit is een 3 sterrenhotel.
BOEKENhet boeken gaat via de website. De website is in het engels. Het boeken is enkel alleen in het frans. Gelukkig konden ik en mijn vriendin er goed wijs uit maken en hadden we voor 2 nachten een 2 persoons kamer gedaan (inclusief ontbijt). Dit was geprijst op 140 euro in totaal.
KAMERDe kamer oogde op eerste blik wat klein bij binnenkomst, maar toch was het groot genoeg. De badkamer had een douche en WC en alles wat je er eigenlijk van verwacht bij een badkamer.
Er was een groot 2 persoonsbed die zeer confortabel lag (Ik heb me eigen bed geen enkel moment gemist!). Er lagen 2 kussens waarvan 1 met soort van balletjes bulling en de ander met wat anders (weet de naam ff niet

). Het lag zeer goed!
ONTBIJTOntbijten is mogelijk tussen 7 en 10 uur 's morgens. Vond de tijd net wat jammer want ik blijf liever wat langer liggen. De eerste keer ontbijten hadden we daarom ook niet gered

. Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend. Het ontbijt bestond uit witte en bruine brood, koffie, melk, sinnaasappelsap etc etc etc. Kortom genoeg om lekker te ontbijten!
KLANTENSERVICEWe hadden de overdagbalie medewerker en de nacht medewerker meegemaakt. Ze duiden alles duidelijk aan en konden onze vragen goed beantwoorden. Hij kon goed engels wat dus handig was voor ons (Dit hotel ligt namelijk in het franse gedeelte van belgie). Ze waren gewoon goed vriendelijk.
WEETJES EN FOTO'SOp de laatste dag wilden we de stad nog in maar we wisten geen raad met onze bagage. De koffers konden gewoon in een aparte kast in het hotel. Nogmaals weet niet of dit standaard is maar we vonden het wel handig!
Foto's:

(Oja er is een TV

)

CONCLUSIEZoek je een leuk hotel dat betaalbaar en mooi is waar geen gezeik wilt? Dan zou ik je aanraden om naar deze te gaan! Om liggend kun je naar de stad en de metro en andere voorzieningen zijn dichtbij.