abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 januari 2010 @ 17:19:03 #151
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_76364513
De spelers zijn blijkbaar niet zo goed als dat we vorig seizoen dachten. Ze hebben een schoolmeester als trainer nodig en dat zit met ome Dick wel snor dunkt mij! Het was slecht van het bestuur dat ze dachten dat Koeman bij de groep zou passen, maar goed dat ze weer snel hebben ingegrepen. Nu kunnen we nog makkelijk Europees halen.

Volgend seizoen is Co er weer en blijven we gewoon structureel bij de top5. Al die transfer verhalen neem ik tot nu toe met een flinke korrel zout.
  zondag 3 januari 2010 @ 17:26:50 #152
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76364810
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:39 schreef Happel het volgende:
Beter lijkt het er niet op te worden inderdaad. Had ergens wel verwacht dat ze ooit, net als het bij Twente zal gebeuren, door de mand vielen en weer terugkwamen op de positie waar ze thuishoorde. Maar zo snel? Nee, dat niet.
Twente zie ik nog wel een stabiele factor worden. Dat ze weer worden ingehaald door PSV en Ajax de komende jaren, ja. Zoiets mag je zeker verwachten. Maar buiten de eerste 5 vallen ...
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 14:25:04 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76437434
quote:
Dembélé wil zo snel mogelijk weg bij AZ

ALKMAAR - Moussa Dembélé heeft het gezien bij AZ en wil nog deze winter verkassen naar een buitenlandse club. Vooral de Serie A bevalt hem wel. ,,Ik gaf de Italiaans voetbalmakelaar Gabriele Savino opdracht om Dembélé bij Juventus en AC Milan onder de aandacht te brengen,'' verkondigt Dembélés zaakwaarnemer Patrick Vervoort.

,,Op een gegeven moment heb je een andere omgeving nodig, maar iets concreets is er voorlopig nog niet,'' zei Vervoort dinsdag tegen de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

Vorige zomer klopte Genua aan, maar dat bod legden de Alkmaarders resoluut naast zich neer. Van Chelsea, Tottenham en Sevilla hoorde Vervoort niets meer. Vermoedelijk heeft de matige eerste seizoenshelft van Dembélé daar iets mee te maken, maar Vervoort houdt er de moed in. ,,Vorige zomer wilde AZ met het oog op de Champions League niemand laten vertrekken, maar in deze omstandigheden met de povere financiële situatie van AZ zal de club wel iets soepeler zijn."
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:28:33 #154
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_76437563
Als t aan AZ ligt niet.

Hé en trouwens, t zal me niks verbazen als Vervoort wil dat ie weggaat.
quote:
Marcel Brands, technisch directeur van AZ, heeft in een interview met Sportweek laten weten dat een spelers die in Alkmaar niet veel aan spelen toekomen mogen vertrekken. Hij doelt daarbij onder meer op Kees Luijckx, Ari en Graziano Pellè.

"Spelers die niet of weinig aan spelen toekomen mogen vertrekken", zegt Brands. Naast de eerder genoemde spelers gaat die vlieger ook op voor Milano Koenders. Hij speelt zijn wedstrijden in het beloftenteam van de Alkmaarders. Een vertrek van basisspelers is 'zeer zeker' niet aan de orde.

"Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken, ja. Ik kan het niet aan Dick Advocaat verkopen als er nu een basisspeler vertrekt. Tijdens de onderhandelingen met hem hebben we het daar ook over gehad. De uitkomst was dat alleen spelers die we kunnen missen weg mogen", aldus Brands.

Eén van de spelers die niet mag vertrekken, maar er wel op uit lijkt Alkmaar achter zich te laten is Moussa Dembélé. De Belg werd door zijn zaakwaarnemer aangeboden bij Italiaanse clubs. Vooralsnog zonder succes. "Als er een megabod komt op Dembélé, dan kan een transfer voor ons en voor hem goed zijn. Maar er is nog geen enkele club die zich voor hem heeft gemeld."

Berichten dat AZ noodgedwongen spelers moet verkopen door het wegvallen van hoofdsponsor DSB Bank en het vertrek van preses Dirk Scheringa worden steevast tegengesproken door de club. "De noodzaak om spelers te verkopen is er niet. Ik verwacht dat er deze maand een oplossing komt als het gaat om de aandelen. Of wij kopen de aandelen en AZ wordt weer een stichting óf er komt een externe koper."

"Ook de curatoren willen haast maken, het moet niet te lang meer duren. En als er eenmaal duidelijkheid is over de aandelen, kan ook het liquiditeitsprobleem opgelost worden. We hoeven dus zeker geen spelers te verkopen", besluit Brands.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 14:30:19 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76437640
Ja vor Pelle zullen ze in de rij staan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:34:51 #156
249756 Symphonic
Look o Look
pi_76437833
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef rubbereend het volgende:
Ja vor Pelle zullen ze in de rij staan
Spakenburg zoekt nog een spits geloof ik...
Dat was echt de miskoop van de eeuw.

En Ari, vorig jaar nog de gevierde man wordt nu afgedankt?
Juin uit Eigen Tuin!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:43:14 #157
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76438178
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Spakenburg zoekt nog een spits geloof ik...
Dat was echt de miskoop van de eeuw.

En Ari, vorig jaar nog de gevierde man wordt nu afgedankt?
Ari was vorig jaar geen gevierde man. Hij werd alleen gebruikt als El Hamdaoui / Dembele er niet waren. Hij deed het toen goed, maar kon geen basisplaats veroveren.
Confidence through competence
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:44:45 #158
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76438243
Dembele moet eerst eens gaan voetballen. Enige wat ik hoor is dat ie weg wil.

Laat m lekker gaan, maar vraag wel de hoofdprijs.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:45:00 #159
249756 Symphonic
Look o Look
pi_76438255
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ari was vorig jaar geen gevierde man. Hij werd alleen gebruikt als El Hamdaoui / Dembele er niet waren. Hij deed het toen goed, maar kon geen basisplaats veroveren.
Hoe vaak heeft het publiek niet om Ari geroepen afgelopen seizoen. En damn waakt maakt die man een meters. Het is een bikkelharde werker, maar dat wordt door de technische staf niet zo gewaardeerd lijkt wel.
Juin uit Eigen Tuin!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:49:17 #160
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_76438437
Ik heb het al vaker gezegd, maar volgens mij is Ari in potentie de beste spits die ze hebben. Scoort makkelijk, goede techniek, beweeglijk, niet te egoistisch, werkt hard, etc. ElHam en Dembele vind ik beide iets te vaak voor eigen succes gaan en het overzicht missen. Dembele zou dan vaker moeten scoren. Lens vind ik erg veel talent hebben en begint ook wat 'vaster' te worden in zijn vorm, en Pelle vind ik voetbaltechnisch te zwak en langzaam. Lichamelijk wel vrij sterk, en in een bepaalde speelstijl ook best bruikbaar, maar persoonlijk vind ik hem net niet goed genoeg. Misschien komt dat ooit nog.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:26:52 #161
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76440004
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:45 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft het publiek niet om Ari geroepen afgelopen seizoen. En damn waakt maakt die man een meters. Het is een bikkelharde werker, maar dat wordt door de technische staf niet zo gewaardeerd lijkt wel.
Afgelopen seizoen? 0 keer, want El Hamdoui draaide prima in combi met Pelle of Dembele.
Confidence through competence
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:27:21 #162
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76440024
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef mitt het volgende:
Dembele moet eerst eens gaan voetballen. Enige wat ik hoor is dat ie weg wil.

Laat m lekker gaan, maar vraag wel de hoofdprijs.
Dembele moet eens wat minder voetballen en die bal eens sneller afgeven of het doel in schoppen
Confidence through competence
pi_76440314
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen? 0 keer, want El Hamdoui draaide prima in combi met Pelle of Dembele.
Met Pelle?

Ari heeft meer minuten meegedaan dan Pelle, en dan heeft hij nog een tijd last gehad van een blessure ook. Als je kijkt naar Ari's rendement, lag dat veel hoger dan dat van Dembele en er is wel degelijk een aantal keer om Ari geschreeuwd. Sparta uit werd hij zelfs op de tribune toegezongen.
pi_76440576
"Az langzaam de top 5 binnen."


Wat een titel zeg. Want dit gaat dan wel heel langzaam. Of hebben we het over het seizoen 2019/2020.
pi_76440685
Nee, top 5 JL
pi_76440790
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef Gatalin het volgende:
Nee, top 5 JL
Dan kan je het woordje langzaam wel weglaten
.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:44:08 #167
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_76496011
quote:
Brands: ‘Half januari meer duidelijkheid’

Voorafgaand aan de Nieuwjaarsreceptie gaf Marcel Brands woensdagmiddag tekst en uitleg over de huidige situatie van AZ. De Directeur Voetbalzaken sprak in het Victorie Stadion de sponsors bij over curatoren, de filosofie en de nabije toekomst van de club. “We hebben hier geen Olie-sjeiks gezien.”

“Het jaar 2009 krijgt een speciale plaats in de historie van AZ”, begon Brands zijn presentatie. “De mannen en vrouwen van AZ zijn landskampioen geworden en we zagen voor het eerst het Champions League-doek in het Victorie Stadion; kippenvelmomenten.”

Over de ontstane situatie na het aftreden van voorzitter Dirk Scheringa en het wegvallen van hoofdsponsor DSB, zei Brands: “Mijn collega Toon Gerbrands heeft vanaf het eerste moment transparant gereageerd op de hele situatie. Toch ontkom je blijkbaar niet aan wilde verhalen in de media. Ik kan u met mijn hand op mijn hart verzekeren dat bijvoorbeeld Gazprom zich nog nooit bij ons gemeld heeft. Verder kloppen de verhalen niet over het salaris dat Ronald Koeman hier zou hebben verdiend en de transfergeruchten over Moussa Dembélé ook niet. Evenals de verhalen over Quote 500-mannen en Olie-sjeiks; die hebben we hier niet gezien.”

Curatoren
Brands: “De curatoren hebben momenteel de aandelen van AZ in hun bezit. Ook zij hebben het beste met AZ voor. Met hen bespreken we de toekomst van AZ. Die constructieve gesprekken vergaren tijd, dus voor de buitenwereld lijkt het nu al weer een tijdje rustig omdat we in een soort vacuüm zitten. We verwachten wat dat betreft dat rond 15 januari een knoop kan worden doorgehakt met oog op de toekomst. ”

Toekomst
“Bestuurslid René Neelissen heeft vanaf dag één de kar getrokken om een goede toekomst voor AZ te waarborgen”, vervolgde Brands. “Na de periodes met de eigenaren Molenaar en Scheringa moeten we nu gaan bouwen op een breder draagvlak. Dat wil zeggen: de mensen uit de regio zoals de supporters, het bedrijfsleven en de overheid. Verder moeten we ons niet spiegelen aan clubs als Ajax en PSV maar wel aan FC Twente, sc Heerenveen en FC Groningen. Daarbij houden we de ambitie om bij de top-5 van de Eredivisie te eindigen in stand.“

Nieuw trainingscomplex
“Belangrijke pijlers binnen de filosofie van AZ zijn de scouting, de jeugdopleiding en een topmanagement, dat je op cruciale posities binnen de club goede mensen hebt zitten. Ook is het van belang dat we het nieuwe trainingscomplex kunnen realiseren. Een complex met acht á negen velden waar zowel de A-selectie als de jeugd kan trainen met alle benodigde faciliteiten.”

‘PSV niet aan de orde’
Gevraagd naar het mediagerucht dat PSV Brands zou hebben gepolst voor een baan in Eindhoven, zei hij: “PSV is voor mij niet aan de orde. Ik heb het bij AZ goed naar mijn zin en zou bovendien pas aan iets anders kunnen denken als er geen perspectief meer is bij AZ.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 januari 2010 @ 13:42:41 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76718423
quote:
Ari (AZ): 'Ik ga absoluut voor mijn kans'

Een vertrek van één van de spitsen van AZ is voorlopig nog niet aan de orde. Zowel Graziano Pellè als Ari geeft in De Telegraaf aan te willen vechten voor zijn kans bij de landskampioen.

‘Op dit moment wil ik graag bij AZ blijven,’ vertelt Pellè aan het ochtendblad. ‘Maar je weet nooit wat er gaat gebeuren. Ik wil eerst kijken wat de trainer van plan is.’ Zijn Braziliaanse collega kent helemaal geen twijfel. ‘Ik blijf zeker bij AZ,’ is Ari stellig. ‘Onder de vorige trainer kwam ik niet aan spelen toe, maar deze is top. Niet alleen voor mij persoonlijk, maar voor ons als groep. Advocaat is er pas kort, maar ik merk al dat we hechter zijn. Ik ga absoluut voor mijn kans.’

Belangrijke pion
Laatstgenoemde was een belangrijke pion is het kampioensteam van de toenmalige trainer Louis van Gaal (negen doelpunten in twintig wedstrijden). Pellè daarentegen moest het ook in zijn tweede contractjaar vooral hebben van invalbeurten. Onder de nieuwbakken trainer Ronald Koeman was de situatie omgekeerd. Na enkele goede optredens startte de Italiaan een paar keer in de basis terwijl Ari juist de reservebank mocht warmhouden.

Advocaat
De Alkmaarders gaan de tweede competitiehelft in met de derde coach in een jaar tijd. Dick Advocaat volgde in december de ontslagen Koeman op. (NUsport)

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:48:27 #169
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_76718692
quote:
Adriaanse nieuwe coach olympisch elftal Qatar

11/01/2010 16:57

EXCLUSIEF - Co Adriaanse tekent op korte termijn een contract als bondscoach van Jong Qatar. De Amsterdammer moet dit team naar de Olympische Spelen van Londen in 2012 proberen te leiden.

Adriaanse krijgt een financieel zeer aantrekkelijke overeenkomst in de oliestaat en mag bovendien zijn eigen technische staf meenemen. Naar alle waarschijnlijkheid gaat het om Luc Nijholt en Chris Kronshorst met wie hij ook al werkzaam was bij het Oostenrijkse Red Bull Salzburg. Het trio werd met die club landskampioen.

Adriaanse was al eerder werkzaam in Qatar. De coach was tussen 2007 en 2008 hoofdtrainer van Al Sadd. In die periode liet hij een goede indruk achter op de sjeiks die bepalen wie aangesteld wordt bij de nationale teams van het land. Na zijn vertrek in Oostenrijk koos Adriaanse ervoor om een sabbatical te nemen.

Ondertussen stroomden de aanbiedingen binnen, maar Adriaanse wees alles af. Onlangs verklaarde hij kandidaat te zijn bij AZ, wat de landskampioen uit Alkmaar ook onderstreepte. Met de op handen zijnde aanstelling van Adriaanse in Qatar kan die interesse nu de prullenbak in.
quote:
AZ beslist eind januari over doelman Alvarado

Esteban Alvarado mag mogelijk een aanbieding verwachten van AZ. De Costa Ricaanse doelman heeft een goede indruk achter gelaten tijdens zijn stage bij de Alkmaarse club.

AZ nodigde Alvarado vorige maand uit voor een proefperiode in Alkmaar. De twintigjarige doelman staat onder contract bij Deportivo Saprissa, maar kan voor een relatief laag transferbedrag de overstap naar Alkmaar maken. Alvarado had de uitnodiging van AZ te danken aan zijn goede spel tijdens het WK onder 20 in Egypte.

"Hij is verkozen tot beste keeper van dat toernooi. We kunnen hem bijna transfervrij ophalen. Eind deze maand nemen we daar een beslissing over", zegt technisch directeur Marcel Brands in Sportweek. Deze week zag de bestuurder verdediger Celso Ortíz aansluiten bij de selectie van Dick Advocaat.

Ortíz (20) werd eind augustus reeds gecontracteerd door de Alkmaarders. Hij tekende een contract voor vier seizoenen. "Hij is gewoon een heel goede speler", zegt Brands over de Paraguayaan. "We hopen dat hij zich een beetje aanpast a la Héctor Moreno. Dan denk ik dat we er snel plezier aan kunnen beleven."
quote:
'AZ brengt officieel bod uit op Uruguayaan Lodeiro'

AZ maakt werk van de komst van Nicolás Lodeiro. Een delegatie van de Alkmaarse club heeft deze week in Montevideo een onderhoud met de zaakwaarnemers van de twintigjarige aanvallende middenvelder en werkgever Nacional gehad. Volgens bestuurslid Alex Saúl is AZ tot dusver de enige club geweest die haar belangstelling ook daadwerkelijk concretiseert. "We hebben weliswaar met andere clubs contact gehad, maar van biedingen was tot dusver geen sprake."

"Valencia heeft zich twee à drie keer laten informeren, dat valt mijns inziens niet onder serieuze belangstelling", citeert het Uruguayaanse persbureau EFE de sportbestuurder. "In Portugal en Oekraïne is er eveneens interesse. Desondanks zal het nog wel even duren voordat de overgang van de speler definitief rond is." Volgens Sául sprak het bestuur vorige week met Napoli, maar ook de Serie A-club heeft daarna niets meer van zich laten horen.

Lodeiro is een van de grootste talenten van het Zuid-Amerikaanse land. Hij maakte op achttienjarige leeftijd zijn debuut in de hoofdmacht van Nacional, en speelde sindsdien 43 wedstrijden. Daarin kwam hij negen keer tot scoren. Zijn debuut in het nationale elftal heeft de landgenoot van Luis Suárez inmiddels ook achter de rug. Lodeiro debuteerde op 14 november 2009 tegen Costa Rica in de basis en was vier dagen in de return eveneens van de partij.

Saúl ontkent dat clubs uit Engeland zich voor Lodeiro hebben gemeld. "Ik heb geen enkel contact met Engelse clubs gehad. Ook Liverpool heeft zich bijvoorbeeld nooit gemeld. Volgens mij is het meer een afleidingsmanoeuvre. We hebben geen voorkeur qua club. Diegene die het juiste bedrag betaalt, krijgt Lodeiro mee." Volgens diverse media bedraagt de transfersom ongeveer vijf miljoen euro.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 januari 2010 @ 13:50:17 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76718769
Waar gaan ze die gast van betalen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:54:08 #171
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_76718926
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef rubbereend het volgende:
Waar gaan ze die gast van betalen?
We zouden vóor de 14e horen hoe het met de zaken stond op financieel gebied. Dit is n aanwijzing voor n positief resultaat .

Overigens kunnen beide berichten ook impliceren dat er een aanvaller en keeper worden verkocht en dat dit de vervanging gaat worden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 23:01:39 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76829393
Nou de 14e gaan ze niet halen
quote:
Duidelijkheid over toekomst AZ laat op zich wachten

Duidelijkheid over toekomst AZ laat op zich wachten AZ hoeft niet te verwachten dat de club komend weekeinde al duidelijkheid heeft over de toekomst. Dat zei een woordvoerder van de curatoren van DSB donderdag.

De directie van de landskampioen had vorige week op de nieuwjaarsreceptie aangekondigd half januari duidelijkheid te hebben over de verkoop van de AZ-aandelen.

'Die deadline is door de directie van AZ gesteld, niet door de curatoren,' aldus de woordvoerder. De curatoren zijn al bijna drie maanden op zoek naar een nieuwe eigenaar voor de aandelen, die in bezit waren van de afgetreden AZ-voorzitter Dirk Scheringa.

De Alkmaarders willen de aandelen graag zelf in handen krijgen. Directeur voetbalzaken Marcel Brands liet vorige week nog weten dat een grote groep ondernemers uit de regio klaarstaat om de club financieel te ondersteunen. De curatoren zijn echter niet alleen in gesprek met AZ, maar ook met een aantal externe kopers.

Serieuze kandidaten
'We voeren momenteel gesprekken met verschillende serieuze kandidaten. Het stellen van een deadline helpt dan niet. Iedereen realiseert zich dat er haast is geboden bij het vinden van een nieuwe eigenaar, maar dat moet wel zorgvuldig gebeuren. Of we komend weekeinde al nieuws hebben? Dat lijkt me niet, dat gaat nog wel even wat langer duren. We willen dit goed en zorgvuldig doen.'

Brands koesterde donderdag nog wél hoop op een snel besluit. 'We zijn niet bij die gesprekken betrokken, maar gaan er nog steeds vanuit dat we komend weekeinde meer weten,' aldus de directeur vanuit het Spaanse Estepona, waar AZ zijn trainingskamp heeft opgeslagen.

Mocht de onduidelijkheid rondom de toekomst van de club nog langer duren, dan gaat dat volgens Brands ook consequenties hebben voor zijn werkzaamheden. 'De club blijft dan nog langer in een vacuüm. Het betekent dat ik mijn voetbalverantwoordelijke taken niet uit kan voeren.'

Advocaat
De directeur voetbalzaken van de landskampioen moet voor komend seizoen onder meer een nieuwe trainer aanstellen. Co Adriaanse liet woensdag weten dat hij zijn nieuwe baan als bondscoach van Jong Qatar niet wil en kan combineren met een functie bij AZ. Op Dick Advocaat, de huidige interim-coach bij de Alkmaarders, hoeven de Alkmaarders ook niet te rekenen voor volgend seizoen.

Brands bestreed donderdag dat de Hagenaar - tevens bondscoach van België - mogelijk terugkomt op zijn besluit om alleen dit jaar bij AZ te werken. 'In mei is het echt over en gaat Dick terug naar België,' aldus Brands. 'Vanwege de huidige situatie bij AZ heb ik verder met geen enkele trainer gesproken.'
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:11:02 #173
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_76884105
quote:
'AZ haalt Alvarado binnen'

De Costaricaanse TV-zender Teletica meldt op haar website dat de transfer van Esteban Alvarado naar AZ zo goed als afgerond is. Zaterdag zou de keeper naar Alkmaar afreizen om medische tests af te leggen. Ook meldt Teletica dat Alvarado zich pas in juli bij de groep zal aansluiten. De transfersom bedraagt zeven ton.
quote:
AZ krijgt komende week eindelijk duidelijkheid over de toekomst van de club. Volgens De Telegraaf geven de curatoren van DSB waarschijnlijk komende maandag uitsluitsel.

De curatoren zijn met meerdere partijen in gesprek over de verkoop van de aandelen van de Alkmaarse voetbalclub. "Maar wij weten niet wie dat zijn", zegt directeur Toon Gerbrands.

AZ had in eerste instantie de deadline op 15 januari gesteld, maar eerder deze week bleek dat niet haalbaar te zijn. Komt er deze week een akkoord met een grote partij, dan vervalt het alternatieve plan van de landskampioen. Daarmee wilde de club een groep Noord-Hollandse zakenlieden aan zich binden.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:13:19 #174
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_76884151
De pot verwijt de ketel
quote:
Koeman: 'Er kwam niet één tel kritiek richting mij'

16/01/2010 10:50

Ronald Koeman houdt een slecht gevoel over aan zijn vertrek bij AZ. Het gedwongen afscheid roept steeds meer vraagtekens op bij de ontslagen trainer.

AZ had volgens Koeman te weinig geduld. 'Als een club bewust kiest voor een ander type, moet je hem wel de tijd geven', zei de oud-international in De Telegraaf. Koeman was verrast door de boodschap van zijn ontslag, ook gezien de ogenschijnlijke tevredenheid van directeuren Toon Gerbrands en Marcel Brands over de werkwijze.

'Daarom kwam het ontslag ook als donderslag bij heldere hemel. Er is niet één tel kritiek richting mij gekomen. Misschien stonden ze niet honderd procent achter mijn komst. Of misschien vond Dirk Scheringa alleen wel dat ik moest komen en heeft hij mijn komst erdoor gedrukt. Maar het zijn allemaal vraagtekens, het blijft kijken in het luchtledige.'

Tot zijn verrassing kreeg Koeman geen reactie van de gewezen voorzitter Scheringa en lieten ook niet alle spelers van zich horen. 'Blijkbaar was het gevoel dat ík bij mijn spelers had niet wederzijds. Uiteindelijk heeft ongeveer de helft van de selectie gereageerd. Met Joey Didulica voorop. Dit hele verhaal is in een breed verband de weerspiegeling van de huidige maatschappij. Het type Cocu uit mijn tijd bij PSV zie je niet meer. Het ontbrak deze groep intern aan zelfkritiek, ze durfden elkaar niet de waarheid te zeggen en hadden een lage acceptatie.'

De komst van Dick Advocaat deed de wenkbrauwen van Koeman nog een keer fronsen. 'Het heeft me allemaal zeer verbaasd. En aan de gang van zaken rondom de aanstelling van Dick Advocaat heb ik een vreemde smaak overgehouden. Maar spijt heb ik nergens van, want ik heb niet anders gewerkt dan ergens anders. Het zou pas een probleem zijn als je jezelf niet kon zijn.'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 16 januari 2010 @ 22:40:25 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76905560
Nou ben benieuwd wie het zooitje over gaat nemen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')