abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 november 2009 @ 09:53:48 #51
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_74688655
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 09:34 schreef PimD het volgende:


Ik snap het niet he. Als je op alle Queenalbums de nummers waar Freddy niets of nauwelijks mee te maken had weg zou halen zouden er een hoop gave nummers afvallen. Denk aan een Good Company, She Makes Me, I'm In Love With My Car....
Maar dat is het nou net: wat mij betreft is Queen één van de weinige bands waarin geen enkel lid te vervangen is/was. Als Brian May zou zijn overleden, zou ik het ook geen Queen meer vinden. Alle vier zijn/waren ze onvervangbaar, wat mij betreft. The Beatles hadden dat, Zeppelin had dat, Pink Floyd (van na Syd Barett) wat mij betreft ook en Queen ook. Daarbij komt nog eens dat Freddie nou net de moeilijkste, zo niet onmogelijk, vervangbare was.

En verder vind ik Paul Rodgers een wereldzanger: heb bijna alle Free en Bad Company platen lang voor 'ie ooit bij Queen in beeld kwam. En ik vind dat hij het ook goed gedaan heeft op tournee, daar heb ik dan nog niet zo'n moeite mee. Maar nieuw materiaal met een andere zanger hoort gewoon niet thuis in de discografie van Queen.
pi_74688824
Oftewel, omdat er het labeltje Queen aanhangt probeer je niet eens naar die plaat te luisteren - ondanks dat je alles van Paul hebt en alles van Queen?
Bleuh.
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:14:38 #53
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_74688888
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:09 schreef PimD het volgende:
Oftewel, omdat er het labeltje Queen aanhangt probeer je niet eens naar die plaat te luisteren - ondanks dat je alles van Paul hebt en alles van Queen?
Nee hoor, dat zie je me nergens beweren: ik heb ´m gekocht (net zoals Return of the Champions DVD). Anders zou ik er niet een mening over kunnen hebben, nietwaar?
pi_74690083
Nou het zou je verbazen hoeveel Queenfans ik ken die het album kut vinden terwijl ze 'm 1x hebben geluisterd. Ik vond het de eerste paar dagen ook helemaal niks, maar na een paar keer luisteren viel het kwartje en nu staat ie toch wel in m'n top 5 denk ik
Bleuh.
  zondag 15 november 2009 @ 16:29:30 #55
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74718047
Heeft iemand deze al eens opgelost?



Groter
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 15 november 2009 @ 18:34:42 #56
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_74721343
Blijft een leuke
heb em al wel eerder gezien, dunno of t hier was, of ooit op één van de mailings toen die nog actief waren..
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  zondag 15 november 2009 @ 18:46:18 #57
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74721710
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:34 schreef KELDER het volgende:
Blijft een leuke
heb em al wel eerder gezien, dunno of t hier was, of ooit op één van de mailings toen die nog actief waren..
Hij was gemaakt n.a.v. een actie van Virgin waar 65 bands (ofzo) in een plaatje gestopt waren geloof ik..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:59:23 #58
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_74787991
quote:
The Unblinking Eye (Everything Is Broken)



What happened to the protest song?

Music is now so polished, shiny and predictable, we have forgotten to try and “say something with it”

I am getting old and like everyone, have the right to say something about the “state of control” we live under – powerless to do anything about it.

In case you hadn’t noticed.

The high street is full of holes.

We are fighting a pointless actively negative war which is killing our young soldiers and which we simply cannot afford.

This war promotes and prolongs terrorism.

This is our Vietnam. Unwinnable. Pointless.

We are taxed and retaxed while the nation is not only broke but utterly bankrupt, being propped up with tax payers money and money which is simply printed.

We are spied upon by 5 million cameras.

We have thousands of petty rules and regulations – more than ever before - no wonder people are bewildered and confused.

As a nation we own almost nothing including “our” water, electricity, gas, airspace and major manufacturers.

Personal privacy is non-existent.

We are directionless.

I’m pissed off - you should be too.

Happy days
Roger Taylor

The Unblinking Eye (Everything Is Broken) is to be released through QOL on Monday 23rd November 2009.
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:21:29 #59
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74790571
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:59 schreef Hankster het volgende:

[..]

That's what I like about you him!

Je hebt dat van QOL ofzo?

Zo jammer dat Roger geen eigen site heeft
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:29:19 #60
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_74793079
Staat inderdaad op QOL

En ik begreep dat Roger tijdens de laatste conventie had gezegd dat-ie bezig was met het opzetten van een eigen site. Nu zijn opmerking over nieuw materiaal waar is, zal daar hopelijk toch ook wel een kern van waarheid in zitten.
  woensdag 18 november 2009 @ 22:42:57 #61
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74834968
Het legendarische concert wat Queen ooit gaf op kerstavond in het Londense Hammersmith Odeon in 1975, wordt op 27 november a.s. op BBC2 uitgezonden om 23.35 uur Engelse tijd (dus voor ons om 00.35 uur op 28 november….)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_74840414
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef qu63 het volgende:
Het legendarische concert wat Queen ooit gaf op kerstavond in het Londense Hammersmith Odeon in 1975, wordt op 27 november a.s. op BBC2 uitgezonden om 23.35 uur Engelse tijd (dus voor ons om 00.35 uur op 28 november….)
Damn, ik heb geen kabel meer...

Hopen dat ie op de nieuwsgroepen komt
  donderdag 19 november 2009 @ 09:13:33 #63
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_74841736
Die zal vast de volgende ochtend inderdaad wel ergens op internet staan
  donderdag 19 november 2009 @ 09:56:51 #64
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74842682
quote:
Op donderdag 19 november 2009 05:54 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Damn, ik heb geen kabel meer...

Hopen dat ie op de nieuwsgroepen komt
Ik hoop eigenlijk dat het in HD uitgezonden wordt!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 19 november 2009 @ 11:28:00 #65
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_74845117
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:29 schreef qu63 het volgende:
Heeft iemand deze al eens opgelost?

[ afbeelding ]

Groter
lol, de eerste 2 keer dat ik deze post las, las ik 'iemand deze al gepost', pas nu zie ik dat er staat 'opgelost'.
Ik niet iig.., sommige zijn misschien net ff iets te ver gezocht. Het lijstje waar ik tot kom zo snel, ongeveer vanaf linksboven naar rechtsonder.

1) Football Fight (voetbalkaartje)
2) Dead On Time (klok)
3) Dragon Attack
4) Jesus
5) Made In Heaven
6) Night Comes Down
7) Killer Queen
8) Liar
9) Ogre Battle
10) Hitman
11) Man On The Prowl
12) Put Out The Fire
13) One Vision
14) More Of That Jazz
15) Hammer To Fall
16) Calling All Girls
17) The Kiss
18) Dozen Red Roses For My Darling
19) White Queen
20) '39
21) Don't Stop Me Now
22) Crash Dive On Mingo City
23) Coming Soon
24) Tear It Up
25) Fun It
26) March Of The Black Queen
27) All Dead, All Dead
28) Dancer
29) White Man
30) Invisible Man
31) Life Is Real
32) Friends Will Be Friends
33) Death On Two Legs
34) Sleeping On The Sidewalk
35) Mother Love
36) Mad The Swine
37) My Fairy King
38) A Winter's Tale
39) Long Away
40) The Millionaire Waltz
41) Machines (Or Back To Humans)

Argh, ben ergens bovenin Fat Bottomed Girls vergeten, te lui om mn nummering aan te passen.., en linksonderin zal wel Lily Of The Valley zijn.., en op de prullebak.., moet dat No-One But You zijn?
En ik zal nog wel een paar overduidelijke over het hoofd zien.., wie vult aan ?
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 19 november 2009 @ 11:41:37 #66
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_74845501
De naam op het hotel ('Shoreline Engagement') = Seaside Rendezvous,

... en ik zie ook hier en daar nog een Mustapha op de foto (al dan niet zo bedoeld )

[ Bericht 33% gewijzigd door schaap001 op 19-11-2009 11:48:16 ]
pi_74845630
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:28 schreef KELDER het volgende:

[..]

lol, de eerste 2 keer dat ik deze post las, las ik 'iemand deze al gepost', pas nu zie ik dat er staat 'opgelost'.
Ik niet iig.., sommige zijn misschien net ff iets te ver gezocht. Het lijstje waar ik tot kom zo snel, ongeveer vanaf linksboven naar rechtsonder.

1) Football Fight (voetbalkaartje)
2) Dead On Time (klok)
3) Dragon Attack
4) Jesus
5) Made In Heaven
6) Night Comes Down
7) Killer Queen
8) Liar
9) Ogre Battle
10) Hitman
11) Man On The Prowl
12) Put Out The Fire
13) One Vision
14) More Of That Jazz
15) Hammer To Fall
16) Calling All Girls
17) The Kiss
18) Dozen Red Roses For My Darling
19) White Queen
20) '39
21) Don't Stop Me Now
22) Crash Dive On Mingo City
23) Coming Soon
24) Tear It Up
25) Fun It
26) March Of The Black Queen
27) All Dead, All Dead
28) Dancer
29) White Man
30) Invisible Man
31) Life Is Real
32) Friends Will Be Friends
33) Death On Two Legs
34) Sleeping On The Sidewalk
35) Mother Love
36) Mad The Swine
37) My Fairy King
38) A Winter's Tale
39) Long Away
40) The Millionaire Waltz
41) Machines (Or Back To Humans)

Argh, ben ergens bovenin Fat Bottomed Girls vergeten, te lui om mn nummering aan te passen.., en linksonderin zal wel Lily Of The Valley zijn.., en op de prullebak.., moet dat No-One But You zijn?
En ik zal nog wel een paar overduidelijke over het hoofd zien.., wie vult aan ?
Ik zie ook nog "Mustapha", Flash, "Great king Rat" (ratten bij de zombie), "Don't try suicide" (bij het vuur van de draak), verder kom ik niet...
pi_74845648
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:41 schreef schaap001 het volgende:
De naam op het hotel ('Shoreline Engagement') = Seaside Rendezvous en ik zie ook hier en daar nog een Mustapha op de foto (al dan niet zo bedoeld )
Zo kwam ik er ook op, maar dat kan ook "Father to Son" zijn
  donderdag 19 november 2009 @ 11:48:22 #69
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_74845684
het wolkje boven John Lennon = Dreamer's Ball
  donderdag 19 november 2009 @ 11:52:11 #70
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_74845806
Die raket; zou dat Rock It (Prime Jive) moeten voorstellen?

En als fonetische uitspraak dan dus ook telt, dan zouden die twee herten Dear Friends kunnen zijn.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:56:41 #71
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_74845924
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef RvLaak het volgende:

Zo kwam ik er ook op, maar dat kan ook "Father to Son" zijn
... rechtsboven Freddie's hoofd zie ik nu een neonbord met Mustapha erop
  donderdag 19 november 2009 @ 11:56:52 #72
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_74845935
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:46 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik zie ook nog "Mustapha", Flash, "Great king Rat" (ratten bij de zombie), "Don't try suicide" (bij het vuur van de draak), verder kom ik niet...
Mustapha twijfelde ik ook aan bij dat kindje, maar dat zal dan idd zoals hier ook ergens gezegd 'Father To Son' zijn.., de man bij het vuur was volgens de 'Man On The Prowl'.. Die ratten had ik nog niet eens thuisgebracht, ik zag het aan voor hondepoep . Wat is 'Flash' ? De onsteking van de raket ?

dat bord rechtsboven Freddie.., daar staat notebena Mustapha op
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 19 november 2009 @ 11:58:34 #73
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_74845989
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:52 schreef schaap001 het volgende:
Die raket; zou dat Rock It (Prime Jive) moeten voorstellen?

En als fonetische uitspraak dan dus ook telt, dan zouden die twee herten Dear Friends kunnen zijn.



die herten hielden me al tijdje bezig.., net zoals die hond overigens..
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 19 november 2009 @ 11:59:18 #74
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74846017
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef KELDER het volgende:

[..]




die herten hielden me al tijdje bezig.., net zoals die hond overigens..
Dog with a bone?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 19 november 2009 @ 12:09:52 #75
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_74846330
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:59 schreef qu63 het volgende:

[..]

Dog with a bone?
doh
denk iets teveel aan de albumtracks, te weinig aan de 'obscure, b-sided and more' tracks
Zo komen we er wel

nog een paar.., iemand suggesties voor:

- het broodje uit het raam
- het schaap bij de prullebak
- de versterker (?) midden onderin
- de tekst 'slight of hand' op de muur rechts
- de vage 'opticien' letters daar weer rechtsboven
- het speculaaspoppetje
- die potloodventer
- dat brood met de letter C tig keer erbij
- die terrorist met dat hart bij een raam
- de koosnaampjes op de lantaarnpaal
- de songtekst daarnaast (mogelijk Delilah.., lijkt er beetje op ? )

mis ik dan nog wat ?
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_74846684
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef KELDER het volgende:

[..]

Wat is 'Flash' ? De onsteking van de raket ?
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:09 schreef KELDER het volgende:

[..]

doh
denk iets teveel aan de albumtracks, te weinig aan de 'obscure, b-sided and more' tracks
Zo komen we er wel

nog een paar.., iemand suggesties voor:

- die potloodventer

mis ik dan nog wat ?
Een potloodventer in het Engels is een....
pi_74874976
Ik ben ook mijn hele leven al Queen fan en heb tot en met Made in heaven ieder album dat ze ooit hebben uitgebracht. Na de dood van Freddie is het voor mij eigenlijk afgelopen. Gelukkig kwam Made in heaven nog uit, maar nu ze (May en Taylor) bezig zijn met nieuwe zangers doet het mij weinig tot niets meer. Het is voor mij een doorsnee band geworden. Ik heb enorme waardering voor John Deacon die, voor zover ik het heb begrepen, niet meer als Queen wil optreden omdat Queen zonder Freddie geen Queen meer is. Daar ben ik het helemaal mee eens. May en Taylor kunnen nog best lekkere muziek maken, maar het zal nooit meer Queen zijn. Dus wat mij betreft kunnen ze beter een andere naam nemen. May, Taylor en Deacon waren belangrijk voor Queen, maar net zoals er zonder Jagger geen Stones kan zijn, kan er zonder Freddie ook geen Queen meer zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:53:18 #78
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_74877611
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 04:18 schreef scanman1 het volgende:
Ik ben ook mijn hele leven al Queen fan en heb tot en met Made in heaven ieder album dat ze ooit hebben uitgebracht. Na de dood van Freddie is het voor mij eigenlijk afgelopen. Gelukkig kwam Made in heaven nog uit, maar nu ze (May en Taylor) bezig zijn met nieuwe zangers doet het mij weinig tot niets meer. Het is voor mij een doorsnee band geworden. Ik heb enorme waardering voor John Deacon die, voor zover ik het heb begrepen, niet meer als Queen wil optreden omdat Queen zonder Freddie geen Queen meer is. Daar ben ik het helemaal mee eens. May en Taylor kunnen nog best lekkere muziek maken, maar het zal nooit meer Queen zijn. Dus wat mij betreft kunnen ze beter een andere naam nemen. May, Taylor en Deacon waren belangrijk voor Queen, maar net zoals er zonder Jagger geen Stones kan zijn, kan er zonder Freddie ook geen Queen meer zijn.
amen
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:19:30 #79
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_74890799
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 04:18 schreef scanman1 het volgende:
Ik heb enorme waardering voor John Deacon die, voor zover ik het heb begrepen, niet meer als Queen wil optreden omdat Queen zonder Freddie geen Queen meer is. Daar ben ik het helemaal mee eens.
En dan wel tot in 1998 officieel bij de band horen Ik geloof er nog steeds geen reet van dat dát de belangrijkste reden is geweest, anders was hij wel direct na de Tribute of desnoods na MIH officieel gestopt.
quote:
May en Taylor kunnen nog best lekkere muziek maken, maar het zal nooit meer Queen zijn. Dus wat mij betreft kunnen ze beter een andere naam nemen. May, Taylor en Deacon waren belangrijk voor Queen, maar net zoals er zonder Jagger geen Stones kan zijn, kan er zonder Freddie ook geen Queen meer zijn.
Ooooooh God, gaat het nog steeds over de naam?
Belooft; de laatste keer dat ik hier nog op reageer. Maar wat de hell boeit die hele naam nou. Het gaat toch enkel om de muziek die de laatste twee overgebleven helden van je favo band nog steeds samen maken. Alsof een andere naam daar in muzikaal opzicht ook maar íets in verandert.
pi_74893233
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:19 schreef Hankster het volgende:

[..]

En dan wel tot in 1998 officieel bij de band horen Ik geloof er nog steeds geen reet van dat dát de belangrijkste reden is geweest, anders was hij wel direct na de Tribute of desnoods na MIH officieel gestopt.
[..]

Ooooooh God, gaat het nog steeds over de naam?
Belooft; de laatste keer dat ik hier nog op reageer. Maar wat de hell boeit die hele naam nou. Het gaat toch enkel om de muziek die de laatste twee overgebleven helden van je favo band nog steeds samen maken. Alsof een andere naam daar in muzikaal opzicht ook maar íets in verandert.
Ja, want hoor je de naam Queen dan denk je aan Freddie. Freddie wás Queen. Daarom is die naam geen goed idee om te blijven gebruiken. Ik kan er ook niet goed tegen als ik anderen Freddie's nummers hoor/zie zingen. Dat is mijn mening (en die van veel andere Queen fans heb ik begrepen). Je kunt ook niet meer naar de Rolling Stones kijken zonder Mick Jagger (vind ik). Dat jij er anders over denkt is jouw goed recht, maar ik vind dat May en Taylor van de naan Queen moeten afzien nu Freddie er niet meer is. Dat het commercieel veel beter is om die naam wel te gebruiken is wel duidelijk natuurlijk.

En Deacon wilde nog wel bij de band horen... alleen wilde hij niet meer als Queen op de planken staan. Grote klasse! Dus toen er sprake van was dat May en Taylor weer zouden gaan optreden als Queen is hij volgens mij gestopt.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:02:05 #81
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74893541
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:51 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ja, want hoor je de naam Queen dan denk je aan Freddie. Freddie wás Queen. Daarom is die naam geen goed idee om te blijven gebruiken. Ik kan er ook niet goed tegen als ik anderen Freddie's nummers hoor/zie zingen. Dat is mijn mening (en die van veel andere Queen fans heb ik begrepen). Je kunt ook niet meer naar de Rolling Stones kijken zonder Mick Jagger (vind ik). Dat jij er anders over denkt is jouw goed recht, maar ik vind dat May en Taylor van de naan Queen moeten afzien nu Freddie er niet meer is. Dat het commercieel veel beter is om die naam wel te gebruiken is wel duidelijk natuurlijk.

En Deacon wilde nog wel bij de band horen... alleen wilde hij niet meer als Queen op de planken staan. Grote klasse! Dus toen er sprake van was dat May en Taylor weer zouden gaan optreden als Queen is hij volgens mij gestopt.
John was volgens mij allang niet meer actief op de voorgrond.. Sowieso heeft ie nooit zoveel interviews gegeven als de rest van de band dacht ik..

Ik heb trouwens meer het idee dat 'Queen' gewoon door is gegaan op de manier zoals GH3 in elkaar is gezet, 'Queen +', dus Queen met hulp van anderen! Of het nou George Michael, Elthon John, de Fugees of wie dan ook zijn, het gaat er om om het geluid van Queen levendig en nieuw te houden. Dat het niet iedereen aanspreekt is niet zo gek, je kan niet 40 jaar lang voor de hele wereld spelen!

Ieder zoekt uit wat hij/zij leuk vind, zo gaat de een wel naar de musical in Londen (en binnenkort in NL) en de ander niet. Hetzelfde voor 'Queen +' - optredens. Ik wil gewoon zoveel mogelijk meekrijgen van wat Queen was, maar zeker ook wat er vooral nog wél is! Freddies kunstjes met het publiek kennen we ondertussen wel, maar Brian en Roger blijven nog wel vernieuwen!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:23:05 #82
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_74896288
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:02 schreef qu63 het volgende:
Freddies kunstjes met het publiek kennen we ondertussen wel, maar Brian en Roger blijven nog wel vernieuwen!
Dat is natuurlijk een beetje een rare opmerking: Freddie is al bijna 20 jaar geleden overleden, dus hij vernieuwd niet meer, nee, in tegenstelling tot Brian en Roger en of dat nou zo vernieuwend is wat zij doen, kunnen we over discusieëren. Ik denk ze weinig andere keuze hadden. Ja, stoppen met (de naam) Queen.

Maar goed, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar het leest een beetje vreemd, dit.
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:27:14 #83
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74896402
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:23 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een beetje een rare opmerking: Freddie is al bijna 20 jaar geleden overleden, dus hij vernieuwd niet meer, nee, in tegenstelling tot Brian en Roger en of dat nou zo vernieuwend is wat zij doen, kunnen we over discusieëren. Ik denk ze weinig andere keuze hadden. Ja, stoppen met (de naam) Queen.

Maar goed, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar het leest een beetje vreemd, dit.
Ik bedoel meer dat we nu wel alle concerten van '74 tot '86 kunnen gaan kijken, maar die hebben we al wel gezien
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:32:44 #84
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_74896598
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat we nu wel alle concerten van '74 tot '86 kunnen gaan kijken, maar die hebben we al wel gezien
Snap ik en ik ben het in zekere zin wel met je eens....

.... maar.... wat blijft Rainbow '74 toch geweldig om naar te kijken
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:41:05 #85
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74896915
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:32 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Snap ik en ik ben het in zekere zin wel met je eens....

.... maar.... wat blijft Rainbow '74 toch geweldig om naar te kijken
Tuurlijk, maar dat is bijna te dromen!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:01:46 #86
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74903922
quote:
As Queen release their new Best Of album, drummer Roger Taylor reveals plans to play with another drumming hero. Taylor has revealed he may undertake a series of live dates next year with fellow sticksman Taylor Hawkins of Foo Fighters.

"I’ve been thinking about doing a tour next year - a very quick tour - with Taylor Hawkins from the Foo Fighters," he explained to 6 Music. "He’s like one of my best blood brothers! So we might do that. That sounds like fun. He’s awesome. I love him. He’s got such a great, open approach to life."

It was also announced that Queen’s original Greatest Hits 1 album has (according to the BPI) become the biggest selling album since the charts were started over 50 years ago. In addition, Queen have overtaken The Beatles in UK album history, having spent more weeks in the UK charts than Lennon and McCartney’s legendary group.

"I must admit, we were quite amazed when we heard that," Taylor continued, "I’m a big Beatles fan, but it’s wonderful. Things like that are very nice, they’re really cherry’s on top of our age. I think it’s a technical achievement, but it’s very nice. I’ll tell my Mum."

Taylor also discussed Queen’s recent appearance and performance on the X Factor, saying how much he enjoyed the experience despite criticism of the show’s format.

"It is was it is," he said. "I find it enormously flattering that they devoted a whole show to our songs, which is great. It brings our songs to more people, which is part of what we’re about. So I wouldn’t sit here all high and mighty and knock it. It’s an entertainment, and it was fun. It was fun being the only live thing as well!"

Roger Taylor releases a new single The Unblinking Eye (Everything Is Broken), his first solo release in 12 years, on Monday 23 November.
Misschien toch maar even sparen om naar de UK te kunnen, mochten ze niet naar Nederland komen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:06:38 #87
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74904016
Nú Roger op BBC2!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:07:57 #88
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74904047
Oh, nu al niet meer.. Kort interview over Absolute Greatest Hits, x-factor en de toekomst..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:31:42 #89
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74904449
Kan iemand trouwens horen wanneer Brian inzet met zn gitaar?



Zou niet al te moeilijk moeten zijn, toch?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:16:29 #90
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74908363
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:06 schreef qu63 het volgende:
Nú Roger op BBC2!
Dit interview dus:

It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 22 november 2009 @ 19:38:05 #91
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_74915522
Nou, morgenochtend is het dan zo ver. Ben benieuwd! De preview van The Unblinking Eye klonk lekker in ieder geval
  zondag 22 november 2009 @ 19:40:36 #92
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_74915605
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:51 schreef scanman1 het volgende:
En Deacon wilde nog wel bij de band horen... alleen wilde hij niet meer als Queen op de planken staan. Grote klasse! Dus toen er sprake van was dat May en Taylor weer zouden gaan optreden als Queen is hij volgens mij gestopt.
Neen. Anders had hij ook niet met Roger in 1992 als Queen opgetreden en had hij ook niet met Elton John in 1997 onder de Queen-naam TSMGO opgevoerd. Althans, als hij consequent zou zijn geweest he. Maarja, dat is nu eenmaal niet de sterkste kant van de mannen van Queen
  zondag 22 november 2009 @ 19:50:25 #93
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74915948
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:38 schreef Hankster het volgende:
Nou, morgenochtend is het dan zo ver. Ben benieuwd! De preview van The Unblinking Eye klonk lekker in ieder geval
Ohja, die moet ik ook maar even opsnorren
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_74916041
Ik ben benieuwd of ie morgen ook echt uitkomt, of dat er weer van alles veranderd wordt. Ik ben benieuwd hoe gigantisch het gaat floppen
Bleuh.
  zondag 22 november 2009 @ 20:02:04 #95
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74916391
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:53 schreef PimD het volgende:
Ik ben benieuwd of ie morgen ook echt uitkomt, of dat er weer van alles veranderd wordt. Ik ben benieuwd hoe gigantisch het gaat floppen
Waarom zou ie morgen niet uitkomen dan? En hoezo 'weer van alles veranderd wordt'?

Het klinkt op zich niet heel verkeerd vind ik

It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_74920417
wat betreft 'veranderen' - bij het eerste bericht werd er gezegd dat de single nog die week verkrijgbaar zou zijn - en dat is nu al bijna twee weken geleden... En het klinkt zeker niet verkeerd, maar wie zit er nou in godsnaam op te wachten... Wij, de fans - maar voor de rest helemaal niemand...
Bleuh.
  zondag 22 november 2009 @ 21:33:58 #97
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74921345
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef PimD het volgende:
wat betreft 'veranderen' - bij het eerste bericht werd er gezegd dat de single nog die week verkrijgbaar zou zijn - en dat is nu al bijna twee weken geleden... En het klinkt zeker niet verkeerd, maar wie zit er nou in godsnaam op te wachten... Wij, de fans - maar voor de rest helemaal niemand...
Gelukkig maakt Roger alleen muziek omdat ie het wil, niet omdat ie het geld nodig heeft
En ik heb ook nooit zitten wachten op de volgende cd van bijvoorbeeld Britney Spears, maar dat weerhield haar er ook niet van om toch weer een plaat uit te poepen!

SINT werd eerst ook alleen online beschikbaar gesteld, maar doordat men ook een schijfje in handen wilde (en het dan pas meeteld in de officiële charts) is het alsnog op cd uitgebracht..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 23 november 2009 @ 11:38:09 #98
75466 Hankster
weest optimistisch!
  maandag 23 november 2009 @ 11:49:47 #99
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_74935049
quote:
Jammer van de kwaliteit van het filmpje
Wel tof dat ze het gewoon meteen zélf op YouTube gooien!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 23 november 2009 @ 12:15:20 #100
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_74935652
Het had wel wat korter gemogen en het stukje van 1:20-1:40 had later wel terug mogen komen wat mij betreft; het voelt nu zo verloren en niet op z'n plaats. Maar wat mij betreft smaakt dit toch echt naar meer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')