index       uitgaan & vrije tijd
PI UVT Feedback
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
Fendy
True Spirit
maandag 16 november 2009 @ 23:11 (#151) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:09 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik post nooit discutabele plaatjes tijdens kantoortijden dus ik hoef ze ook niet achter een link te zetten.

http://i38.tinypic.com/k1szkm.jpg

Is niet NSFW?
Steek je kop nog wat verder in het zand joh...misschien krijg je meer dan 1 mens overtuigd.

Thinking about ways in which tones interact. You know, I see them in my mind as visually, literally like sometimes they slice through sometimes they weave around. It's all very much.. about shapes... and patterns...

teknomist
maandag 16 november 2009 @ 23:11 (#152) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:08 schreef Fendy het volgende:

[..]

Desondanks toch maar deelnemen aan de dialoog die jij zo graag in een debat ziet veranderen. Echt Tekno, mensen vragen aan me wat jij nog in de shop doet en waarom 'je de shop nog niet uitgejaagd bent met dat kansloze gedrag'

Ik begrijp meer en meer waarom.
Zeur niet zo, ik post in de shop gewoon normaal met af-en-toe een plaatje. Ik weet niet wat kanslozer is: dat of dat gezuig van jou en paxlie.

Mijn herrie.

Houniet
ik ruik vet lekker
[ Moderator ] maandag 16 november 2009 @ 23:12 (#153) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:11 schreef teknomist het volgende:

[..]

Zeur niet zo, ik post in de shop gewoon normaal met af-en-toe een plaatje. Ik weet niet wat kanslozer is: dat of dat gezuig van jou en paxlie.
Als je het al aanpast aan hun kantoortijden dan vind ik je al behoorlijk flexibel.

Brunettes O+

teknomist
maandag 16 november 2009 @ 23:12 (#154) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:11 schreef Houniet het volgende:

[..]

Gast hoe kom jij aan die plaatjes. Ik weet niet eens die zoekterm ervan .
Geen idee.

Mijn herrie.

merino
World of Sleepers
[ Moderator ] maandag 16 november 2009 @ 23:12 (#155) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:09 schreef Paxlie het volgende:
Je mag wat mij betreft wel meer aanwezig zijn merino
Af en toe is het net of je er weken niet bent
Ik lees sowieso wel vaak mee hoor. En doe hier en daar wat edits en aanpassingen.
Maar heb sowieso gewoon heel erg weinig tijd gehad de laatste tijd. Becs en ik zitten in een redelijk onrustige situatie kwa woning/werk/inkomen

dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Japz het volgende:
ik zal je whisky de volgende keer ook wegrelativeren, komt goed :+

teknomist
maandag 16 november 2009 @ 23:13 (#156) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:12 schreef Houniet het volgende:

[..]

Als je het al aanpast aan hun kantoortijden dan vind ik je al behoorlijk flexibel.
Ik zit zelf ook onder het regime van de kantoortijden en ik hoef ook geen blote wijven op mijn beeldscherm 's ochtends, maar ik anticipeer erop en ga niet zeiken wat mensen de avond ervoor wel of niet mogen doen.

Mijn herrie.

Fendy
True Spirit
maandag 16 november 2009 @ 23:14 (#157) 

quote:

[..]

Oh ik zuig niet hoor, ik vertel je precies wat iemand aan mij gevraagd heeft. En dat ik jou een kansloze user vind weet heel de wereld ondertussen wel denk ikl.

Thinking about ways in which tones interact. You know, I see them in my mind as visually, literally like sometimes they slice through sometimes they weave around. It's all very much.. about shapes... and patterns...

merino
World of Sleepers
[ Moderator ] maandag 16 november 2009 @ 23:14 (#158) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:12 schreef Houniet het volgende:

[..]

Dit hele verhaal begon met een plaatje wat om 21.20 ofzo gepost was.
Dus het ging juist al om wat buiten kantoortijden gepost word.

Het probleem was dat de SC zo langzaam was dat men de volgende ochtend nog steeds op dezelfde pagina zat als het plaatje van gisteravond.

Paxlie
chaos en inslag
maandag 16 november 2009 @ 23:14 (#159) 

quote:

[..]

Hij zeurt niet. Heb dat uit de mond van meerdere mensen gehoord ondertussen. Als je het niet wilt geloven moet je dat lekker zelf weten trouwens

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
4 8 15 16 23 42
Elliott Smith _O_ || Rounders _O_

teknomist
maandag 16 november 2009 @ 23:14 (#160) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef Fendy het volgende:

[..]

Oh ik zuig niet hoor, ik vertel je precies wat iemand aan mij gevraagd heeft. En dat ik jou een kansloze user vind weet heel de wereld ondertussen wel denk ikl.
Natuurlijk, joh.

Mijn herrie.

teknomist
maandag 16 november 2009 @ 23:16 (#161) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Hij zeurt niet. Heb dat uit de mond van meerdere mensen gehoord ondertussen. Als je het niet wilt geloven moet je dat lekker zelf weten trouwens
Nou nou, poeh poeh. Dus?

Mijn herrie.

Paxlie
chaos en inslag
maandag 16 november 2009 @ 23:16 (#162) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef merino het volgende:

[..]

Dit hele verhaal begon met een plaatje wat om 21.20 ofzo gepost was.
Dus het ging juist al om wat buiten kantoortijden gepost word.

Het probleem was dat de SC zo langzaam was dat men de volgende ochtend nog steeds op dezelfde pagina zat als het plaatje van gisteravond.
De SC is zo langzaam geworden door wat denk je?
De opmerkingen van mij en Fendy komen niet zomaar uit de lucht vallen wat dat betreft.

4 8 15 16 23 42

Fendy
True Spirit
maandag 16 november 2009 @ 23:16 (#163) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef teknomist het volgende:

[..]

Natuurlijk, joh.
State of denial? Denk je niet dat jij over de tong gaat met je postgedrag van de laatste maanden? Sorry dat ik dan maar de messenger moet zijn enzo, maar zo ongeveer iedereen kotst je postgedrag uit Tek. In ieder geval in de shop de mensen die ik IRL gesproken heb.

Kun je in het echte leven misschien best een aardig figuur zijn, maar daar gaat het nu niet over.

merino
World of Sleepers
[ Moderator ] maandag 16 november 2009 @ 23:17 (#164) 

doe eens liev tegen elkaar

(waar is Irf, die hoort dat te zeggen...)

teknomist
maandag 16 november 2009 @ 23:19 (#165) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef Fendy het volgende:

[..]

State of denial? Denk je niet dat jij over de tong gaat met je postgedrag van de laatste maanden? Sorry dat ik dan maar de messenger moet zijn enzo, maar zo ongeveer iedereen kotst je postgedrag uit Tek. In ieder geval in de shop de mensen die ik IRL gesproken heb.

Kun je in het echte leven misschien best een aardig figuur zijn, maar daar gaat het nu niet over.
Geef eens een voorbeeld. Een tijdje terug postte ik veel nutteloze plaatjes. Doe ik niet meer of amper nog.
Ik ben wel benieuwd naar al die schimmige figuren namens wie je spreekt.

Tegenwoordig post ik gewoon normaal mee, dus ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.

Mijn herrie.

Paxlie
chaos en inslag
maandag 16 november 2009 @ 23:20 (#166) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:17 schreef merino het volgende:
doe eens liev tegen elkaar

(waar is Irf, die hoort dat te zeggen...)
Nee, het is goed dat dit gewoon een keer uitgesproken wordt na alle gesprekken die hierover geweest zijn. Op mijn lan is dit ook nog flink besproken (al was je toen kneiterstoned )

4 8 15 16 23 42

Fendy
True Spirit
maandag 16 november 2009 @ 23:20 (#167) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:19 schreef teknomist het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld. Een tijdje terug postte ik veel nutteloze plaatjes. Doe ik niet meer of amper nog.
Ik ben wel benieuwd naar al die schimmige figuren namens wie je spreekt.
Denk even na voor de verandering, dan kun je dat lijstje heus zelf wel maken.
Ik ga het in ieder geval niet herhalen, maar je kunt het zelf heel makkelijk nagaan. Voor de rest mogen de mensen die dat tegen mij gezegd hebben dat lekker zelf tegen je zeggen, hebben ze mij niet voor nodig,

teknomist
maandag 16 november 2009 @ 23:23 (#168) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:20 schreef Fendy het volgende:

[..]

Denk even na voor de verandering, dan kun je dat lijstje heus zelf wel maken.
Ik ga het in ieder geval niet herhalen, maar je kunt het zelf heel makkelijk nagaan. Voor de rest mogen de mensen die dat tegen mij gezegd hebben dat lekker zelf tegen je zeggen, hebben ze mij niet voor nodig,
Nou, met zo'n antwoord ken ik wat mee zeg.

Het zal mij trouwens aan mijn reet roesten wat anderen van mij vinden. Als er ze ergens een probleem mee hebben dan verwacht ik wel een PM of een mail ofzo, maar als het alleen uit de mond van jou of paxlie komt neem ik het maar met een korreltje zout.

Mijn herrie.

teknomist
maandag 16 november 2009 @ 23:23 (#169) 

En voor nu de rust.

Mijn herrie.

Fendy
True Spirit
maandag 16 november 2009 @ 23:24 (#170) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nou, met zo'n antwoord ken ik wat mee zeg.

Het zal mij trouwens aan mijn reet roesten wat anderen van mij vinden. Als er ze ergens een probleem mee hebben dan verwacht ik wel een PM of een mail ofzo, maar als het alleen uit de mond van jou of paxlie komt neem ik het maar met een korreltje zout.

Hoef jij ook niets mee te kunnen....en wat "die mensen" tegen jou willen zeggen is hun eigen zaak?

teknomist
maandag 16 november 2009 @ 23:24 (#171) 

Precies.

Mijn herrie.

Fendy
True Spirit
maandag 16 november 2009 @ 23:25 (#172) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef teknomist het volgende:
Precies.
Dan ga ik dat toch niet invullen voor ze...anders spreek je jezelf even tegen

teknomist
maandag 16 november 2009 @ 23:27 (#173) 

Wat een lol, Fendy. Ik hoop dat je genoten hebt, welterusten.

Mijn herrie.

Fendy
True Spirit
maandag 16 november 2009 @ 23:32 (#174) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:27 schreef teknomist het volgende:
Wat een lol, Fendy. Ik hoop dat je genoten hebt, welterusten.

Omnifacer
You got answers?
maandag 16 november 2009 @ 23:59 (#175) 

Wat zijn topic-reports?

Iedereen petje af!

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       uitgaan & vrije tijd
UVT Feedback
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500