't Is gewoon te mooi om MH te zijn. MH's zijn platen die, als ze goed zijn, na een week toch al stiekum de keel uit hangen. Dus eigenlijk moeten we blij zijn dat deze parel lekker op eigen houtje opgepikt en gepushed wordt door de DJ's zonder dat er een heel meganisme aan 'verplichte airplay per dag' aan vast hangt zoals dat bij de MH is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:07 schreef Barney_Stinson het volgende:
Kane *ril*
Waarom geen Temper Trap? Nu kan ik 3FM muzikaal niet meer serieus nemen
Robbie Williamsquote:
Jezus, kijk eens hoe ik heb gepoogd 'briljant' te schrijven.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:28 schreef Cee het volgende:
Ka
n
e
Altijd twee jaar achterliggend op U2, en het dan slecht kopiėren ook.
Over fout gesproken, maar dan goed fout:
Nieuwe clip van Robbie. Brilant.
Erg slecht iddquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Bart leest het verkeerde overzicht voor![]()
![]()
![]()
Mja, daar hadden we vorig jaar MARS voor, maar die is verdrongen door de enige echte Jordy van Loon...quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:49 schreef Cee het volgende:
Kwam dit nummer nou maar anderhalve maand later uit.
Kan je 't je al voorstellen?
Heel Groningen op z'n kop.
En Hans voorop.
hahaquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:49 schreef Cee het volgende:
Kwam dit nummer nou maar anderhalve maand later uit.
Kan je 't je al voorstellen?
Heel Groningen op z'n kop.
En Hans voorop.
Eerlijkheid gebiede, dat was toch ook een topplaat en een waardige vervanger van die dampendestampert van een #MARS.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, daar hadden we vorig jaar MARS voor, maar die is verdrongen door de enige echte Jordy van Loon...
Doen jullie aan polonaises?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha. Kan me er wel wat bij voorstellen
. Polonaise over de grote markt, fantastisch!
Die mensen die Hyves-pagina's hebben gemaakt waarin ze hem liever naar een andere plek wilde hebben hadden groot gelijk. Jammer dat die allemaal verwijderd zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, daar hadden we vorig jaar MARS voor, maar die is verdrongen door de enige echte Jordy van Loon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |