abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 6 maart 2000 @ 23:01:00 #1
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_251029
Ja gewaardeerde forumleden wat een derde week.

Ik schreef al eerder over Seki maar zelfs ik schrok van de week. Hoe kan je nu in godsnaam tegen Tessa zeggen: Je moet je teringsmoel houden!. Ik bedoel hij had toch veel beter haar smoel dicht kunnen timmeren.
Laten we nou eerlijk zijn heren een duidelijker toonbeeld voor vaginisme is er toch niet?

Als zij gewoon"ik citeer" inderdaad haar teringsmoel had gehouden dan had zij waarschijnlijk Seki eerder begrepen. Dan had zij tenminste kunnen begrijpen dat toch echt haar zelf moet zijn omdat zij anders toch echt de kans loopt om in een boobytrap van Seki te trappen in de bus.

Maar de echte vraag is natuurlijk hoelang laat de rest van de groep zich nog terroriseren door deze beftekkel. Ik weet nu dan ook zeker dat hij in vaste dienst is bij SBS 6. Welke idioten plaatsen met deze psychopaat aan boord nu de bus in een dierentuin. Echt geloof me het is nu wachten totdat iedereen wakker wordt in de bus en blijkt dat Tessa er niet meer is. Die ligt dan misbruikt in het neushoornverblijf. Ja de vraag is dan natuurlijk door wie ze misbruikt is.

Het is dan ook te hopen dat het Joegoslavië tribunaal goed naar de uitzendingen van de bus kijkt want voor je weet begaat Muppie oorlogsmisdaden. Je kan ook bemerken in zijn omgang met de anderen dat hij dit "spel" als oorlog ziet. hij wil niemand kennen en hij wil ook dat niemand hem kent. Duidelijker kan toch niet.

Als SBS 6 echt de kijkcijfers wil opschroeven dan zorgen zij ervoor dat Seki de volgende nominatie ronde in de gevarenzone zit. Dat wordt echt lachen. Wie zal het durven hem te nomineren. Trouwens wie haalt hem uit de bus? De luchtmobilebrigade zeker of het Joegoslaviëtribunaal!

Maar 1 ding is zeker de nationale tv loser Bart daar zijn wij van verlost. jezus wat zette hij zich eigen voor joker. Toen hij aan het insectje Esmeralda zijn liefde liet blijken en hij werd afgewezen had hij beter voor ogen van de hele bus Tessa kunnen bevruchten. Die zat tenslotte toch al een tijdje met zaadvragende ogen naar Bartje te kijken. Toen bleek dat hij toch voor Esmeralda bleef gaan ging zij maar naar ons pools inteeltproduktje Iwan. Dan had Bart respect afgedwongen van alle SBS kijkers!

ja ik schrok me het lazarus, Iwan kan praten.
Jezus wie had dat nu verwacht???? Hij kan zelfs lachen het vriendje van Barbie. Als hij maar niet zijn pijpmondje uitscheurt met lachen. Volgens mij is aan het lachje duidelijk te horen waar Iwan zijn zendertje verstopt. Nee Iwan is en blijft een pools nachtegaaltje!

Job gaf eindelijk te kennen aan onze ietwat gezette allochtoon Aziz dat hij voor Antoinette wilde gaan. Aziz wou wel weten hoe serieus dat was. Antoinette beviel Aziz ook wel. Katja is trouwens gesignaleerd bij vader en zoon Moskovitch om een schadeclaim voor te bereiden tegen Aziz. De brief die zij ontving was emotionele chantage. Vergelijk Katja maar samen met Aziz, dit kan toch niet!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een barbiepopje die een "relatie" aan zou gaan met iemand die met deur open moet poepen i.v.m. zijn lichaamsbouw. Nee Katja kiest liever eieren voor haar geld dan koeskoes.

Trouwens naast het feit dat SBS de passagiers in hun waarde laat laten zij ook ons de kijkers in onze waarde. Denken zij nou echt dat wij debiel zijn door in hun live uitzendingen en gevarenzone te geloven. Flikker toch op. Je maakt mij niet wijs dat Willeke onze moeder en labiele huishoudkut van de bus ineens van 5% naar de 6e plaats is gestegen. Trouwens ik schreef het al eerder Willeke wordt echt de Mona van de bus. Mona viel op haar flamoes en Willeke slaat haar eigen met een hamer op haar oog. Iets debieler????????????????

Tijdens de uitbraak mocht zij met het insectje Esmeralda mee naar buiten. Het eerste ging zij naar haar familie toe. God hadden die de tering erover in! Dachten zij tot eind juni verlost te zijn van hun eigen huispsychopaat staat ze in éénmaal weer voor de deur. Ik had haar zo weer de bus ingetrapt!!!!!!!!

Trouwens hoe kan je nu voor zes meijer aan meuk uit een kutcafe meenemen tijdens je uitbraak en dan ook nog bijdehand thuis komen en denken dat je de redactie naait. Nou geloof mij SBS naait iedereen maar niemand naait SBS. Trouwens als groep zijnde had ik ook ervoor gezorgd dat het duo Hepi en Hepi de rest van hun tijd vastgeklonken zat d.m.v. de champagnefles.

Gelukkig had Seki gelijk en kwam hij lachend klaar tijdens het uitdelen van de helaas persoonlijke gele kaarten. Bij een groeps gele kaart had Willeke en het onderkruipsel Esmeralda waarschijnlijk vrijwillig zelfmoord gepleegd onder leiding van Seki. dat is pas kicken!

Misschien is dat een idee voor als Seki uit de bus komt, een eigen tv programma met als titel: Jezelf zijn of je leven! Uiteraard live uitgezonden.

Dit waren mijn bevindingen van de week.

Trouwens foto's van Aziz kun je bekijken op het volgende adres: http://www.Xs4all.nl/~bubble/maatjes/content.htm

Later,

[Dit bericht is gewijzigd door dolphin (Datum 06 Maart 2000).]

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  maandag 6 maart 2000 @ 23:23:00 #2
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251030
Netjes....

pi_251031
quote:
op 03-06-2000 om 11:01 PM schreef dolphin het volgende:
Ja gewaardeerde forumleden wat een derde week.
een alinea:

Job gaf eindelijk te kennen aan onze ietwat gezette allochtoon Aziz dat hij voor Antoinette wilde gaan. Aziz wou wel weten hoe serieus dat was. Antoinette beviel Aziz ook wel. Katja is trouwens gesignaleerd bij vader en zoon Moskovitch om een schadeclaim voor te bereiden tegen Aziz. De brief die zij ontving was emotionele chantage. Vergelijk Katja maar samen met Aziz, dit kan toch niet!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een barbiepopje die een "relatie" aan zou gaan met iemand die met deur open moet poepen i.v.m. zijn lichaamsbouw. Nee Katja kiest liever eieren voor haar geld dan koeskoes.

Trouwens foto's van Aziz kun je bekijken op het volgende adres: http://www.Xs4all.nl/~bubble/maatjes/content.htm

Later,



In het begin van je stukje moest ik nog wel lachen maar, bovenstaand vind ik racisties!!!

  dinsdag 7 maart 2000 @ 01:56:00 #4
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_251032
Sorry hier ga ik niet eens op in. Laat me raden PsP?????????
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  dinsdag 7 maart 2000 @ 02:05:00 #5
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_251033
Geweldige tekst, Dolphin. Meer meer meer.
Thx.

Lafayette

  dinsdag 7 maart 2000 @ 02:07:00 #6
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_251034
Thanks, check ellende in de bus als je nog meer wilt
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_251035
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_251036
Dolphin: Allereerst wil ik even opmerken dat geschreven stukjes altijd mijn interesse hebben. Blijf ze schrijven. Maar nu mijn mening:

Ieder zijn smaak, maar de stukjes die er momenteel op fok! verschijnen halen alleen maar neer. Een grap zonder sexistische, discrminerende of "kruisigende" opmerkingen schijnt niet meer gemaakt te kunnen worden. Ik geeft toe dat dat ook veel moelijker is.

Ach, kwestie van smaak. In een algemeen Topic op dit forum hebben we al eens een korte discussie gevoerd over cabaret, waarmee het helaas dezelfde kant op gaat.

Gewoon lekker doorschrijven, alleen als je citeert, dan moet je het goed doen:

Seki zei tegen tessa tijdens zijn Tirade: "Je moet je grote muil houden". Daar heeft Tessa van gemaakt: "Je moet je grote teringsmoel houden". Terrecht dat Seki zich dat niet meer kon herinneren.

Dat SBS6 er tijdens de uitzendingen niet creatief mee omspringt is jammer. Mede het laten zien van verdraaiing van woorden kan mooie TV opleveren.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 07 Maart 2000).]

Blijft zich verbazen
  dinsdag 7 maart 2000 @ 11:05:00 #9
2180 Avia
FOK-Member
pi_251037
Dolphin,
Ik heb werkelijk dubbel gelegen om jouw topic, ga zo door!

Coos, even een reactie op jouw uitspraak dat je het racistisch vind van Dolphin om zich op deze manier uit te laten over Aziz ( zie stukje over zijn omvang en met de deur open poepen)
Wat is daar racistisch aan?
Wat Dolphin doet is gewoon op humoristische wijze de busbewoners beschrijven en ja daar zit nou toevallig een allochtoon bij, die net als alle anderen op humorvolle wijze neergezet worden.
Of mogen wij soms niet lachen om een állochtoon'?
Mogen wij alleen maar lachen om de grappen van de autochtone bewoners?
Laat me niet lachen zeg.
Juist omdat Aziz als gelijkwaardig wordt gezien, wordt hij net zo bespot als de anderen, en zo gaat het in het werkelijke leven ook.
Ik kots van mensen die gelijk om racisme gaan lopen gillen, terwijl daar absoluut geen bodem voor is. Juist als Aziz gedisrimineert zou worden, zou er niet eens over hem gepraat worden, want hij is toch 'maar een allochtoon'.
P.S. ik ben zelf joods, en kan nog lachen.

[Dit bericht is gewijzigd door Avia (Datum 07 Maart 2000).]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  dinsdag 7 maart 2000 @ 15:25:00 #10
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_251038
Bedankt, eindelijk iemand die het begrijpt. Als ik het discriminerend zou bedoelen dan zou ik het over soorten i.p.v. een verzamelnaam hebben.
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  dinsdag 7 maart 2000 @ 22:31:00 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_251039
Ik sluit me aan bij Avia!

P.S. ik ben hagenees en kan nog lachen

pi_251040
Dolphin, sorry na al deze reacties moet ik wel aannemen dat je het niet 'rot' bedoeld. En, zo als ik in het eerste deel van mijn opmerking schreef, vind ik het over het algemeen WEL leuk. Ik sla nou eenmaal snel op tilt als ik de woorden allochtoon en koeskoes (overigens 'couscous') aangevuld met 'stalken'- Moskovit - claim, in een voor mij op het eerste gezicht onduidelijke context lees.

Vooral doorgaan!!!!

  woensdag 8 maart 2000 @ 01:11:00 #13
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251041
Ik had me voorgenomen om om geen een van jouw topics te lachen, maar het is mislukt. Zo leuk is het allemaal niet wat je schrijft, integendeel, maar we zullen het maar camp noemen.
Ben te zaai voor een signature
  woensdag 8 maart 2000 @ 16:15:00 #14
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_251042
Roache echt eerlijk waar, MEID JE ONTROERT ME!
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  donderdag 9 maart 2000 @ 14:42:00 #15
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_251043
Hoi weet iemand het adres van de fanclubpagina's van de buspassagiers?????

Later,

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')