abonnement Unibet Coolblue
pi_74477265
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:20 schreef Bulmer2009 het volgende:
Wellicht weigert de ING omdat ik die lening volgens het BKR nog steeds open heb staan. Hopelijk dus.
Dat lijkt me zeer waarschijnlijk.
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:26:32 #52
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74477281
HIER SINDS GISTEREN!!!!! afgelost....

die bloedhonden hebben dat gewoon nog niet door gegeven!

en als je er maandag niet gelijk achteraan gaat duurt dat nog 2 maanden...

dus je weet wat ik je vertelde hoe en wat....

stuur maar een PM als het gelukt is voor mn adres voor de moorkoppen
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:26:52 #53
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74477287
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:25 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Dat lijkt me zeer waarschijnlijk.
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_74477302
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
luister nog maals

een rente vrije lening van de mediamarkt, wordt na de 10 eerte termijnen niet voldaan

dan wordt het automatisch een ander soort lening met dikke rente... kost gewoon meer geld

als je die gewoon netjes betaald, is er NIETS aan de hand

alleen zijn ze bij prime line zo traag dat ze het niet door ( willen) geven...

ik heb t zelf meegemaakt ....

kijk als je die 2e lening NIET netjes aflost heb je wel een probleem en dan krijg je een aparte notitie
En na die 9 maanden schrijven ze inderdaad een bedrag af van 15 euro per maand, waarvan er 7 euro aan rente is en 7 euro aan aflossing....

want dat hebben ze nu dus 1 maand bij me gedaan. Maar nu dus niet meer, want alles in afgelost.

Ik ga maandag flink bellen en regelen. Laat het wel weten.
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:29:28 #55
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_74477310
Succes, ben benieuwd wat vo0r registratie je nu eigenlijk hebt
Ik ben een eckte rapnegert
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:29:43 #56
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74477317
van de mediamarkt site


Delen door 10, slim gezien!

Geniet nu van je aankoop en kies ervoor om eenvoudig en makkelijk te betalen in 10 maanden! Met 10Plan deel je het aankoopbedrag door 10 en betaal je vervolgens in 10 delen.

Maar 10Plan biedt nog meer... Je kunt bijvoorbeeld ook de eerste 10 maanden helemaal niets betalen! Na 10 maanden heb je dan een openstaand bedrag, maar dat is geen probleem. Je ontvangt ruim van tevoren een herinneringsbrief dat het einde van de uitgesteld betalen-periode in zicht komt. Je kunt het openstaande bedrag alsnog ineens betalen of alles in gemakkelijke termijn betalen.

De keuze is geheel aan jou!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:31:00 #57
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74477330
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:55:45 #58
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74477620
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
luister nog maals

een rente vrije lening van de mediamarkt, wordt na de 10 eerte termijnen niet voldaan

dan wordt het automatisch een ander soort lening met dikke rente... kost gewoon meer geld

als je die gewoon netjes betaald, is er NIETS aan de hand

alleen zijn ze bij prime line zo traag dat ze het niet door ( willen) geven...

ik heb t zelf meegemaakt ....

kijk als je die 2e lening NIET netjes aflost heb je wel een probleem en dan krijg je een aparte notitie
Kom nou, over een paar honderd euro wordt voor afspraak echt niet moeilijk gedaan. We kunnen dus gevoeglijk aannemen dat de medewerker van ING een achterstand heeft geconstateerd.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:01:15 #59
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_74477690
Je geeft aan dat je een koopcontract hebt getekent onder voorwaarde van financiering en NHG. Als de financiering niet lukt, kun je het huis niet kopen, je hoeft dan dus geen gebruik te maken van de drie-dagen-bedenktijd-regel.
ING is op het moment gewoon zakkenwasserig bezig. Ze hebben staatssteun ontvangen, en dit moeten ze zo snel mogelijk terugbetalen omdat ze met een rente zitten van 8%. Misschien kun je eens bij de rabobank gaan kijken? Ze willen daar starters graag helpen en ze zitten niet met staatssteun. Zij lenen als ze geld nodig hebben van andere banken en dat gaat door middel van de euribor rente (ongeveer 1%). Het is nu zo dat de rabobank kapitaalkrachtig genoeg is, en doordat het een bank is die al een eeuw bestaat en (volgens mij) niet beursgenoteerd, hebben ze minder last van wisselende aandelen koersen, en wisselend klantenbestand.
Rabobank kun je niet krijgen via hypotheker of hypotheekshop. Zelf een afspraak maken dus.
Wij kregen een aanbod van 5.1% rente, en het zou nog lager worden, best netjes voor 10 jaar vast (wat verplicht is bij NHG).
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:05:12 #60
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74477741
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:01 schreef pessie het volgende:
Je geeft aan dat je een koopcontract hebt getekent onder voorwaarde van financiering en NHG. Als de financiering niet lukt, kun je het huis niet kopen, je hoeft dan dus geen gebruik te maken van de drie-dagen-bedenktijd-regel.
ING is op het moment gewoon zakkenwasserig bezig. Ze hebben staatssteun ontvangen, en dit moeten ze zo snel mogelijk terugbetalen omdat ze met een rente zitten van 8%. Misschien kun je eens bij de rabobank gaan kijken? Ze willen daar starters graag helpen en ze zitten niet met staatssteun. Zij lenen als ze geld nodig hebben van andere banken en dat gaat door middel van de euribor rente (ongeveer 1%). Het is nu zo dat de rabobank kapitaalkrachtig genoeg is, en doordat het een bank is die al een eeuw bestaat en (volgens mij) niet beursgenoteerd, hebben ze minder last van wisselende aandelen koersen, en wisselend klantenbestand.
Rabobank kun je niet krijgen via hypotheker of hypotheekshop. Zelf een afspraak maken dus.
Wij kregen een aanbod van 5.1% rente, en het zou nog lager worden, best netjes voor 10 jaar vast (wat verplicht is bij NHG).
Zelden zo'n partij quatsch gelezen. Dus omdat de Rabo geen staatsteun krijgt, verstrekken ze nu ook hypotheken aan wanbetalers, en dat zelfs tegen stunttarieven? Klinkt volstrekt logisch.

En nog een aardigheidje: als je de financiering niet rond krijgt, zul je dat moeten bewijzen. En hoe ga je dat doen? Niet met een zelfgeschreven verklaring natuurlijk...

[ Bericht 5% gewijzigd door Sachertorte op 07-11-2009 11:13:36 ]
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 7 november 2009 @ 13:45:37 #61
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74480659
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:55 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Kom nou, over een paar honderd euro wordt voor afspraak echt niet moeilijk gedaan. We kunnen dus gevoeglijk aannemen dat de medewerker van ING een achterstand heeft geconstateerd.
echt onzin... bij mij ging het over 1400 ¤

en je je hebt t zelf al over een "aanname" dus daar ga ik verder niet op in
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_74480954
Vrienden van mij hebben een huis gekocht in eerste instantie met een DSB hypotheek omdat zij daar werkt(e) op erg mooie voorwaarden als DSB werknemer. Helaas ging de zooi op maandag failliet terwijl ze nou juist net die vrijdag bij de notaris zouden zitten. Nouja al met al zaten ze daar een week later evengoed, maar dan met een Rabobank hypotheek op niet eens zo veel slechtere voorwaardes.

Als ING niet wil zou ik zeker even bij de Rabo aankloppen.
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:10:31 #63
269605 vuilcontainer
Lekker vuil is niet vies!
pi_74482658
Waarom de Rabobank geen staatsteun nodig heeft gehad is omdat zij niet zoveel slechte hypotheken heeft moeten afschrijven. De kans dus dat de Rabobank nu opeens wel aan wanbetalers hypotheken gaat verstrekken lijkt mij vrijwel uitgesloten. En of je betalingsachterstand nu om 10euro of om 10.000euro gaat het blijft wanbetaling! En trouwens als je betalingsachterstand niets voorstelt.... waarom heb je het dan niet direct afgelost?
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:32:25 #64
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74483195
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:10 schreef vuilcontainer het volgende:
Waarom de Rabobank geen staatsteun nodig heeft gehad is omdat zij niet zoveel slechte hypotheken heeft moeten afschrijven. De kans dus dat de Rabobank nu opeens wel aan wanbetalers hypotheken gaat verstrekken lijkt mij vrijwel uitgesloten. En of je betalingsachterstand nu om 10euro of om 10.000euro gaat het blijft wanbetaling! En trouwens als je betalingsachterstand niets voorstelt.... waarom heb je het dan niet direct afgelost?
over welke achterstand heb je het nu eigenlijk?
TS heeft geen achterstand gehad namelijk
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_74486059
De rabobank viel bij mij af omdat de adviseur ontkende in het 2de gesprek wat hij in het 1ste gesprek zei. Daarnaast vind ik hun moraal te goed. Ze wouden me niet helpen met een maas in de wet zodat ik evengoed nog koopsubsidie kon krijgen, geheel legaal.
(Helaas) ging mijn salaris een maand later met 20% omhoog waardoor ik toen niet meer in aanmerking kwam voor koopsubsidie, maar das een ander verhaal.

ps NHG kan ook met een variabele rente, hoeft niet perse 10 jaar vast te staan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:08:55 #66
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74487333
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

echt onzin... bij mij ging het over 1400 ¤

en je je hebt t zelf al over een "aanname" dus daar ga ik verder niet op in
Gast, TS heeft gebeld. De medewerker die TS heeft gesproken heeft helemaal geen papieren omtrent salaris, koopprijs e.d. gezien. En dan denk jij dat ze voor een paar honderd euro lening via Primeline geen afspraak maken? Er zijn altijd marges... Nee, het gaat hier overduidelijk om een achterstandscodering.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 7 november 2009 @ 20:48:27 #67
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74491404
dat zal best maar dat kan niet komen van de situatie zoals TS hier schetst...

heb t toch zelf meegemaakt... precies t zelfde...

maar goed jij weet alles beter!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 7 november 2009 @ 20:52:29 #68
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74491514
hier 1 minuut googelen en al iemand met PRECIES hetzelfde probleem...


Prime Line registrtie bij BKR : Wanda
In 2002 heb ik een krediet bij PrimeLine afgesloten en in 2004 heb ik dat in zijn geheel afgelost. Nu (feb. 2007)heb ik een hypotheek aangevraagd en blijkt het nog niet te zijn afgemeld bij de BKR, waardoor ik geen hypotheek krijg. Bellen helpt niet, ze vertellen mij doodleuk dat ik geen bewijs van aflossing krijg en dat het wel zal blijken uit een nieuwe toetsing dat ik heb afgelost. Faxen helpt ook niet: gewoon geen reactie. Ook ik moet dus waarschuwen: Waar je ook een lening afsluit, doe het nooit bij PrimeLine want het zijn echt een stelletje bandieten daar.
February 28, 2007
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 7 november 2009 @ 20:58:49 #69
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74491655
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dat zal best maar dat kan niet komen van de situatie zoals TS hier schetst...

heb t toch zelf meegemaakt... precies t zelfde...

maar goed jij weet alles beter!
Kun je wel lezen?

TS heeft helemaal geen hypotheek aangevraagd, hij heeft alleen gepoogd een afspraak te maken. Zelfs dat bleek al niet mogelijk. En jij denkt dat dat komt doordat er ergens een lening van een paar honderd euro rondslingert? Dat is toch van de zotte?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 7 november 2009 @ 21:10:30 #70
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74491977
ja dat is het ook....

kan jij wel lezen.. het is nou eenmaal zo dat als je zo een lening hebt
en je betaald na de 10 termijnen niet in een keer terug en daarna alles wel is het geen
ik hehaal GEEN wanbetalings notitie/ A-tje achter je naam...

het veranderd gewoon naar een doorlopend krediet lening oid.... zoals ik al eerder gepost heb

maar goed we zullen t vd week wel horen...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 7 november 2009 @ 21:12:04 #71
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74492022
kijk ik heb t zelf meegemaakt.. en jij?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 7 november 2009 @ 21:21:11 #72
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74492273
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja dat is het ook....

kan jij wel lezen.. het is nou eenmaal zo dat als je zo een lening hebt
en je betaald na de 10 termijnen niet in een keer terug en daarna alles wel is het geen
ik hehaal GEEN wanbetalings notitie/ A-tje achter je naam...

het veranderd gewoon naar een doorlopend krediet lening oid.... zoals ik al eerder gepost heb

maar goed we zullen t vd week wel horen...
Dat ontken ik ook helemaal niet.

Wat ik wel ontken: dat je obv van zo'n lening niet eens een afspraak kunt aangaan. Dit soort dingen kunnen wellicht problematisch worden in de acceptatieprocedure van de bank, maar het zal toch echt geen reden zijn om geen afspraak te kunnen aangaan. Dan moet er wel iets ernstigers aan de hand zijn. Een negatieve codering is iets dergelijks.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 7 november 2009 @ 21:45:03 #73
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74492927
dus volgens jou verteld ts dan niet de waarheid...?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 8 november 2009 @ 10:22:47 #74
128663 h.henkie
Ik ontken alles
pi_74500814
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 09:28 schreef Bulmer2009 het volgende:
En is het toen wel gelukt Henkie?

maar als je dus zo'n vooruitgestelde betalingsregeling neemt, zou je dus in de 5 jaar daarna géén hypotheek kunnen afsluiten???
Jep het is me gelukt. (dat was in nov 2008) Ik heb wel bijna al mijn principes opzij moeten zetten. (niet iedereen hoeft alles te weten)
"Een kat heeft 40 miljoen haren: 5 miljoen op de rug, 10 miljoen op de
buik, en 25 miljoen op uw bankstel" -- Midas Dekkers
  zondag 8 november 2009 @ 10:31:21 #75
128663 h.henkie
Ik ontken alles
pi_74500899
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 09:37 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Je kan zelf voor 4,50 je notes opvragen bij elke bank in Nederland.
Ja dit zegt de site van het bkr. In de praktijk is dit toch wel anders. De meeste banken nemen geen contakt geld meer aan. (voor dit soort zaken) Dus je moet naar de bank waar je een rekening hebt. Ik had binnen een week de registratie binnen.
We hadden, onder andere, een PL van de postbank die wel was afbetaalt maar er nog wel open stond bij het bkr. Deze hebben we opgezegd en vervolgens is deze dan ook verdwenen.
"Een kat heeft 40 miljoen haren: 5 miljoen op de rug, 10 miljoen op de
buik, en 25 miljoen op uw bankstel" -- Midas Dekkers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')