Wilde het net gaan zeggen: dat had een hele vette film kunnen worden; al is het alleen maar vanwege het script.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:21 schreef RTB het volgende:
het is echt jammer dat deze film gescrapped is
die is idd erg goedquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:07 schreef TwyLight het volgende:
Beetje offtopic misschien maar er is een tijdje geleden wel een goede vlaamse thriller uitgekomen: The Loft
Die kan ik je wel aanraden
downquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:04 schreef Hondenbrokken het volgende:
Er schijnt geloof ik ook een Amerikaanse remake te zijn, maar die heb ik nog niet bekeken en ik ben bang dat die tegenvalt.
Amsterdamned?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
De lift is enigszins wel oke.
Verder is er geen film van 'onze bodem' die het
waard is om hier genoemd te worden.
Scherp!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Amsterdamned?
Of is dat meer een thriller?
Samen met Soldaat van Oranje en Turks Fruit een van de betere films uit die tijd jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:11 schreef AAA2009 het volgende:
[..]
Scherp!
http://www.imdb.com/title/tt0094651/ (volgens IMDB valt het ook onder horror genre)
Als de Lift een horror is, is Amsterdamned het ook.
Vind Amsterdamned 'leuker' dan De Lift.
Ik vond de film een thriller. Het enige enge was het gezicht van die man. "De lift" vind ik wel een horrorfilm. Het gaat namelijk over de angst die mensen voor liften hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Amsterdamned?
Of is dat meer een thriller?
Ik vind de grachten van Amsterdam enger dan een lift.quote:Op zondag 8 november 2009 00:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ik vond de film een thriller. Het enige enge was het gezicht van die man. "De lift" vind ik wel een horrorfilm. Het gaat namelijk over de angst die mensen voor liften hebben.
'Uit die tijd'? De Lift is van 1983 en Amsterdamned is van 1988. Turks fruit komt uit 1973, dus dat vind ik niet echt dezelfde tijd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Samen met Soldaat van Oranje en Turks Fruit een van de betere films uit die tijd ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |