abonnement Unibet Coolblue
pi_74471711
Je bent homosexueel, en je bent nog niet uit de kast gekomen. Mensen noemen wanneer ze je uitschelden automatisch: 'HOMO!'. Je hebt weinig tot geen vrienden, maar je bent zelf wel een gevoelsmens. Je bent onzeker over de positite in het leven en de maatschappij, maar doet er alles aan je in de situatie van andere te plaatsen in welke omstandigheden dan ook. Je denkt meer aan een ander dan aan jezelf.

Ik ben Whoopy2009, 17 jaar, en kom uit de provincie Noord-Holland. Ik ben een gevoelensmens die veel geeft om 'n ander. Ik word niet snel verliefd, maar als ik verliefd wordt is het op een jongen. Sociaal doe ik er alles aan om te zijn wie ik werkelijk ben. Ik ben (nog) niet uit de kast, en ontken dat ik gevoelens heb voor jongens. Ik sta werkelijk waar voor iedereen klaar. Hoewel ik blijkbaar altijd voor de verkeerde mensen klaar sta die niks om mij teruggeven en me vervolgens laten barsten.

Afgelopen weken heb ik erge tegenslagen gehad in me leven. Veel verdriet, pijn, maar ook weer geluk. Geluk begon, en het eindigt zoals altijd met verdriet. Ik had een jongen ontmoet die ik ontzettend leuk vond. Vertrouwde hem volkomen en liet hem op de vrije loop gaan. Ik had hem toevallig ontmoet via Hyves omdat hij mijn foto respecteerde. We raakte aan de praat, voegte elkaar toe op msn, en hadden vervolgens ergens afgesproken om wat te gaan drinken. Aan het einde van de dag toen we beide van plan waren naar huis te gaan zei hij tegen mij: 'ik vind je een leuke jongen'. Een zin wat nog nooit eerder tegen me was gezegt door een jongen, wat ook wel logisch is als het je eerste "date" is. Ik draaide me hoofd om omdat ik me voor mezelf schaamde, ik dacht: 'nee dit kan niet waar zijn'. * Ik heb een minderwaardigheidscomplex *. Ik praatte er overheen, en hij smste met het bericht toen we afscheid hadden genomen met: 'ik weet dat je verlegen bent, maar onthoud dat ik je nog steeds leuk vind'. En dat gaf mij een beetje het gevoel van geluk wat ik nog nooitt eerder heb gekent in de liefde. Tijden verstreken, ik toonde interesse, we hadden wat vaker afgesproken, maar opeens deed hij opstandig. Hij reageerde kortaf en ik zag op zijn hyves dat hij krabbels had van andere jongens waarvan ik wist dat die homo waren. Het maakte me jaloers en onzeker en had hem daarmee geconfronteerd. Ik vertelde wat er op me hart lag in een msngesprek. Toen werd mij duidelijk dat hij me had laten barsten. Hij heeft me voor mijn gevoel gebruikt..

En dan moet je dit verhaal en rot gevoel kwijt, je kan er niet mee bij je ouders mee terecht, bij je vrienden niet (in hoeverre het vrienden zijn), enkel maar van je afschrijven.. en hopen dat iemand het misschien leest. Beste mensen op dit forum, heb ik een psygisch probleem? Ligt het echt allemaal aan mezelf? Ik weet het allemaal niet meer.. ik voel me eenzaam en verlaten.. Hoe kom ik uit deze hell. Bedankt voor het lezen van mijn verhaal.. het allerbeste.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:13:08 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74471820
Heb je seks gehad met hem?
Resistance is futile.
pi_74471849
Nee, ik heb voor de rest ook geen ervaring. Enkel gezoent..
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:16:28 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74471913
Trouwens, kut voor je dat je er met niemand over kunt praten. Uit de kast komen was voor mij simpel maar ik heb dan ook schijt aan anderen. In de meeste homogevallen is het zo dat familie en vrienden allang wisten trouwens.

Ik snap alleen niet zo goed waarom je je gebruikt voelt. En om eerlijk te zijn, als je je gebruikt voelt zonder dat je seks gehad hebt, dan staat je nog wat te wachten in het homowereldje want a) de vijver is kleiner en b) de meeste homo's zijn eerder in voor seks dan voor een relatie met een onzekere jongen die nog in de kast zit.
Resistance is futile.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:19:20 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74472003
Ik snap wel hoe je je voelt, voor jou is dit allemaal nog nieuw en is zoenen ook een big deal. Maar ik vind wel dat je een beetje overreageert. Ten eerste, hij is niet je vriendje en dan heb je geen enkel recht om jaloers te zijn over krabbels op zijn hyve. Ten tweede, het schrikt enórm af als je gelijk zo afhankelijk doet.
Resistance is futile.
pi_74472065
Ik weet het, maarja.. wat moet ik dan? Ik voelde me gebruikt omdat ik alles voor die gene overhad, ik wou alles voor hem doen.. en uiteindelijk zie ik na alles wat ik voor hem heb kunnen doen dat ik ben gebruikt.. Het is voor mij zo moeilijk te bepalen.. is het een fase in me leven of zijn er ook andere mensen die precies het zelfde als ik hebben meegemaakt...?
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:23:01 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74472122
Oh, en als ik jou was zou ik me eens melden bij een holebi-vereniging in jouw buurt. In sommige gevallen doen ze welkomstgesprekken, vaak met een ervaren homo die je dan vervolgens introduceert aan de rest van de leden bij activiteiten of gewoon een gezellige kroegavond. Op die manier hoef je niet direct uit de kast te komen. Echt een aanrader, voor mij ging er een wereld open.
Resistance is futile.
pi_74472140
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Whoopy2009 het volgende:
Ik weet het, maarja.. wat moet ik dan? Ik voelde me gebruikt omdat ik alles voor die gene overhad, ik wou alles voor hem doen.. en uiteindelijk zie ik na alles wat ik voor hem heb kunnen doen dat ik ben gebruikt.. Het is voor mij zo moeilijk te bepalen.. is het een fase in me leven of zijn er ook andere mensen die precies het zelfde als ik hebben meegemaakt.
Iedereen maakt wel eens zoiets mee. Of dat nou jongetje-jongetje, meisje-meisje of jongetje-meisje is.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:24:18 #9
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74472153
Begin eens met je eigenbelang centraler te stellen, dat lijkt me het allerbelangrijkst, en werk aan je zelfvertrouwen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:25:06 #10
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74472173
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:23 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Iedereen maakt wel eens zoiets mee. Of dat nou jongetje-jongetje, meisje-meisje of jongetje-meisje is.
Inderdaad. Het hoort erbij.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:27:54 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74472234
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Whoopy2009 het volgende:
Ik weet het, maarja.. wat moet ik dan? Ik voelde me gebruikt omdat ik alles voor die gene overhad, ik wou alles voor hem doen.. en uiteindelijk zie ik na alles wat ik voor hem heb kunnen doen dat ik ben gebruikt.. Het is voor mij zo moeilijk te bepalen.. is het een fase in me leven of zijn er ook andere mensen die precies het zelfde als ik hebben meegemaakt...?
Maar als je eerlijk bent, hoe lang ken je hem nu? Ik krijg het gevoel dat je zelf zó graag een vriendje wil dat je dan helemaal verliefd bent geworden op een paar lieve opmerkingen. Een wijze les die je uiteindelijk toch zelf moet leren: mannen moet je beoordelen op wat ze doen en hoe ze zich gedragen, niet op hoe vaak ze vertellen hoe geweldig je bent.

Sowieso is dit een levensfase. Nu vind je zoenen nog enorm belangrijk maar als je eenmaal je eerste vriendje hebt gehad bijvoorbeeld, dan is seks ook iets dat je al gedaan en gezien hebt en dan is dat wat minder spannend (maar niet minder onbelangrijk). Hoe vaker je zoent met jongens, hoe minder waarde dat voor jezelf krijgt, simpelweg omdat je het al meegemaakt hebt. Dan val je ook niet meer direct voor een jongen waarmee je een keertje hebt gezoend.
Resistance is futile.
pi_74472267
Misschien een onbeleefde vraag, maar ben je echt zo bang voor de reactie van je vrienden en familie?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:30:51 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74472315
En wat betreft die holebi-verenigingen, ik raad het je écht aan want dan kun je er met andere homo's over praten (en natuurlijk leuke jongens ontmoeten, vrienden maken etc. etc.).
Resistance is futile.
pi_74472388
Ik ben bang voor me ouders ja.. omdat hun en ikzelf gelovig zijn (niet streng hoor, maar gewoon).. en vrienden heb ik niet echt, dus kan me niet boeien... Ik heb net is gezocht naar zo'n vereniging maark an echt serieus niks vinden... en of ik het durf is 'n tweede.. Die jongen kende ik al 3 weken ofzo.. en als je verhalen van andere hoorde dan was het al aan op de avond dat ze elkaar kende.. ik heb geen bevestiging van relatie gehad, maar het voelde voor mij wel zo...
pi_74472520
tja, klinkt alsof je voor de eerste keer verliefd bent, maar meer niet. Is niet leuk dat hij er niet op in gaat natuurlijk, maar dat gebeurt iedereen wel eens. En waarschijnlijk ook meer dan één keer.
En misschien kom ik nu lomp uit de hoek, maar dat je ouders waarschijnlijk veel moeite zullen hebben met dat hun zoon homosexueel is zal misschien ook wel een reden zijn voor je onzekerheid in deze...


Maar dat zijn slechts mijn twee centjes hoor...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_74472611
Kijk.. weetje wat het probleem is.. ik ben zelf niet vrouwlijk, ik gedraag me niet vrouwlijk, en heb niet van die herkenbare rare handjes of loopjes weetje wel? Maar toch zien sommige mensen herkenning van homosexualiteit in mij.. dat vind ik zo raar.. en omdat ik misschien geen echte vrienden heb, heeft mijn homosexualiteit daar mee te maken?
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:43:26 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74472632
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:33 schreef Whoopy2009 het volgende:
Ik ben bang voor me ouders ja.. omdat hun en ikzelf gelovig zijn (niet streng hoor, maar gewoon).. en vrienden heb ik niet echt, dus kan me niet boeien... Ik heb net is gezocht naar zo'n vereniging maark an echt serieus niks vinden... en of ik het durf is 'n tweede.. Die jongen kende ik al 3 weken ofzo.. en als je verhalen van andere hoorde dan was het al aan op de avond dat ze elkaar kende.. ik heb geen bevestiging van relatie gehad, maar het voelde voor mij wel zo...
In de praktijk gebeurt het bijna nooit dat het vanaf de eerste avond aan is, geen zorgen daarover. En wat betreft je ouders, vroeg of laat durf je het vast wel en zelfs al wil je de rest van je leven in de kast blijven, dan is dat óók OK. Maar die vereniging, het toffe is dus dat je dus van tevoren een gesprekje hebt met iemand die je voorstelt zodat je niet in je eentje die drempel over hoeft. Je bent écht niet de enige die het eng vindt.
Resistance is futile.
pi_74472683
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:33 schreef Whoopy2009 het volgende:
Ik ben bang voor me ouders ja
Hoe bang? Als in dat ze je op straat zetten en je onterven?

Ik ben hartstikke hetero dus ik kan niet uit ervaring spreken, maar als je echt homo bent dan gaat dat niet veranderen, en zul je je ouders het toch een keer moeten vertellen. Lijkt me dat als je het ze kunt vertellen dat dat behoorlijk op zal luchten, en dan heb je in elk geval een plek waar je gewoon kan zijn wie je bent.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:46:13 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74472721
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:42 schreef Whoopy2009 het volgende:
Kijk.. weetje wat het probleem is.. ik ben zelf niet vrouwlijk, ik gedraag me niet vrouwlijk, en heb niet van die herkenbare rare handjes of loopjes weetje wel? Maar toch zien sommige mensen herkenning van homosexualiteit in mij.. dat vind ik zo raar.. en omdat ik misschien geen echte vrienden heb, heeft mijn homosexualiteit daar mee te maken?
Nee, ook homo's hebben gewoon vrienden. Wel vaak homo's maar ook hetero's.

En de reden dat homo's doorhebben dat je homo bent, dat noemen we gaydar. Daarmee pikken we op of iemand ook op hetzelfde geslacht valt, erg nuttige tool. Als je veel met homo's omgaat, word je er vanzelf meester in. Ik had tot een jaar geleden geen gaydar, en toen kwam ik uit de kast en ben ik bij die vereniging gegaan. Dan leer je al heel snel gelijkgestemde mensen herkennen, zelfs al is het op een foto.

Zo kwam Ireen Wüst uit de kast, maar alle lesbo's uit Nederland zagen dat al jaren aankomen. Sarah Bettens, zelfde verhaal. Simpelweg omdat we, door veel met elkaar om te gaan, elkaar herkennen. Voor hetero's is dat anders, die herkennen de meesten van ons niet.

Nu is het natuurlijk ook zo dat homo's en lesbo's speciaal uitkijken naar mensen die op hetzelfde geslacht vallen, simpelweg omdat we op die manier selecteren op wie we jacht kunnen maken en op wie niet.
Resistance is futile.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:49:32 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74472805
Oh ja, dikke kans dat je onder homo's wél ineens echte vrienden gaat maken.
Resistance is futile.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:50:28 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74472831
Overigens is het geen schande als je gaydar niet werkt .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_74472877
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:42 schreef Whoopy2009 het volgende:
Kijk.. weetje wat het probleem is.. ik ben zelf niet vrouwlijk, ik gedraag me niet vrouwlijk, en heb niet van die herkenbare rare handjes of loopjes weetje wel? Maar toch zien sommige mensen herkenning van homosexualiteit in mij.. dat vind ik zo raar.. en omdat ik misschien geen echte vrienden heb, heeft mijn homosexualiteit daar mee te maken?
Homosexualiteit heeft niks met het hebben van vrienden te maken hoor. Ik heb alleen het idee dat je erg onzeker bent, en doordat je bang bent voor de reactie van je ouders die onzekerheid alleen maar erger wordt.

Misschien dom om te zeggen, maar ik ben ook in een onbetekend dorp opgegroeid. Bij mij in de klas zat ook een jongen die altijd uitgescholden werd voor homo (en als ik eerlijk mag zijn, ik deed daar ook een tijd lang aan mee ), weinig vrienden had en onzeker was. Ik heb nooit ook maar eens te horen gekregen of hij daadwerkelijk homo was, hij ging studeren en was weg, liet zich niet meer zien. Dus ik heb werkelijk geen idee of het besef dat je homo bent je zo onzeker maakt of dat je door je onzekerheid voor homo uitgemaakt wordt.

Ik bemoei me ook ergens me waar ik totaal geen verstand van heb btw, forgive my intrusion.
Ik denk dat je beter naar seven kunt luisteren:
quote:
Je bent écht niet de enige die het eng vindt.
Daar zit meer in dan in mijn hele post....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:53:11 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74472912
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:45 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Hoe bang? Als in dat ze je op straat zetten en je onterven?

Ik ben hartstikke hetero dus ik kan niet uit ervaring spreken, maar als je echt homo bent dan gaat dat niet veranderen, en zul je je ouders het toch een keer moeten vertellen. Lijkt me dat als je het ze kunt vertellen dat dat behoorlijk op zal luchten, en dan heb je in elk geval een plek waar je gewoon kan zijn wie je bent.
Dat is de grootste drempel en iedereen bepaalt wanneer het daar tijd voor is. Ik doe zelf trouwens nu die welkomstgesprekken voor de vereniging waar ik bij zit als vrijwilliger. Het eerste wat je leert op cursussen daarover is dat het voor de meeste kastpeople te confronterend is en dat er zeker niet op aangedrongen moet worden omdat je dan teveel je eigen gevoel projecteert. TS voelt zich er duidelijk nog niet veilig genoeg bij. En ik steek de hand nu even in mijn eigen boezem want ik dring ook aan op zo'n vereniging, maar het is wel de veiligste manier om binnen te rollen in het wereldje
Resistance is futile.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:53:46 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74472926
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is het geen schande als je gaydar niet werkt .
Klopt. Ik ken ook genoeg homo's/lesbo's die daar niet zo scherp in zijn. Niks mis mee. Ik generaliseerde even met 'daar word je vanzelf meester in' en 'alle lesbo's zagen het aankomen'.
Resistance is futile.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:58:42 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74473045
Oh ja, bij deze voor TS: als je vragen hebt of gewoon erover wil babbelen, mag je me altijd een berichtje sturen. Ik luister graag naar je verhalen, en via internet is het toch lekker makkelijk en anoniem.

Verder hebben homo's hier een geheel eigen topic waarin ze met elkaar kunnen chatten: [HOMO] # 2644 - Op weg naar het einde... al is dat volgens mij meer over de luchtigere zaken. Ze hebben er al 2644 volgechat zelfs .
Resistance is futile.
  zaterdag 7 november 2009 @ 01:08:48 #26
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74474358
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:45 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Hoe bang? Als in dat ze je op straat zetten en je onterven?

Dat laatste kan niet, je houdt altijd recht op de legitieme portie.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_74477147
Misschien wilde hij zich nog niet binden?
Probeer het op een positieve manier te bekijken: hij vond je een leuke jongen. En dat zullen vast en zeker nog veel andere jongens in de toekomst ook vinden, die wel een relatie met je willen. Hij heeft je toch eigenlijk niet bedrogen? Jullie hadden geen relatie, ik neem in elk geval aan dat hij dat ook niet heeft gezegd. Vervelend dat je te hoge verwachtingen had, maar in elk geval ben je weer een ervaring rijker.
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:21:45 #28
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_74477947
Klinkt misschien logisch, maar: kom uit de kast.
Misschien voel je je wel beter als iedereen weet dat je homo bent.
Zal dat je helpen?
Misschien vind je op die manier een leuke vriend.

En voor de rest: sterkte.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
pi_74482994
Ik wil jullie allemaal erg bedanken voor de lieve en hulpvolle links. Ik ga eerst wat meer aan mezelf vertrouwen werken, en proberen te accepteren hoe ik ben.. daarna zal ik kijken of ikzelf aan een relatie toeben. Seven jij ook erg bedankt, ik ga kijken als ik er echt klaar voor ben voor een holebi vereniging.

Dank jullie wel! (K)
pi_74489541
beste
zoek lotgenoten en sluit je aan; kan erg opluchten.
ouders zijn soms minder conservatief dan hun kinderen denken...
als ze echt om je geven laten ze je niet/nooit vallen
wees overtuigd van je zelf
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
pi_74489550


[ Bericht 100% gewijzigd door zwemmer431 op 07-11-2009 19:37:40 (foutje) ]
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:47:05 #32
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_74489835
Of ga eens uit in een gaybar ofzo
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:54:28 #33
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74490048
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:47 schreef VeerEli het volgende:
Of ga eens uit in een gaybar ofzo
Nou dat kan echt zo eng zijn . Vooral als je jong bent en er niemand kent.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_74490434
Ja oké, maar ik wil best wel.. maar dan moet ik dus alleen gaan. En hoe weet ik nou zeker dat die mensen me daar introduceren of me uberhaubt wel zien staan.. voort het zelfde geld denken ze: goh wat is dat voor 'n lelijkerd!
  zaterdag 7 november 2009 @ 20:10:29 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74490481
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:08 schreef Whoopy2009 het volgende:
Ja oké, maar ik wil best wel.. maar dan moet ik dus alleen gaan. En hoe weet ik nou zeker dat die mensen me daar introduceren of me uberhaubt wel zien staan.. voort het zelfde geld denken ze: goh wat is dat voor 'n lelijkerd!
Daarom ben ik bij die vereniging gegaan, vreselijk om ergens alleen binnen te lopen waar je geen hond kent.
Resistance is futile.
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 20:20:44 #36
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74490740
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Daarom ben ik bij die vereniging gegaan, vreselijk om ergens alleen binnen te lopen waar je geen hond kent.
Dat vind ik juist leuk!

TS: Kom gewoon uit die kast jongen! Als je zeker weet dat je homo bent dan moet je toch een keer de kast uitkomen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  zaterdag 7 november 2009 @ 20:22:12 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74490778
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat vind ik juist leuk!

TS: Kom gewoon uit die kast jongen! Als je zeker weet dat je homo bent dan moet je toch een keer de kast uitkomen.
TS is 17 en niet al te zelfverzekerd, die loopt niet zomaar ergens naar binnen.

En over het uit de kast komen, dat bepaalt hij toch zelf wel?
Resistance is futile.
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 20:36:51 #38
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74491131
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

TS is 17 en niet al te zelfverzekerd, die loopt niet zomaar ergens naar binnen.

En over het uit de kast komen, dat bepaalt hij toch zelf wel?
Ach die kast gaat vanzelf wel open. Maar ja, het grootste probleem is dus dat TS weinig vrienden heeft en dan is het sowieso lastig om met moeilijke situaties om te gaan, omdat je niets kan delen. Bij een vereniging aansluiten kan geen kwaad. Ik neem aan dat die verenigingen toch ook internetfora hebben? Die stap is gemakkelijker te zetten dan bij een vereniging binnen wandelen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_74495490
En is er echt niet iemand van jullie hier die uit omstreken Alkmaar is die mij echt zou willen helpen?:(
  zaterdag 7 november 2009 @ 23:21:32 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74495643
Alkmaar is niet echt om de hoek. Maar probeer anders eens gewoon een tijdje rond te kijken op bijv. http://www.expreszo.nl/ Dat heeft ook een forum, en wellicht dat je daar wat meer tips krijgt of wat meer mensen kan leren kennen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_74498141
Ik ben gewoon hopeloos, ik weet dat dit heel genant is allemaal maar het is gewoon zo. De andere kant van de wereld hoe je het bekijkt van de ongelukkige kant. Mensen lezen dit en sluiten deze topic en sluiten het voorzich zelf af. Maar er zijn mensen net zoals ik die zich dag bij dag leven met dit probleem.. en serieus gek worden met de raarste dingen
  zondag 8 november 2009 @ 01:08:34 #42
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74498228
Je bent niet hopeloos, je voelt je (nu) hopeloos. En het klinkt als een enorm zwaktebod, maar je bent pas 17, en je hebt nog jaren om er iets van te maken, nog de hele rest van je leven. En is het nu op de middelbare school niks (neem aan dat je daar nog zit?) als je gaat studeren ontmoet je weer allerlei andere mensen en kan je met een "schone" lei beginnen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 8 november 2009 @ 01:08:55 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74498231
Is helemaal niet genant Whoopy. En je wordt ook niet gek. Het belangrijkste is misschien inderdaad wel dat je zelf accepteert dat je homo bent. Wees er op een positieve manier mee bezig, niet denken 'kut, was ik maar geen homo' maar probeer er juist trots op te zijn. Dan gaat alles een stuk makkelijker.
Resistance is futile.
  † In Memoriam † zondag 8 november 2009 @ 01:08:59 #44
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74498232
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:03 schreef Whoopy2009 het volgende:
Ik ben gewoon hopeloos, ik weet dat dit heel genant is allemaal maar het is gewoon zo. De andere kant van de wereld hoe je het bekijkt van de ongelukkige kant. Mensen lezen dit en sluiten deze topic en sluiten het voorzich zelf af. Maar er zijn mensen net zoals ik die zich dag bij dag leven met dit probleem.. en serieus gek worden met de raarste dingen
Nou eigenlijk vind ik het niet genant. Je hoeft je nergens voor te schamen, maar ik begrijp dat het moeilijk voor je is. Ik zou je ook niet echt kunnen helpen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  zondag 8 november 2009 @ 01:09:34 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74498239
Zie? We zeggen het allemaal.
Resistance is futile.
  zondag 8 november 2009 @ 01:12:02 #46
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74498269
Oh nee genant is het ook niet. Wel herkenbaar . Veel mensen hebben dit soort onzekerheden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  † In Memoriam † zondag 8 november 2009 @ 01:15:27 #47
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74498299
En hier zitten denk ik nog wel meer mensen die ooit of misschien nog in dezelfde situatie zitten:
[HOMO #2645] Al happend BMW's in de vernieling helpen
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_74498301
Nee, daarom moet ik denk eerst stap voor stap beginnen om mezelf weer op de rails te krijgen..

Ik zit nu op het Horizon College in Alkmaar. Ik ga gewoon stap voor stap proberen te beginnen en proberen te respecteren wie ik werkelijk ben. Ik zit hier serieus al 3 maanden mee. Ik durfde het niet te posten op fora's omdat ik dacht dat ze me raar zouden aanzien. Vandaar deze naam.. maar je merkt duidelijk dat er heel veel lieve mensen op dit forum zijn die met je meeleven. En ik wil jullie daar echt voor bedanken.. want zoals nu ook krijg ik tranen in me ogen omdat er wel degelijk wordt gedacht aan iets van mij: mijn probleem.
  † In Memoriam † zondag 8 november 2009 @ 01:23:46 #49
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74498397
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef Whoopy2009 het volgende:
Nee, daarom moet ik denk eerst stap voor stap beginnen om mezelf weer op de rails te krijgen..

Ik zit nu op het Horizon College in Alkmaar. Ik ga gewoon stap voor stap proberen te beginnen en proberen te respecteren wie ik werkelijk ben. Ik zit hier serieus al 3 maanden mee. Ik durfde het niet te posten op fora's omdat ik dacht dat ze me raar zouden aanzien. Vandaar deze naam.. maar je merkt duidelijk dat er heel veel lieve mensen op dit forum zijn die met je meeleven. En ik wil jullie daar echt voor bedanken.. want zoals nu ook krijg ik tranen in me ogen omdat er wel degelijk wordt gedacht aan iets van mij: mijn probleem.
Niet iedereen is homofoob hoor! En raar ben je niet als je homo bent. Daar is niets mis mee. De een valt op vrouwen, de andere op mannen en sommigen zelfs op beiden. Zolang je maar omarmt wat je bent en er niet tegen in gaat.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_74498414
ik vind het wel lullig voor je dat je ouders er zo op tegen zijn etc. want dat is waarschijnlijk de reden dat dit allemaal zo moeilijk voor je is denk ik.

toen ik m'n moeder vertelden dat ik naast meisjes mannen ook wel aantrekkelijk vond maar niet wist hoe serieus dat was, boeide haar dat geen fluit en zei ze dat ze wel zou zien waar ik mee thuiskwam. dus dat maakt het allemaal veel minder beladen natuurlijk

maar ik denk dat je vooral moet doen wat je zelf wilt, want als dat is hoe je bent kom je daar toch niet omheen. je leeft maar een keer, en uiteindelijk ben je zelf altijd het belangrijkste in je eigen leven, vind ik.

en wat betreft die jongen denk ik dat je jezelf daar erg aan vastklampt, juist omdat je hier allemaal alleen in staat. want zeg nou eerlijk, hoe goed ken je hem nou echt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')