abonnement Unibet Coolblue
pi_75356550
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jawel
Oh ik dacht al...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 7 december 2009 @ 00:06:47 #277
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_75356573
stond ik zeker net cola, witte wijn en garnalen in saus te bestellen
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
  maandag 7 december 2009 @ 00:11:20 #278
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_75356694
Het geluid was toch niet zó slecht dat je het niet hebt gehoord?
  maandag 7 december 2009 @ 00:12:51 #279
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_75356736
Nou, ik weet niet waar het geluid precies zo slecht is, maar in het voorste vak van de staanplaatsen was het super! En wat een show zeg, hoop vuurwerk zoals we zijn gewend van onze Duitse vrienden

En dan dat schuimkanon waar Till op ging zitten bij Pussy.. Wat een baas
  maandag 7 december 2009 @ 00:13:51 #280
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_75356770
nee, het geluid was in P Oost zelfs PRIMA
Maar als je de klapdeuren door was en je zat op de plee en ging daarna drinken en wat te eten halen dan hoorde je vrijwel niets hoor...
Ik heb het tenminste niet gehoord en vond het voor mijn gevoel bijna muisstil als je tijdens het concert bij het drinken stond.
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_75356788
Tja Hilje sorry, maar ik snap die mensen wel. Wie ben jij om te bepalen hoe mensen hun plezier aan muziek moeten uiten? Als zij dat zittende wensen te doen en jij staande hebben ze ergens wel een punt dat je dan maar staan kaarten moet kopen. Wel triest dat ze meteen beginnen te zeuren trouwens, gewoon vragen zou ook moeten kunnen. Ik zag trouwens aantal vakken links van me ( 118 geloof ik) vrijwel iedereen stond.

Ik heb trouwens ook een aantal nummer gemist.. Vooral Sehnsucht! Dat heb ik altijd wel een van de betere nummers gevonden of Reise Reise.
  maandag 7 december 2009 @ 00:15:43 #282
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_75356816
schuimkanon en pussy.... Dan heb ik dat dus gemist ja, want mijn zusje vertelde toen ik weer terug kwam dat hij op een enorme neppiemel schuim had gespoten
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
  maandag 7 december 2009 @ 00:17:36 #283
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_75356866
Tsja, ik stond ook vooraan dus over geluid niks te klagen.

Zelf miste ik Du Riechst So Gut en ook wel Asche Zu Asche. Van Reise Reise snap ik wel dat die er niet bij was, je open of met Reise Reise of met Rammlied, ze passen nergens anders in de setlist... helaas.

Natuurlijk was de echte baas Flake, wat een dans
  maandag 7 december 2009 @ 00:19:10 #284
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_75356908
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:14 schreef Herr_Munk het volgende:
Tja Hilje sorry, maar ik snap die mensen wel. Wie ben jij om te bepalen hoe mensen hun plezier aan muziek moeten uiten? Als zij dat zittende wensen te doen en jij staande hebben ze ergens wel een punt dat je dan maar staan kaarten moet kopen. Wel triest dat ze meteen beginnen te zeuren trouwens, gewoon vragen zou ook moeten kunnen. Ik zag trouwens aantal vakken links van me ( 118 geloof ik) vrijwel iedereen stond.

Ik heb trouwens ook een aantal nummer gemist.. Vooral Sehnsucht! Dat heb ik altijd wel een van de betere nummers gevonden of Reise Reise.
Ik snapte het punt ook wel, maar de timing en de manier waarop waren nogal belabberd.
We hebben het hele voorprogramma gezeten, en dan bij de OPKOMST van de band op het moment dat ze door het decor kwamen zetten ga je staan om te applaudiseren en jenst er 1 een vinger in je rug...
Dan ben je bij mij dus echt aan het verkeerde adres.

En prima dat mensen zittend willen genieten van een band als Rammstein, maar tja...wij hadden dus dikke pech dat we in een vak zaten waar er 1 op tilt sloeg toen we gingen staan, want zoals je al zegt...
Er waren ook vaken zagen wij waar wel vollop mensen stonden en waar de sfeer wel goed was.
Wij zaten gewoon in een kut vak, klaar.
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_75357743
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:17 schreef Ensiferum het volgende:
Zelf miste ik Du Riechst So Gut en ook wel Asche Zu Asche. Van Reise Reise snap ik wel dat die er niet bij was, je open of met Reise Reise of met Rammlied, ze passen nergens anders in de setlist... helaas.
Ik miste wel wat meer nummers hoor. Ik snap best dat ze een vernieuwende setlist willen spelen, ook omdat sommige nummers (Buck dich) volledig afgekauwd zijn, maar ik denk niet dat het publiek daarop zat te wachten. Het concert kwam daardoor nooit echt op gang, en ik had na de toegift echt zoiets van "Was dit het nu?"
  maandag 7 december 2009 @ 00:55:00 #286
282332 kuifra
And Justice for All
pi_75357756
Het was weer ouderwets straks zoals Rammstein stond te spelen, heb er van genoten.

We hebben wel bijna een uur op de parkeerplaats staan wachten om er eidelijk uit te kunnen rijden....
  maandag 7 december 2009 @ 01:10:34 #287
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75358029
Gave, mooie show, echter kon je wel merken dat ze moeite hadden met 't afstellen van stem en geluid. Aan het begin van de nummers was dat echt slecht. Daarnaast jammer dat ze geen grote schermen naast het podium hadden, vooral als je wat verder naar achteren zat. En uiteraard heb ik Buck Dich en Mein Teil gemist, maar dat komt ongetwijfeld omdat ze ook het nieuwe album moesten draaien.

Wat betreft Arnhem en het OV; wat een ramp zeg. Eerst moet je parkeren bij Burgers Zoo, om vervolgens een uur in de rij te gaan staan voor een pendelbus. Op de terugweg idem dito, aangezien geen enkele taxichauffeur wilde stoppen was je genoodzaakt opnieuw de bus te nemen, wat her en der tot de nodige agressie leidde. Eenmaal terug bij de parkeerplaats duurde 't ook weer een uur voordat je er af was.

Vee vervoer was er niks bij!

In het vervolg dus lekker vroeg daar zijn, en dichtbij het Gelredome parkeren zodat je kunt lopen van auto naar stadion en vice versa.

[ Bericht 3% gewijzigd door TommyGun op 07-12-2009 09:06:22 ]
  maandag 7 december 2009 @ 01:14:12 #288
104871 remlof
Europees federalist
pi_75358100
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:10 schreef TommyGun het volgende:
aangezien geen enkele taxichauffeur wilde stoppen
Je moet ze ook aanspreken voor het stoplicht, voordat ze het terrein van het Gelredome op gaan
Dan heb je meteen beet.
pi_75358375
Wat een heldenconcert
Geniaal, stond redelijk goed, helemaal losgegaan! Jammer dat ze Seeman niet nog deden, maar verder geniaal. Die vleugels bij Engel
pi_75358565
quote:
Wat betreft Arnhem en het OV; wat een ramp zeg. Eerst moet je parkeren bij Burgers Zoo, om vervolgens een uur in de rij te gaan staan voor een pendelbus. Op de terugweg idem dito, aangezien geen enkele taxichauffeur wilde stoppen was je genoodzaakt opnieuw de bus te nemen, wat her en der tot de nodige agressie leidde. Eenmaal terug bij de parkeerplaats duurde 't ook weer een uur voordat je er af was.
Ik zat me al te verbazen dat zo weinig mensen deze keer in het winkelcentrum (Kronenburg of zoiets?) naast het Gelredome parkeerden??? We kwamen er om half 5 aan, garage was nog zo goed als leeg. De parkeerplekken buiten ook. Toen we weg gingen bleken er amper auto's te staan en waren we binnen 5 minuten de grote weg op.

In eerste instantie volgden we ook netjes de Rammstein bordjes en kwamen ook bij Burger's Zoo uit Toen toch maar besloten om dat winkelcentrum eerst even uit te proberen.

Show was echt top, geluid vond ik ook goed. Combichrist, sja ach leuk om een keer te zien, maar verder vond ik het niet geweldig. Wel veel lang volk in het publiek en uiteraard gaan die allemaal voor je staan, dus springend en hossend heb ik regelmatig gelukkig nog wat flarden meegekregen van wat er op het podium aan de gang was

Volgende concert voor de afwisseling maar weer eens tribunekaarten nemen
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_75358884
Concert was geweldig! Parkeren een drama. Ook dat Burgers Zoo-verhaal. Woensdag moet ik toevallig voor Paul McCartney weer in het Gelredome zijn, dan ga ik zeker dat winkelcentrum uitproberen.

Combichrist viel echt mee. Best coele muziek nog. Rammstein was natuurlijk weer geweldig. Wat een show! Ben blij dat ik donderdag nog eens ga in Antwerpen.
Counting all the assholes in the room, Well I'm definitely not alone.
AFCA, Can't be stopped!
Rammstein über alles.
  maandag 7 december 2009 @ 02:12:43 #292
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_75358908
Ik was rond een uur of 2 in Arnhem. Auto in de parkeergarage van het station gezet en even de stad in gegaan.
Later met de pendelbus naar het Gelredome gegaan. Vervoer wast perfect geregeld.
Combichrist vond ik wel erg goed. Ik stond een meter of 30 links van het podium. Geluid was niet al te best, later werd het wat beter. Wel fantastisch mooie show!
Onwijs genoten verder, sfeer was op en top!
Nu lekker slapen
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_75359096
Ze staan op Pinkpop!
Counting all the assholes in the room, Well I'm definitely not alone.
AFCA, Can't be stopped!
Rammstein über alles.
pi_75359123
Zo nu ook eindelijk weer thuis.Heb niks te klagen over het geluid.Stond links ter hoogte van de eerste bar.De enige minpunten waren de setlist (Bückstabü, Frühling in Paris) en de Wc's.Serieus, belachelijk dat er maar op een plek toiletten waren.Voor de rest natuurlijk weer een vette show.Ik vraag me af hoe de eerste rij eruit zag na het inschuimen haha.
  maandag 7 december 2009 @ 02:39:16 #295
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_75359155
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:01 schreef Ensiferum het volgende:
Combichrist.. zelfs dove mensen zouden ervan gaan janken
klinkt veelbelovend, morgen eens youtuben
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  maandag 7 december 2009 @ 02:43:44 #296
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 7 december 2009 @ 06:34:30 #297
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_75359738
Waar ik me dus gewoon aan erger zijn die lui die het halve concert met hun mobieltje/camera in de lucht hangen om maar filmopnames te maken. Aub flikker op.

Ging er voor ons ook nog een meid bij iemand op de schouders, die doet het ook nooit meer. Die kreeg een mooie duw in de rug en lag daarna op de grond.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_75359829
Ik vond de camera's soms wel even handig, ik ben zo klein dat ik anders helemaal niets zag, al werd ik soms opgetild...

Maar het geluid was zeker in het begin niet goed, daarna werd het wel beter.... Ik vond het rubberen bootje dat ging crowdsurfen ook wel heel tof hoor!
pi_75360113
Vond het vrij snel afgelopen 21:45 was het klaar.
Band was goed.zaal was kut.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 7 december 2009 @ 08:23:05 #300
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_75360214
Helaas kon ik gisteren niet genieten, maar misschien op Pinkpop wel
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')