abonnement Unibet Coolblue
pi_251004
Plaats hier al je De Bus verslagen
het mag een verslag of Overzicht van een tv uitzending, Dag of Week zijn.

veel succes!
http://members.tripod.lycos.nl/bs/DeBus

| You should have no expectation of privacy! |
  Admin maandag 6 maart 2000 @ 21:45:00 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_251005
Ermmm, volgens mij kunnen die verslagen enzo ook gewoon hier geplaatst worden.. toch ?
Ik bedoel, daar zijn we dit forum voor begonnen, volgens mij als zo'n beetje de eerste van Nederland zelfs
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 6 maart 2000 @ 21:55:00 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251006
LOL
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 6 maart 2000 @ 22:51:00 #4
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251007
Die zouden toch ook apart neergezet worden om zo de streamverslagen zuiver te houden??

pi_251008
Even over de uitzending van vandaag. Ik pakte maar eens een bietje erbij vanavond, ik kijk eens even naar de tv en ik kom in de slaapkamer terecht met de infraroodcamera. Tessa en Antonette praten daar met jop over de taal van Seki. Job is aan het kletsen en Tessa en antonette luisteren en praten. EN WAT ZIE IK DAAR RECHTS IN BEELD ???

De glibbervingertjes van Aziz over de arm van antonette friemelen....

brrrr, daar zitten wel zoveel emoties(erm, hormaonenen) achter.....

Blijft zich verbazen
  dinsdag 7 maart 2000 @ 00:27:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251009
* Quenda® vond het gesprek tijdens de uitzending van vanavond tussen Antoinet, Jop en Aziz wel fun.


Hoorde ik het nu goed dat Jop en Antoinet de enige zijn in de bus die dus toegaven dat ze iets hebben?

En vervolgens toen Jop het erover had dat hij zijn *** weleens tussen de borsten van Esmeralda wilde gaan hangen, Antoinet zei dat ze zelf gisteravond ook hadden kunnen zien dat DAT NIET ECHT was???
(doelde ze op opvulling of op implantaten?)

iemand ?

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 07 Maart 2000).]

pi_251010
Quenda, ja !!!!

Maar toen ging het over de borsten van Tessa. Niet die van esmeralda.
Antonette maakte inderdaad een opmerking daarover. maar het is niet duidelijk wat uit die opmerking opgemaakt kon worden.

Blijft zich verbazen
  dinsdag 7 maart 2000 @ 00:44:00 #8
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_251011
quote:
op 03-07-2000 om 12:20 AM schreef Kierewiet! het volgende: . EN WAT ZIE IK DAAR RECHTS IN BEELD ???

De glibbervingertjes van Aziz over de arm van antonette friemelen....

brrrr, daar zitten wel zoveel emoties(erm, hormaonenen) achter.....


jaaahaaaaaaaa dat zag ik ook . En maar beweren dat hij afstand wilde houden om Jop niet te kwetsen. Ik vertrouw hem voor geen cent Hij waait me iets teveel met alle winden mee.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')