Kelere zooi !!!!
Kunnen ze weer die order niet wijzigen
Gaat dus om het volgende:
Eind september bel ik kpn op met mededeling: Abbonement opzeggen ik ga naar andere provider.
1 maand opzegtermijn geldt er en omdat de factuur tot 4 oktober loopt geldt de maand oktober als opzegtermijn.
Dus ik denk: Mooi alles geregeld. ......
krijgen we rond 28 oktober een brief van KPN:
Uw adslcomfort abbonement wordt omgezet naar ADSL Extra. Dit per ingang van 4 november. Opzegging eerste jaar is 1 volledig jaar. Daarna maandelijks.
Ik gelijk gebeld toen kreeg ik te horen:
Jah sorry, deze order staat er nu in en kunnen we nu niet wijzigen. Maar u wilt dus opzeggen?
Ik vermeld dat ik dat al op 28 september heb gezegd en niet een nieuwe abbonement wens bij hun.
Ik moest deze week terug bellen. Zo gezegd.
Maandag:
jah sorry meneer, we hebben een technise storing en kunnen uw klant gegevens niet wijzigen. U kunt morgen terug bellen.
Dinsdag:
Sorry meneer maar die storing is er nog. Gelieve eind deze week terug te bellen.
U hoeft niks meer te betalen dit is een fout vanuit ons
Vandaag:
Jah meneer die order staat er nog steeds, er staat ook nog ADSL Comfort ipv ADSL Extra.
ik: Nee moet opgezegd worden.
Helpdesk: O ok, u heeft een nieuwe provider?
Ik: Jah.
Helpdesk: Klein momentje dan gaan we even uitzoeken waar het fout is gegaan ....
Helpdesk: Ik zal een brief naar de facturatie sturen dat ze uw abbonement in de gaten meoten houden. Indien er geld van uw rekening afgaat zullen wij dit terug storten ....
De opzegging kan nog 2 weken duren .....
Wordt er schijt ziek van, benieuwd of ze nu wel snappen ....
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig