index       flora & fauna      fauna
PI Deze spin hoort hier niet :(
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6
Topicgallery™ :
DuchessX
Gelukkig!
zaterdag 21 november 2009 @ 01:32 (#76) 

Gatverdamme, waarom lees ik net nu ik naar bed ga dit soort topics? *ril*

Ik hou van jou!
Trots!!!
Happy mama!

Zhe-AnGeL
Yeah,But,No,But,Yeah,But
zaterdag 21 november 2009 @ 01:40 (#77) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:28 schreef childintime het volgende:

[..]

Het is echt eng. In mijn vorige huis zat van dat plamuur op de muren met van die puntjes. Ik hoorde dat pokkebeest echt lopen over die muur. Ik stond stil in mijn keuken en hoorde een gek geluidje, toen ik zocht waar het vandaan kwam liep er zo'n spin........
Ze hebben klompjes aan wist je dat niet?

Eh, eh eeh.....
I love..LittleBritain
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!

vronie
zaterdag 21 november 2009 @ 01:50 (#78) 

Ik heb nu zo iets waar gaat dit over,na dit bericht te lezen.
Petitie tegen grootschalige walvissenmoord op Faroe Eilanden

Luna3
zaterdag 21 november 2009 @ 01:55 (#79) 

Nou, gooi ik hier ook maar even mijn frustraties eruit:

Heb als kind van veels te jong (tussen 6 en 10jaar!!!) een horror spinnenfilm gezien: Kingdom of the spiders. Super pulp natuurlijk, maar voor toen ellendig goed. En...daar is de ellende dus ook begonnen!
Ik vind vogelspinnen ook niet echt eng, maar dat is omdat ze zo traag zijn. Tenminste, in zo'n terrarium zijn ze traag. Maar die huisspinnen.....trrrrrrrr, en je ziet ze niet meer. Nou, we maken ons hier druk om het feit of een spin wel of niet uit de stofzuiger kan kruipen... Geloof me; Ik heb ooit een spin door de wasbak weggespoeld, en ik heb hem er met eigen ogen weer uit zien kruipen!!! Whaaaa, mother fucker.

En nou schijnt het ook zo te zijn dat je een keer of 10 a 20 per jaar een spin doorslikt! Whaaaaa, kill the motherfckers!! Kwam wel (op de volkskrantblog) een heel schattig gedichtje tegen toen ik er iets over wilde opzoeken:

Het is herfst en alle spinnen
vluchten voor de koude binnen
verwacht ze maar, straks staan ze daar
met zwarte poten vol met haar
en hun volledige gezinnen

ze klimmen achter de gordijnen
onder zetels of verdwijnen
in een schoen die jij had klaargezet
of tussen lakens van jouw bed

ze vinden het wel prettig bij de mensen
het is één van hun grootste wensen
om zij aan zij met hen te slapen
of om, als mensen slapend gapen
wat rond te dolen in hun mond

soms vinden zij wat lekkers daar
restjes zoet om op te likken
maar als de mensen heel plots slikken
dan heerst er wel een groot gevaar

buiten stopt de zon met schijnen
het is herfst en alle spinnen
vluchten voor de koude binnen
waar ze soms dan in een buik verdwijnen.

© bert deben

Nou, bedankt Bert, maar ik maak ze toch liever DOOOOOOOOD!!!

Luna3
zaterdag 21 november 2009 @ 01:58 (#80) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:50 schreef vronie het volgende:
Ik heb nu zo iets waar gaat dit over,na dit bericht te lezen.
Petitie tegen grootschalige walvissenmoord op Faroe Eilanden
Dit gaat over spinnen! En alle walvissen mogen van mij alle spinnen opeten. Maarja, dat doen ze niet heh.

childintime
*wait for the ricochet*
zaterdag 21 november 2009 @ 02:01 (#81) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:58 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Dit gaat over spinnen! En alle walvissen mogen van mij alle spinnen opeten. Maarja, dat doen ze niet heh.

Zelva
Fortunate observer of time
zaterdag 21 november 2009 @ 02:08 (#82) 

quote:
Op donderdag 19 november 2009 01:04 schreef childintime het volgende:
Komt dat ding nou weer uit m'n stofzuiger of is'ie dood?????

childintime
*wait for the ricochet*
zaterdag 21 november 2009 @ 02:30 (#83) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:08 schreef Zelva het volgende:

[..]

Die stofzuiger heeft vandaag een uur in de kamer gestaan

Luna3
zaterdag 21 november 2009 @ 02:34 (#84) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:30 schreef childintime het volgende:

[..]

Dan ga maar vast je bed uit en zoeken. Misschien weet iemand wel een juiste lokroep. (met risico van dien natuurlijk; komen dadelijk al die spinnen uit je tuin naar binnen gekropen...) Ahhh. Liever jij dan ik. Hihi.

childintime
*wait for the ricochet*
zaterdag 21 november 2009 @ 02:37 (#85) 

Zolang ik er geen last van heb mogen ze rondedansjes hier in huis doen; als ik ze maar niet zie

Zelva
Fortunate observer of time
zaterdag 21 november 2009 @ 02:39 (#86) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:30 schreef childintime het volgende:

[..]

Misschien heb je geluk en heeft je stofzuiger een schoepenrad. Dan is er de kans dat het beest in tientallen stukjes uiteengeslagen is.

Barbaaf
Eendjes O+
zaterdag 21 november 2009 @ 02:42 (#87) 

Ik heb de vraag ook op een natuurforum gesteld: http://www.groeninfo.com/(...)_of_iets_anders.html

Niets in het leven is zeker...
en zelfs dat niet.

Luna3
zaterdag 21 november 2009 @ 02:47 (#88) 

Het lijkt wel een krab met die vreselijke poten!!! Deze kwam ik in Turkije tegen, misschien een halfbroertje?

Allebei bruinig, allebei 8 poten, allebei yak! Dit MOET wel familie zijn!

childintime
*wait for the ricochet*
zaterdag 21 november 2009 @ 02:48 (#89) 

Die zeggen ws dat het beest geen kwaad kan.... Dat weet ik ook wel, maar wil niet steeds die totale, allesverlammende angst voelen als ik er 1 zie. Ben benieuwd wat zij zeggen...........

4EverBlackEyed
Veel geblaat, weinig wol...
zaterdag 21 november 2009 @ 02:53 (#90) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Ze hebben klompjes aan wist je dat niet?
Ik dacht: hoefijzers.

Wie niet slim is, moet wel dom zijn.
https://twitter.com/Wat_4EBE_zegt

Barbaaf
Eendjes O+
zaterdag 21 november 2009 @ 02:58 (#91) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:47 schreef Luna3 het volgende:
Het lijkt wel een krab met die vreselijke poten!!! Deze kwam ik in Turkije tegen, misschien een halfbroertje?

[ afbeelding ]

Allebei bruinig, allebei 8 poten, allebei yak! Dit MOET wel familie zijn!
Niet echt, en spinnen zijn veel cooler dan krabben
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:58 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik kan je een beetje geruststellen, de spinnen die je binnenkrijgt zijn de hele kleintjes die net uit het ei gekomen zijn en op de luchtstromen rondzweven op zoek naar een eigen plek, die adem je soms in. Volwassen spinnen hebben wel wat beters te doen dan in iemands mond te kruipen.

Babyspinnetjes

en zelfs dat niet.

Harajuku.
C'est magnifique.
[ Moderator ] zaterdag 21 november 2009 @ 03:01 (#92) 

Spinnen gaan 's nachts niet in je mond zitten en je eet ze zo dus ook niet op.

Let's make out, let's do something amazing.
Let's do something that's all the way.

Barbaaf
Eendjes O+
zaterdag 21 november 2009 @ 03:06 (#93) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:48 schreef childintime het volgende:
Die zeggen ws dat het beest geen kwaad kan.... Dat weet ik ook wel, maar wil niet steeds die totale, allesverlammende angst voelen als ik er 1 zie. Ben benieuwd wat zij zeggen...........
Dan kan je beter een arachnaphobie therapie volgen. Natuurlijk kan een kruisspin geen kwaad, dat weet jij ook wel. Je hebt er alleen een irrationele, instinctieve angst voor en daar kan je tegen behandeld worden. Ze zullen nooit zulke gezellige vriendjes worden als ze voor mij zijn maar je oerreactie (verstijven/vluchten) kan gekanaliseerd worden naar een rationele, doelgerichte actie (het effectief verwijderen van de dreiging, de spin).

ipv.

Spin -> schrik -> stofzuigergepruts -> angst, walging en frustratie

leer je

Spin -> schrik -> splat -> overwinning

en zelfs dat niet.

Barbaaf
Eendjes O+
zaterdag 21 november 2009 @ 04:42 (#94) 

Wel een dood forum, dat groeninfo . De vraag staat er nu twee uur en nog geen reactie, blijkbaar hebben ze daar geen nachtbagger

en zelfs dat niet.

bloempje-moi
zondag 22 november 2009 @ 17:05 (#95) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:58 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Niet echt, en spinnen zijn veel cooler dan krabben
[..]

Ik kan je een beetje geruststellen, de spinnen die je binnenkrijgt zijn de hele kleintjes die net uit het ei gekomen zijn en op de luchtstromen rondzweven op zoek naar een eigen plek, die adem je soms in. Volwassen spinnen hebben wel wat beters te doen dan in iemands mond te kruipen.

[ afbeelding ]
Babyspinnetjes
Ik heb deze zomer twee nesten in mijn huis gehad. Bijna niet weg te krijgen, zo vastgeplakt als die dingen aan de muur zitten. Bij een kon ik niet bij en die kwam dus uit; mijn hele plafond vol met zwarte puntjes. Toen alsnog maar de stofzuiger gepakt. Brrrrr...

fs180
hi lo-fi
vrijdag 27 november 2009 @ 23:19 (#96) 

Ze klimmen trouwens gewoon uit stofzuigers dus doorzoek je huis maar!

Ik heb ze soms ook wel een in huis, dat overleven ze dus nooit Maar die spinnen die steeds webjes maken in de tuin mogen allemaal verbranden

http://www.vrijbit.nl
"..this could lead to dangerous behavior, like speaking your mind, using freedom of speech, fighting for your rights, all of which are bound to ultimately lead to the communist world revolution"

Luna3
zaterdag 28 november 2009 @ 00:56 (#97) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:01 schreef Harajuku. het volgende:
Spinnen gaan 's nachts niet in je mond zitten en je eet ze zo dus ook niet op.
Jawel hoor, spinnen (en niet alleen lieve kleintjes met luiertjes) kruipen graag in kleine donkere vochtige ruimtes.En daar behoort je mond dus ook toe. Ik heb vaak een glas water naast m'n bed staan, wat ik altijd afdek met een onderzettertje, sinds er een keer in spin in dobberde. Ik kwam er gelukkig achter voordat ik eruit dronk!! Anders was ik denk ik acuut aan een hartinfact bezweken!!

En trouwens, je reactie in je slaap is dus dat je je mond dicht doet en slikt als er iets in je mond kriebelt. Vandaar dat je ze dus op eet! Wen maar gewoon aan het idee, of plak je mond iedere nacht af met duct tape!

[ Bericht 11% gewijzigd door Luna3 op 28-11-2009 14:13 ]

kebabkever
zaterdag 28 november 2009 @ 01:03 (#98) 

Je zou deze maar tegenkomen

'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'

MrSubtle
Toe aan vakantie!
zaterdag 28 november 2009 @ 07:57 (#99) 

quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:06 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Dan kan je beter een arachnaphobie therapie volgen. Natuurlijk kan een kruisspin geen kwaad, dat weet jij ook wel. Je hebt er alleen een irrationele, instinctieve angst voor en daar kan je tegen behandeld worden. Ze zullen nooit zulke gezellige vriendjes worden als ze voor mij zijn maar je oerreactie (verstijven/vluchten) kan gekanaliseerd worden naar een rationele, doelgerichte actie (het effectief verwijderen van de dreiging, de spin).

ipv.

Spin -> schrik -> stofzuigergepruts -> angst, walging en frustratie

leer je

Spin -> schrik -> splat -> overwinning
Niet helemaal correct... ik heb zo'n training gevolgd (ik ging op vakantie naar Australie, en wilde daar geen grey huntsman tegenkomen met mijn angst voor spinnen op dat moment )

Je leert bij zo'n training om niet te schrikken en het ook niet nodig te vinden 'm te splatten. Het is waar, je zult er nooit vriendjes mee worden en ze als huisdier gaan houden, maar aan het einde van de training had ik een bruine huisspin over me heen lopen en durfde ik 'm gewoon van de ene hand naar de andere over te nemen, zelfs met m'n ogen dicht zodat ik niet kon zien wat ie deed.

Dat zakt later weer een beetje af (daarvoor waarschuwen ze je meteen al) maar ik ben nu nog steeds niet bang meer, in het ergste geval heb ik een heel korte schrikreactie als een spin ergens zit waar ik 'm niet had verwacht, maar da's binnen een seconde weer weg

Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...

Harajuku.
C'est magnifique.
[ Moderator ] zaterdag 28 november 2009 @ 08:00 (#100) 

quote:
Op zaterdag 28 november 2009 00:56 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Jawel hoor, spinnen (en niet alleen lieve kleintjes met luiertjes) kruipen graag in kleine donkere vochtige ruimtes.En daar behoort je mond dus ook toe. Ik heb vaak een glas water naast m'n bed staan, wat ik altijd afdek met een onderzettertje, sinds er een keer in spin in dobberde. Ik kwam er gelukkig achter voordat ik eruit dronk!! Anders was ik denk ik acuut aan een hartinfact bezweken!!

En trouwens, je reactie in je slaap is dus dat je je mond dicht doet en slikt als er iets in je mond kriebelt. Vandaar dat je ze dus op eet! Wen maar gewoon aan het idee, of plak je mond iedere nacht af met duct tape!
Nee, dat is een hoax.

Let's make out, let's do something amazing.
Let's do something that's all the way.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6
index       flora & fauna       fauna
Deze spin hoort hier niet :(
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500