quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:18 schreef childintime het volgende:[..]
Ik kan gewoon niet meer helder denken als ik er 1 zie. Trouwens, bij mij thuis gaan ze direkt als een speer ervandoor zodra ik in de buurt kom. Ik had er zelfs 1 die maakte zich groot als ik dichtbij kwam. Dat beest ging "hoogop" staan zodra hij mijn schaduw zag......
Als ik er 1 zie dan wordt mijn normale denkvermogen uitgeschakelt en reageer ik heel basaal; het moet weg, op wat voor manier dan ook, zonder dat ik al te dicht in de buurt hoef te komen. Ik wil dat zelf niet, maar kan er niets aan doen.......

...nou moet er ook niet aan denken dat ik er een glas overheen zet, terwijl dat mis kan gaan en die engerd dus op je hand kan kruipen...
Maar ben een keer boos geworden omdat er een in mijn slaapkamer op mijn muur zat te niksen...ik denk verdomme, moet ik op de bank offe..zet ik ff mijn verstand op nul!
Het was midden in de nacht kon moeilijk de buurman vragen....
Dus ik verstand echt op nul...mezelf ff opfokken...ik kan het!
Tjakka...en met de ogen halfdicht heb ik hem doodgedrukt in pleepapier..en rennen naar de douche hem in de plee gegooid...ergens fluitje van een cent..maar poeh!
Vorig jaar...zit op de bank en hoor een plok geluid...bij mijn pc..zag ook iets naar beneden vallen?
Echt een harde PLOK...
Denk toch ff kijken...nou onder de deur van de kast..zag ik 2 zwarte draadjes...denk draadjes?
Uh?
is dit draad offuh....
Nee toch?
RILLLLLLLLLLLLL...ja het was een mega spin...dus ik de buurman gevraagd..
komt ie...beetje stoer doen..maar hij was wel wit om de neus hoor..

Maar buurmannen nog bedankt voor alle spinnen die jullie verwijderd hebben de afgelopen jaren!