abonnement Unibet Coolblue
pi_74439331
LEEUWARDEN - Tegen de 40-jarige vuistverkrachter Manno K. uit Leeuwarden is donderdag voor het gerechtshof in Leeuwarden vijf jaar cel geëist. Eerder veroordeelde de rechtbank de man tot vier jaar cel, omdat hij zijn ex had vastgebonden en daarna met beide vuisten tegelijkertijd anaal had verkracht. Daarbij liep de vrouw zeer ernstige schade aan haar anus en geslachtsdelen op.

Volgens justitie heeft hij in de aanloop van de verkrachting telefonisch contact met de vrouw gehad en zijn er DNA-sporen die van hem kunnen zijn in de met bloed en ontlasting besmeurde slaapkamer gevonden.

Bewijzen

De man heeft altijd gezegd dat er geen bewijzen tegen hem zijn.Volgens Manno K. is zijn telefoon gehackt, iets wat na studie door telecomexperts voor onmogelijk wordt gehouden, en zijn de DNA-sporen in het beddengoed uit de tijd dat hij nog een relatie met haar had. Ook dat is door experts niet mogelijk geacht.

Buurvrouw

Wel is er een buurvrouw die zegt de verdachte ten tijde van de verkrachting op de bank bij zijn vriendin te hebben zien zitten. De buurvrouw kwam met de verklaring, nadat de vriendin van de verdachte daar om vroeg.

Slachtoffer

Het slachtoffer is inmiddels meerdere malen geopereerd, waarbij een stuk spier uit haar dijbeen is gebruikt om een nieuwe kringspier te creëren.

Uitspraak op 19 november.
http://www.nu.nl/algemeen(...)uistverkrachter.html

routine
pi_74439368
Die vent zal wel gedacht hebben: "rekt het niet, dan scheurt het wel"
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74439382
Waarom krijgt zo'n monster nog uitzicht op vrijheid?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_74439420
Tja, iemand die dusdanig ziek is hoort m.i. ook niet meer thuis in deze maatschappij...
Sanity is (not) statistical
  donderdag 5 november 2009 @ 23:24:36 #5
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_74439488
Zou hij ook 17 jaar tegen zich horen eisen als hij een paar wethouders had gedreigd te fistfucken?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_74439845
Ik heb een deja vu geloof ik

Vijf jaar geëist tegen vuistverkrachter
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74442966
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:35 schreef vosss het volgende:
Ik heb een deja vu geloof ik

Vijf jaar geëist tegen vuistverkrachter
Dubbel dus
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')