Laatst gepost: 405 Urban Heroes - Habadaba Riwikidiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
Ieder jaar vaste prik, de Top 2000 op radio2.
Maaaaar, de leuke nummers komen of niet aan bod, of veranderen nooit van plaats.
Hier FOK!s eigen Top 2000.
Spelregels:
Let op de juiste nummering.
Zoek songteksten erbij, of hoezen of plaatjes van de band, ditjes en datjes uit die tijd, wees creatief
Ga niet als ene dolle zitten volposten, maar zoek op je gemak een nummer dat jij op die plaats vindt horen.
Lijst tot nu toe: http://wiki.fok.nl/index.php/Foks_eigen_Top_2000
Ja, ik zag het. Op zich een goed idee, alleen is het nu wel lastiger zoeken of een nummer al in de lijst staatquote:Op donderdag 5 november 2009 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
De wiki was veel te groot. Ik heb de top 2000 opgedeeld in 4 delen.
In de de wiki staan links naar de delen
Browsers schijnen er niet goed mee om te kunnen gaan, vandaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Op zich een goed idee, alleen is het nu wel lastiger zoeken of een nummer al in de lijst staat
Geen problemen mee gehadquote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Browsers schijnen er niet goed mee om te kunnen gaan, vandaar.
Ik zat er al aan te denken. Ik vind dat de laatste 25 gepost worden en dat we dan de ieder een top3 hieruit kiezen. Zo worden de 25 bepaald...quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:50 schreef methodmich het volgende:
Overigens, wat doen we met de hoogste platen? Wordt de nummer 1 straks gewoon bepaald door de laatste poster? Of is het een idee als de mensen die regelmatig bijdragen - een stuk of 15 volgens mij? - allemaal één plaat noemen die ze dan in de Top 15 zouden willen zien en we in onderling overleg proberen te bepalen in welke volgorde die dan moeten komen?
Nee joh, gewoon Mostly Autumn op 1.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:50 schreef methodmich het volgende:
Overigens, wat doen we met de hoogste platen? Wordt de nummer 1 straks gewoon bepaald door de laatste poster? Of is het een idee als de mensen die regelmatig bijdragen - een stuk of 15 volgens mij? - allemaal één plaat noemen die ze dan in de Top 15 zouden willen zien en we in onderling overleg proberen te bepalen in welke volgorde die dan moeten komen?
Okee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon Mostly Autumn op 1.
Laten we er later nog eens op terugkomen dan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:17 schreef Gillingham het volgende:
Als er niks geregeld wordt voor de laatste tientallen nummers wordt dat grote chaos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |