SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sonic
Disney
As seen on tv
User stashes
Voor de nepfans die geen console nodig hebben voor het eckte eckte gevoel zijn er ook emulators. Nu heb ik hier geen verstand van maar Google zal je wel verder helpen.
Voor de rebornfans zijn er nog aardig wat consoles en games via marktplaats/duitse Ebay te vinden.
Seeegaaaaaaaaa: Mega Drive
[ Bericht 5% gewijzigd door Harajuku. op 24-04-2010 18:27:12 ]I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
http://link.marktplaats.nl/291848491 veel plezier alvast.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Barcaconia het volgende:
TayVayPay.
Mega Drive
Sonic
Als dit topic nog lang gaat duren koop ik dadelijk weer een megadrive op internet.
Desert strike, anders jungle of urban strike.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Holy_Goat het volgende:
ik had op de sega een of ander heli spelzo'n half soort topdown gezicht. kon je in irak alles kapotschieten. muhahhaa
Ohhh wen Road Rash!
Niet, het hoort zo!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Hoort zo.
Ik heb die nog liggen, hebben?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
mijn favoriet, Aladdin! Ik ben hem alleen nu kwijt, heb alleen het doosje nog.
Ik heb hem laatst juist gekocht.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb die nog liggen, hebben?
Kan trouwens niet meer spelen op de megadrive, kabel voor naar de tv ben ik kwijt en de controllers zijn naar de palestijnen.
Road Rash 3quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Holy_Goat het volgende:
ik had op de sega een of ander heli spelzo'n half soort topdown gezicht. kon je in irak alles kapotschieten. muhahhaa
Ohhh wen Road Rash!
Doe me de foto van jouw stash eens voor in de OP.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Suusje-V het volgende:
Nog even wat leuke dingetjes uit #1 die hier ook nog even gezien mogen worden
-knip-
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/291848491 veel plezier alvast.
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wanneer ik daar weer heen ga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |