quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef Kekaa het volgende:Pff JDx.
Ik zal eens even op mezelf gaan googlen, kijken wat ik tegenkom.
En die anderhalve euro wat je zelf kwijt bent aan reizen is toch niet zo heel erg?
Als het goed is krijg je met die baan meer binnen dan zonder.
Nee dat is zo, maar bij alle andere banen kreeg ik 19 cent per kilometer. En die auto die ik nu heb is gewoon een oude goedkope auto, waar ik dus straks wel 600/700km per week mee ga rijden.
Nieuwe banden, onderhoudsbeurten, zal regelmatig iets stuk gaan, alles slijt sneller. Dat kan ik echt niet betalen van die baan.
Ik heb zelf ook wel eens gezocht op Google, maar kon nooit veel vinden, maar hij heeft zelf (of door een derde) echt vanalles opgezocht, via oude bedrijfsnamen van mij gezocht op sites die ik al jaren niet meer bij houd, waar ik soms niet eens de inlogcode's meer van weet.
Hij wist dat ik vroeger een site had over onze club (al niet meer bijgehouden sinds 2004!) en dat ik vroeger feesten organiseerde (club/house), nou dat kan ik zelf niet eens terugvinden.
Maar sowieso, supporters van een club hetzelfde vinden als vandalen/hooligans en een organisator van club/house feesten associeren met "de hardcore scene" zoals hij dat zei en drugs e.d.
Ik heb echt het idee dat hij nu al een bepaald beeld van mij heeft ofzo.
Toen ik zei dat ik geen drugs gebruikte, zei hij letterlijk: "nee? het is ook niet dat het daarom niet door zou gaan ofzo hoor, maar wel iets om dan over te praten". En toen afwachtend.