Ik... heb... een... baan!!!!!!!!!!!!

Eindelijk hee, jeetje, zit sinds ik geloof 6 juni thuis, wat een hel, wel eerst voor 70%, waardoor het nog steeds een beetje behelpen wordt, maar wel een baan die me aanspreekt en zicht op meer uren!
Het is 55km rijden en groot nadeel is dat ze me wel tegemoet willen komen qua reiskosten, maar niet de volledige 19ct/km willen betalen. Mijn nieuwe auto (jaja als ik een baan zou krijgen kon ik goedkoop eentje overnemen van een vriend) rijdt 1 op 11 en met 110km heen en terug is dat 10 liter per dag. Dat is sowieso al 14 euro per dag aan benzine en ze willen iets van 12 euro per dag vergoeden.
En dan tel ik afschrijving e.d. nog niet eens mee. Dat zal dus ook allemaal voor eigen rekening komen.
Maar het begin is er, wat heb ik veel brieven geschreven zeg, ik tel er 55 in bijna exact 5 maanden tijd.
Ik was 1 van de 6 mensen die op gesprek waren geweest van de 27 geschikte brieven. En hij zag in mij zichzelf, iemand die graag wil werken, iets van ondernemerschap in zich heeft en veel wilde leren.
We zagen veel dingen hetzelfde, bijvoorbeeld dat opleiding niet alles zegt, dat het belangrijk is wat voor persoon je bent, dat ik ook bereid was vanalles te doen binnen dat bedrijf etc...
Nja... ben gewoon blij!!!
Bedankt voor al het geduim en de steun in ieder geval!