Ik ben inmiddels weer een paar weken verder en het wordt nu wel spannend, zoals ik eerder schreef heb ik mijn baan opgezegd om werk dichterbij te zoeken.
Ben vorige week bij het uitzendbureau geweest en bij een werving/sellectie bureau. Had van tevoren mijn doelen gemikt op het uitzendbureau en niet zozeer het W&S bureau.. Eerste gesprek bij uitzendbureau ging moeizaam, ik had het idee dat ik die intercedente pas afgelopen zomer afgestudeerd was van haar studie communicatie oid, iig was ze die vreselijke corps-RRRRRRRRR nog niet kwijt. En een hoop gegiechel als ze even geen antwoord wist op mijn vraag over de arbeidsmarkt.
Gesprek bij W&S-bureau ging een stuk beter gelukkig, zoals verwacht natuurlijk weinig banen beschikbaar, maar er waren 2 mogelijke werkgevers waar hij mijn CV naartoe zou sturen! Éen daarvan valt precies binnen mijn ervaring, maar dat is niet echt waar ik naar op zoek ben (hoewel het de perfecte baan is om de krisis door te komen en misschien links of rechtsom binnen het bedrijf wat te zwemmen).
Kwam toevallig net nog een hele leuke vacature tegen op internet, qua werkzaamheden lijkt het me een fantastische baan, alleen is het wellicht nog iets te hoog gegrepen!

. Maar morgen even bellen wat de exacte eisen zijn.
Maw: Ik heb na het weekend en de slechte indruk van de carrierebeurs weer veel hoop gekregen!!!