abonnement Unibet Coolblue
pi_102263784
Dorien (mijn eerste verhaal en niet de beste)
Het is een warme zondag ochtend en de kerkklok luidt half twaalf. Dorien zit op een bankje met een sigaretje te wachten op de trein naar Arnhem, vanuit Amsterdam Centraal.

Dorien heeft een vrij saai weekend tot nu toe. Ze had gisteren uit willen gaan met haar vriendin Laura. Samen zouden ze naar een club gaan waar de erotische sfeer er altijd goed in zit. Met zijn tweeen gaan ze daar regelmatig naartoe. Ze vinden het leuk om uit te gaan met een missie; allebei een jongen apart oppikken, of één jongen om te delen, maar ook één meisje uitkiezen vinden ze erg leuk. Ooit willen ze ook de bisexuele trio een keer uitbreiden. Tot nu toe zijn ze nog ruim tevreden met de missies en de resultaten die ze nu hebben.

Maar gisternacht zat het er dus niet in omdat Laura zich niet goed voelde.
Vanochtend werd Dorien wakker met het idee dat dit wel eens een hitsige dag voor haar kon worden. Daarom heeft ze een sexy zwarte string aangetrokken onder een licht wit doorschijnend rokje er overheen met zwarte patronen er op. Vanochtend was Doriens gedachte: Nou is het zondag en dus mag ik lui zijn. Dat was haar excuus om eens geen bh aan te trekken terwijl ze toch een strakke rode top aan heeft gedaan. Daardoor waren haar mooie volle borsten goed zichtbaar en haar kleine, maar niet te kleine tepels zijn er goed door te zien.

Op het station in Amsterdam centraal ziet Dorien een paar knappe mannen. En ze denkt: Mjammie dit word een mooie dag als dit zo door gaat. Er zijn nu al een aantal knappe mannen aanwezig met mooie krullen hier en eentje met mooi sterke armen daar. Volgens mij word ik ook steeds meer bisexueel, want dat meisje daar ziet er prachtig uit en als de wind goed staat waait haar rokje sexy omhoog waardoor haar witte string te zien is. Wat zal deze dag mij brengen?!.
Even later komt de trein. Kan er niet een raampje open hier? Dit is tropische warmte en daar word ik altijd zo hitsig van, dat is niet gepast hier!.
Een stuk verderop van waar ze is gaan zitten zat een jongeman. Tijdens het uitgaan is Dorien erg zelfverzekerd, zeker met een slok drank op. Maar nu in de trein, helemaal nuchter, zit ze toch verlegen op een bankje in de hete trein, te staren naar de jongen. Eerst zijn schoenen (check), dan zijn korte broek (check), de bobbel tussen zijn benen (check), zijn shirt (check), armen (dubbel check!) en gezicht met ogen, haren en neus. Allemaal dikke check. Dorien vind het geweldig.
In plaats van dat Dorien aan hem vraagt of hij het raampje open wil draaien, begint ze nat te worden. Ze begint een beetje te blozen en hoopt dat de jongeman het ziet. Even hebben ze oogcontact en Dorien hoopt dat hij nu wel zal begrijpen dat ze het te warm heeft zonder een beetje frisse lucht.
Hij glimlacht naar haar. Kennelijk totaal onwetend over haar verlangen. Een verlangen in Dorien waar zij nu minder onwetend over is. Dorien word door het oogcontact nog natter. Ze schuift een stoel naar links, zodat ze ongemerkt een vinger langs haar poes kan laten vloeien.
Oh jeej, denkt Dorien. Dit gaat niet goed zo ik ben veel te opgewonden om in een trein te reizen!
Stilletjes schuift ze een vinger langs haar clitoris haar vagina in. Langzaam, dan steeds sneller.
Hoe zal ik vandaag smaken, denkt Dorien. En ze steekt een de vinger in haar mond hm, vandaag ben ik best lekker, ik hoop dat ik iemand er een plezier kan doen.
Ineens merkt ze, dat ze een meisje aan aan het staren is. Het is het meisje waar ze eerder al naar keek op het centraal station. HOI! zegt het meisje. Ik heb gemerkt dat je al een tijdje naar mij aan het kijken bent en ik zie dat jij het ook zo heet hebt!.
Ja, zegt Dorien Ik ben echt heet.. AHUM! Het is hier echt benauwd inderdaad!.
Rustig maar, zegt het meisje. Ik ben het met jou eens.
Oh, wat bedoel je?. Nou, dat je heet bent en dat het hier heet is. Ik heb je zien spelen maar maak je geen zorgen. Ik zeg niets tegen niemand. En eigenlijk ga ik nu maar eens hetzelfde doen. Oh en ik heet Roos. Hoe heet jij?
Dorien is nogal in de war. Wat zegt ze nou? Zei ze nou echt dat ze mij zag spelen met mezelf en dat ze dat nu ook gaat doen???
Ik heet Dorien. Aangenaam. Maar *bloos* wil je naast mij komen zitten? zegt Dorien.
Oh, ja graag, en weet je wat? Heb je die jongen daar gezien? Die is echt lekker joh! Zullen we hem hierin betrekken, hij heeft vast zin!.
Dorien is verlegen maar zegt toch met veel enthausiasme dat ze dat graag wil.
Eerst wilde het meisje Doriens vagina proeven en ze likte de vinger van Dorien af. Hmm, heerlijk smaak jij, dat word lekker straks!.
Roos gaat naast de jongen zitten en fluisterd iets in zijn oor. Hij word er rood van en Dorien vraagt zich af wat ze tegen elkaar zeggen.
Dan komt Roos terug en zegt: het is geregeld! Kom we gaan naar de wc voor invaliden, daar is ruimte zat!.
Dus gaan ze daar naar toe. De jongeman aarzelde even. Totdat Roos zei: maak je geen zorgen, ik meen het echt, dit is geen grap!.

Met zijn drieen zijn ze nu op de wc. Roos begint Dorien hartstochtelijk te zoenen. De jongeman kijkt toe, niet wetende wat hij nou moet doen.
Dorien laat haar handen maar vrij en daarmee de schaamte. Dit was ze immers al gewend van de zaterdagavonden. En waarom zou het anders moeten zijn op een standaard zondagochtend, zeker met deze hitsige hitte? Haar handen gaan zo langs de borsten van Roos. Hm, een cupje C denkt ze, en ze gaan door met het aanraken van de borsten van Roos.
Roos stopt het zoenen en begint de jongen te zoenen. Langzaam stuurt ze de handen van Dorien naar zijn penis. Ze wrijft haar hand langs zijn broek.
Dorien voelde dat zijn penis al stijf was, maar nu werd hij nog harder. Ze kon het niet meer laten en deed snel zijn riem lot, rits omlaag en broek uit. Daar stond de jongen dan met de tong van Roos in zijn mond en de hand van Dorien die hem rustig aftrok. Nu knalrood, maar enorm geil. Hij stopte het zoenen met Roos en begon Dorien te vingeren, onder haar rokje en onder haar zwarte string. Hij rukte haar topje uit waarna haar geile borsten tevoorschijn kwamen in één keer. Hij had niet verwacht dat er geen bh onder zat. Hij buigt naar achteren om het aftrekken te stoppen omdat hij al bijna de hand Dorien vol aan het spuiten is. Vervolgens zoent hij Dorien op haar buik dan steeds ietsjes lager dan de binnenkant van haar bovenbenen en dan.. ja dan laat hij zijn tong langs haar kutje glijden en begint langzaam haar clitoris oraal te masseren.
Op dit moment kijkt Roos toe en begint met masturberen. Ze zegt: Dit vind ik nou echt heel geil jongens. Zo op een normale dag waarop niemand iets als dit verwacht. En dat in de trein. Ik vind dat meer mensen dit oh ah.. moeten doen Ik vind het zooo geil om mensen elkaar te zien verwennen. Ga alsjeblieft door met haar likken onbekende jongeman. Ik ga jou nu pijpen of je nou wilt of niet. En zo neemt Roos de penis van de jongeman in haar mond en begint vrij snel hem stevig te pijpen. Ze pijpt en pijpt en soms stopt ze even om zijn ballen te likken en hem af te trekken. Maar dit duurt telkens maar kort.
Dorien kreunt ondertussen zachtjes omdat ze bang is dat iemand buiten de wc het zal horen.
Roos gaat met haar poesje onder Doriens neus hangen. En Dorien begint, na een paar keer kreunen, Roos poesje te likken alsof het een ijsje is.
Roos merkt dat de jongeman bijna klaar aan het komen is en stopt met pijpen. Nu weet de jongeman niet wat hij daarmee aan moet en hij raakt zijn penis maar even niet aan, omdat die op exploderen staat.
Dorien beveelt hem dan om zijn pik in haar mond te stoppen. Dit doet hij even en stopt dan weer, omdat hij anders haar mond vol zou spuiten. Hij begint haar wel te neuken eerst heel zachtjes en dan heel hard omdat Dorien er om smeekte. Oh.Oh.jaja..ja..harder..Oooaaaaaaaaahhhhhh! Zegt Dorien.
Roos begint te lachen en zegt dat ze jaloers is op Dorien, omdat ze zelf alleen clitoraal klaar kan komen. Dorien wil hierdoor Roos laten climaxen in haar gezicht en likt haar niet meer als een ijsje, maar volgens een bepaald ritme en met 3 vingers in Roos haar kutje.
Roos kreunt ook.. ooh, a
http://altdating.fluodelic.com (nu nog) gratis datingsite voor mensen met een alternatieve smaak. Help (de webmaster en mij ook) mee om het er leuker te maken en registreer je.
pi_102263838
Roos kreunt ook.. ooh, aah.. en steeds meer en sneller. De jongeman staat ondertussen aan de zijkant toe te kijken, zichzelf masturberende.
En dan houdt hij het niet meer. Hij wil Dorien nog even neuken maar zij is overgevoelig en wil niet. Dan lukt het hem niet meer.. en OOOAAH… daar spuit hij het gezicht van Roos helemaal vol. Iets van zijn sperma spatte naar Doriens gezicht. Daar druipt het langzaam over haar neus en mond langs Roos kutje en valt uiteindelijk op de grond.
OOOaaah!!! DORIEN oooh wat doe je dit goed.. ooh,.. jaaa… De jongeman heeft alles ondertussen alweer schoongemaakt, maar Roos grijpt nog even zijn pik vast, likt er aan en komt dan zelf klaar.
De jongeman rent snel terug naar zijn plaats. Dorien gaat ook zitten waar ze zat, evenals Roos.
Dit is hun geheime gebeurtenis. En ze weten alledrie dat als ze elkaar weer tegenkomen, ze zeker weer seks zullen hebben. Maar tot die tijd is en blijft dit een geile herinnering waar ze nog wel vaker aan zullen denken.

Als dit bevalt heb ik er nog 3. En als die bevallen ga ik maar verder met schrijven :)
http://altdating.fluodelic.com (nu nog) gratis datingsite voor mensen met een alternatieve smaak. Help (de webmaster en mij ook) mee om het er leuker te maken en registreer je.
pi_102490502
Ik ga ook eens een verhaal schrijven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102847669
Buurvrouw wat doe je nou.
Ik kwam thuis van mijn werk op een maandag. In het trappenhuis kwam ik onder het stof en verf zittende vrouw tegen. Een erg mooi en leuke vrouw. Lang donker haar en stevig gebouwd, mooie groen bruine ogen, lieve glimlach. Ik vroeg op welk nummer ze woont. Ze zei op nummer 69. En ik woon op nummer 83 zei ik. Als je even wilt douchen bij mij mag dat hoor zeg ik heel spontaan. En ook wat eten als je honger hebt.
Ik verwachtte eigenlijk dat ze mij gaat uitlachen of zeggen dat ze al een vriend heeft. Maar ze zei ja dat is goed. Hoi ik ben Isis. Hoi en ik ben Martijn. Ik moet nog even wat opruimen dan kom ik zo. Oke is goed ik loop verder en ga naar mijn huis. Ik denk WTF gebeurd er nu. Dat ik dat gezegd heb en nog belangrijker dat ze ja heeft gezegd!
20 minuten later belt ze aan ik heb ondertussen wat in mijn huis gedaan ik wil geen slechte indruk maken op mijn leuke buurvrouw. Ik doe open. Zo waar is je douche vraagt ze. Ik wijs haar de badkamer en ze kleed zich uit en stapt onder de douche. Ik ga vast aan het eten beginnen.
Martijn roept ze. Mag ik een handdoek? Ja hoor ik pak er wel even eentje. Ik pak een handdoek en loop de badkamer binnen. Daar staat ze me al op te wachten onder de douche. Ze rukt de handdoek uit mijn handen en gooit die op de wasmachine. En met haar andere hand trekt ze mij mee de douche onder. Die aan staat.
Buurvrouw wat doe je nou stammel ik. Veel tijd om na te denken krijg ik niet. Ze pakt mij op mijn bek en begint mij te tongen. Ik ben nog steeds met stomheid geslagen. Ik pak haar borsten beet en begin die te masseren. Kleren uit zei ze. Dat laat ik mijn geen 2 keer zeggen. En trek al mijn nat geworden kleren uit.
Uitgekleed stappen we onder de douche vandaan en gaan op mijn bed liggen. Ik begin haar zachtjes te zoenen op haar lippen in haar nek. Met mijn handen begin ik haar zachtjes te strelen over haar buik en borsten. Ondertussen is ze mij aan het aftrekken. Oh lekker ga door kreun. Ze duwt mij van zich af en begint mij te pijpen. Ik lig op mijn rug en zij zit boven op mij en pijpt mij en trekt mij. Ik vraag haar te draaien zodat ik haar kan beffen. Zodat ik haar kan beffen. Ik begin haar nat geworden kutje te beffen. Mmm dat smaakt lekker. Oh ga door kreunt. Ja neem mij lul dieper in je mond.
Voorzichtig steekt ze een vinger in mijn kontje. Op dat moment kom ik klaar en spuit al mijn sperma in haar mond. Ik moet even bij komen. Ondertussen is ze gedraait en zit nu bovenop om mijn gezicht. Ik kan niet anders dan haar gaan beffen. Ze kreunt steeds harder en harder. Ze sneller kreunt. Ze komt klaar en nog een keer. Ik kom wat omhoog en begin haar te zoenen. Ik proef mijn eigen sperma nog en en zij haar kutvocht. Zo liggen we vertrengeld in elkaar te zoenen en strelen. Mijn lul is stijf en ik begin haar te neuken. Eerst gewoon missionaris. Daarna women on top. Doggy style. Ik wil je anaal kreun ik haar hoor als terwijl ik haar in doggy style neem en met haar borsten speel. E Cup. Meer dan een hand vol maar erg lekkere stevige borsten. Ja is goed ik wil je lul in mijn kontje voelen kreunt ze. Ik begin naar anus te masseren die verbazend soepel is. Ik stop mijn lul in haar kont en begin haar te neuken. Oh wat is het lekker strak en vochtig. Ik vinger en zij zich zelf ook en komt meerdere keren achter elkaar spuitend. Na een paar stoten kom ik klaar. Ik spuit haar hele kontje. Uit geput val ik in haar armen en ik haar aan. Oh schat dat was geweldig. Ja zegt dat moeten wij vaker doen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102853561
@ Tijn, je taalgebruik en opbouw mag nog wel wat verfijnder... Minder ik-jij-hij-zij en probeer ook storende herhaling te vermijden. Je grammatica is ook niet vlekkeloos, om niet te zeggen wat storend.

Aangezien ik vnv toch niet veel te doen heb zal ik zo eens kijken of ik het kort kan herschrijven ;) en posten in een spoiler, dan snap je een beetje wat ik bedoel.
pi_102858066
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
@ Tijn, je taalgebruik en opbouw mag nog wel wat verfijnder... Minder ik-jij-hij-zij en probeer ook storende herhaling te vermijden. Je grammatica is ook niet vlekkeloos, om niet te zeggen wat storend.

Aangezien ik vnv toch niet veel te doen heb zal ik zo eens kijken of ik het kort kan herschrijven ;) en posten in een spoiler, dan snap je een beetje wat ik bedoel.
Dit is ook maar een eerste poging tot een verhaaltje. Taal is iets waar ik slecht in ben helaas
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102867170
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:31 schreef funnyhappyviper het volgende:
Een ontmoeting na een chat sessie.

Eindelijk is het zover. We hebben een date. Die ochtend stap ik in de auto en zet koers op Eindhoven. Met je 06 nummer in mijn telefoon om op het laatste moment je nummer door te krijgen. Na een goed half uurtje rijden stuur ik je een sms-je. Binnen een minuut krijg ik je adres door ge-sms-d. Lang leve de Tom-Tom, dus binnen een minuut weet ik dat het nog 20 minuten duurt voor ik je IRL zal ontmoeten. Ik voel de spanning door mijn hele lichaam gieren.

Vragen als, is ze zoals de foto’s doen vermoeden, is het mens achter de foto’s dezelfde als wat ik uit onze mailwisseling kan halen?? Spannend, vooral omdat ik dit voor het eerst doe!
Twintig minuten later parkeer ik mijn auto bij je voor de deur en raap al mijn moed bij elkaar om de laatste stap te zetten.

Je doet de deur open en ik word getrakteerd op een brede glimlach. ‘Nog beter dan de foto’ zijn de eerste woorden die je uitbrengt. ‘Kom binnen’. Dat laat ik me geen twee keer zeggen. Een prachtige dame die je uitnodigt om binnen te komen, wat wil je nu nog meer. Jezus, wat ziet ze er goed uit. De foto’s waren al niet mals maar dit overstijgt alle verwachtingen.

Je woonkamer is smaakvol ingericht, zwoel licht geeft exact de sfeer weer die ik voel. De gordijnen dicht zodat de rest van de buurt niet meekrijgt wat hier te gebeuren staat.
“Koffie?” vraag je. “Ja, lekker. Na een uurtje rijden is dat fijn”. Je loopt heupwiegend bij me weg, ik denk dat ik gek word. Wat een heerlijke vrouw. Wat bezielt die vent van haar????

Eenmaal met een bak koffie op de bank beginnen we van elkaar te vertellen. Hoe het zover is gekomen dat twee getrouwde mensen hier op de bank zitten om datgene wat ze in hun eigen relatie missen te compenseren.

Ik schuif op een rustige manier in je richting. “En? Was het een beetje wat je verwachte toen ik de deur open deed” vraag je aan me. “Nou, het overtrof mijn stoutste dromen”. “Wil je niet liever iets met jongere vrouwen dan vrouwen van je eigen leeftijd? Volgens mij krijg je verzoeken genoeg” vraag je. “Nee, ik heb liever te doen met vrouwen die weten waarmee ze bezig zijn en dan bedoel ik niet alleen tussen de lakens. Jongere dames roepen wel dat ze niet opzoek zijn naar een relatie maar voor je het weet staan ze tussen jou en je huwelijk en dat is niet de bedoeling”.

Ik kan mijn ogen niet van je afhouden. Heerlijke borsten, mooie buik en heerlijke heupen. En dat alles nog in de verpakking. Er valt even een stilte, je ziet dat ik je van boven naar onder aan het uitkleden ben met mijn ogen. Je schuift tegen me aan en steelt een snel kusje. Voor je je hoofd weg kunt trekken pak ik je hoofd in mijn handen en beantwoord je kusje met een gepassioneerde zoen. Het hek is van de dam. We zoenen dat de vonken er vanaf spatten. Onze handen gaan op verkenning. Jou handen maken de knoopjes van mijn shirt los en wrijven over mijn borst, ik kan mijn handen niet van je borsten houden. Ik trek je shirt uit, duw je borsten uit de cups van je prachtige BH en begin je tepels te verwennen. Zachte kusjes en likjes over je borsten en tepels zorgen ervoor dat je ademhaling een verdieping in gaat. Zachtjes knabbel ik aan je tepels, zuig ze eerst voorzichtig naar binnen om na een tijdje ze hard mijn mond in te zuigen en de tepel met mijn tong te verwennen. Je kan het duidelijk waarderen.

Ondertussen zijn mijn handen over je hele lichaam aan het strelen en onderzoeken. Op een gegeven moment maak ik je broek los en trek voorzichtig je goed zittende spijkerbroek van je heerlijke kont. Een mooi bijpassende string komt onder je broek tevoorschijn. Zachtjes streel ik je dijen en de binnenkant van je bovenbenen. Mijn mond zakt via je buik naar je navel om uiteindelijk op je string te eindigen, daar waar je clitje zit. De aanraking van mijn lippen doet een trilling door je hele lichaam gaan. En diepe zucht komt uit je mond. Ik vat het op als een goedkeuring van mijn acties. Met mijn vingers ga ik langs de rand van je string en tease je zo erg dat je je kruis letterlijk aan mijn handen en mond opdringt. Ik trek je string uit en lik je eerst je schaamlippen . Ik maak steeds kleinere rondjes met mijn tong en kom uiteindelijk bij je clitje uit. Met het puntje van mijn tong maak ik je toch al warme natte clitje nog natter. Na een paar minuten zuig ik je clit hard mijn mond in en verwen het met mijn tong, ik maak een soort pijpende beweging waardoor bij jou de opwinding groter en groter wordt.

Ook jij bent actief. Je handen hadden inmiddels een weg gevonden mijn broek in en door mijn onderbroek heen ben je me harde lul aan het masseren. Als een schok stop je hiermee als ik een vinger in je kutje steek en daarmee een ‘kom hier’ beweging begin te maken. Al snel merk ik dat er voldoende ruimte is om dit met twee vingers te doen. Je ademhaling gaat sneller en dieper. Ik voer het tempo van mijn vingers op en stimuleer met mijn mond nog steeds je clitje. Best fijn een bank waar je voor kan gaan zitten zodat je er goed bij kan.

Je begint onrustig te bewegen, ik verander de ‘kom hier’ beweging in een stotende beweging die je g-spot en je clitje stimuleren. Twee vingers in je kutje en mijn duim tussen je schaamlippen door over je clit. Je zucht, kreunt en kronkelt als een slang. Ik zet nu door, je kutje trekt samen en je begint steeds harder te kreunen. Nu wil ik je zien klaarkomen, ik blijf je vingeren, voel het sap uit je grotje lopen, de vingers glijden alleen nog gemakkelijker je grotjes in en uit. Nog even een versnelling erin en je begint ongecontroleerd te schudden, trillen en gilt het uit. Op het moment dat ik zie dat je over het hoogtepunt heen bent verlaag ik het tempo maar laat de druk van mijn vingers niet afnemen.

Op het moment dat ik zie dat je volledig ontspannen en slap in de bank ligt, druk ik mijn keiharde lul in je kutje. Rustig neem ik met mijn heupen de snelheid aan van mijn vingers daarvoor. Met je ogen dicht lig je te genieten van die lul die je samengetrokken kutje steeds meer open drukt. Je komt weer bij en kijkt me diep in mijn ogen aan. “Neuk me, neuk me hard”, dat laat ik me geen tweede keer zeggen. Ik voer het tempo op. Mijn heupen knallen heerlijk tegen je bekken. Na een paar minuutjes stop ik en draai ik je om zodat ik onze neukpartij in doggystyle voortzet.

Je heerlijke kont knalt steeds tegen mijn bekken. Ik laat wat speeksel op je sterretje vallen en masseer je sterretje met mijn vinger. Je vindt het duidelijk lekker en aangemoedigd door jou goedkeurende gegrom steek ik een vinger in je sterretje. Terwijl ik je kutje neuk, vinger ik je heerlijk in je sterretje. Dat wordt ons teveel. Jou orgasme zwelt op en dat laat mij ook niet onbetuigd. Op het moment dat jij op je top zit spuit ik mijn warme zaad in je smachtende kut. Je kutje pulst zo dat het voelt alsof er flink aan gezogen wordt. Er blijft geen druppel achter.
Even schrik je, “o jee, ik gebruik geen anticonceptie”. “Maak je niet druk lieverd, ik maak geen kindjes meer, nooit meer. En nee, wisselende contacten had ik ook niet tot vandaag”. Een glimlach en volledige ontspanning is je antwoord daarop.

We liggen samen voldaan op het hoogpolige tapijt van je huiskamer. Rustig bij te komen. Jou hoofd op mijn borst. Keuvelend genieten we van de ontspanning. Je begint mijn buik te strelen en laat je hand steeds verder naar mijn kruis afzakken. Voor ik het weet heb je me lul vast en begint hem af te trekken. Niet zomaar recht op en neer maar heel geraffineerd met een draaiende beweging stimuleer je me lul. Ik mag dan wel ruim de 40 gepasseerd zijn maar de conditie is nog steeds op orde. Dus je werk wordt beloont met een steeds harder wordende lul. Ik aai ondertussen je rug en je billen. Je gaat over me heen liggen in de befaamde 69 houding en neemt mijn harde lul tussen je zachte lippen. Je tong speelt met mijn eikel en het plasgaatje. Ik word steeds geiler en mijn lul steeds harder. Die heerlijke kut boven mijn hoofd zorgt ook al niet voor verkoeling van de gemoederen. Ik steek twee vingers in je kut en maak een neukende beweging. Met een andere vinger ga ik over je sterretje en druk deze ook naar binnen. Terwijl jij mijn schacht verwent met je mond, vinger ik je en lik je clitje. Je voert het tempo op alsof je het zaad er nu uit wilt hebben. Ik versnel en op het moment dat jij je derde orgasme krijgt loopt mijn mond vol met jou vocht gecombineerd met mijn zaad. Heerlijk! Na je hoogte punt maak je nog meer werk van mijn lul. Ik trek je om en laat je plaats nemen boven op mijn lul.

Voor ik er erg in heb heb je mijn jonge heer in je sterretje gedrukt en neem je jezelf met mijn lul gruwelijk anaal. Je gaat als een gek te keer. Op een gegeven moment ga je net boven mij hangen zodat ik het tempo kan gaan bepalen. Dat gaat als een konijn zo snel. Op een gegeven moment voel ik het zaad weer naar boven komen. Jij voelt het ook en stimuleert je clitje nog meer. Nog ruim voor ik klaar kom krijg jij alweer je volgende orgasme. Op het moment dat je daar van bijgekomen bent stap je van me af, sommeert mij te gaan staan en gaat op je knieeën voor me zitten. Je zuigt mij lul diep je mond in. Na twee keer wordt het ook mij teveel en spuit ik mijn zaad over je gezicht en in je mond.

Het wordt tijd voor verfrissing. Je neemt me mee naar je badkamer en we stappen onder de douche. De dag was nog lang niet voorbij…….
top verhaal _O_
hi there good people
pi_102973263
Een milf verhaal :p

Via Internet ken ik een wat oudere vrouw…
Na wat contact per email, besloten we om elkaar toe te voegen op skype. Dat vond ik wel leuk, om het gezicht van een lezer eens te zien. Ze toonde veel interesse in mij en ik in haar. Het contact via msn beviel mij erg goed. Eindelijk eens iemand met wat meer levens ervaring en ik vermoedde dat ze in bed vast ook geweldig zou zijn.
Dus we besloten om eens in het echt af te spreken.

Dat deden we bij haar thuis. Ik had wel zin om eens buiten mijn eigen stad te komen.
Daar aangekomen wist ik niet wat ik zag. Haar huis zag er bijzonder mooi uit, net zoals de tuin die vol was met kleurrijke bloemen.
Toen ik haar uit het huis zag lopen, schrok ik nogal. Ten eerste is ze bijna twee keer zo oud als ik, maar ten tweede is ze een prachtige vrouw. Mooi lang blond haar, mooie ogen, volle cup D borsten, alles aan haar vind ik mooi. En ze is mooi slank, ik schat rond de 1.75, met zo rond de 70 kilootjes.
Even lachte ik. Ik had nooit verwacht dat ik iemand een milf zou noemen, maar zij is er toch echt eentje.
“Hey daar knappe jongeman”, zei ze met een glimlach op haar gezicht.
“Hoi”, zei ik, verlegen en ook met een glimlach. Ik kon mezelf niet weerhouden naar haar volle borsten te kijken. Ze droeg een lage decolleté en ik voelde wat kriebelen. Mijn hart ging tekeer, ik voelde mij sterk tot haar aangetrokken.
Eenmaal binnen gekomen: “Het is wat vroeg, maar ik heb wel zin in een wijntje lekker buiten”.
Daar had ik ook wel zin in, al was het alleen al om de zenuwen een beetje te onderdrukken.
“Graag” zei ik. “Ik heb wel zin om in de mooie tuin te zitten”. Ze keek mij glimlachend aan en knipoogde naar mij voordat ze omdraaide en naar de keuken liep.
Weer betrapte ik mijzelf! Ik kon niet anders dan mijn ogen fixeren op haar lekkere kontje. Niet te klein, niet te groot. Gewoon perfect!

Wat wijntjes en wat uren praten, vroeg ik: “hoe zit het met de scheiding, als ik vragen mag?” Ouch! Daar raakte ik een snaar. Half huilend en een beetje snikkend keek ze naar de grond. “Hij ging vreemd... Hij ging vreemd en die slet heeft profijt van alles wat ik hem geleerd heb. Dat is zijn dank voor mij”.

Ik wist niet goed wat ik moest zeggen dus ik legde mijn hand maar op haar rug en aaide een beetje om haar te kalmeren.
Ze liet merken dat ze dat fijn vond. “Je hand voelt fijn, dank je”.
Weer wist ik niet wat ik moest zeggen. “Ah, geen dank. Ik doe het graag”.
“Dat is fijn, want ik wil dat je nog verder gaat”.
Bedoelde ze nou dat ik hier mee verder moet gaan, of dat mijn hand verder over haar lichaam moet?
Achja, dacht ik. Ik ken haar pas net, het klikt allemaal goed. Hoe erg zal het nou zijn als ik mijzelf eens los laat en laat doen wat ik wil? Als ze het niet leuk vind zegt ze dat ook zeker wel.
Ik liet mijn hand verder gaan. Langzaam liet ik mijn hand langs haar ruggengraat gaan, half masserend met twee vingers.
Ze zei: “Wil je weten wat ik zo leuk vind aan jouw verhalen?” “Nou?”, vroeg ik.
“Dat het uit jou komt. Uit een knappe, jonge vent zoals jij. Ik vraag mij altijd stiekem af wat er wel en niet echt is van wat je schrijft en hoeveel ervaring je hebt in het echte leven”.
Nou haha, dacht ik. Wat er wel en niet echt gebeurd is mag ze zelf bedenken en ik ga het spel spelen dat ik nog niet zo ervaren ben. Om te kijken wat er dan gebeurd en als er wat gebeurd, zodat zij haarzelf sowieso zelfverzekerd voelt.

Ik herinnerde mij weer over wat er mis kon gaan en kreeg net over mijn lippen: “Ik ga niet vertellen wat er wel en niet fictief is. En hoe ervaren ik ben weet ik nog niet”.
Ondertussen liet was ik haar rug rustig aan het masseren. Nu was het tijd voor haar armen. Langzaam liet ik mijn handen steeds meer naar haar onderarmen gaan die ze een beetje over elkaar had. Zo kon ik zachtjes met mijn handen haar borsten voelen.
“Dat doe je goed. In ieder geval vind ik dat je goed kunt masseren”.
Ik zei niks en besloot weer naar haar onderrug te gaan. Ik merkte dat ik opgewonden was. Niet zo’n klein beetje ook. Mijn penis was helemaal hard. Ik was blij dat ze met haar rug naar mij toe zat zodat ze het niet kon zien.

Mijn handen gingen weer naar haar borsten. Ik kon het niet laten en ging ze opvallender aanraken.
Ze draaide zich om en keek nogal geschrokken.
“Oh, jeej!”
“Wat is er?”
“Mijn gevoel klopte, ik ben nat.”
Ze maakte mijn broek heel behendig los en begon mij vrij stevig te pijpen. Ik zei: “Hoeveel ervaring ik heb zeg ik je niet, dat moet je zelf uitvinden, maar ik kan wel zeggen dat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Je doet het precies zoals ik het wil, en meer!”
Dat was ook zo. Haar mond, tong en handen deden het allemaal goed. Haar rechterhand trok mij af en haar linkerhand rolde een beetje met mijn ballen.
Ik moest haar stoppen want op dit niveau zou ik snel klaarkomen en ik wilde zoveel mogelijk van haar meemaken als mogelijk was.
“Wacht, nu ben jij aan de beurt”. Ze ging achterover in haar stoel liggen en ik was te geil om voorwerk te doen en begon gelijk met haar klitje te spelen met mijn tong. Haar kutje is lekker kaal en iets erboven zitten wat donsige blonde haartjes waar ik even mee speel. Zachtjes zoog ik aan haar klit. “Ooh, jaa daar hou ik van, ga door J!”.
Ze werd heel snel heel vochtig. “Altijd fantaseer ik over ons als ik jouw verhalen lees. Mijn man is er vandoor gegaan met mijn kennis en nu is het tijd dat ik jouw jongheid gebruik om mijn kennis op over te brengen. Zo kun jij meisjes heel ervaren maken”.
Wat ik daarmee moest wist ik niet precies, maar ik bedankte haar en ging verder met haar kutje likken. Met mijn linkerhand kneep ik soms zacht, soms hard in haar borsten. Met mijn rechterhand vingerde ik haar op een stevige manier, zoals zij mij aan het pijpen was.
“Oh.. J.. Ja J ga zo.. zooo... Oooaah Ooh Uuuh, Uuuuh! UUH! UUUUUH jaaaaaaaa....”
“Ja? Mooi. Ga dan nu maar liggen”.
“Oh?” zei ze. “Jij neemt de leiding, dat had ik niet verwacht, maar ga je gang. Als je iets doet wat ik niet wil dan zeg ik het wel”.
Daarmee gingen behoorlijk wat zorgen weg, naast dat de alcohol mij al wel wat losser had gemaakt.
Rustig boog ik over haar heen en begon haar te zoenen. Tijdens het zoenen maakte ik stiekem mijn broek los. Daarna deed ik haar BH los. Vervolgens liet ik het slipje langzaam naar beneden zakken.
“Sorry hoor, maar NEUK MIJ TOCH ALSJEBLIEFT NU METEEN!”.
“Haha, goed dan”.
Ik duwde mijn penis eerst zachtjes tegen haar klit om te pesten. Dat leek ze niet zo leuk te vinden dus ik duwde mijn penis er maar meteen diep in. Hoe nat ze was, was ongelovelijk.
“Ah, ja, dieper, neuk me diep en hard!” zei ze terwijl ze zelf met haar hand langs haar klit aan het wrijven was.
Ze had prachtige cup ... borsten met mooie harde tepels. Alles duidde er op dat zij volledig geil geworden was.
Ik neukte haar harder en harder.. zij beet af en toe zachtjes in mijn tepels... en “Oh?!” “Wat is dit? “
Ohja ik wist het alweer. Haar vinger schoof rustig mijn anus in. Dieper en dieper en “tsssssjj”. Ze wist precies wat ze daar moest doen. Ik geloofde er eerst niet in, maar blijkbaar zit er werkelijk een g-spot daarzo. Ik neigde weer bijna klaar te komen en duwde haar naar beneden. Het zweet lag als parels op haar lichaam. Haar ogen keken mij verward aan en ze waren knalrood.
“Ja, daar lig je dan hè”? Vroeg ik.
“Ja, wat doe je nou dan, je gaat of door, of ik eet je penis op hoor!”.

Ik moest lachen en daagde haar uit. Ze is geen slappe vrouw want ze overmeesterde mij en kreeg mij op mijn rug. Dat had wel wat vond ik.
Weer begon ze stevig mij te pijpen. Alles deed ze weer perfect.
Ik kreunde het ondertussen ook uit. Op de een of andere manier wist ze mij op het randje van klaarkomen te houden. Ik werd er helemaal wild van en wilde haar weer echt keihard gaan neuken, deze keer van achteren.
“Ho, wat denk jij te gaan doen jongeman? Je hebt nu je kans vergooid en ja gaat als de sodemieter klaarkomen!”.
“Oh, is dat zo?” vroeg ik. “Dat wil ik nog wel eens zien dan!”.
Ze trok mijn ballen omlaag en zei oké, zet je schrap!
Toen voelde ik een genot wat ik nooit eerder ervaren had. Mijn penis duwde ze er helemaal in. Het voelde inderdaad alsof ze mij op at. Jemig wat was dat zalig!
“Uh.. ja ga zo door dit is geweldig!”. Meteen stopte ze, alsof ze weer precies wist hoe geil ik was.
Ze trok mij af, nog beter dan ikzelf doe en dat vind ik bijzonder.
“Spuit me helemaal onder, ik wil alles er uit hebben! Kom maar, kom, ooh, jaa, kom!”
Ik kwam al trillende klaar. Mijn hele lichaam vibreerde. Zoals je wel eens leest over hoe orgasmes bij vrouwen zijn, of gemerkt hebt als je goed in bed bent.
Ik bleef maar spuiten, zoveel heb ik nog nooit meegemaakt. Zij zat overduidelijk te genieten van deze... sperma douche. Of hoe noem je dat?

Ze veegde nog even wat van haar wang en zoog het van haar vinger terwijl ze mij met haar knalrode geile ogen aan keek.

“Dit MOETEN wij vaker doen. Ik ben nog lang niet klaar met jou en dit moeten wij vaker doen. En ik had dit niet verwacht, wel gehoopt. Maar dat ze zelf zo goed was had ik echt niet verwacht. Daar zit zeker meer achter dan een jongen met een grote fantasie en ik ben nog meer benieuwd naar wat er wel en niet echt is gebeurd uit jouw verhalen.”
Ik moest lachen en zei dat ik het met haar eens was.

Dit was slechts het begin van het avontuur met mij en de milf :)
http://altdating.fluodelic.com (nu nog) gratis datingsite voor mensen met een alternatieve smaak. Help (de webmaster en mij ook) mee om het er leuker te maken en registreer je.
pi_107611402
Schopje maar weer. Een verhaal dat al lang in mijn hoofd zit, maar er nu pas is uitgekomen. Het is nog helemaal niet af, maar we zien wel wat het wordt. :') Samen met mijn ander verhaal staat het ook nog op één andere site. Aan het andere verhaal zal ik ook nog wel eens voortwerken; heb ideetjes, maar de tijd ontbreekt om te typen. ;(

Deze post en de volgende bevatten de eerste twee delen van het verhaal van Maya.

Deel 1:

De zaterdagen van Maya zagen er meestal hetzelfde uit: uitslapen, een korte brunch nemen, wat lezen, tv kijken, het huis wat in orde brengen en ‘s avonds uitgaan met haar vriendinnen. Dat gebeurde de laatste tijd steeds meer sporadisch. Eén voor één kregen haar vriendinnen een relatie, terwijl Maya’s potje maar geen dekseltje kon vinden. Het was niet dat ze geen aantrek van de mannen had. Alhoewel niet de uitstraling van een schoonheidskoningin had, had ze toch wel een mooi uiterlijk: lange zwarte haren, een normaal figuur dat hier en daar wat mollige trekjes begon te vertonen en mooie, volle ronde borsten. In een vlaag van onzekerheid dacht ze dat haar lichtzwarte huid de mannen afschrok, maar ze had al een paar blanke vriendjes gehad, dus daar kon het niet aan liggen. In een experimentele bui had ze zelfs een kortstondige lesbische ervaring gehad te hebben, maar dat bleek toch niet helemaal haar ding te zijn. Ze vond het zelfs een klein beetje vies.

Het was ook niet dat ze niet probeerde. Ze deed haar uiterste best in een relatie, ze gaf meer dan ze nam, maar toch telkens had ze het gevoel dat er iets ontbrak, dat ze iets wezenlijk miste. Ze wist dat het aan haar lag, alleen wist ze niet wát het juist was.
Zo gebeurde het steeds meer en meer dat ze op in het weekend ‘s avonds meer en meer thuisbleef. Die zin om elke week tot een kot in de nacht uit te gaan had ze een klein jaar geleden, toen ze 22 jaar oud was stukje bij beetje verloren. Meestal nam ze dan wat ze zelf een ‘badkamerverwenmoment’ noemde. Dat was gewoon urenlang in bad zitten vergezeld van elfenderdig verzorgingsproducten gaande van appelblauwzeegroenzuurstokrozegeeloranjepaars gekleurd badschuim dat geurde naar boterbloemen tot een conditioner met extracten van zowat elk denkbaar fruit, en zesentwintig toegevoegde vitamines, gaande van A tot Z en nog veel verder. Voorts waren er ook nog steevast toastjes met brie, honing en stukjes kaneel, een klein flesje witte wijn, melige muziek de onvermijdelijke geurkaarsjes, een damesmagazine dat ondergetekende niet durft lezen uit schrik dat zijn hersencellen spontaan zullen afsterven, waar altijd een hoop onzin staat over mode en dat een onrealistisch beeld schetst van de ideale man en iedereen die daar niet aan voldoet meedogenloos afkraakt.
Om het helemaal af te maken installeerde ze de TV in de badkamer en zette een romantische komedie, bij voorkeur met Hugh Grant of Richard Gere. Kortom het soort badmomenten waar jonge single vrouwen een patent op hebben en waarvan mannen maar niet begrijpen wat er leuk aan kan zijn.

Nu zal u waarschijnlijk denken: “Wat kan mij die onzin allemaal schelen. Het zal me aan m’n reet roesten wat die meid allemaal in bad doet!” Geen zorgen. Dat is normaal. Meer zelfs nog, ik ben het volmondig met u eens. Normaal zou het niet echt de moeite zijn om dit alles zo gedetailleerd op te schrijven, ware het niet dat zo’n badkamerverwenmoment haar leven veranderde. Dus u ziet, ik ben wel degelijk verplicht het hier even kort te vermelden. Anders houdt het verhaal geen steek en bestaat de kans dat u zou afhaken. Nog eventjes geduld. Het zal worden beloond!

Maya had nooit gedacht dat het blaadje dat ze op een koude februaridag zo achteloos kocht bij de krantenwinkel zo’n grote impact op haar zou hebben. Het overgrote deel van de inhoud was weer zoals vanouds, dus wie zou dan ook een intrigerende reportage verwachten

‘Tien tips om de feestkilo’s er af te krijgen.’
‘Coole Kids Knutselen Creatief met Kroatische Kurk! Onze redactrice toverde de namiddag van Bloem en Madelief om tot een creatief knutselmoment!’
‘Vijftien manieren om je man niet meer naar sport te laten kijken.’
‘Jean-Louis-Michel de Saint-Cartouche stelt nieuwe lentecollectie voor.’

Maya las de meeste artikels maar met een half oog tot ze bij de vaste ‘Roze Rubriek’ aanbelandde. De Roze Rubriek was een vaste rubriek waarin lezeressen voorzien van een pseudoniem openhartig vertelden over hun sexleven. Soms waren de verhalen saai, soms vormden ze uitstekend materiaal voor een Jambersreportage en soms waren ze voor de verandering ook heel interessant.
De reportage van deze week ging over een zekere Linda die een BDSM-relatie had met haar man. Daarin vertelde Linda over de onderdanige gevoelens die ze had voor haar man.. Ze vertelde hoe het haar sexleven ten goede had veranderd en hoeveel voldoening en genot ze haalde uit haar slavin zijn.

Tijdens het lezen ervaarde Maya een aantal kriebelingen in de buik. Ze vond het vreemd hoe een vrouw zomaar uit vrije wil haar zomaar lager en onderdanig opstelt naar een man. Welliswaar haar man, maar toch. En toch! Toch kon Maya de reportage dagenlang niet uit haar hoofd krijgen.
Ze besloot om op het internet meer informatie over BDSM te zoeken. Gaandeweg leerde ze meer en meer over de materie kennen en groeide haar verlangen om een BDSM-georiënteerde relatie aan te gaan. Ze zocht tientallen sites af, op zoek naar een goede advertentie. Ze plaatste er zelf ook eentje, maar buiten lomperikken en grappenmakers leverde dat niet echt veel op.

Op een goede dag keek ze op een site naar nieuwe advertenties. Eén voor een klikte ze ze aan, maar telkens werd ze teleurgesteld. Ze wou opgeven, maar uit gewoonte klikte ze nog de laatste advertentie aan. Het ging over een koppel dat ongeveer vijfenveertig jaar oud was en een nieuw jong submeisje zocht om vooral in het weekend mee te kunnen spelen. Het zou voornamelijk zijn met de man. De vrouw zou zich wat meer op de achtergrond houden en alleen meedoen als het ook echt klikte met het subje, natuurlijk onder voorwaarde dat het subje wou.

Maya twijfelde even, maar de inhoud van het zoekertje sprak haar aan. De factor die de doorslag gaf was het feit dat het koppel ervaring had in het wereldje. Ze wou zeker niet terechtkomen bij één of andere onervaren melkmuil die niet wist wat hij deed. Natuurlijk moeten die mensen ook een kans krijgen om het vak te leren, maar in haar geval had Maya toch liever iemand die wist wat hij deed. En mocht het niet tot een ontmoeting komen, dan had ze er nog in ieder geval een of twee chatvrienden bij, zo redeneerde ze.

Het mailcontact verliep anders dan dat ze gedacht had. Alleen de eerste twee mails gingen over BDSM, vervolgens waren de onderwerpen meer triviaal. Deze fase duurde zo’n twee maanden Op een zekere dag vroeg ze zich af hoe het zat met de ontmoeting en was ze van plan het contact te verbreken toen ze plots een mailtje in de bus kreeg waarin het koppel haar opdroeg om vrijdag over twee weken af te spreken bij hun thuis voor een eerste ontmoeting.
“Dat is toch wel zeer toevallig en haast ongeloofwaardig.” dacht Maya. “Normaal komen dergelijke Deus Ex Machinamomenten alleen maar voor in slecht geschreven sexverhalen, maar nu gebeurt het ook in het echt. Wat wordt het volgende? Regi die geen handen wil zien op een fuif? De Rode Duivels die meer dan twee matchen op rij kunnen winnen? Geen zomerherhalingen van FC De Kampioenen? De formatie van een nieuwe Belgische federale regering?”

Het was inderdaad toeval dat Maya die mail juist ontving toen ze overwoog het contact te verbreken, maar het koppel had er bewust lang over gedaan om over te gaan tot een uitnodiging. Ze waren van plan om niet heel de tijd over BDSM te mailen en chatten. Dat onderwerp zou nog ruimschoots ter sprake komen bij een eventuele ontmoeting. Ze hadden liever dat het eerst klikte op persoonlijk vlak, dat hun sub zowat hetzelfde niveau had als hen. Het doel van het lange mailcontact was eigenlijk om een profiel te verkrijgen. Als dat snor zat, stuurde men een uitnodiging voor een eerste afspraak. Die afspraak zou uiteindelijk een kleine drie maanden na het eerste contact doorgaan. Maya was gretig en wou haast per direct komen, maar het koppel kon niet zomaar de eerste de beste dag. Na nog wat meer mailverkeer werd uiteindelijk gekozen voor een vrijdagavond ergens in mei. Aangezien het ver was kon Maya bij het koppel blijven slapen. Mocht het toch niet klikken, zou zij op hun kosten een hotel in de buurt mogen uitkiezen.

Vanaf nu begon Maya de dagen af te tellen naar de bewuste vrijdag. Ze had de afgelopen tijd meer en meer gelezen over BDSM en haar verlangen nam exponentieel toe. De laatste week zat ze met haar gedachten meer bij de ontmoeting dan bij andere zaken.
Het werd ook moeilijk haar driften en verlangens te beheersen en een paar keer was het bijna zo ver, maar uiteindelijk kon ze haar toch beheersen. Ze vond dat een goede eigenschap voor een sub, en het was tenslotte toch al een vorm van voorbereiding zo redeneerde ze.

Op de bewuste vrijdag stapte ze met een bonzend hart haar auto in, richting afspraak. Maya was bereid om het wereldrecord snelheidsovertredingen te breken om toch maar zo snel mogelijk op de plaats van afspraak te zijn. Ze wist echter dat dit geen zoden aan de dijk zou brengen, want er was haar gezegd om pas om half tien ‘s avonds -en geen minuut vroeger- aanwezig te zijn.
De plaats van afspraak was een normaal huis dat eigenlijk in de middle of nowhere stond. Het was wel gelegen langs een baan, maar aangezien die niet dichtbij de gewestelijke wegen lag, passeerde er weinig verkeer. Zeker op een zonnige vrijdagavond.

Maya wachte nog enkele minuten in de auto. Om zeker te zijn dat ze stipt op tijd was hield ze haar blik strak op haar horloge. Toen de laatste seconden tergend traag -zoals vanzelfsprekend in dit soort belachelijke ‘verhalen’- gepasseerd waren stapte Maya uit, deed de wagen op slot en begaf haar vervolgens richting de voordeur. Net onder de bel was een enveloppe geplakt waar er ‘Lees mij eerst voordat je op de bel drukt’ stond. Maya maakte de enveloppe open en vond vervolgens een katebelletje waar doodleuk opstond dat ze achteraan het huis moest zijn. Ze moest een houten, bruine deur binnengaan. In die ruimte zou ze verdere instructies krijgen. Voor alle zekerheid had men de weg die ze moest volgen op een plannetje getekend. Beter voorkomen dan genezen zo redeneerde men.

Dankzij de nauwkeurige wegaanduiding die een GPS -en zelfs Galileo- groen zou laten uitslaan van jaloezie kwam Maya zonder al te veel stukken en brokken gezond en wel aan op de opgegeven plaats. Ze haalde even diep adem en draaide de deur open.

De anticlimax had niet groter kunnen zijn. Er was niemand aanwezig in de kamer en het was schemerdonker. Bovendien was de kamer nog in opbouw; allerhande dozen lagen kriskras verspreid over de vloer, de muren waren nog niet deftig geschilderd, de vloer was niet betegeld, kortom de ruimte was de fase van ruwbouw net voorbij. Het was niet dat Maya een uitgebreid ontvangstcomité verwachtte, inclusief muziekband en een uitgebreid buffet, maar er had toch tenminste één persoon aanwezig kunnen zijn om haar te ontvangen. Zelfs dat kon er niet af.

“I-Is daar iemand?” riep Maya, maar ze kreeg geen antwoord. Natuurlijk, wat had ze anders verwacht? Dat men opeens tevoorschijn zou springen en er confetti en slingers uit het plafond zouden komen vallen?
Ze riep nog eens, maar eveneens kwam er geen antwoord. Eventjes stond ze beduusd te kijken. Wat voor een slechte grap was dit? Haar eerst gekmaken van verlangen, afspreken en dan uiteindelijk niet komen opdagen? Dat was niet naar de zin van Maya. Er moest hier toch iemand zijn? Wie had tenslotte dan dat briefje geschreven?

Maya tastte de muren af, op zoek naar een lichtschakelaar. Voetje voor voetje schuifelde ze heel zachtjes vooruit, bang om met haar voet onzacht met een hard object in aanraking te komen.
Uiteindelijk kwam ze toch een knopje tegen dat ze zonder aarzelen indrukte. Er gebeurde niks, en in een fractie van een seconde dacht Maya instinctief dat het slecht met haar zou aflopen, maar toen zag ze aan de andere kant van de kamer dat er een klein armzalig peertje knipperend aansprong. Toen ze goed keek zag ze dat er onder het peertje op de vloer een briefje lag. Maya raapte de brief op en merkte dat er op het stukje vloer waar de brief lag, met twee stukken zwarte tape een kruis was aangemaakt. Vol verwachting maakte Maya het tweede briefje open, en ze hoopte dat ze deze keer meer informatie zou krijgen.

Maya

Het feit dat je dit briefje leest wil zeggen dat je gekomen bent, wat logisch is want anders zou je dit briefje niet lezen. (Sorry, ik heb de vervelende neiging om flauwe moppen te maken om het ijs te breken. Ik ben bang dat ze niet altijd even geslaagd zijn. :-) )
Hoedanook het toont aan dat je bereid bent om een hele nieuwe, onbekende wereld binnen te stappen. Een wereld waarvan je het bestaan nooit zou geweten hebben. Een wereld die beantwoordt aan je diepste verlangens. Verlangens waarvan je misschien niet wist dat je ze had, waarvoor je je misschien schaamt, die misschien niet helemaal beantwoorden aan wat de doorsnee mens normaal vindt, maar waarvan je toch weet dat ze je genot zullen verschaffen. Een genot dat wel duizendmaal intenser kan zijn dan wat je tot nu toe voor mogelijk hebt gehouden.

Je staat nu op het punt om die wereld binnen te treden. Weet dat het niet altijd rozegeur en maneschijn zal zijn. Weet dat er zeker momenten zullen komen dat je wilt opgeven, dat je op het punt staat te breken. Weet dat als je voor deze wereld kiest, je leven voorgoed zal veranderen. Weet dat als je kiest, er geen weg terug zal zijn. Nu kan je nog kiezen. Je kan nog weggaan, je kan ervoor kiezen om de deur uit te gaan, ons nooit te ontmoeten, je kan gewoon je leven verder lijden, maar dan zal er voor altijd iets aan je blijven knagen. Je zal altijd dat gevoel van onzekerheid hebben. Datzelfde gevoel dat je nu ook zal voelen, maar als je ervoor kiest zal die onzekerheid wegsmelten en je meevoeren naar een onbeschrijfbaar genot.

Kiezen om te blijven wil zeggen dat je je aan onze wil zult onderwerpen. Je zal doen wat je wordt opgedagen. Je stelt geen vragen, je trekt ons oordeel niet in twijfel. Je zal onvoorwaardelijk gehoorzamen. Kies je voor dit, dan draai je de brief om. Wil je dit toch niet, dan laat je de brief vallen, ga je de deur uit en zal je nooit meer van ons horen. Dan keer je terug naar je alledaagse leven.”

Maya moest toch even slikken. Ze wist wel dat ze aan een groot avontuur zou beginnen, maar zo lyrisch had ze het haar nog niet voorgesteld. Bij het lezen van de brief voelde ze meermaals een korte, maar hevige kriebel in haar buik.
Er was echter geen sprake van twijfel. Voor ze naar hier kwam had ze uitvoerig de voor- en nadelen van haar keuze geanalyseerd en ze was tot de conclusie gekomen dat ze de sprong zonder aarzelen zou wagen. Zonder enige vorm van twijfel draaide ze de brief om...
pi_107611475
Deel 2 van het verhaal van Maya:

“We wisten wel dat je de juiste keuze zou maken. Het enige wat je nu moet doen, is de doos openmaken die links van je staat. Daarin zit een blinddoek. Je gaat op je knieën precies op het kruis zitten waar deze brief op lag. Het is niet nodig om je uit te kleden. De bovenbenen rusten op je onderbenen. Het achterste rust dus met andere woorden op je enkels. Je knielt met je rug richting de deur waardoor je bent binnengekomen. Je doet de blinddoek om, en vervolgens plaats je je armen op je bovenbenen. De handen rusten op je knieën. Als dit naar behoren is uitgevoerd zal je verdere instructies krijgen. Je zal onze opdrachten zonder aarzelen uitvoeren en je spreekt alleen wanneer je daar de toestemming voor wordt gegeven.
Voor de zekerheid voegen we hierbij een tekening met de verlangde houding. De houding die je moet aannemen, mag hiervan niet afwijken.

Tot straks

X en Y”

Lichtjes trillend van de opwinding volgde Maya de instructies op. Het was niet zo moeilijk om de gevraagde houding aan te nemen, maar het was een ander paar mouwen om die vol te houden, ook al dacht ze dat het maar voor eventjes zou zijn. De spieren van haar bovenbeen werden in deze houding nogal redelijk uitgerokken en aangezien Maya in het verleden blessuregevoelig was, had ze schrik dat het haar een verrekking zou opleveren.
Als moment suprême deed ze de blinddoek om, en als bij toverslag ademde ze diep in en uit en voelde al de spanning, angst en onzekerheid van haar afvloeien. Het was eigenlijk zoals bij een mondeling examen dacht ze: veel stress de momenten voor het binnengaan, maar als ze eenmaal de vragen getrokken had vloeide de stress van haar af en werd ze kalm: ze kon nu toch niets meer aan de situatie veranderen.

Op een vreemde manier genoot ze van het lange wachten. Ze was nu compleet vrij van zorgen, ze dacht aan niets, het was een lange tijd geleden dat ze dat nog ervaren had en het deed haar enorm deugd.
Ondanks het feit dat haar gedachten leeg waren spitste ze toch haar oren, nauwkeurig lettend op elk geluidje dat de komst van het koppel kon aankondigen. Alhoewel ze niets hoorde, had ze na verloop van tijd toch het gevoel dat ze door iemand bekeken werd. Nochtans had ze niemand gezien in de kamer toen ze het licht aandeed.

Plots voelde ze dat iemand heel zachtjes een vinder onder haar kin plaatste. Ze schrok eventjes, maar wist toch in de houding te blijven. De vinger duwde tegen haar onderkin, als teken dat ze moest rechtstaan.
Maya stond nu geblinddoekt tegenover de onbekende. Ze voelde zijn of haar aanwezigheid, en ze wist dat als ze haar lippen tuitte en haar hoofd een centimeter of twee naar voren bewoog, ze de persoon kon kussen.

Alhoewel Maya rechtstond bevonden haar handen zich nog altijd op haar knieën. Ze vroeg haar af of de onbekende de blinddoek zou afnemen. Mocht dat het geval zijn, zou dat wat lullig zijn vond ze, maar voor ze kans kreeg om daarover door te redeneren pakte de onbekende haar twee handen vast en trok er aan als teken dat ze moest volgen.
Voortgetrokken door de onbekende stapte ze uit de deur, terug naar buiten. Maya had schrik dat de onbekende haar zou ontvoeren, maar tot haar opluchting stelde ze vast dat ze na het verlaten van de kamer niet afsloeg naar de straat, maar gewoon rechtdoor loopte. Ze had niet echt aandacht besteed aan de omgeving toen ze van de voorkant van het huis naar de achterkant liep, maar vermoedde toch dat de tuin niet al te groot was zodat ze toch vroeg of laat overmijdelijk onzacht in aanraking zouden komen met een afsluiting.

Dat was gelukkig echter niet het geval en tot haar verwondering hoorde ze dat ze beiden op fijne steentjes stapten. Na een minuut of vijf stappen, liepen ze een paar treden op. Nu begon Maya toch verward te raken. In haar gedachten had ze de afgelegde weg bijgehouden, en nergens hadden zij en haar begeleider/ster een bocht gemaakt. Noch kon ze een grindweg herinneren. Ze bood geen weerstand want instinctief wist ze dat ze in veilige handen was.

Nu stapte ze weer een gebouw in. Dit kon ze afleiden doordat de zwarte vlek die ze zag ietsjes lichter werd. Ze werd een kamer binnengeleid en nadat ze ongeveer in het midden van de kamer waren, liet de onbekende haar handen los waarna die haar heupen vastpakte en haar een kwart naar rechts dirigeerde.
De onbekende liet haar in die positie een paar minuten staan. Het kriebelde bij Maya echt om te bewegen en de blinddoek af te nemen; nog nooit was ze zo nieuwsgierig geweest. Alhoewel, die ene keer misschien, toen ze als kind van zeven jaar op de nacht van vijf op zes december omstreeks om twee uur wakker schoot van een soort zoevend geluid in de schouw. Ze was dolgraag direct naar beneden gegaan, maar uit angst voor een gratis vakantie naar Spanje bleef ze toch vol verwachting in haar bed liggen. Uiteraard lukte het die nacht van geen kanten meer om in te slapen.

Haar gedachten sleepten haar even mee naar haar kindertijd, waardoor ze niet doorhad dat de onbekende de knoopjes van haar truitje begon los te maken. Nu zal het spel pas echt beginnen realiseerde ze met een schok. Tot nu toe was het allemaal heel braafjes geweest, zelfs het avontuur met de blinddoek, maar nu zou het bittere ernst worden. Binnen ettelijke minuten zou ze daar staan, helemaal poedelnaakt voor twee volkomen vreemden. Mensen die ze wel een beetje kende, maar als het erop aankwam besefte ze dat ze betrekkelijk weinig over hen wist. Tijdens het mailcontact had ze uitgebreid over haar verteld, maar nu pas realiseerde ze dat het koppel weinig over zichzelf verteld had. Gek dat ze daar nu pas achterkwam.

De onbekende moest nu enkel nog haar topje uitdoen, en dan zou ze daar topless staan voor het koppel. Ze schaamde haar bij de gedachte, maar tegelijk vond ze het enorm opwindend. Ze voelde een lichte tinteling in haar vagina, haar tepels werden stijf en onbewust bewoog ze haar borsten naar voren waarmee ze ze extra wilde doen opvallen. Ze verlangde naar het moment dat haar topje zou worden uitgedaan, maar dat kwam niet. In plaats daarvan ging de onbekende achter haar staan en tilde haar linkerbeen op. Zorgvuldig werden haar schoenen uitgedaan.

De jeansbroek was het volgende kledingsstuk dat uitgetrokken werd; de onbekende schoof haar broek naar beneden en ze stapte er vervolgens uit. Nu stond ze daar vastgebonden, met enkel nog haar ondergoed aan. Maya probeerde in te beelden hoe ze daar stond, bijna naakt en helemaal overgeleverd aan de genade van de onbekende. Om een of andere reden dacht ze ook dat het koppel nu voor haar zat of stond, genietend van haar angst en opwinding. Kijkend hoe de onbekende haar stuk voor stuk uitkleedde, haar als het ware langzaam ontleedde, en haar per kledingstuk dat hij of zij verwijderde haar meer en meer meevoerde naar datgene wat ze eigenlijk was: een hitsige onderdanige vrouw.

Maya liet haar meenemen door haar gedachten en het tintelende gevoel in haar vagina werd alsmaar intenser en intenser. Er begon stilletjesaan een vochtig plekje te verschijnen in haar witte slipje. In haar gedachten stelde ze zich het moment voor dat haar slipje en topje zouden verwijderd worden, waarna de blinddoek zou worden afgenomen, en ze daar volledig naakt voor het koppel zou staan terwijl het koppel gewoon gekleed zou zijn. Ze stelde haar de onmetelijke schaamte voor die ze zou voelen maar tegelijk verlangde ze dat het koppel haar daarna onder handen zou nemen, haar betasten op alle mogelijke plekken en dan vooral haar intieme. Ze stelde haar voor hoe die twee paar handen haar lichaam op en neer zouden gaan. De handen van de man, maar ook de handen van de vrouw. Vooral de gedachten aan het feit dat de vrouw haar ook onder handen zou nemen maakte haar opgewonden. Het was immers zo goed als nieuw voor haar; buiten die ene keer had ze geen ervaring met vrouwen. De gedachte aan hoe de oudere vrouw haar naakte lichaam overal betast terwijl zijzelf aangekleed is zorgde ervoor dat ze haar nog meer schaamde.

“Oh, dat vreselijke tegenstrijdige gevoel.” dacht ze. De ervaring overviel haar compleet. Schaamte kon ook gekoppeld zijn aan genot. Meer nog zelfs de schaamte zorgde voor een meer intensere en overweldigende vorm van genot. Het besef dat ze ervan genoot om haar sexueel te schamen wond haar op. Het verwarde haar, maar ze gaf haar volledig over aan het gevoel. Ze genoot. Ze genoot meer dan dat ze ooit had gedaan.

Haar slipje werd steeds vochtiger en vochtiger. Er was nu niets in de wereld dat ze liever had willen doen dan hier en nu tot een orgasme komen. Omdat haar handen vastgebonden waren moest ze improviseren. Gelukkig voor Maya waren haar benen nog niet vastgemaakt en kon ze zo haar genot vergroten: ze kronkelde met haar ranke lichaam om zo haar twee bovenbenen tegen haar vagina te wrijven. Het was niet veel, maar ze moest immers roeien met de riemen die ze had.

Maya was nu dichtbij haar orgasme. Elke seconde kon het zover zijn. Ze voelde hoe in haar binnenste de golven van genot zich verzamelden om tot uitbarsting te komen. Heel zachtjes, haast onhoorbaar, begon ze te kreunen. In de brief dat het koppel had geschreven stond dat ze niets mocht doen zonder hun toestemming. Ze wist dat ze ook zeker niet zou mogen klaarkomen, maar het gevoel dat ze nu had was onbeschrijfelijk. Het was sterker dan haarzelf. Ze moest en zou klaarkomen. In haar verbeelding zag ze hoe ze hoe ze daar willoos stond te draaien en te keren, helemaal overgeleverd aan het koppel. Nog nooit eerder had ze dit gevoel ervaren.

Ongetwijfeld zou Maya tot een orgasme gekomen zijn als de onbekende, die het tafereel glimlachend gadesloeg op dat moment niet zou hebben ingegrepen. Haar linkerenkel werd stevig vastgepakt, en onmiddellijk werden haar benen uit elkaar getrokken. Door haar opgewondenheid was Maya even de wereld rondom haar vergeten. Ze had er helemaal niet meer aan gedacht dat er ook nog een andere persoon aanwezig was in de ruimte. Het abrupte ontwaken uit haar roes zorgde ervoor dat haar orgasme dat net niet het ‘Point of no return’ had bereikt langzaam wegvloeide.

Even schrok ze toen de onbekende iets koud rond haar beide enkels plaatste. Ze vroeg haar af wat de bedoeling daarvan kon zijn. Gelukkig kwam ze daar snel achter. Ze hoorde twee klikjes en vlak daaropvolgend voelde ze hoe haar linkerbeen nog verder over de grond schuifde. Zelf deed ze niets, maar de onbekende voerde een grote kracht uit op zodat haar been toch bewoog. Daarna hoorde ze weer twee klikjes. Ze voelde een lichte spanning in haar lies.

Maya probeerde haar benen weer bijeen te plaatsen, maar dit werd verhinderd door een ijzeren staaf van ongeveer een meter die de onbekende tussen de twee ijzeren enkelboeien had bevestigd.Plots voelde ze hoe de onbekende aan haar BH begon te friemelen. Even verwachtte ze dat het wel eventjes kon duren, aangezien mannen -in Maya’s gedachten was de onbekende een man- geen ervaring hebben met BH’s los maken.
Dit ging echter niet op. De onbekende slaagde erin om snel de BH los te maken. De onbekende moest dus een getraind man zijn. Het kon ook echter zijn dat de onbekende een vrouw was alhoewel haar dat minder plausibel leek.

Nu Maya topless was, leek het haar logisch dat de onbekende nu haar slipje zou uitdoen. Ze vroeg haar echter af hoe dat technisch gezien mogelijk zou zijn; de ijzeren staaf verhinderde dat het slipje kon uitgetrokken worden en zelfs al zou die staaf daar niet zijn, dan nog kon de elastiek van haar slipje onmogelijk één meter uitrekken.
De onbekende deed daar niet zo moeilijk over en met één luide knip -ongetwijfeld voor een dramatisch effect- werd haar slipje van haar lichaam verwijderd.

Hiermee stond ze volledig naakt in de kamer. Haar poesje was nog vochtig en als je heel goed keek, zou je kleine druppeltjes zien op haar donzig driehoekje van schaamhaar. Haar lichaam was intussen gewoon geraakt aan de iewat frisse lucht die in de kamer circuleerde, maar haar vagina, borsten en billen nog niet. Het voelen van de frisse lucht op haar natte schaamstreek voelde aan als een bevrijding. Het begin van een nieuwe fase van haar leven. De knip vond ze daarbij wel passen: niet alleen werd hiermee haar lichaam volledig getoond aan het koppel, ook werd hiermee symbolisch haar vroegere manier van leven doorgeknipt.

Maya werd overmand door tegenstrijdige gevoelens: een gevoel van vrijheid; eindelijk deed ze wat ze wilde. Nochtans was ze vastgebonden, kon ze geen kant uit en was ze volledig overgeleverd aan de willekeur van anderen, mensen die ze ogenschijnlijk wel vertrouwt, maar als puntje bij paaltje komt eigenlijk amper kent.
Vreugde voelde ze ook; opgeluchtheid omdat ze eindelijk gevonden had waar ze al zolang naar verlangde. Tegelijkertijd ervoer ze ook angst. Angst voor het onbekende. Angst voor die vreemden. Angst dat het niet zo goed zou aflopen. Angst dat het helemaal niet zo worden zoals ze het haar had voorgesteld.
De laatste tegenstrijdige emoties die ze voelde waren tevens ook de meest intense; opgewondenheid en schaamte. Opgewondenheid omdat ze nu eindelijk haar manier van sexbeleving had gevonden. Opgewondenheid omdat ze nu eindelijk had gevonden wat ze zocht. Deze opgewondenheid was verbonden aan de schaamte: schaamte omdat haar opgewondenheid verbonden was aan zaken die de gewone samenleving onconventioneel vond. Schaamte omdat ze naakt voor vreemden stond. Schaamte omdat ze haar zo liet doen, geen weerstand bood, volledig gehoorzaamde aan vreemden terwijl ze toch altijd had geleerd om haar vrouwtje te staan, haar nooit te laten doen, altijd de baas over haarzelf te blijven.

Maya voelde hoe de onbekende één vinger op haar lip plaatste. De onbekende ging met die vinger in één langzame beweging naar onderen. Langzaam schoof de vinger tussen haar borsten, verder over haar buik om vervolgens bij haar vagina aan te komen. Maar in plaats van haar vagina te beroeren, maakte de onbekende een cirkelbeweging. De onbekende maakte steeds kleinere en kleinere cirkeltjes rond haar vagina. Maya smachtte ernaar om iets in haar vagina te voelen. Een penis, een dildo, vibrator, vingers of desnoods een courgette, het maakte haar niet uit.

Nochtans genoot ze van het plagen van de onbekende. Ondanks dat er in het briefje stond dat ze geen enkel geluid mocht maken, begon ze toch heel zachtjes te kreunen. Ze wist dat het niet mocht, maar het was sterker dan haarzelf.
De onbekende merkte dit en stopte abrupt. Het volgende wat de onbekende deed, waren twee vingers tussen Maya’s lippen stoppen. Die vingers maakten een schaarbeweging en Maya begreep dat ze haar mond moest opendoen.
“Dat zal wel een soort van ballgag worden.” dacht Maya en haar gedachten waren nog niet koud of de onbekende plaatste inderdaad een gag in haar mond.
Vervolgens maakte de onbekende de gag vast. De gag had een dubbele riem. Natuurlijk kon die ook met slechts één riem vastgemaakt worden, maar de tweede kon naar hartelust gebruikt worden om extra spanning te zetten.

De onbekende maakte dankbaar gebruik van die geboden mogelijkheid en bevestigde de riemen achter haar hoofd. Het eerste werd bovenaan haar hoofd bevestigd en de tweede riem werd wat lager rond haar hoofd gedaan. De onbekende zorgde er ook voor dat de tweede riem haar oren bedekte zodat ze niet zo goed meer kon horen. Niet dat ze niets meer kon horen, maar het geluid was nu toch wel ferm gedempt en als ze nu nog iets hoorde, dan leek het van oneindig ver te komen.

Maya schrok op van een korte, maar venijnige tik die de onbekende op haar rechterbil gaf. Ze wachtte vol spanning wat er nu zou komen. Ze smachtte naar meer. Ze wou komen. Ze was zover dat men alles met haar zou kunnen doen wat men maar wil. Nog nooit had ze haar zo opgewonden gevoeld en ook al zou ze later nog situaties meemaken die nog veel opwindender bleken te zijn, nooit zou ze nog exact hetzelfde gevoel hebben dat ze nu had.

Opeens hoorde ze plots in de verte een deur dichtgaan. Door haar overpeinzingen had ze niet gemerkt dat de onbekende intussen niets meer met haar had gedaan. Maya wist nu niet meer zo goed hoe de situatie er nu uitzag; zat er nu nog iemand in de kamer of niet? Ze dacht dat het koppel aanwezig was, maar aangezien het licht uit was zou het toch raar zijn mocht er nog iemand anders zijn. Maar toch was ze er zeker van dat ze maar één paar voetstappen gehoord had. Het was natuurlijk plausibel dat er slechts één deel van het koppel in de kamer aanwezig was geweest. Dat zou waarschijnlijk wel de meest logische uitleg zijn, maar toch zei haar intuitie dat het koppel die momenten in de kamer niet aanwezig was.

Ze begon te vrezen dat ze er spectaculair was ingetrapt. Dat er nu elk moment iets slecht met haar zou kunnen gebeuren, dat ze tegen haar wil gebruikt zou worden. Ze begon sneller en sneller adem te halen. De gedachten maalden door haar hoofd en ze begon ook lichtjes te zweten van angst.
“Maar was dat juist niet datgene wat je zo graag wou?” zei een klein zeurderig stemmetje in haar hoofd.
“Je wou je toch machteloos voelen. Je wilde je overgeven aan die onbekenden. Je wilde jezelf totaal machteloos en immobiel voelen Weet je nog hoevaak je daar over fantaseerde? Je wou kronkelen van genot? Je bedachtt hoe ze je zouden dwingen die sexuele dingen te doen. De dingen die tot je diepste fantasieën behoren. Je wou ze laten uitkomen. Wel, nu komen ze uit. Je moet niet zeuren. Had je werkelijk gedacht dat je constant geil zou staan? Dat je constant geneukt zou worden? Dat je constant zou klaarkomen? Naïve trut! Voordat je hieraan begon wist je toch dat je genot laatst zou komen. Je weet dat het koppel voorgaat. Daar haal je je genot uit. Je weet het donders goed.”
Het vervelende stemmetje raasde maar door en door, en door. Eenmaal uitgeraasd bedacht Maya dat het gelijk had. Ze wist waar ze aan begon. Ze wou haar machteloos voelen. Ze wou haar helemaal overgeven. Ze moest inderdaad niet zeuren.

Ze haalde diep adem en begon te berusten dat ze de touwtjes nu niet meer in handen had. Met het vertragen van haar ademhaling kwam nu ook de rust terug. Het begon haar plots de dagen dat ze het frisjes begon te krijgen; de druppeltjes angstzweet glansden op haar egale, donkere huid. Het was een fraai gezicht, ware het niet dat het duister was.

Maya verloor het besef van tijd. Ze wist niet meer hoelang ze daar alleen was. Het kon een uur zijn, zelfs langer of ook een kwartier. Ze was nu alleen met haar gedachten. Langzaamaan kon ze voelen hoe het kwijl zich in haar mond verzamelde. Wegslikken kon ze niet want de gag zat natuurlijk in de weg. Tegelijkertijd werd ze ook gewaar van de langzaam opkomende kramp in haar kaken die de gag veroorzaakte.

Ze voelde ook hoe het speeksel zich in haar mond verzamelde. Ze probeerde het weg te slikken, maar de gag bemoeilijkte dad aanzienlijk. Heel gestaag begon het overtollige speeksel uit haar mondhoeken te druppelen. Traag, tergend traag vormde zich een eerste druppeltje dat langzaam maar zeker uit haar mondhoek stroomde. Het druppeltje vloeide over haar wang naar beneden. Maya kreeg er jeuk van, maar hoe hard ze ook wilde, ze kon er niets aan doen.

Nog steeds baande het druppeltje speeksel zich een weg naar beneden, langzaam langs de zijkant van haar borsten, vervolgens over haar buik richting haar vagina. Daar vermengde het zich met het half opgedroogde geil om zo op de grond te vallen.
Nu begonnen er nog druppeltjes speeksel te vallen. Soms gingen ze snel naar beneden, soms ook traag. Het zorgde voor een irritant, jeukerig gevoel op Maya’s lichaam, maar er was niets dat ze kon doen. Ze wou doodgraag krabben, maar haar handen waren nog steeds boven haar lichaam samengebonden. Maya probeerde het draagelijk te houden door met haar lichaam te schudden om zo de druppeltjes sneller te laten vallen. Dat was echter makkelijker gezegd dan gedaan; haar armen waren vastgebonden en verder kon ze amper bewegen met haar benen die in spreidstand stonden en door de ijzeren staaf niet konden bewegen. Er zat voor Maya niets anders op dan het gevoel proberen te negeren, wat moeilijker was dan het lijkt.

Langzaam ebde haar tijdsbesef weg. De seconden leken haar steeds langer en langer te duren. Ze probeerde te schatten hoelang ze al in die houding stond; een kwartier, een uur of nog langer? Ze wist het niet meer. Maya probeerde haar voor te stellen hoe ze er nu uitzag. In haar gedachten keek ze vanuit een hoogte neer op de situatie, hoe ze daar in het midden van de kamer zo machteloos doch volledig uit vrije wil naakt was vastgebonden. Ze was nu volkomen onderworpen aan de totale willekeur van vreemden. Vreemden die ze nog nooit had ontmoet, maar wel zover had vertrouwd dat ze ze toeliet handelingen met haar te doen, die ze bij mensen die ze al jarenlang kende en vertrouwen nooit zou toelaten. Dingen waarover ze nooit had verteld, maar die altijd al hadden liggen sluimeren.

“Zouden die vreemden hier nu in deze kamer aanwezig zijn? Zou dit een soort van test zijn? Een test om te zien hoe ze zich gedroeg in genante omstandigheden? Hoe zouden ze dan naar mij aan het kijken zijn? Zouden ze staan of in een comfortabele stoel zitten terwijl ze mij bekijken? Maar zouden ze überhaupt wel aandacht aan mij schenken; waarom doen ze nu niets meer met mij? Nee, voor hen ben ik slechts een potentiële slavin. Een slavin die men naar eigen goeddunken kan negeren. Iemand die er slechts is ter vermaak en amusement. Iemand waaraan men geen toestemming dient te vragen, maar die er slechts is om te gehoorzamen. Die daar vrijwillig voor gekozen heeft. Die daar fier op is. Iemand zoals ik.”

Trots rechtte ze haar hoofd en duwde ze haar borsten wat naar voren. Ze was fier een slavin te zijn. Een slavin waar haar toekomstige eigenaars trots op zouden kunnen zijn. “Laat het maar komen. Ik ben er klaar voor. Klaar om te dienen. Ik wil het. Ik geef mezelf over.”

Maya raakte vrij van gedachten. Ze dacht aan niets meer en toch was ze nog nooit zo bewust geweest. Luisterend naar haar ademhaling die gaandeweg rustiger werd berustte ze en wachtte af op wat komen zou...
pi_107718396
Lekker :9
Wanneer de volgende? :D
Twiddel
pi_107719077
Mijn eerste, ben benieuwd wat jullie vinden, heeft S/M, maar niet met de leer/leder/zweep attributen, meer het erotische van macht en vernedering.

De student ging voor zijn stage voor het eerst bij het bedrijf langs waar hij komende tijd zou gaan werken. HIj was de avond ervoor nog uitgeweest, maar had toch snel een schone broek en hoodie kunnen vinden, om toch een beetje goed voor de dag te komen op zijn eerste werkdag.

Bij binnenkomst op het uitzendbureau waar hij stage zou gaan lopen, werd hij begroet door een wat oudere vrouw, die er echter nog strak en op en top uitzag. Ze keek hem wat afkeurend aan, en hij voeldezich meteen onzeker. Ook de andere dames leken niet direct enthousiast te worden van zijn verschijning. Sowieso was hij de enige man.

Hij kreeg een bureau toebedeeld en zodra hij ging zitten ging reeds de telefoon. Of hij zich even wilde melden bij zijn chef achterin het kantoortje. Hij liep naar de kamer, klopte en deed open. Een strakke tante in een mantelpakje snauwde hem toe, dat hij eerst naar haar had moeten komen. Daarna nam zij hem onderzoekend op.

het kwam erop neer dat zijn uiterlijk haar geenszins beviel. Ze zei dat nogal direct en wilde zijn hoodie eigenlijk meteen uittrekken. "Trek die trui uit, lapswans!" snauwde ze. Onzeker deed de student zijn trui uit, waaronder een wat sjofel t-shirtje van H&M tevoorschijn kwam.

Met een ruk trok zijn bazin aan het t-shirtje en scheurde de kraag los. "Wat een belediging om zo op je werk teverschijnen, uittrekken dat ding!" "Maar mevrouw..." stamelde de student, "ik....ben dan..."

"en wie heeft je gezegd dat je hier zo'nafgetrapte spikerbroek kan dragen???" schreeuwde ze, "uit dat ding!" en voor hij kon stamelen dat hij toch liever...boog de vrouw zich over hem heen en begon wild aan zijn spijkerbroek te sjorren.

"Jij moet nog een hoop leren, studentje!" en ze wreef met haar lange gelakte nagels over zijn kin,"hier zijn jongens zoals jij verzorgd gekleed, een net overhemd, een keurige pantalon, niet zulke vieze studenten-lompen!...kijk hoe je er nu bij zit!"

De student zat in zijn boxershort een beetje bibberend op de stoel tegenover zijn bazin. Met haar nagel kraste ze over zijn borst....naar zijn boxershort... "We gaan jou eerst eens netjes aankleden...je eerste salaris is voor de kledingwinkel! "

"maar mevrouw....alstublieft...ik kan zo niet...naar buiten..."

"natuurlijk kan je dat wel, viespeuk,, mijn auto staat achter, daar kan je zo induiken en dan rijden we naar de dichstbijzijnde kledingwinkel waar ik wel meer van mijn stagiares in pak heb laten steken. Daar weten ze wel raad met mannetjes zoals jij!"

Even later zat de student in zijnn boxershort in de winkel, die speciaal voor hem gereserveerd leek. Er waren geen andere klanten aanwezig. Vreemd genoeg waren er ook geen pashokjes. Er hingen alleen rijen pantalons, jasjes, vestjes, nette overhemden, in alle schakeringen van wit tot blauw. Hij kreeg het een beetje warm toen een dame op hem af kwam om te vragen wat hij daar zat te doen.
Hij voelde in zijn boxershort dat hij nat werd, maar meer van angst dan van opwinding. Of was dat hetzelfde.

"Ik moet van mijn stagebedrijf in nette kleren komen, " zei hij maar. "WAT???" beet de verkoopster hem toe, "je zegt hier, mevrouw, ik moet..." "Mevrouw, ik moet van mijn stagebedrijf in nette kleren komen, mevrouw." stamelde de student, "ze wil me in overhemd en nette pantalon zien. "

Dat kan ik me voorstellen, " zei de verkoopster die hem streng aankeek, "wat dacht je dan? vieze slonsstudent! En ze greep naar zijn boxershort, die ging meteen naar beneden. De verkoopster was niet aantrekkelijk dus hij schrok zich rot. Wat wilde ze van hem.

HIj moest zich aftrekken voor haar, dat was zijn straf voor zijn vieze uiterlijk, daarna zou ze nog wel eens verder zien! "maar mevrouw..." bracht hij uit,,"alstublieft, ik wil alleen een nieuw overhemd en nette bbroek...ik zal netjes zijn mevrouw, alstublieft, ik zal een gestreken overhempje aan doen mevrouw, alles wat u wenst! ik zal eventueel een nette das dragen...maar niet in het openbaar aftrekken, ik durf dat niet...ik schaam me"

Toch moest hij het doen. Ze pakte zijn pik en begon er hard aan te sjorren, ze zou hem wel even helpen. Ze was erg hard en lelijk. Hij schaamde zich. Steeds harder begon ze te trekken tot hij alsnog spuitte, maar per ongeluk over haar heen . Ze werd woedend en gaf hem een klap/. "Oh...sorry, mevrouw" bibberde hij, nog trillend van het klaarkomen, "ik zal het goed maken mevrouw, ik doe wat u zegt, alles!" "ALLES???" schreeuwde de bitch, "ik zal je werk opbellen en zeggen wat ze met je moeten doen, zodra je hier weg gaat, netjes in pak, en je haar wordt ook kort geschoren! je bazin heeft gezegd dat ze een strak kort kapsel wil, blif zitten ik pak de schaar. "

Aan het eind van de dag kwam hij weer op kantoor, keurig in een net pak en mooi overhemd. nieuwe schoenen. Hij had ook een paar extra overhemden moeten kopen en dassen. Al zijn geld had ze uit hem gewrongen. Hij was gedwongen geweest zijn mooie krullen kort te knippen. De bazin wist niet wat ze zag, maar ze liet haar geilheid niet direct blijken. De student was inmiddels al behoorlijk geindoctrineerd door al die vrouwen, en liet zich gewillig naar het kantoor van zijn bazin slepen terwijl de collegaas begeerlijke blikken op hem wierpen.

toen hij in kantoor kwam van zijn baas zette hij zijn tas met de extra shirts en dassen op de grond. De bazin kwam naar hem toe en keek in de tas, ze haalde er een wit overhemd uit en zei dat hij dat aan moest trekken. HIj aarzelde maar een klap in zijn gezicht deed hem besluiten zijn jasje uittrekken en daarna de knoopjes van zijn lichtblauwe shirt los temaken, terwijl zijn bazin toe keek ."Trek dat overhempje maar uit, studentje, ik wil je vandaag in het witte hemd zien! Ik bepaal wat je voor ovehremd draagt, is dat begrepen???" en hij knikte terwijl hij langzaam, want dat moest, de knopen een voor een los maakte. Hij droeg nooit een overhemd, dit was de eerste keer. toen hij halverwege was trok de bazin het shirt uit zijn broek en naar achter over zijn schouders......

wat zal de jonge student nu overkomen...wordt hij de boytoy van zijn bazin...moet hij elke dag in pak verschijnen...op zijn werk de strijkplank pakken en zijn overhempje opnieuw strijken..,....

wordt vervolgd
pi_107719908
doe dit eigenlijk liever per PM. (ook wel eens in Fok's porum forum een oproepje gedaan met een paar reacties)

dus wie weet :P

Een van mijn geilste ervaringen voor mijn achttiende beleefde ik dankzij de beruchte TMF chatbox. Als puberaal rukkertje mocht ik daar graag inloggen als wildboy17, om meisjes naar de lengte van mijn lul te laten vragen. 19 cm meldde ik trots, en naar waarheid. Veel verder dan wat showwerk voor de webcam gingen dat soort chats niet. Maar hoe anders liep het, met een meisje dat zich hot_Michelle noemde. Zij vroeg na de bekende cliches om 'een geil verhaal'. Of dat ook op msn, antwoordde ik rap.
Natuurlijk. Op msn deed Michelle haar webcam aan ('maar ik ga niet naakt hoor'). Ze was blond, studeerde net in Utrecht, en had een strak rood shirtje aan. 'Zit er nog een BH' onder vroeg ik... 'Misschien kom je daar nog wel achter'. Ik begon een verhaal over seks tussen 2 vreemden op een hotelkamer, dat ik net in een film had gezien. Michelle's smileygebruik verraade al snel dat ze het leuk vond. En op het moment dat ik het stelletje in het verhaal in het krapje douche hokje doggy style bezig liet zijn begonnen twee harde puntjes zich overduidelijk in Michelle's truitje af te tekenen. 'Geen BH dus' concludeerde ik. Een blozend smileytje was het gevolg. 'En je moet eens weten hoe het daaronder is' 'Knipoogje'. Nadat ik het sekspartijtje met een facial liet eindigen ('dat lijkt me echt smerig' zei Michelle, en ik maakte een mentale aantekening voor de volgende keer) zei ze: 'zal ik als dank mijn nieuw strandsetje laten zien. Voor ik kon antwoorden was ze al uit beeld verdwenen. Om even later in een blauwe bikini terug te komen. 'Hoe vind je het' en stralend draaide ze een rondje. Langzaam genoeg om te zien dat Michelle een onwaarschijnlijk lekkere dikke kont had.

(wordt - niet hier :s) :P - vervolgd)

[ Bericht 2% gewijzigd door Rasmussen op 07-02-2012 20:44:54 ]
pi_107725381
vervolg

De bazin streek langzaam met haar scherpe nagels langs zijn nek, in de kraag van zijn overhemd.
De student wist niet wat hem overkwam. Zijn pik begon stijver teworden, zonder dat hij er erg in had.
Hij wilde helemaal niet geil worden van die vrouw, ze dwong hem in die positie, zij vernederde hem door hem te dwingen zich uit te kleden terwijl ze naar hem keek, hij moest zijn overhemd uittrekken, netjes zonder te kreuken.

"Volgende keer draag je ook een das, studentje!" zeize dicht bij zijn oor gekomen, "is dat begrepen? ik hoef toch niet alles uit te leggen? het is geen casual friday, mannetje!" Hij kreeg meteen harde tik op zijn kont, en nog een, nog harder. "en nu snel dat andere overhemd aantrekken anders ga ik echt hard slaan!...ik zie dat je wel opgewonden raakt...wordt je hier soms geil van, studentje?....wordt je er opgewonden van om hier zo voor me staan met je overhempje in je hand...ik zie dat het daar...daar onder...hard wordt...had ik daarom gevraagd?...wie zegt dat je hier...zomaar...je lusten mag bevredigen??? ik zal je leren....wat dacht jevan een middag op je knieen zitten...in je nieuwe pak...met je korte koppie....in je nette pak...en je das om...ga daar in die hoek zitten! op je knieeen!...niet tegenstribbelen....goed zo, netjes zie je eruit zo....doe het bovenste knoopje van je overhemd ook keurig dicht...zo wil ik dat zien...en nu die das om....strak mannetje...is het niet veel netter zo, meneertje...niet?" "Oh jawel, de das hij zit zo strak alleen..." stamelde de stagiair. "Slungel!," beet ze hem toe, "wil je soms een draai om je oren...ja, mevrouw is het voor jou!...hier" "oh nee...ja, mevrouw, alstublieft niet meer slaan...ooh, ik doe alles wat u zegt, ik zal mijn das strak doen mevrouw."

De student kreeg een kleur als een boei toen plotseling ook een van de andere dames het kantoor van de baas binnenkwam. Ze keek echter zeer tevreden toen ze hem daar op zijn kniieen zag zitten in een hoekje van het kantoor, strak in pak. met een kort geknipte haren...een nette man...die zou ze wel naar huis willen meenemen...ze zou hem dan meteeen de slaapkamer in duwen...hij zou haar boytoy worden...hij zou...ze kon haar ogen niet van de student afhouden...mmmm...de baas had hem al goed onder controle...net als die vorige stagair...die hadden ze allemaal heel geil gevonden...hij was de perfecte slaaf geworden...dat was een rijkeluisjongen geweest...heel verwend...met een goddelijk lijf...echt een sporter...een hockeyclubjongen....ze hadden hem de kleren van het lijf gescheurd...zijn Ralph Lauren overhemd...waar hij zo trots op was...zijn nette chino...ze kreeg het helemaal warm als ze nog aan die gast dacht....mmmm....

wordt vervolgd....
pi_107726763
Het verplichte familiefeestje waar we samen aanwezig zijn is saai. Je ouders zijn ook aanwezig en er is weinig leven in de brouwerij. De hele avond ben ik je aan het uitdagen. Ik kijk uitdagend, als ik kort bij je sta laat ik zachtjes een keer een hand over je kruis glijden en druk een keer net iets te hard mijn borsten tegen je aan. Ik kijk je uitdagend aan en loop weer weg. Vanaf de andere kant van de zaal stuur ik je een smsje: "Ik wil je.". Ik zie hoe je het smsje leest en begint te blozen, je stuurt iets terug. Mijn telefoon trilt: "Schat, ik jou ook maar we kunnen nog niet gaan.". Niet de opmerking waar ik op had gehoopt maar helaas heb je wel gelijk. De hele avond blijf ik je uitdagen en je krijgt het er steeds moeilijker mee. Ik merk aan je dat je je steeds moeilijker in kan houden. Als we op het eind van de avond eindelijk achter in de taxi zitten ga ik verder met mijn spel. Langzaam begin ik je te zoenen, ik zie de taxichauffeur in zijn achteruitkijkspiegel kijken maar ga ongestoord verder. Aarzelend zoen je me terug. Ik begin langzaam over je kruis te wrijven en ik voel je harder worden. Je probeert me te negeren in de hoop dat de taxichauffeur ons niet op merkt, maar op dit moment kan me dit niets schelen. Zachtjes fluister ik in je oor: "Ik ben zo geil schat..." Je zwijgt en kijkt voor je, op dat moment stopt de taxi voor het huis van je ouders.

Eenmaal binnen duw ik je zachtjes tegen de muur en begin je te zoenen, hevig zoen je me terug en ik voel je handen over mijn billen glijden. Ik sta dicht tegen je aan en ik voel hoe je steeds harder wordt. Zoenend lopen we naar boven en op de trap begin ik met het losmaken van je blouse. We haasten ons je kamer in. Eenmaal in je kamer duw ik je op je bed en begin je uit te kleden. Ik ga bovenop je zitten en je handen gaan over mijn hele lichaam. Je wil me en steekt dit niet onder stoelen of banken. Ik stop met zoenen en kijk je streng aan. Ik pak je armen vast en leg deze boven je hoofd. "Handjes thuis, schat." Je zucht. Ik zoen je in je nek en bijt je zachtjes in je oorlel. Heel langzaam zak ik steeds verder naar beneden. Ik zoen en streel je borst en je armen, ik lik zachtjes langs je tepel en zak zo steeds verder naar beneden. Ik kus je langs je boxerband en zoen je harde lul. Langzaam doe ik je boxer uit. Ik begin je overal te zoenen maar sla je lul nog volledig over. Ik voel hoe je me weer begint te strelen en me zachjes naar je lul begint te leiden. Ik kijk je streng aan en herhaal weer: "Handjes thuis." en ik begin je opnieuw vanaf je nek te zoenen om zo weer langzaam naar beneden te dalen. Zachtjes komt je lul los van je buik. Je kan het echt niet meer houden en je snakt naar me, je wil je lippen rond je lul voelen, maar dat geef ik je nog niet. Ik zoen je lul en ballen een paar keer liefdevol maar ga nog niet verder als dat. "Schat, toe." en je begint me weer te strelen. "Uh-uh schatje, niet doen, zo duurt het alleen maar langer." Je slaakt een zucht, je kan het niet meer vol houden. Zachtjes begin ik je te pijpen, je voelt hoe mijn mond eindelijk je lul omsluit maar het gaat je nog niet snel genoeg en dat weet ik. Dan hou je het niet langer vol, je duwt me ruw achterover en kijkt ondeugend. "Wat jij kan, kan ik beter." zeg je, en je staat op en loopt naar de andere kant van de kamer. Ik zie hoe je daar mijn sjaal pakt, ik krijg het benauwd. "Hij meent het echt" flitst er door mijn hoofd. Je komt bovenop me zitten en als ik omhoog wil komen om je te zoenen duw je me ruw achter op het bed. Je pakt mijn handen bij elkaar boven mijn hoofd en bind ze vast aan de spijlen van het bed. "Nu is het mijn beurt!". Je handen gaan over mijn hele lichaam en je begint me te vingeren als nooit te voren. Je brengt me meerdere keren tot een hoogtepunt en ik smeek je om te stoppen, ik kan niet meer. Maar je gaat door, je negeert me volledig. Langzaam duw je een vinger in mijn anus en ik sputter tegen maar je blijft doorgaan. "Dat krijg je er van als je niet luistert." Dan kom je bovenop mn borst zitten en ik begin je te pijpen. Je maakt mijn armen los. Meteen probeer ik het over te nemen maar dit laat je niet gebeuren. Je draait me om, zet me op mn knieen en bind mijn armen weer voor me vast aan het bed. Je duwt je harde lul ruw en zonder waarschuwing naar binnen en begint te stoten. Ik ben zo geil geworden van dit machtspelletje. Zo kende ik je nog niet. Je fluistert in mn oor: "Ik zei toch dat ik dit spelletje beter kan." Je tikt me op mn billen. Oh god ik ben zo verdomd geil. Je trekt me aan mn haar naar achter en begint nog harder te stoten. Ik kom klaar en ik hoor aan je dat ook jij je hoogtepunt nadert. Dan maak je me los, "Als je denkt dat het nu klaar is heb je het mis." Je tilt me op en zet me op je bureau. Je veegt de spullen die er op staan op de grond. Je bent zo ruw en ik word er zo ontzettend geil van. Je duwt je lul naar binnen en ik sla mn armen om je nek. Je begint me diep te stoten en dan til je mijn benen op. Je duwt nog dieper naar binnen en ik voel je tegen mijn baarmoederwand aan stoten. Wat een geil gevoel. Je blijft doorduwen en ik kom opnieuw tot een hoogtepunt. Dan kom je klaar en je tikt me nog 's op mn billen.

"Je moet niet denken dat je zoiets ongestraft kan doen he schat." en je laat me verbouwereerd en nog steeds zeiknat achter op je bureau. Wat een avond.
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:45:29 #266
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_107743701
Loom rek ik me uit, het is mijn vrije dag en als ik op mijn wekker kijk zie ik dat het kwart voor tien is.
Ik nestel me nog even goed onder de deken, het is zo lekker warm en ik doezel nog even in.
Om tien uur schrik ik wakker, niet echt bewust ergens van geschrokken maar wel klaarwakker nu besluit ik uit bed te gaan.
In alleen een badjas loop ik naar beneden naar het koffiezetapparaat, je hebt hem al klaargezet voor me, ik hoef hem alleen nog maar aan te zetten.
Met een glimlach zet ik hem aan en ga aan de keukentafel zitten.

De krant ligt er, en gapend pak ik hem, als ik hem opensla zie ik een briefje.
‘Hey schoonheid, in de douche ligt een outfit voor je, trek dat aan. Als je klaar bent met douchen stuur je me een berichtje voor verdere details’.
Mijn eerste gevoel wil naar boven rennen om te kijken wat er klaarligt, toch ga ik eerst rustig koffie drinken, daarna uitgebreid douchen voor ik de outfit bekijk.

Een setje zelf ophoudende zwarte kousen, een strak zwart/roze rokje en een roze shirtje, gecomplimenteerd met een stel zwarte laarzen met 8 cm naaldhakken.
Geen bh geen slipje… Ik kleed me aan en stuur je een berichtje.
Het duurt maar een paar seconden voor ik een berichtje terug krijg.
‘Kijk in het laatje van je nachtkastje’

Gespannen loop ik naar de slaapkamer, open mijn laatje en zie een nieuw speeltje met een briefje.
‘speel met je jezelf, in deze outfit.. zorg dat je niet klaarkomt en stuur me een berichtje als je klaarbent’.
Al enigszins opgewonden ga ik op het bed liggen, ik streel mijn borsten door mijn shirtje heen, zie de tepels erdoor priemen.

Mijn benen spreiden zich en mijn hand streelt mijn dijen.. langzaam richting mijn lipjes..
Ik pak het speeltje, het een een vibrator met een kromming.. als ik hem aanzet voel ik dat hij hard trilt en ik speel even met de verschillende snelheden.
Voorzichtig streel ik mijn lipjes met het trillende speeltje, stroomstootjes gaan door mijn lijf en genietend kreun ik zacht.
Ik plaats het ene eind voor mijn kutje en de ander staat vanzelf voor mijn clitje, ietsje harder zet ik hem, en langzaam laat ik hem naar binnen glijden.

Het geluid van gesop is hoorbaar in het verder stille huis, ik kreun zachtjes en geniet van de trillingen.
Het duurt niet lang voor ik tegen een orgasme aan zit en vergeten wat je had gezegd laat ik me volledig meeslepen door mijn orgasme.
Kronkelend lig ik op bed, mijn tepels hard mijn benen gespreid, geil lekt uit mijn kutje en mijn ademhaling gaat zwaar en snel.
Mijn spieren trekken samen, een golf van het orgasme komt over me heen en de vibrator schiet bijna uit mijn kutje.
Met moeite hou ik hem daar, ik weet van geilheid niet wat te doen, blijf kronkelen, kreunen en mijn borsten strelen.
Als het orgasme eindelijk wegebt merk ik dat ik spuitend klaar ben gekomen, het rokje is nat, het bed is nat, na even versuft te hebben gezeten verschoon ik het bed en kruip ik weer onder de douche.

Beneden bij het genot van een kop koffie stuur ik jou een berichtje.
Je reactie terug is kort: ‘ben je lekker klaargekomen?’
Ik antwoord van ja en je bericht is minder vriendelijk.
‘Had ik gezegd dat je dat mocht doen? Vanmiddag zul je er voor gestraft worden. Kom om 2 uur naar Christine le duc’.

- wordt vervolgd-
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_107777865
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:51 schreef summer2bird het volgende:
Lekker :9
Wanneer de volgende? :D
Ergens in februari, of begin volgende maand. :P
Blij dat je het leuk vindt. :)
pi_107953490
Het derde deel van het verhaal van Maya is blijkbaar sneller afgeraakt dan ik gedacht had. :)
-----------------------------------------

Langzaam werd de ademhaling rustiger. Ze dacht aan niets, ze concentreerde haar alleen maar op haar ademhaling; twee tellen inademen, één tel vasthouden om nadien weer in twee tellen uit te ademen. Zo ging het goed. Zo ging het beter. Ze was kalm.

Maya begon nu stilletjesaan de frisheid die er ondanks het warme weer buiten, heerste in de ruimte te voelen. Het begon bij haar borsten, want die waren het immers niet gewoon om langdurig bloot te liggen. De koude verspreidde zich zachtjes vanuit haar borsten over haar lichaam. Ze voelde hoe de koude zich, nu ze gekalmeerd was, bezit nam van haar lichaam. Het trok via haar buik naar haar schaamstreek. Daar was de koude extra goed te voelen, aangezien haar nog niet helemaal opgedroogde geil nog meer warmte onttrok aan haar lichaam. Van daaruit trok de koude verder via haar heupen, door haar benen, tot haar tenen er net zo van doordrongen waren als haar borsten.

Ze probeerde de kou te negeren. Ze wist dat ze het koud had, maar ze dwong zichzelf om niet toe te geven. Ze sprak haar uiterste wilskracht aan om niet te gaan rillen. Niet nu. Er zouden waarschijnlijk later nog talloze momenten komen waarin ze het nog koud zou hebben hoopte ze. Situaties die nog zwaarder zouden zijn. Waarin ze ook niet zou mogen toegeven. Dat wou ze niet. Een goede slavin zou niet snel om genade smeken. Maya wist niet hoelang ze uiteindelijk vastgebonden was. Na verloop van tijd was ze in een soort van trance geraakt; half slapen, half waken. Alles deed nu zeer, haar benen, naar armen, haar kaak,...

Ze schrikte op van het geluid van een dichtslaande deur. Ze hoorde een zacht, langzaam getik haar richting uitkomen. Het was het geluid van voetstappen. Degene die de stappen zette had blijkbaar geen haast; het waren geen snelle, haastige passen. Nee, het waren trage passen, maar toch kon Maya aan het geluid van die passen min of meer afleiden dat degene die ze zette totaal meester was over de ruimte. Hoe dichter deze persoon bij Maya kwam, des te dreigender kwamen de stappen over.

Toen de onbekende eenmaal bij haar was aangekomen, verwachtte dat ze ergens zou aangeraakt worden, alleen had ze er het raden naar, waar dat dan wel zou zijn. Het kon bij haar voeten zijn, maar ergens wist ze dat de onbekende zich er niet tot zou verlagen om een ordinaire, vuile slavinnenvoet te bekijken, laat staan aanraken. Ze verwachtte eerder dat het bij haar vagina, borsten of achterste zou zijn, maar er gebeurde niets. De onbekende nam duidelijk de tijd om haar te observeren en te genieten van de al reeds lang opgebouwde spanning die in haar lichaam zat en duidelijk van haar gezicht af te lezen viel, voor zover dat niet bedekt werd door de blinddoek.

Gespannen wachtte ze de aanraking af, maar nog steeds voelde ze niets. “Alstublieft!” dacht ze. Raak me aan! Streel me! Beroer me! Sla me! Sla me hard! Sla me waar u dat maar wil, maar alstublieft, doe iets met mij! Ook al kan u me niet horen, doe iets met mij! U heeft me zo hitsig gemaakt! Kijk dan toch; k sta naakt voor u, totaal vastgeboden, overgeleverd aan uw wil. Klaar om te ondergaan wat u maar wilt. Ik smeek u; laat me huiveren, laat me sidderen door uw aanrakingen! Kijk! Ik bied u mijn kut en borsten aan; ze staan ter uwer beschikking!” Maya voegde de daad bij het woord en stak haar bosten en vagina vooruit als teken van overgave.

Er verscheen een klein lachje op het gezicht van de onbekende. Nu wist hij/zij dat Maya rijp genoeg was, klaar voor de volgende stap, klaar om gevormd te worden. De onbekende liep langzaam rondom Maya. Plots voelde Maya hoe de onbekende met één vinger cirkeltjes maakte rond haar rechtertepel. Alleen haar tepel werd beroerd, niet haar borsten, niet haar vagina, juist haar tepel. Met slechts één vinger.

De onbekende had er reeds snel genoeg van om met haar tepel te spelen. Maar in plaats van aan de rechtertepel te trekken, draaide de onbekende kort, maar venijnig aan Maya’s linkertepel. Alhoewel het niet echt zeer pijnlijk te noemen was schrok Maya toch fel op van deze “verassing” en liet dan ook een gesmoorde kreet horen. Ze wist onmiddelijk dat ze hiermee over de schreef was gegaan, en verwachtte -en hoopte- dat de onbekende haar hiervoor streng, maar volkomen terecht, zou straffen.

De straf bleef echter uit. In plaats van een resem zweepslagen, of nog meer tepelmarteling kreeg ze alleen maar twee zachte klopjes op haar wang. Het waren net zulke gemoedelijke klopjes die men vroeger gaf aan een kind dat zich zoet gedragen had. In eerste instantie was Maya verbaasd door haar straf, maar toen ze er nadien kort over nadacht, kwam ze tot de conslusie dat deze straf veel meer erotiserend en vernederend was dan ze eerst had gedacht. Heden werden kinderen op een andere manier beloond voor goed gedrag, maar bij dieren -en dan vooral honden- deed men het nog. Het gaf haar het gevoel dat ze lager was, dat ze voor de onbekende niet meer dan een dier, een beest. Een beest dat slechts primitieve emoties kent zoals blijdschap, woede, pijn en lust. Dat ze zelf tot weinig in staat was. Dat ze niets anders kon doen dan wat haar meesters voor haar beslisten. Ze had geen ander nut dan te ondergaan.

De ijzeren staaf die ervoor zorgde dat haar benen gespreid waren werd door de onbekende verwijderd. Alhoewel ze blij was dat ze eindelijk haar benen wat meer zou kunnen bewegen bleef ze toch in die gespreidde houding staan; er was haar duidelijk bevolen om alleen te doen wat men haar opdroeg en ondanks ze in een zeker opzicht juist verlangde naar een grondige straf wou ze geen slechte indruk maken op haar toekomstige meesters.

Goedkeurend keek de onbekende toe hoe Maya in de gewenste houding bleef staan. De onbekende bleef eventjes genieten van het uitzicht en pakte vervolgens een stoel die daar ergens in de buurt stond. De onbekende plaatste de stoel vlak achter Maya, ging erop staan en sneed het touw door waarmee Maya’s handen aan het plafond waren vastgebonden. Dat betekende echter niet dat hiermee Maya’s handen bevrijd waren; de onbekende had immers ongeveer een halve meter boven de knoop het touw afgesneden waardoor Maya volkomen onverwacht haar twee handen -die als het ware tot één klomp gebonden waren- met en behoorlijke kracht op haar voelde neerkomen. De onbekende schoof de stoel terzijde, ging voor Maya staan en ontwarde de knoop waarmee haar handen waren vastgebonden.

Maya was nu ook opgelucht dat ze haar handen weer spoedig zou kunnen bewegen, maar die gedachte was nog niet koud, of ze voelde hoe haar handen weer van hun vrijheid beroofd waren door middel van twee ijzeren handboeien die hard werden aangedraaid. De onbekende verloor nu geen tijd meer. Aan haar achterkant voelde Maya hoe de onbekende haar haren hardhandig naar omhoog trok. Voor ze goed en wel besefte wat er juist aan de hand was voelde ze hoe de onbekende een ijzeren collar rond haar nek plaatste. Ze schrok niet zozeer van de collar op zich, maar het ijzer voelde koud aan en dat pakte op haar adem.

Op de collar waren vier -u raadt het nooit- ijzeren ringen aangebracht. De collar was door de onbekende zo geschikt dat de vier ringen mooi op Maya’s lichaam geörienteerd waren; voorkant, rechterschouder, achterkant en linkerschouder. Het slot van de collar stond aan de achterkant. De onbekende pakte een dikke, zware -wederom van ijzer gemaakte- ketting, ging voor Maya staan en trok de ketting door de voorste ring. Dit gebeurde zo secuur mogelijk, alsof de onbekende een zware vracht omhoog trok. Doordat de onbekende zo traag aan de ketting trok voelde Maya een lichte trilling in haar nek telkens een schakel de ring passeerde.

Het was een heerlijk gevoel voor Maya en ze probeerde de onbekende gunstig te stemmen door haar vagina naar voren te duwen in een poging zijn of haar lichaam te raken. Dit was voorzien door de onbekende en in plaats van een ander lichaam voelde Maya de ketting op haar vagina. De onbekende plaatste de ketting op een zodanige manier dat ze van haar vagina tot haar hals de ketting voelde. Het was een apart gevoel; ze voelde de koelte van de ketting door haar schaamstreek trekken. In die schaamstreek namen de ijzeren schakels van de ketting bovendien nog wat niet opgedroogd geil mee dat zodus in één streep over Maya’s bovenlichaam werd gesmeerd; van haar navel, tussen haar blote borsten door, tot haar hals.

Eenmaal de ketting voldoende door de eerste ring werd gehaald, legde de onbekende de ketting op Maya’s rechterschouder. De onbekende ging achter haar staan en trok de ketting vervolgens nog door de drie andere ringen, wat weer voor aangename trillingen zorgde. Tot slot haalde de onbekende de ketting nog eens door de eerste ring. Het kortste uiteinde werd aan het langste uiteinde geknoopt en op die manier kon de onbekende Maya zonder enige problemen meetrekken.

De onbekende trok een paar keer aan de ketting waardoor Maya gedwongen was om een aantal passen te zetten om haar evenwicht te blijven bewaren. De onbekende gaf Maya geen tijd om van de verbazing te bekomen en trok haar mee. De onbekende trok de ketting wat naar beneden zodat ze een beetje krom liep met haar rug en waardoor haar borsten vrijelijk naar onderen bengelden. Maya voelde hoe het spoor van kutgeil dat de ketting op haar lichaam had achtergelaten begon op te drogen. Het maakte dat ze zich heerlijk vies en smerig voelde. Dat gevoel werd nog versterkt door het feit dat ze door de onbekende aan de ketting werd meegevoerd.

Door al deze combinaties van gevoelens voelde ze zich nog meer dan daarjuist net zoals een dier. Een zeug. Nee, een koe. Een koe pastte beter. Een vuile koe die door haar eigenaar naar de veemarkt werd gebracht. Voor iedereen tentoongesteld. Te koop aangeboden. Klaar om meegenomen te worden door eender wie.

In haar gedachten stelde Maya zich voor hoe de onbekende haar zou meevoeren. Ze zou in een koude bestelwagen worden vastgebonden. Zo zou de onbekende haar transporteren naar een grote zaal. Daar zou men haar afleveren en haar leiden naar een groot gebouw. In dat gebouw zou een podium staan. Ze zou erop geleid worden. Om haar tot spoed aan te manen, of fouten te straffen zou men haar zonder pardon slaan op haar donkere reet. Met de vlakke hand, of met een stok. Wie weet zou men zelfs een soort van veeprikstok gebruiken. Op dat podium zou men haar met de rug naar het aanwezige publiek plaatsen. Ze zou rechtstaan, maar door aan haar ketting te trekken zou men haar dwingen om haar rug te buigen. Via haar collar werd ze vastgemaakt aan de muur.

Daar zou men haar blinddoek verwijderen. Ze zou alleen maar naar de grond kunnen zien. De grond was bedekt met stro. Alhoewel ze haar kop niet zou kunnen bewegen kon ze vanuit haar ooghoeken zien dat ze niet de enige was; er waren nog tientallen andere slaven en slavinnen op die manier vastgebonden. Al kon men in die context moeilijk spreken over mensen. Ze werden beschouwd en behandeld als beesten. Als vee. Vee dat men gemakkelijk kan verkopen. Ze zou het geluid in de zaal horen; mensen die vrolijk praten en lachen. Hoe ze rustig en ontspannen afeltjes zouden zitten, op hun wenken bediend door slaven en slavinnen die keurig in een passend pak waren gestoken. Hier en daar zouden de mensen hun persoonlijke slaaf of slavin meegenomen hebben. Die zouden aan de voeten van hun eigenaars zitten. Vastgebonden aan de tafel, al dan niet de voeten of het schoeisel likkend. Zouden die hier ooit ook zo gestaan hebben? Hier ook gekocht voor een appel en een ei?

Haar toekomstige eigenaar zou daar vast en zeker zijn. Hij of zij zou naar de onbekende toelopen. Belangstelling tonen voor die donkere koe. De toekomstige eigenaar zou natuurlijk eerst zijn of haar koopwaar willen inspecteren. Met een handschoen van latex zou men haar in al haar gaten inspecteren. Eerst natuurlijk haar kont en kut, want die waren het gemakkelijkst toegangelijk. Daarna zou de toekomstige eigenaar haar bek inspecteren. Doordat ze met haar hoofd naar de grond gericht was vastgebonden zou ze haar toekomstige eigenaar niet kunnen zien. De eigenaar zou haar mond aftasten. Over haar tanden strijken en aan haar tong voelen. Ze zou haar eigen geil proeven. Er zou in haar dikke uiers worden geknepen. In elk hoekje betast worden. Als laatste zou de onbekende de handschoen afvegen op haar rug. Een koe is toch vuil. Wat maakt dan wat meer vuil nog uit. De twee partijen zouden handjeklap doen. De onbekende zou een zo hoog mogelijke prijs willen voor zijn beest, maar de toekomstige eigenaar zou het liefst de koe gratis mee naar huis nemen. Ongetwijfeld zou ze weinig waard zijn. Ze zou dan door haar eigenaar worden meegenomen naar haar nieuwe thuis. Zou ze bij hem binnen mogen of zou ze in de stal moeten blijven? Zou ze alleen zijn of zouden er nog andere runderen zijn? Alleen koeien, of ook stieren? Hoe zou haar eigenaar zijn; jong, oud, man, vrouw, wreed, beheerst,... ? In elk geval zou ze maar te gehoorzamen hebben.

Het was echter maar een fantasie. Maya liet zich te ver meeslepen met haar gedachten. Ze wou zich beheersen, maar het was moeilijker dan ze dacht; al die nieuwe dingen, al die nieuwe ervaringen, emoties; het was moeilijk je niet te laten meeslepen door je gedachten. Ze schrok dan ook toen ze plots stilstond. Ze voelde hoe de blinddoek en ballgag werden verwijderd. Ze deed haar ogen open, maar zag niets. Plots werd ze geduwd. Het was geen harde duw, maar door de onverwachtsheid ervan, werd ze uit evenwicht gebracht en zette een paar passen vooruit. Ze hoorde een soort van klik en voor ze het wist filtsten twee kille, witte hallogeenlampen aan.

Maya schrok hiervan en moest even met haar ogen knipperen; het was immers een tijdje geleden dat ze nog iets kon zien. Ze nam de kamer in haar op. Het was niet veel. Het was zelfs een tikkeltje beangstigend; vier kale betonnen muren, waarin geen ramen of deuren te bespeuren waren, een kaal plafond met alleen twee witte buislampen en een koude, betonnen vloer. In de ene hoek van de ruimte stond er een toiletpot met een rol wc-papier ernaast. Een meter of twee daarvan was er een kleine ijzeren emmer met een spons ernaast. In de andere hoek lag er een matras. In het midden lag één opgevouwen laken, met daarop een enveloppe. Op die enveloppe stond Maya’s naam geschreven.
pi_108157379
Zijn sollicitatiegesprek liep anders dan hij verwachtte....

Hij had zich strak in pak naar zijn toekomstige werkgever begeven, daarheen verwezen door het uitzendbureau. De medewerkster had nog met klem benadrukt dat hij wel keurig gekleed op gesprek moest verschijnen. Ze had hem daarbij streng opgenomen vanachter haar grote bril met zwart montuur.
"Ik zou als ik jou was maar je nette pak aantrekken..." bitste ze hem toe, haar lippen streng toegeknepen. "je hebt toch wel een pak?" Ja, dat had hij. Hij had het pas nog aan gehad op de bruiloft van zijn vader met zijn stiefmoeder. Zijn stiefmoeder had hem toen aan zijn stropdas de dansvloer op getrokken. Ze had hem wild tegen zich aangeduwd. Sindsdien had hij vreemde dromen over haar. De nacht erop werd hij middenin de nacht wakker omdat hij dacht dat er iemand zijn kamer binnenkwam. Hij was zich net aan het uitkleden. Hij had zijn donkerblauwe das al op het bed gegooid. Een hand (waren de nagels donker gelakt?) greep de das van het dekbed en gleed ermee langs zijn gezicht. Zin stiefmoeder, want zij was het overduidelijk die nu voor hem stond, propte plots de das in zijn mond, hem extra benadrukkend vooral stil te blijven. Ze duwde hem met een zacht duwtje achterover het bed op. Wat wilde zij van hem. Hij was zo perplex en bang, dat hij nauwelijks tegenwicht bood. Met de nagels gleed ze tussen de knoopjes van zijn overhemd. Even trok ze hem weer naar voren en zet haar tanden rond een van de hemdknoopjes en beet het eraf. Hij durfdezich niet verroeren want zijn stiefmama zag haar zo vreemd uit dat hij bang was dat ze hem iets erg zou aandoen, watwist hij niet.
Zijn nieuwe overhempje werd op die manier langzaam met scherpe tanden losgetrokken als een rat die over zijn buik liep. "Geeft niks, meneertje, ik koop morgen wel een nieuw overhemmetje voor je," fluisterde ze hijgerig, "mijn stiefzoon moet er natuurlijk wel verzorgd uitzien hahahahah..."

ooh, hij was bang dat zijn vader hem zou horen en de kamer binnenkomen. "Ik zag je in pak op mijn bruiloft en ik kon niet wachten tot ik je hier in huis helemaal voor mezelf..." even scrikte ze van een geluid van de gang, " wat is dat? je vader? nee die is op reis...nee ik heb je helemaal voor mezelf." en van zichzelf overtuigd, maakte ze zijn riem los. Mooie riem, zijn lievelingsriem, een zwart leren riem. Daar lag hij nu op zijn bed in zijn kamer, zijn overhemd losgescheurd...de knoopjes lagen verspreid door de kamer...hij leek overgeleverd aan haar grillen...zijn nieuwe lichtblauwe overhempje...zijn vriendin had hem ernog mee gecomplimenteerd en gezegd dat hij dat overhemd maar moest dragen als ze samen een bezoek zouden brengen bij haar ouders....nu was het kapotgescheurd....hij probeerde zich nu los te rukken uit zijn stiefmoeders greep, boos geworden door de herinnering aan zijn vriendinnetje, met wie hij nu een half aar verkering had. Maar stiefmama leek niet alleen over een bovennatuurlijke kracht te beschikken, hijzelf leek niet meer dan een pluisje zonder kracht of wil. Zijn pantalon was in een beweging door zijn stiefmoeder omlaag getrokken. Met een zwaai belandde hij op zijn bureau. Maar waar was de riem? Had zij die inmiddels ook weggooid of had ze die bijzich gehouden...Hij bibberde in zijn boxershort en loshangende overhempje, een wilde furie snuivend en hijgend over zijn lichaam gaande....door zijn haar strelend...langs zijn nek een koude adem...krassende nagels...moest hij niet...hij kon niet...met een beweging zou hij op kunnen staan...hij deed het, ja hij was vrij!...snelde rende hij naar de kamerdeur, maar die leek verder weg dan hij dacht...opeens voelde hij een pijnlijke steek in zijn zij...en daar nog een...aan de andere kant...op zijn rug...hij draaide zich om...maar zijn stoefmoderh ad hem al tegen de muur geduwd, "blijf daar maar staan," beet ze hem toe, "zo kan ik je beter..." en met een kracht die uit duizend stiefmoeders leek te komen, sloeg ze met zijn eigen zwarte riempje uit alle macht op zijn rug. De gesp bleef daarbij even aan zijn overhemd hangen, waardoor er een scheur ontstond, die rafelig naar beneden liep, "net goed, wel zonde van je nette ovehemmetje, hahaha." en een tweede slag nog harder dan de vorige belandde op zijn onderrug, bijna zijn billen rakend...zou ze hem ook daar slaan...hij begon zachtjes te huilen, te smeken,...alstublieft...

"Laat je boxershort zakken," riep de stiefmoederfurie alsof ze vuur spuwde, 'weg dat broekje...ik zal die kont van je rood laten zien, dan weetje dat je hier met mij te doen hebt in huis...je mag dan al negentien zijn...maar dat wil nog niet zeggen...dat meneer hier zijn gang kan gaan...de hele dag in bed liggen...in je pyama door het huis sjokken..." en weer voelde hij snerpende pijn van een striem op zijn onderrug...al meer en meer kwam het in de buurt van zijn kont...hij wilde zijn billen bedekken met zijn handen...maar een slag op zijn vingers deed zo mogelijk nog meer pijn...ondertussen zag hij dat stiefmama haar hoge hakken had uitgedaan en haar rokje ook naar beneden had geschoven...met een hand hield ze het broekriempje hoog boven haar hoofd...met de andere hand echter...in haar kruis.. zichzelf bespelend..terwijl ze grinnikte en hijgde als een op hol geslagen paard..."nu gelden mijn regels meneertje!...uit die broek...ik zal je leren wie hier de baas is in huis...de dagen van luieren zijn voorbij....ooh, ja je bent een lekker ding...maar je bent ook arrogant en lui...daar houd ik niet van...hier!" oooh, weer die pijn...een kras...alsof ze haar nagels in zijn billen wilde zetten...als spelden prikten ze bijna door zijn vlees heen...als hij even achter om keek om tezien waar de riem hem deze keer geraakt had, zag hij telkens druppels vanonder haar rokje komen...plaste ze?...nee, hij moest zelf bijna plassen...hij hield het niet meer...die pijn, die pijn..daar stond hij nu tegen de muur in een gescheurd overhempje en zijn boxershort op zijn knieen in angst en beven..."wat moet ik doen?" stamelde hij nu, "wat kan ik doen om u te laten stoppen, alstublieft...ooh, mijn billen." een druppeltje bloed kleefte aan zijn boxershort waar de riem een lelijke striem had gemaakt in zijn billen...

wordt vervolgd
pi_108408608
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef Zageman het volgende:
Het derde deel van het verhaal van Maya is blijkbaar sneller afgeraakt dan ik gedacht had. :)
-----------------------------------------

Langzaam werd de ademhaling rustiger. Ze dacht aan niets, ze concentreerde haar alleen maar op haar ademhaling; twee tellen inademen, één tel vasthouden om nadien weer in twee tellen uit te ademen. Zo ging het goed. Zo ging het beter. Ze was kalm.

Maya begon nu stilletjesaan de frisheid die er ondanks het warme weer buiten, heerste in de ruimte te voelen. Het begon bij haar borsten, want die waren het immers niet gewoon om langdurig bloot te liggen. De koude verspreidde zich zachtjes vanuit haar borsten over haar lichaam. Ze voelde hoe de koude zich, nu ze gekalmeerd was, bezit nam van haar lichaam. Het trok via haar buik naar haar schaamstreek. Daar was de koude extra goed te voelen, aangezien haar nog niet helemaal opgedroogde geil nog meer warmte onttrok aan haar lichaam. Van daaruit trok de koude verder via haar heupen, door haar benen, tot haar tenen er net zo van doordrongen waren als haar borsten.

Ze probeerde de kou te negeren. Ze wist dat ze het koud had, maar ze dwong zichzelf om niet toe te geven. Ze sprak haar uiterste wilskracht aan om niet te gaan rillen. Niet nu. Er zouden waarschijnlijk later nog talloze momenten komen waarin ze het nog koud zou hebben hoopte ze. Situaties die nog zwaarder zouden zijn. Waarin ze ook niet zou mogen toegeven. Dat wou ze niet. Een goede slavin zou niet snel om genade smeken. Maya wist niet hoelang ze uiteindelijk vastgebonden was. Na verloop van tijd was ze in een soort van trance geraakt; half slapen, half waken. Alles deed nu zeer, haar benen, naar armen, haar kaak,...

Ze schrikte op van het geluid van een dichtslaande deur. Ze hoorde een zacht, langzaam getik haar richting uitkomen. Het was het geluid van voetstappen. Degene die de stappen zette had blijkbaar geen haast; het waren geen snelle, haastige passen. Nee, het waren trage passen, maar toch kon Maya aan het geluid van die passen min of meer afleiden dat degene die ze zette totaal meester was over de ruimte. Hoe dichter deze persoon bij Maya kwam, des te dreigender kwamen de stappen over.

Toen de onbekende eenmaal bij haar was aangekomen, verwachtte dat ze ergens zou aangeraakt worden, alleen had ze er het raden naar, waar dat dan wel zou zijn. Het kon bij haar voeten zijn, maar ergens wist ze dat de onbekende zich er niet tot zou verlagen om een ordinaire, vuile slavinnenvoet te bekijken, laat staan aanraken. Ze verwachtte eerder dat het bij haar vagina, borsten of achterste zou zijn, maar er gebeurde niets. De onbekende nam duidelijk de tijd om haar te observeren en te genieten van de al reeds lang opgebouwde spanning die in haar lichaam zat en duidelijk van haar gezicht af te lezen viel, voor zover dat niet bedekt werd door de blinddoek.

Gespannen wachtte ze de aanraking af, maar nog steeds voelde ze niets. “Alstublieft!” dacht ze. Raak me aan! Streel me! Beroer me! Sla me! Sla me hard! Sla me waar u dat maar wil, maar alstublieft, doe iets met mij! Ook al kan u me niet horen, doe iets met mij! U heeft me zo hitsig gemaakt! Kijk dan toch; k sta naakt voor u, totaal vastgeboden, overgeleverd aan uw wil. Klaar om te ondergaan wat u maar wilt. Ik smeek u; laat me huiveren, laat me sidderen door uw aanrakingen! Kijk! Ik bied u mijn kut en borsten aan; ze staan ter uwer beschikking!” Maya voegde de daad bij het woord en stak haar bosten en vagina vooruit als teken van overgave.

Er verscheen een klein lachje op het gezicht van de onbekende. Nu wist hij/zij dat Maya rijp genoeg was, klaar voor de volgende stap, klaar om gevormd te worden. De onbekende liep langzaam rondom Maya. Plots voelde Maya hoe de onbekende met één vinger cirkeltjes maakte rond haar rechtertepel. Alleen haar tepel werd beroerd, niet haar borsten, niet haar vagina, juist haar tepel. Met slechts één vinger.

De onbekende had er reeds snel genoeg van om met haar tepel te spelen. Maar in plaats van aan de rechtertepel te trekken, draaide de onbekende kort, maar venijnig aan Maya’s linkertepel. Alhoewel het niet echt zeer pijnlijk te noemen was schrok Maya toch fel op van deze “verassing” en liet dan ook een gesmoorde kreet horen. Ze wist onmiddelijk dat ze hiermee over de schreef was gegaan, en verwachtte -en hoopte- dat de onbekende haar hiervoor streng, maar volkomen terecht, zou straffen.

De straf bleef echter uit. In plaats van een resem zweepslagen, of nog meer tepelmarteling kreeg ze alleen maar twee zachte klopjes op haar wang. Het waren net zulke gemoedelijke klopjes die men vroeger gaf aan een kind dat zich zoet gedragen had. In eerste instantie was Maya verbaasd door haar straf, maar toen ze er nadien kort over nadacht, kwam ze tot de conslusie dat deze straf veel meer erotiserend en vernederend was dan ze eerst had gedacht. Heden werden kinderen op een andere manier beloond voor goed gedrag, maar bij dieren -en dan vooral honden- deed men het nog. Het gaf haar het gevoel dat ze lager was, dat ze voor de onbekende niet meer dan een dier, een beest. Een beest dat slechts primitieve emoties kent zoals blijdschap, woede, pijn en lust. Dat ze zelf tot weinig in staat was. Dat ze niets anders kon doen dan wat haar meesters voor haar beslisten. Ze had geen ander nut dan te ondergaan.

De ijzeren staaf die ervoor zorgde dat haar benen gespreid waren werd door de onbekende verwijderd. Alhoewel ze blij was dat ze eindelijk haar benen wat meer zou kunnen bewegen bleef ze toch in die gespreidde houding staan; er was haar duidelijk bevolen om alleen te doen wat men haar opdroeg en ondanks ze in een zeker opzicht juist verlangde naar een grondige straf wou ze geen slechte indruk maken op haar toekomstige meesters.

Goedkeurend keek de onbekende toe hoe Maya in de gewenste houding bleef staan. De onbekende bleef eventjes genieten van het uitzicht en pakte vervolgens een stoel die daar ergens in de buurt stond. De onbekende plaatste de stoel vlak achter Maya, ging erop staan en sneed het touw door waarmee Maya’s handen aan het plafond waren vastgebonden. Dat betekende echter niet dat hiermee Maya’s handen bevrijd waren; de onbekende had immers ongeveer een halve meter boven de knoop het touw afgesneden waardoor Maya volkomen onverwacht haar twee handen -die als het ware tot één klomp gebonden waren- met en behoorlijke kracht op haar voelde neerkomen. De onbekende schoof de stoel terzijde, ging voor Maya staan en ontwarde de knoop waarmee haar handen waren vastgebonden.

Maya was nu ook opgelucht dat ze haar handen weer spoedig zou kunnen bewegen, maar die gedachte was nog niet koud, of ze voelde hoe haar handen weer van hun vrijheid beroofd waren door middel van twee ijzeren handboeien die hard werden aangedraaid. De onbekende verloor nu geen tijd meer. Aan haar achterkant voelde Maya hoe de onbekende haar haren hardhandig naar omhoog trok. Voor ze goed en wel besefte wat er juist aan de hand was voelde ze hoe de onbekende een ijzeren collar rond haar nek plaatste. Ze schrok niet zozeer van de collar op zich, maar het ijzer voelde koud aan en dat pakte op haar adem.

Op de collar waren vier -u raadt het nooit- ijzeren ringen aangebracht. De collar was door de onbekende zo geschikt dat de vier ringen mooi op Maya’s lichaam geörienteerd waren; voorkant, rechterschouder, achterkant en linkerschouder. Het slot van de collar stond aan de achterkant. De onbekende pakte een dikke, zware -wederom van ijzer gemaakte- ketting, ging voor Maya staan en trok de ketting door de voorste ring. Dit gebeurde zo secuur mogelijk, alsof de onbekende een zware vracht omhoog trok. Doordat de onbekende zo traag aan de ketting trok voelde Maya een lichte trilling in haar nek telkens een schakel de ring passeerde.

Het was een heerlijk gevoel voor Maya en ze probeerde de onbekende gunstig te stemmen door haar vagina naar voren te duwen in een poging zijn of haar lichaam te raken. Dit was voorzien door de onbekende en in plaats van een ander lichaam voelde Maya de ketting op haar vagina. De onbekende plaatste de ketting op een zodanige manier dat ze van haar vagina tot haar hals de ketting voelde. Het was een apart gevoel; ze voelde de koelte van de ketting door haar schaamstreek trekken. In die schaamstreek namen de ijzeren schakels van de ketting bovendien nog wat niet opgedroogd geil mee dat zodus in één streep over Maya’s bovenlichaam werd gesmeerd; van haar navel, tussen haar blote borsten door, tot haar hals.

Eenmaal de ketting voldoende door de eerste ring werd gehaald, legde de onbekende de ketting op Maya’s rechterschouder. De onbekende ging achter haar staan en trok de ketting vervolgens nog door de drie andere ringen, wat weer voor aangename trillingen zorgde. Tot slot haalde de onbekende de ketting nog eens door de eerste ring. Het kortste uiteinde werd aan het langste uiteinde geknoopt en op die manier kon de onbekende Maya zonder enige problemen meetrekken.

De onbekende trok een paar keer aan de ketting waardoor Maya gedwongen was om een aantal passen te zetten om haar evenwicht te blijven bewaren. De onbekende gaf Maya geen tijd om van de verbazing te bekomen en trok haar mee. De onbekende trok de ketting wat naar beneden zodat ze een beetje krom liep met haar rug en waardoor haar borsten vrijelijk naar onderen bengelden. Maya voelde hoe het spoor van kutgeil dat de ketting op haar lichaam had achtergelaten begon op te drogen. Het maakte dat ze zich heerlijk vies en smerig voelde. Dat gevoel werd nog versterkt door het feit dat ze door de onbekende aan de ketting werd meegevoerd.

Door al deze combinaties van gevoelens voelde ze zich nog meer dan daarjuist net zoals een dier. Een zeug. Nee, een koe. Een koe pastte beter. Een vuile koe die door haar eigenaar naar de veemarkt werd gebracht. Voor iedereen tentoongesteld. Te koop aangeboden. Klaar om meegenomen te worden door eender wie.

In haar gedachten stelde Maya zich voor hoe de onbekende haar zou meevoeren. Ze zou in een koude bestelwagen worden vastgebonden. Zo zou de onbekende haar transporteren naar een grote zaal. Daar zou men haar afleveren en haar leiden naar een groot gebouw. In dat gebouw zou een podium staan. Ze zou erop geleid worden. Om haar tot spoed aan te manen, of fouten te straffen zou men haar zonder pardon slaan op haar donkere reet. Met de vlakke hand, of met een stok. Wie weet zou men zelfs een soort van veeprikstok gebruiken. Op dat podium zou men haar met de rug naar het aanwezige publiek plaatsen. Ze zou rechtstaan, maar door aan haar ketting te trekken zou men haar dwingen om haar rug te buigen. Via haar collar werd ze vastgemaakt aan de muur.

Daar zou men haar blinddoek verwijderen. Ze zou alleen maar naar de grond kunnen zien. De grond was bedekt met stro. Alhoewel ze haar kop niet zou kunnen bewegen kon ze vanuit haar ooghoeken zien dat ze niet de enige was; er waren nog tientallen andere slaven en slavinnen op die manier vastgebonden. Al kon men in die context moeilijk spreken over mensen. Ze werden beschouwd en behandeld als beesten. Als vee. Vee dat men gemakkelijk kan verkopen. Ze zou het geluid in de zaal horen; mensen die vrolijk praten en lachen. Hoe ze rustig en ontspannen afeltjes zouden zitten, op hun wenken bediend door slaven en slavinnen die keurig in een passend pak waren gestoken. Hier en daar zouden de mensen hun persoonlijke slaaf of slavin meegenomen hebben. Die zouden aan de voeten van hun eigenaars zitten. Vastgebonden aan de tafel, al dan niet de voeten of het schoeisel likkend. Zouden die hier ooit ook zo gestaan hebben? Hier ook gekocht voor een appel en een ei?

Haar toekomstige eigenaar zou daar vast en zeker zijn. Hij of zij zou naar de onbekende toelopen. Belangstelling tonen voor die donkere koe. De toekomstige eigenaar zou natuurlijk eerst zijn of haar koopwaar willen inspecteren. Met een handschoen van latex zou men haar in al haar gaten inspecteren. Eerst natuurlijk haar kont en kut, want die waren het gemakkelijkst toegangelijk. Daarna zou de toekomstige eigenaar haar bek inspecteren. Doordat ze met haar hoofd naar de grond gericht was vastgebonden zou ze haar toekomstige eigenaar niet kunnen zien. De eigenaar zou haar mond aftasten. Over haar tanden strijken en aan haar tong voelen. Ze zou haar eigen geil proeven. Er zou in haar dikke uiers worden geknepen. In elk hoekje betast worden. Als laatste zou de onbekende de handschoen afvegen op haar rug. Een koe is toch vuil. Wat maakt dan wat meer vuil nog uit. De twee partijen zouden handjeklap doen. De onbekende zou een zo hoog mogelijke prijs willen voor zijn beest, maar de toekomstige eigenaar zou het liefst de koe gratis mee naar huis nemen. Ongetwijfeld zou ze weinig waard zijn. Ze zou dan door haar eigenaar worden meegenomen naar haar nieuwe thuis. Zou ze bij hem binnen mogen of zou ze in de stal moeten blijven? Zou ze alleen zijn of zouden er nog andere runderen zijn? Alleen koeien, of ook stieren? Hoe zou haar eigenaar zijn; jong, oud, man, vrouw, wreed, beheerst,... ? In elk geval zou ze maar te gehoorzamen hebben.

Het was echter maar een fantasie. Maya liet zich te ver meeslepen met haar gedachten. Ze wou zich beheersen, maar het was moeilijker dan ze dacht; al die nieuwe dingen, al die nieuwe ervaringen, emoties; het was moeilijk je niet te laten meeslepen door je gedachten. Ze schrok dan ook toen ze plots stilstond. Ze voelde hoe de blinddoek en ballgag werden verwijderd. Ze deed haar ogen open, maar zag niets. Plots werd ze geduwd. Het was geen harde duw, maar door de onverwachtsheid ervan, werd ze uit evenwicht gebracht en zette een paar passen vooruit. Ze hoorde een soort van klik en voor ze het wist filtsten twee kille, witte hallogeenlampen aan.

Maya schrok hiervan en moest even met haar ogen knipperen; het was immers een tijdje geleden dat ze nog iets kon zien. Ze nam de kamer in haar op. Het was niet veel. Het was zelfs een tikkeltje beangstigend; vier kale betonnen muren, waarin geen ramen of deuren te bespeuren waren, een kaal plafond met alleen twee witte buislampen en een koude, betonnen vloer. In de ene hoek van de ruimte stond er een toiletpot met een rol wc-papier ernaast. Een meter of twee daarvan was er een kleine ijzeren emmer met een spons ernaast. In de andere hoek lag er een matras. In het midden lag één opgevouwen laken, met daarop een enveloppe. Op die enveloppe stond Maya’s naam geschreven.
vervolg? :)
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:34:44 #271
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_108558946
Leuk dat deze nog leeft! Zodra ik weer inspiratie heb, schrijf ik er ook weer eentje. :Y
pi_109166043
Zageman, komt er nog een vervolg? :@
Twiddel
  zondag 18 maart 2012 @ 16:11:01 #273
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_109236994
Aach toch nog een deeltje 3 gevonden. Ik ga even de tijd nemen om een verhaal te schrijven.
Ook alweer 3 jaar geleden dat ik mijn laatste verhaal hier gepost heb.
Inmiddels genoeg meegemaakt en gedaan om weer wat moois te schrijven.
pi_109324730
Bij deze mijn eerste verhaal ;


Vrijdagavond.


Na maanden chatten, smsen en whatsappen ga ik je eindelijk ontmoeten. Ik zit in de trein naar Leiden, want jij bent weer eens een weekendje alleen thuis.
Deze middag heb ik lekker lang onder de douche gestaan, me helemaal ingezeemd met douchegel en me even grondig geschoren.
Nu ik de trein zit word ik langzaam toch wat zenuwachtiger. We hebben al best vaak sexy gesprekken gehad, en ik hoop dat ik je niet teleurstel.
Station Dordrecht komt voorbij en ik besluit om mijn ogen even te sluiten, en terug te denken aan die fantasieën die we hebben gedeeld..

Jij werkt in een garage, vol met auto's. Ik kom langs in de avond, als jij de enige bent die nog aan het werk is. Ik heb je de hele dag al smsjes gestuurd, waardoor we allebei niet konden wachten tot het eindelijk na 6en was. Ik loop de garage in en zie dat je bezig bent met een rode renault. Een oud model zo te zien. Je staat voor overgebogen, kijkt onder de motorkap en af en toe hoor ik een geluidje, waarschijnlijk ben je bezig met de schoefjes te verstellen. Jij hoort mij niet aankomen, waardoor ik je kan verrassen met een kus in je nek en mijn handen op je kruis. Je draait je verschikt om, maar als je ziet dat ik het ben kus je me al gauw terug. Je drukt de motorkap naar beneden en duwt mij er tegenaan. Ik begrijp al snel wat je van plan bent en schuif zelf wat naar achteren, zodat ik op de motorkap zit. Je buigt met me mee naar achteren, je handen gaan overal heen en verdwijnen al gauw onder mijn shirt. Met je vingers volg je het kanten randje langs mijn bh en..

'Station Den Haag, als u reist met de OV-chipkaart vergeet dan niet om uit te checken.' Ik schrik wakker, en moet meteen lachen als ik denk aan mijn korte avonddroom. Snel stap ik uit en ren ik naar perron 5, waar de trein naar Leiden al op mij staat te wachten. Gelukkig is het niet zo druk, en heb ik al gauw weer een bankje voor mij alleen gevonden. Al snel glijden mijn ogen weer dicht en glijden mijn gedachtes weer terug naar die leuke fantasie..

Je trekt mijn shirt resoluut uit. Je wilt kunnen zien wat je voelt, en het kunnen aanraken met je mond. Als je mijn bh ziet begin je te lachen, ik heb het setje aan dat jij voor mij hebt gekocht, maar wat ik nog nooit heb gedragen. Mijn rokje schuif je onder mijn billen vandaan, en bij het zien van de bijna te kleine string begin je weer te lachen. Het rokje verdwijnt via mijn bovenlichaam op de grond. Je zet een stapje naar achteren en bekijkt me goed. Hoe ik daar lig met alleen mijn lingerie aan, bovenop de motorkap van de auto. Terwijl je me goed bekijkt, trek jij je kleren uit, en ik mag al gauw genieten van het uitzicht. Je gespierde bovenarmen en je strakke buik. Zodra mijn blik naar beneden glijdt moet ik glimlachen, je bent al aardig opgewonden zie ik.. Je zet weer een stap naar voren en drukt je stijve tegen mijn kutje aan. Je handen glijden naar mijn bhsluiting, terwijl je mijn nek kust en er zachtjes in bijt. Als mijn borsten bevrijdt zijn van mijn bh, zakt je mond verder naar beneden, over mijn borsten heen. Je lippen lijken blij te zijn als ze mijn stijve tepels hebben gevonden, je begint er op te zuigen en er speels in te bijten. Mijn handen glijden over je rug, zachtjes sporen achterlatend met mijn nagels, naar beneden. Met mijn handen op je kont druk ik je nog harder tegen me aan. Als reactie ga je iets van me af staan, houdt je mond op mijn borsten, en met je handen trek je gauw mijn string uit. Mijn benen sla je om je heen, en je komt in een keer hard en diep bij me naar binnen.. Een kreet van genot ontsnapt uit mijn mond en ik kus je nek..

'Over enkele minuten komen wij aan op station Leiden, dames en heren, als u reist met de...' Ik doe mijn ogen open en kijk naar buiten. Ik zie Leiden steeds dichterbij komen, en voel mijn zenuwen groeien. Wat nou als je me niet leuk vindt in levende lijve? Wat nou als je dat wel vindt, en ik je niet kan laten genieten? De trein begint langzamer te rijden en we komen aan op station Leiden. Ik kijk het perron over en zie je meteen staan. Je bent langer dan ik had verwacht, en eigenlijk ook een stuk leuker. Ik loop naar je toe, en als je mij ziet zie ik een kleine glimlach op je gezicht komen. Vind je mij er ook leuker uitzien dan op de foto's? Als ik tegenover je sta geef je me drie kusjes, 1 op mijn rechterwang en 2 op mijn linkerwang. Je zegt hoe leuk je het vindt om mij eindelijk eens te ontmoeten, dat ik er leuk uitzie en dat je zin hebt in de avond. Ik knik en zeg dat ik precies hetzelfde dacht.

In de auto naar je huis kan ik niet stoppen met naar je kijken, en jij ook niet naar mij blijkbaar, want je overzag bijna een rood stoplicht. Als je schakelt, verdwijnen je vingers af en toe naar mijn knie, en ik voel een tinteling door mijn lichaam gaan.
Je stopt voor een huis, jou huis. Je opent de deur en laat mij als eerste naar binnen gaan. Ik hang mijn jas op en loop je achterna naar de woonkamer. Op de tafel zie ik twee wijnglazen sta, en als ik je vraagt of ik een glaasje wijn wilt met een ja beantwoord, staat daar al gauw een fles wijn naast. Ik ga naast je zitten op de bank en we beginnen te praten. Uren lijken voorbij te gaan. Ik voel de spanning in mijn lichaam stijgen, elke keer als jij mijn arm of hand even aanraakt. Ik besluit die spanning te doorbreken, en je te zoenen. Uit je antwoord op die zoen kan ik merken dat je zelf ook al die tijd mij al wou zoenen. Je handen glijden door mijn haren, over mijn rug en langs mijn nek. Ik laat mijn handen onder je shirt glijden, en ze voelen die strakke buik die ik al op de foto's had gezien. Ik wil zien wat ik voel, en trek je shirt uit. Mijn mond gaat over je oor heen, ik zuig zachtjes aan je oorlel en kus daarna je nek. Al gauw probeer je mijn jurkje onder mijn kont vandaan te trekken. Ik schuif wat heen en weer zodat het je lukt, en daarna zit ik alleen nog maar in mijn lingerie naast je op de bank. Ik maak je riem en knoopje los, en trek je rits naar beneden. Je helpt me en trekt zelf je broek en boxer naar beneden.

Net als in mijn fantasie begin ik te glimlachen als ik mijn blik naar beneden laat glijden, je hebt er aardig veel zin in zo te zien.. Ik sta op, trek mijn schoenen uit en ga voor je staan. Je vragende blik verdwijnt al gauw als ik mijn bh los maak en op de grond laat vallen. Je wilt me meteen naar je toe trekken, maar eerst trek ik ook mijn string uit. Ik ga voor je op de grond zitten, en pak je lul in mijn handen. Ik begin zachtjes op en neer te gaan, terwijl mijn tong over de binnenkant van je bovenbeen heen gaat. Als mijn mond bij je lul komt, neemt die het over van mijn handen. Ik lik je, en neem je dan helemaal in mijn mond. Ik ga steeds harder op en neer en ik hoor hoe je begint te kreunen. Ik zuig aan je stijve en mijn handen verwennen je ballen terwijl mijn mond je lul verwent. Jou handen glijden ondertussen over mijn hele lichaam heen, je trekt zachtjes aan mijn haar en verwent mijn tepels met je vingers.
Ik begin zelf ook steeds harder te kreunen en wil je in me voelen. Ik sta op, kus je nek en ga bovenop je zitten. Langzaam laat ik je stijve in mijn kut glijden. Ik ga zachtjes op en neer, terwijl jij met je handen mijn kont vast houdt. Je mond glijdt van mijn nek naar mijn borsten en weer terug. Ik hoor je kreunen en mijn gehijg wordt ook steeds luider. Dan duw je me van je af, en drukt mijn buik tegen de rugleuning van de bank. Jij gaat achter mij zitten en komt hard en diep in me. Je ene hand streelt mijn tepel terwijl je andere hand mijn clitje beroert. Je mond leg je tegen mijn rug aan en ik voel je koude adem langs mijn nek glijden. Je mond leg je tegen mijn rug aan en ik voel je koude adem langs mijn nek glijden. Je begint harder te stoten, waardoor ik met de seconde harder begin te kreunen. Dan drukken je handen mijn lichaam tegen de jouwe aan, en hoor ik een harde kreun en zucht uit je mond komen. Ik voel hoe je me vol spuit en ik geniet van het korte maar fijne gevoel.
Je draait me om, kust me, en verteld me hoe fijn het was. Ik kus je terug als bevestiging, pak onze wijnglazen en proost op een mooie avond.
pi_109405996
Het vierde deel van het verhaal van Maya:

-------------------------------------------------

Toen ze het briefje zag, voelde ze tegelijkertijd dat haar handboeien als bij toverslag loskwamen. Ze schrok eventjes op maar vervolgens verwijderde ze de handboeien en gooide ze op de vloer. Nadat ze dat gedaan had draaide ze eventjes met haar polsen om het bloed weer op gang te krijgen. Daarna opende ze de brief:

“Maya

Neem nu maar eerst lekker de tijd om te bekomen van de eerste ontmoeting. We beseffen dat het nogal vermoeidend voor je moet geweest zijn, dus we hebben deze kamer speciaal voor jou ingericht zodat je voorzien van alle gemakken weer even op adem kan komen. Rust nu maar goed uit. Je hebt het verdiend.

We zullen je morgen wekken en je een ontbijt serveren. We willen dat je net als de vorige keer plaatsneemt op het kruis. Je knielt en je zorgt ervoor dat je billen op je voeten rusten. Je armen plaats je achter je rug waarbij je ervoor zorgt dat je handen op je billen liggen, met de palmen naar boven gericht. In je handen leg je dan je handboeien. Je houdt ze niet vast, je grijpt ze niet vast met je vingers, de boeien liggen gewoon op je handen. Meer niet. Tot slot buig je je hoofd omlaag zodat je voorhoofd op de grond ligt. Als je dat gedaan hebt zal je verdere instructies krijgen.

Ohja, dit waren we nog bijna vergeten; elektriciteit is nogal duur vandaag de dag dus heb je na het lezen van deze brief nog exact vijftien minuten om je behoefte te doen en je eventueel wat op te frissen. Daarna gaat het licht onherroepelijk uit. We wensten dat we je wat meer tijd konden geven, maar tenzij men plots veel vorderingen maakt met de genetische manipulatie van mensen, groeit het geld nog -helaas- steeds niet op onze rug.

Zoete nacht

X en Y”

Toch wel erg vreemd vond Maya. Hoe kwam het dat haar handboeien plots los waren gekomen toen ze die brief zag. Was het puur toeval? Had men gewoon gegokt, of hield men haar in de gaten? Ze zag géén glazen wand en aan de muren en het plafond kon ze ook geen camera’s bespeuren. Eigenaardig en beangstigend. Er was zelfs geen deur of iets dergelijks. Noch had ze een deur horen open of dichtgaan.

“Er moet hier ergens een verborgen deurmechanisme aanwezig zijn. Dat kan toch niet anders.” dacht ze bij zichzelf. “Maar wacht; als het klopt wat X en Y hier in de brief hebben geschreven, dan mag ik niet te lang talmen. Het licht zou nog maar enkele minuten aanblijven en ik voel er weinig voor om mijn behoefte in het donker te doen.”
Ze stapte naar het toilet en ging erop zitten. Terwijl ze haar behoefte deed bedacht ze dat ze voor de eerste keer naakt op een toilet zat. Nog nooit had ze het gedaan. Het voelde vooral raar om haar broek en slipje niet rond haar enkels te voelen en eigenlijk ook om niets te lezen te hebben.

Maya besefte dat zulke dingen misschien wel tot de verleden tijd zouden gaan horen. Ze verwachtte niet dat ze nog vaak kledij zou dragen in de aanwezigheid van haar eigenaars. Ze zouden het haar evenmin toelaten om buiten hun aanwezigheid gekleed te zijn. Verschil moet er immers zijn.

Nadat ze haar behoefte gedaan had wastte ze haar handen in het water dat ijskoud bleek te zijn.. Uit gewoonte ging ze daarna slapen, want ze vond het vreemd om zich ‘s avonds uitgebreid te wassen. Het had toch niet echt nut vond ze; je kon je beter ‘s ochtends wassen. Klaar om er weer fris tegenaan te gaan.
Plots besefte ze echter dat ze wel in de gaten gehouden móest worden. Dat kon toch niet anders. Hoe wist men anders wanneer men de handboeien moesten afgedaan worden en wanneer ze ‘s ochtends in de juiste houding stond?

Het was zeer logisch eigenlijk. Ze werd in de gaten gehouden via een camera die in de lamp verborgen zat. Men zou haar wel 24/7 volgen. Ze zou voortdurend gecontroleerd en -letterlijk- op de vingers getikt worden bij ook maar de kleinste misstap. Natuurlijk zouden haar eigenaars niet voortdurend naar haar kijken. Dat zou ook niet mogelijk zijn. Maar ze wist niet wanneer ze wel en niet zouden kijken en dat zorgde ervoor dat ze zich voortdurend correct moest weten te gedragen. Voortdurend gecontroleerd worden: ze zou het beangstigend vinden mocht ze dat in het gewone leven ook voorhebben, mocht de overheid zoiets doen. Maar dit was helemaal anders. Ze had geen privacy en eigenlijk vond ze dat ze als slavin ook dat recht niet had. Haar eigenaars hadden het recht om haar te controleren wanneer ze maar wilden. Ze vond dat ze ten aller tijden het recht hadden om naar hun eigendom te kijken.

Maar als ze in de gaten werd gehouden, dan moest ze ook doen wat een goede slavin zou moeten doen. In de brief hadden haar eigenaars geïnsinueerd dat ze zich moest wassen. Ze pakte de spons en doopte hem in het ijskoude water onder. Ze haalde even diep adem en begon met de spons over haar benen te wrijven. Het wassen was behoorlijk rudimentair, maar het kwikte haar toch op.

Ze wastte haar lichaam van onder naar boven. Na haar benen was haar kut aan de beurt. Die gaf ze een extra grondige schrobbeurt want hij was immers bevuild geraakt door haar speeksel en geil. Nadien werkte ze haar billen, buik borsten en oksels af en vervolgens twijfelde ze even. Zou ze het doen of niet...

Maya haalde diep adem sloot haar ogen en wreef vervolgens met de spons over haar gezicht. Het was raar dat ze niet met haar gezicht begonnen was, maar instinctief voelde ze dat ze met haar gezicht moest wachten tot het laatste. Dat was gepast.

Terwijl ze haar gezicht proper probeerde te vegen ging het licht uit. De vijftien minuten waren voorbij. Nu moest ze gaan rusten. Maya tastte de omgeving om haar heen af en zo vond ze de emmer. Ze legde de spons in de emmer en vervolgens ging ze op handen en voeten zitten. Dit deed ze om twee redenen; zo was het makkelijker om de ruimte af te tasten en zodoende nergens tegen te stoten, maar ook omdat ze vond dat een slavin moest kruipen. Ze moest zo laag mogelijk bij de grond zijn, daar hoorde ze thuis.

In een zekere zin vond ze het heerlijk opwindend om in het donker langzaam over de koude, vuile vloer te kruipen. Ze had al snel de matras gevonden maar ze ging nog niet liggen. Liever bleef ze nog even voortkruipen. Langzaam kroop ze voort. Met elke beweging bleef er meer stof aan haar lijf plakken maar dat vond ze niet erg. Met elke beweging werd ze zich meer en meer bewust dat ze zo eindelijk haar diepste verlangens bevredigde. Geen fijnzinnige. Nee, een basisverlangen. Een primitief, haast dierlijk verlangen dat jarenlang had liggen sluimeren onder haar oppervlakte, maar dat nu vandaag voor de eerste keer pas echt volledig tot uiting kwam.

Ze wilde meer, maar wist dat dat morgen wel zou komen. Maya strekte zich uit en rolde nog een paar keer over de vloer en vervolgens kroop ze naar de matras. Ze zocht naar het laken en spreidde het op gevoel neer op de matras. Ze kroop eronder, ging plat op haar rug liggen, de armen en benen lichtjes gespreid en sloot haar ogen. Ze hijgde nog even na, maar langzaam kwam ze tot rust. Eindelijk had ze haar bestemming gevonden. Mocht je het haar een paar maanden geleden verteld hebben, ze zou je gek verklaard hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')