abonnement Unibet Coolblue
pi_250923
Ik heb net de stea-verslagen eens doorgelezen en daar ging het voornamelijk over seki en Bullent. Als ik het goed begrijp is Bullent er voor uit gekomen dat ie ook gevoelens heeft voor Es en dat ie daarom Bart heeft genomineerd. Maar daarover is ie tegen de anderen niet eerlijk over geweest. Seki vind dat echt matennaaierij. En terecht, vind ik.
Ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkelt. Ik bedoel, het leek erop dat Seki en Bullent het wel goed konden vinden maar nu heeft Bullent echt afgedaan voor Seki.
Ben benieuwd wat anderen daar van vinden en ik ben benieuwd hoe het gaat lopen tussen es en Bullent en tussen Bullent en de anderen.
  maandag 6 maart 2000 @ 13:41:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250924
Uit Seki's woorden begreep ik dat hij niet kwaad is "" om die gevoelens voor Esmeralda"
maar om het feit dat Bülent een verhaal had verteld, en een half uur daarna in de groep totaal het tegendeel beweerde.....dus Seki is alleen pissed over het gelieg.
(net zoals Seki zich eerder kwaad maakt om de regels....)
Seki heeft om een of andere manier een sterk rechtvaardigheidsgevoel...
en dat uit hij.....alleen niet door te fluisteren zoals de anderen, maar door het gewoon openlijk en hardop te verkondigen, zodat iedereen het eventueel kan horen.
Let wel, Seki stond naast de open deur van de bus, dus wist heel goed dat Bülent, Willeke en Iwan dit gesprek konden volgen, hij sprak namelijk behoorlijk hard.
  maandag 6 maart 2000 @ 13:53:00 #3
1053 TeeBee
Fok!Member
pi_250925
De betreffende beelden heb ik ook niet gezien, maar als men Bullent matennaaier noemt, kan ik het daar niet mee eens zijn.
Esmeralda heeft verder toch niets met Bart en Bart niets met Esmeralda. Er zijn m.i. geen verplichtingen wederzijds.
Bullent mag Bart wegstemmen en ik vind hem zelfs eerlijk als hij zegt dat hij Bart om die reden wegstemt. Maar ik ben erg benieuwd naar de beelden vanavond!!!
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'


pi_250926
Teebee: Bullent gaf juist een **ANDERE** reden voor het wegstemmen van Bart. We zien vanavond wel welke, maar net *nadat* bart weg was, maakte hij zijn gevoelend tegenover esmeralda bekent. en *DAAR* is de hele commotie over ontstaan.
Blijft zich verbazen
  maandag 6 maart 2000 @ 14:01:00 #5
1053 TeeBee
Fok!Member
pi_250927
Sorry, was iets te vroeg met mijn reactie.
Had jouw reply net gemist Quenda.
Dit verandert de zaak natuurlijk. Seki heeft inderdaad een sterk rechtvaardigheidsgevoel en zijn reactie op Bullent viel me al tegen.
Nu ik hoor hoe het werkelijk gegaan is, geef ik Seki wel gelijk.
Ben heeeel benieuwd naar de beelden van de stemming!!
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'


  maandag 6 maart 2000 @ 15:23:00 #6
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250928
Kan allemaal wel zijn en ik vindt ook dat Seki het allemaal erg goed op een rijtje heeft. Maar het nadeel is dat Seki gelijk weer een hele act gaat opvoeren en niet Büllent zelf hierop aanspreekt.
Mischien dat dit al wel gebeurd is maar het valt mij telkens op dat Seki heel goed is in het opnaaien van anderen. Wanneer de groep groot is krijgen we droevige verhalen van hem te horen en in een kleine groep loopt hij rond alsof ie een soort prediker is.

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 06 Maart 2000).]

  maandag 6 maart 2000 @ 22:36:00 #7
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_250929
Ik denk dat bul er voor zichzelf gewoon nog niet helemaal uit is, en dat hij daarom de 'andere' reden gegeven heeft tijdens het wegstemmen.
Daarna wou hij nog even met bart alleen praten toen de rest buiten stond, maar hij kwam niet uit zijn woorden.
Als ik in bul zijn schoenen zou staan zou ik ook niet zo 123 tegenover negen man hebben gezegd: ik stem bart eruit want ik heb gevoelens voor es. Dat is iets heel persoonlijks wat je gewoon niet zomaar even zegt.
Dus sjekkie moet niet zo overdrijven met zijn: sommige mensen zijn niet eerlijk en niet zichzelf..
Gewoon lekker
  maandag 6 maart 2000 @ 22:41:00 #8
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_250930
Sorry maar bul gaat toch niet tegenover al die mensen verklaren wat de echte reden was....das ook best wel lullig t.o. bart, ik kan me best voorstellen dat hij dat eigenlijk apart wilde doen....en seki moet al helemaal niet bemoeien, want hij staat toch buiten die hele discussie..hij zegt wel dat bart nu weg is door bul, maar er waren vier stemmen tegen bart, waarvan een van bul@
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 6 maart 2000 @ 22:44:00 #9
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250931
Het enige wat Seki doet is de boel opstoken waardoor hij het voor anderen erg moeilijk maakt

  dinsdag 7 maart 2000 @ 00:45:00 #10
1053 TeeBee
Fok!Member
pi_250932
Seki denkt erg zwart-wit en is erg sfeerbepalend voor de groep. Vooral Aziz en Job worden erg door hem beinvloed.
Ik had de indruk dat die laatste twee niet meer goed begrepen waar de discussie om draaide.
Toen Seki bijdraaide was vonden zij het ook welletjes.
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'


pi_250933
Ik vind het wel een verschil of je een "andere" reden opgeeft of "geen" reden.
Bul heeft gewoon ,wetend dat naast z'n mede-bussers die op z'n lip zaten,ook wetende dat dit moment de grootste kijkdichtheid heeft en wetende dat het toch al een vervelende situatie is, ervoor gekozen z'n bek te houden. Heeft dus NIET gelogen, maar VERZWEGEN! Heel consequent heeft 'ie toen Silvana hem vroeg naar zijn gevoelens voor Es OOK z'n mond gehouden en diplomatiek volgehouden dat 'ie daar gen uitspraken over wilde doen. Ik persoonlijk vind niet dat iedereen maar ALTIJD ALLES hoeft te zeggen. Ben heel blij dat mensen over het algemeen verstandig, diplomatiek en gevoelig genoeg zijn om dit juist NIET te doen . Maar ja, helaas voelt ook Bul de druk van het "bus-gebeuren" om alles maar op tafel te moeten gooien. En is er een Seki aanwezig om totaal inconsequent de druk nog wat op te schroeven. Hoe hij zich denkt te kunnen bemoeien met een prive moment tussen twee mensen als "het uiten van romantische gevoelens" is mij een raadsel. Hij roept juist het hardste dat hij geen noodzaak ziet, nog de behoefte heeft, nog zin heeft in het op tafel gooien van persoonlijke zaken, want zo is hij nu eenmaal en hij wil zichzelf zijn!!!!! Maar als iemand anders even geen zin heeft in een groepsontboezeming over intieme gevoelens is de bus te klein en is die persoon juist niet zichzelf!!!Snap niet hoe iemand die het hardste roept dat 'ie geen zin heeft om zijn gevoelens alsmaar op tafel te gooien, er opeens over valt dat iemand anders hetzelfde doet????????Raar toch...?
Snap geen bal meer van dat hele "jezelf-zijn" gebeuren, iedereen ontwikkelt zich in de dus, mensen en relaties ontwikkelen, groeien, veranderen, ook Seki. Maar als Iwan logischerwijs meer loskomt en dus veranderd als iedereen daar, zou die "niet zichzelf zijn" om populair te worden. Hoe bedoel je onlogisch? Wordt een beetje heel erg moe van "mezelf zijn"

Heb nu alle streamverslagen gelezen en zonder anti-iemand of ongenuanceerd te zijn wil ik toch even kwijt: Bah, lekker makkelijk hoor om zonder goede aanleiding en eigenlijk zonder te weten waar het over gaat een nacht en dag te schelden en te tieren om vervolgens na een gesprekje te zeggen: oh, sorry hoor maar ik heb je en dag de grond in gescholden en geschreeuwd, wist nauwelijks waarom, maar ja 'kwas kwaad he, nu vind ik je wel weer ok ???????????????????????????????????????????????????????????????????en voor de overige "doen voor je nadenkt"-sukkels die lekker aan het mee zwart-praten waren heb ik ook geen goed woord over. Een goed voorbeeld van hoe domme "onschuldige" mensen die in principe geen kwaad willen (voordeel van de twijfel)gevaarlijke situaties kunnen creeren en heel veel kwaad kunnen doen.

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 07 Maart 2000).]

pi_250934
Wat noemde bullent als reden voor het kiezen van Bart op het moment dat Bart op de bank zat???? Heb namelijk de later op de avond uitzending gemist
Alles flux?
pi_250935
hij zei, ja k'heb eigenlijk geen reden en keek er moeilijk bij. Later wilde hij en moment met Bart aleen, maar kwam ook niet verder dan wat gestamel, waarop Bart zei, je hoeft niets te zeggen.
  dinsdag 7 maart 2000 @ 09:10:00 #14
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250936
Büllent heeft groot gelijk om op Bart te stemmen. Ook als de werkelijke motieven van Büllent ook om Esmeralda gaan. Zou ik ook doen. Zo gaat dat eenmaal bij liefde.

  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 maart 2000 @ 12:31:00 #15
862 Arcee
Look closer
pi_250937
Is die hele ruzie tussen Bullent en Seki al op TV geweest of komt dat nog? En zo ja, wanneer?
pi_250938
quote:
op 03-06-2000 om 03:23 PM schreef THE BORG het volgende:
...Maar het nadeel is dat Seki gelijk weer een hele act gaat opvoeren en niet Büllent zelf hierop aanspreekt.
Mischien dat dit al wel gebeurd is maar het valt mij telkens op dat Seki heel goed is in het opnaaien van anderen. Wanneer de groep groot is krijgen we droevige verhalen van hem te horen en in een kleine groep loopt hij rond alsof ie een soort prediker is.


My thougths exactly, ik ben dat gepreek van hem behoorlijk zat, ik denk echt dat Seki zichzelf aan het spelen is. niemand kan het volhouden zo lang kwaad te zijn en te blijven...

ben het ook helemaal mee eens met betoog (te lang om hier te quoten) van dom_is_leuk


[Dit bericht is gewijzigd door ANGELinDisguise (Datum 07 Maart 2000).]

  dinsdag 7 maart 2000 @ 16:04:00 #17
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_250939
quote:
op 03-07-2000 om 12:31 PM schreef Arcee het volgende:
Is die hele ruzie tussen Bullent en Seki al op TV geweest of komt dat nog? En zo ja, wanneer?

Het is nog niet op tv geweest. Ik hoop vanavond!

Gewoon lekker
pi_250940
Van de officiele site:

Werkende BUSsers zijn vol van discussie
datum: Dinsdag 7 maart 15:00
bron: Internetredactie in de jungle
Ook tijdens de werkzaamheden laat Seki de discussie met Bullent niet los. Terwijl zij de instructies zouden moeten onthouden, lijken de twee zich toch meer bezig te houden met de problemen die ze met elkaar hebben. Ze lijken Alex, de medewerker die ze uitlegt wat er moet gebeuren tijdens een rondleiding, aandachtig te volgen. Maar als de twee even alleen gelaten worden, breekt de discussie weer in alle hevigheid los. De bedoeling is dat de bezoekers die door de BUSsagiers rondgeleid worden goed geinformeerd het park weer verlaten. De vraag van de dag is: krijgen de werkers dit voor elkaar en verdienen ze het maximumbedrag.
-------------------------
Zou er nu dan eindelijk een opdracht door Seki mislukken ?

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 07 Maart 2000).]

Van alles is weer waardeloos

pi_250941
quote:
op 03-07-2000 om 04:47 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Zou er nu dan eindelijk een opdracht door Seki mislukken ?

Seki op zichzelf is toch al een mislukking?

Grtz,

Meerhoerman.
Of nee, de psychologische approach: De wereld/maatschappij heeft Seki gefaald. (Dat zeiden ze overigens ook over Sean Sellers.)

pi_250942
Wat een beetje over het hoofd wordt gezien is dat Bart Es zijn liefde heeft geuit en daarna mag niemand meer iets voor Es voelen.
Dat is natuurlijk grootte onzin want Es heeft die gevoelens niet.
Het is toch niet zo dat als je je gevoelens het eerste uit daarna niemand meer verlieft mag zijn op die persoon.

Ik geef Bul groot gelijk en ik had die bart er ook uitgeknikkerd. Al was het niet om Es dan al om het feit dat hij de hele tijd liep te zeiken over Es.

pi_250943
aso ander woord heb ik niet voor seki,
bewondering voor bul die tijdens het gesprek met seki zeer rustig en kalm bleef
  woensdag 8 maart 2000 @ 21:02:00 #22
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250944
Büllent pakt het goed aan. Houd zijn gevoelens zo discreet mogelijk en geeft Esmeralda haar gevoelens alle ruimte. Gebeurd er niets dan is dat jammer voor hem maar dan heeft hij het goed aangepakt. In beide gevallen komen ze allebei goed tot hun recht.

pi_250945
quote:
op 03-08-2000 om niemand meer verlieft mag zijn op die persoon.03:24 PM schreef Rogier het volgende:
Wat een beetje over het hoofd wordt gezien is dat Bart Es zijn liefde heeft geuit en daarna mag niemand meer iets voor Es voelen.
Dat is natuurlijk grootte onzin want Es heeft die gevoelens niet.
Het is toch niet zo dat als je je gevoelens het eerste uit daarna

Ik geef Bul groot gelijk en ik had die bart er ook uitgeknikkerd. Al was het niet om Es dan al om het feit dat hij de hele tijd liep te zeiken over Es.


  donderdag 9 maart 2000 @ 00:23:00 #24
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_250946
quote:
op 03-08-2000 om 08:40 PM schreef kybe het volgende:
aso ander woord heb ik niet voor seki,
bewondering voor bul die tijdens het gesprek met seki zeer rustig en kalm bleef

ASO; zonder sociaal besef, onmaatschappelijk
( Van Dale).
Wat heeft dit in God's naam met Seki te maken ??
Seki is eerlijk, hard, recht door zee.
En dan noem jij Seki een aso ???
ASO betekent voor mij iemand die niet oprecht is, zoals Bullent in zijn beargumentatie met betrekking tot het wegstemmen van Bart.
Waarom niet gewoon eerlijk voor zijn gevoelens ten opzichte van 'ESSI' uitkomen ??
Dat kan toch iedereen overkomen, of is hij soms bang dat men achter de echte reden komt ??
Bullent een 3.
Seki een 10.

Al sta ik wel open voor andere suggesties.

  donderdag 9 maart 2000 @ 00:27:00 #25
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_250947
Van Seki zou ik bang worden, ik geef Bullent groot gelijk. Seki moet zo snel mogelijk weg.
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')