abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 november 2009 @ 17:08:10 #176
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75061557
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:32 schreef Appletree het volgende:
14 januari Inhumaan gewoon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 november 2009 @ 17:18:00 #177
163650 Greys
pi_75061846
FAK
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:04:44 #178
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_75063039
ik probeer me vast te houden aan het idee dat we door deze break tenminste tot april (of mei, bij nog 'n break) van GA kunnen genieten... maar het lukt me niet! Ik wil GA... NU!!
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:21:39 #179
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75063514
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:08 schreef TNA het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_75178571
afwachttvp
pi_75281572
terugvindzucht
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
pi_75437544
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speculaties..
  woensdag 9 december 2009 @ 11:12:25 #184
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_75438447
Waarvan ik hoop dat ze waar zijn Zou weer voor mooie drama zorgen
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:26:47 #185
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_75439007
Ik hoop juist dat het onzin is, zou echt een zwakke twist zijn. Veel te hoog soap-gehalte.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:27:24 #186
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75439036
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef babette21 het volgende:
Ik hoop juist dat het onzin is, zou echt een zwakke twist zijn. Veel te hoog soap-gehalte.
Mja, dat heb ik ook een beetje
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_75439143
Het komt ook een beetje geforceerd over zo, alsof ze wat móeten verzinnen.
En het soap-gehalte idd.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:36:39 #188
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_75439391
Weetje wat ze een keer zouden moeten doen in Grey's, bijvoorbeeld in de 6e seizoensfinale?
Een gijzeling in het ziekenhuis of iets dergelijks. Echt iets heel groots zoals ze dat in seizoen 2 deden met die bom..beste episode aller tijden van Grey's. In seizoen 3 dat Meredith ( bijna ) verdronk was ook leuk maar al minder en die aflevering Crash Into Me van seizoen 4 stelde nou ook niet echt veel voor en in seizoen 5 ook niet een echt grote aflevering gezien met een big event.

Als ze nou eens Meredith, Derek, Chief , Alex en Callie laten gijzelen door iemand ( ontevreden patient oid ) en dat de aflevering eindigd op het punt dat je een schot hoort. En in de volgende aflevering zie je dan dat de Chief is neergeschoten..dat zou pas mooi zijn.

Maar denkt niet dat ze dat ooit gaat gebruiken
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:38:53 #189
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75439475
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Weetje wat ze een keer zouden moeten doen in Grey's, bijvoorbeeld in de 6e seizoensfinale?
Een gijzeling in het ziekenhuis of iets dergelijks. Echt iets heel groots zoals ze dat in seizoen 2 deden met die bom..beste episode aller tijden van Grey's. In seizoen 3 dat Meredith ( bijna ) verdronk was ook leuk maar al minder en die aflevering Crash Into Me van seizoen 4 stelde nou ook niet echt veel voor en in seizoen 5 ook niet een echt grote aflevering gezien met een big event.

Als ze nou eens Meredith, Derek, Chief , Alex en Callie laten gijzelen door iemand ( ontevreden patient oid ) en dat de aflevering eindigd op het punt dat je een schot hoort. En in de volgende aflevering zie je dan dat de Chief is neergeschoten..dat zou pas mooi zijn.

Maar denkt niet dat ze dat ooit gaat gebruiken
Even een mailtje sturen?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 9 december 2009 @ 11:42:05 #190
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_75439608
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:

[..]


Even een mailtje sturen?

Als ik het mail adres wist van Shonda Rhimes zou ik haar echt dagelijks spammen met ideeën. Dat is wel erg overdreven natuurlijk Maar soms denk ik wel van : laat een keer een fan meebeslissen, fans hebben vaak betere ideeen dan de makers zelf
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:44:49 #191
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75439726
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Weetje wat ze een keer zouden moeten doen in Grey's, bijvoorbeeld in de 6e seizoensfinale?
Een gijzeling in het ziekenhuis of iets dergelijks. Echt iets heel groots zoals ze dat in seizoen 2 deden met die bom..beste episode aller tijden van Grey's. In seizoen 3 dat Meredith ( bijna ) verdronk was ook leuk maar al minder en die aflevering Crash Into Me van seizoen 4 stelde nou ook niet echt veel voor en in seizoen 5 ook niet een echt grote aflevering gezien met een big event.

Als ze nou eens Meredith, Derek, Chief , Alex en Callie laten gijzelen door iemand ( ontevreden patient oid ) en dat de aflevering eindigd op het punt dat je een schot hoort. En in de volgende aflevering zie je dan dat de Chief is neergeschoten..dat zou pas mooi zijn.

Maar denkt niet dat ze dat ooit gaat gebruiken
Het allergrootste cliché in een ziekenhuisserie: een gijzeling door een ontevreden patiënt In House deden ze het ook in S5, vond het een van de zwakste afleveringen van het hele seizoen.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:46:48 #192
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_75439817
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef TNA het volgende:

[..]

Het allergrootste cliché in een ziekenhuisserie: een gijzeling door een ontevreden patiënt In House deden ze het ook in S5, vond het een van de zwakste afleveringen van het hele seizoen.
Hoeft niet perse een ontevreden patient te zijn ( dat is inderdaad cliche ) maar het was maar een voorbeeld. De situatie zelf zou mooi gefilmd kunnen worden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:56:27 #193
139330 TNA
For the stars that shine
pi_75440181
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoeft niet perse een ontevreden patient te zijn ( dat is inderdaad cliche ) maar het was maar een voorbeeld. De situatie zelf zou mooi gefilmd kunnen worden.
Ik vind iedere gijzeling cliché. Maar goed, ik heb het sowieso niet zo op die "enorme events", liever een solide verhaallijn. Ik zie wel potentie in het alcoholisme van the Chief (en dan niet op de manier zoals in de spoiler ).

Het probleem met Grey's Anatomy is dat de verhaallijnen uit de eerste seizoenen eigenlijk gewoon op zijn. Toen hadden we nog de interns met hun onderlinge relaties en hun karakterontwikkeling. Inmiddels moeten er nieuwe personen in de serie geschreven worden om het geheel draaiende te houden. Veel andere populaire series draaien sterk om één karakter (Dexter, House, Breaking Bad, The Mentalist, Mad Men): als dat karakter eenmaal is aangeslagen kun je er wel 100 seizoenen mee vullen. Ondanks de naam van de serie heeft Meredith nooit zo'n positie gekregen.

Ik hoop dat de schrijvers interessante afleveringen blijven maken (met realistische verhaallijnen en interessante medische cases). Als ze de serie moeten laten draaien op hoogst onrealistische ontwikkelingen rondom verplichte nieuwe karakters kunnen ze er m.i. beter mee stoppen.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:05:02 #194
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_75440547
Het moet inderdaad geen 2e E.R. worden. E.R. verwisselde vaak van personages maar het bleef stabiel. In Grey's, toen Burke en Addison vertrokken, is de kwaliteit achteruit gegaan. Ik hoop dat er in totaal 7/8 seizoenen komen in plaats van dat ze het gaan uitmelken met nieuwe personages. Een personage zoals Owen Hunt vind ik echt veel minder dan Burke, ook de chemie met Christina.

Ze hadden ook een heel andere naam voor de serie moeten kiezen. Het draait eigenlijk om alle mensen in het ziekenhuis, en inderdaad niet om Meredith. Ellen Pompeo kan het acteerwaardig ook niet aan om een serie te dragen. Chandra Wilson, Sandra Oh, Katherine Heigl en een paar anderen hebben dat eigenlijk gedaan.

House vind ik nu in het 6e seizoen ook niet meer zo goed als het geweest is hoor. Elke aflevering is toch een beetje hetzelfde..er komt een ziek iemand binnen, en dan gaat House raden met zijn team naar de diagnose. Uiteindelijk zegt iemand iets tegen hem ( iets persoonlijks ) en de oorzaak schiet opeens te binnen bij House. Vond House ook erg goed, maar die mag ook wel snel stoppen al is de grote verhaallijn met House zelf erg interessant maar die bijzaakjes altijd...

Dexter is inderdaad een toppertje, ook erg goed gecast, waarbij de bijpersonages ook mooi in het hele sfeertje passen.

Maar nu ga ik een beetje off - topic. Excuses
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:22:47 #195
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_75441183
Het zou eigenlijk Complications heten. Was dat beter geweest!?

Ik vind nieuwe karakters helemaal niet zo vervelend, beetje vers bloed kan nooit kwaad. En zo'n Izzie die nu al weken weg is, die mis is ik eigenlijk helemaal niet zo. En George ook niet. Zo lang ze maar met genoeg ander leuks blijven komen!

Het is maar goed dat de fans het niet voor het zeggen hebben. Ik heb weleens die reacties op zo'n writersblog gelezen en het is echt té erg hoe mensen zich opwinden over bv het Owen-Cristina verhaaltje - Teddy wordt per definitie afgeschreven want oh wee als er iemand aan Owenstina (seriously?! ) komt... Personages die niet bij de oorspronkelijke club horen (de 5 interns, Bailey, Derek en Richard) worden secundary characters genoemd en verdienen volgens die die-hard fans eigenlijk überhaupt geen screentime. Echt heel treurig allemaal.

Dus laat de schrijvertjes maar gewoon lekker hun werk doen en af en toe met nieuwe mensen aan komen zetten. Vergeet niet dat Addison, Callie, Sloan, Lexie, Hunt en Arizona ook ooit nieuw waren. Dat er dan soms een (nu nog?) vervelend nieuw oranje doktertje tussen zit, dat moet dan maar...
pi_75442202
Owenstina . Ik zie het ook wel eens voorbij komen op Amerikaanse fora.
Complications is op zich wel een goede vervanger voor de titel, iig het dekt de lading van de inhoud van de serie beter op dit moment. Aangezien de afgelopen 2 seizoenen Meredith veel minder op de voorgrond trad (al dan niet door haar zwangerschap) en juist plaats maakte voor imo leukere karakters als Sloan en Lexie, Arizona (en Callie). Lexie is natuurlijk ook een Grey, maar de serie is niet 'voor haar' geschreven. Meredith zou het centrale karakter moeten zijn, maar ik heb haar altijd een van de mindere gevonden. Cristina en Bailey vond ik ook in de eerste paar seizoenen veel leuker dan Meredith.
Dat er nieuwe karakters geïntroduceerd worden vind ik niet erg, juist leuk (zie nu Arizona). Alleen de twists die er misschien aan zitten te komen, dat hoeft van mij niet.
pi_75465920
Een gijzeling . Kom op zeg, veel afgezaagder kan het niet.

De oude afleveringen zijn op tv nu natuurlijk, en elke keer heb zelfs ik - en ik heb al meerdere keren geroepen dat ik nog zou kijken als ze de halve cast zouden vervangen door aapjes - dat ik toch *iets* mis. De echte aangrijpende patiënten, de debiele acties van de interns (die hotdogvreetwedstrijd met Yangs kop!), ik weet het niet, iets.

Niet dat ik ontevreden ben over de serie zoals hij nu is, ik vind Arizona, itt veel mensen ontzettend leuk als toevoeging en in combinatie met Callie prima, Owen vind ik zeker nu hij wat lolligere scenes krijgt ook leuk, en de relatie tussen Meredith en Derek vind ik heel mooi. De seizoensopener met George's afscheid vond ik erg mooi, juist ook met die tijdsprongen, maar dat geintje hebben ze de laatste aflevering uitgemolken, en die dochter van Mark vind ik een heel erg what the hell-gebeuren. Het was briljant dat dat Ierse jochie zonder oren deed alsof hij een zoon van Mark was, funny because it could be true, maar dat er dan daadwerkelijk zo'n irritante dochter verschijnt, vind ik een rare sprong.

Nou ja, we zullen zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2009 23:28:11 ]
pi_75466472
ik heb het andersom. ik vind de oude afleveringen helemaal niet zo leuk meer... ik ben blij dat de characters iets volwassener zijn geworden, en dat er meer afwisseling is, met meer verschillende dokters...


elk zn meug he?
Kwak
pi_75473238
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb het andersom. ik vind de oude afleveringen helemaal niet zo leuk meer... ik ben blij dat de characters iets volwassener zijn geworden, en dat er meer afwisseling is, met meer verschillende dokters...


elk zn meug he?
Dit. Ik ben nog niet helemaal gelukkig met het huidige seizoen. Zoals c_c zegt, dat met die dochter van Sloan. Ik vind dat ze er raar mee omgaan. Maar de oude afleveringen op tv kon ik voorheen 100x zien en nu vind ik ze niet zo boeiend meer.
Ik mis alleen Addi nog wel
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 10 december 2009 @ 10:06:39 #200
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75473743
Ik ook! Daarom kijk ik ook nog PP. Ik vind dat ook een best toffe serie. Vooral dit seizoen, lekker veel drama en best ook wat actie hehe.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')