Ik vind het echt een goed nummer,denk dat van dik hout weer eens een hit gaat scoren,jammer dat het weer in een duet vorm moet. Wie heeft hem nog meer gehoord?
Vorige cd vond ik tegenvallen. Was veel te slijmerig. Wel hele goede melodiën. Beste cd's vind ik nog steeds 'kopstoot van een vlinder' en '4 weken'.
Ik vermoed zo rond 11.30 uur dagelijks. Rond die tijd draait ie altijd zijn favoriete plaat van dat moment.
quote:Ok, bedankt voor de tip. Ik heb volgende week geen school dus dan moet het vast wel lukken om rond half 12 even naar de arbeidsvitaminen over te schakelen.
Op vrijdag 26 april 2002 22:06 schreef Tovaho het volgende:
Gewoon volgende week iedere dag luisteren naar Gerard Ekdom op 3fm. Die is gek van die plaat (ik ook overigens; het is mijn (T)ON line schijf van komende week).Ik vermoed zo rond 11.30 uur dagelijks. Rond die tijd draait ie altijd zijn favoriete plaat van dat moment.
Ik ben in ieder geval heel benieuwd. Ik gun ze ook wel weer een keer een echte hit. Hoewel het natuurlijk een band is die van de albumverkopen en optredens ook heel goed kan leven. Ze hebben volgens mij een redelijk grote schare vaste fans. Een beetje vergelijkbaar met de Dijk. Die scoren ook geen echte singlehits meer, maar elke cd van hun wordt nog minstens goud.
Verder een retegoed concert uiteraard
quote:Hoe klonken de nieuwe nummers? Waren ze wat rauwer dan de tracks van de vorige cd? Die vond ik dus, zoals eerder gezegd, net iets te zoetsappig. Ik meende ergens gehoord te hebben dat deze cd weer iets rauwer (meer rock) zou worden.
Op zaterdag 27 april 2002 17:19 schreef Michellus het volgende:
Ben gister nog naar van Dik Hout geweest in Tivoli,Utrecht.
hier deden ze al een aantal nummers van het nieuwe album, klonk hoopvol!Verder een retegoed concert uiteraard
quote:Loop je de stad in koop je dat ding, niet zo moeilijk.
Op vrijdag 26 april 2002 20:14 schreef -Wepeel2- het volgende:
Single is nog niet te vinden op Internet
quote:Dat kan niet op zondag
Op zondag 28 april 2002 07:57 schreef slakkie het volgende:[..]
Loop je de stad in koop je dat ding, niet zo moeilijk.
quote:Is inderdaad nog niet te koop. Eerst lezen, dan zeiken.
Op zondag 28 april 2002 07:57 schreef slakkie het volgende:[..]
Loop je de stad in koop je dat ding, niet zo moeilijk.
Niet dat ik de single dan wel zou kopen overigens. Ik koop vrijwel geen singles. Alleen van een paar bands die ik bijzonder goed vind en waar leuke extra's op te vinden zijn.
Cd's die ik goed vind koop ik altijd origineel.
quote:LOL dan heb je op dezelfde school als mij gezeten (alleen ik zit er nog). Ze kwam vorig jaar langs om haar single te promoten.. zelf vind ik het een flauwe Anouk-clone maar kennelijk bestaat ze nog
Op zaterdag 27 april 2002 17:25 schreef Elegy het volgende:
Kirsten? Ha, daar heb ik nog bij op school gezetenToen was ze al zo muzikaal, altijd met de HIT enz. meedoen. (en vaak nog winnen ook
)
quote:Ik vind het meer een Ilse DeLange kloon dan een Anouk...Anouk maakt meer rock....
Op zondag 28 april 2002 19:57 schreef -IDivinity- het volgende:[..]
LOL dan heb je op dezelfde school als mij gezeten (alleen ik zit er nog). Ze kwam vorig jaar langs om haar single te promoten.. zelf vind ik het een flauwe Anouk-clone maar kennelijk bestaat ze nog
quote:De eerste indrukken waren dat het inderdaad wat meer rock was en minder ballads
Op zondag 28 april 2002 02:21 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Hoe klonken de nieuwe nummers? Waren ze wat rauwer dan de tracks van de vorige cd? Die vond ik dus, zoals eerder gezegd, net iets te zoetsappig. Ik meende ergens gehoord te hebben dat deze cd weer iets rauwer (meer rock) zou worden.
quote:Nu maak je me wel benieuwd. Dat zal de Martin (de zanger) in ieder geval geen compliment vinden.
Op zondag 28 april 2002 22:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hey, ik ben geloof ik de enige hier die m heeft gehoord. De intro van het nummer vind ik ronduit zwak, het rijmt op elkaar en klinkt als een Volumianummer qua tekst.
Tekstueel gezien vind ik Van Dik Hout ook niet altijd heel sterk. Maar dan zijn er die nummers waarbij je dan wel weer denkt: WOW!
En muzikaal/melodieus gezien zit het altijd wel goed in elkaar. Wel één van de betere Nederlandstalige bands.
quote:Felisenum, right?
Op zondag 28 april 2002 19:57 schreef -IDivinity- het volgende:[..]
LOL dan heb je op dezelfde school als mij gezeten (alleen ik zit er nog). Ze kwam vorig jaar langs om haar single te promoten.. zelf vind ik het een flauwe Anouk-clone maar kennelijk bestaat ze nog
Ik heb er maar drie jaar gezeten, toen moest ik weg vanwege latijn en grieks Vond het wel leuk, maar was net te moeilijk.
Gisteren nog ff op TV gezien: teksten veels te ver gezocht, en die zanger mag zichzelf niet zo noemen, wat een gekwijl komt er uit die kop, tjezus.......
quote:Dat vind ik juist wel wat hebben. Hij moet echt moeite doen om te zingen. En sjah, die teksten, je houdt er van of je haat het. Het is echt een overbeterlijke romanticus en dromer. Ik hou wel van dat soort mensen en als ze het weten om te zetten in mooie liedjes maak je mij daar wel gelukkig mee.
Op maandag 23 september 2002 13:27 schreef yodocus2001 het volgende:
Van Dik Hout zuigt enorm.......Gisteren nog ff op TV gezien: teksten veels te ver gezocht, en die zanger mag zichzelf niet zo noemen, wat een gekwijl komt er uit die kop, tjezus.......
Maar je moet er van houden. Ik kan me goed voorstellen dat veel mensen het verschrikkelijk vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |