abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 7 maart 2000 @ 11:14:00 #26
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_250901
quote:
op 03-07-2000 om 12:25 AM schreef Coos het volgende:
W.O.R.

Je reactie in deel III klopt helemaal. Ant. lag inderdaad aan de andere kant.
Het lijkt er op dat wij de enige twee zijn die gezien hebben WAT we hebben gezien. De deken ging hoog genoeg!!


Coos, heerlijk die bevestiging! Voel me af en toe net zo iemand die een valse roddel in de wereld heeft geholpen.. en dan worden een plaatjes gepost onder het mom 'nou hier maken ze al die ophef over' - NIET DUS!

Ik denk trouwens niet dat we dit ooit nog bevestigd gaan zien op tv, want het gesprek van Ant, Job en Aziz dat aan deze scene vooraf ging was gisteren in de normale uitzending.

Valt me tegen van normaal toch altijd zo sensatiebelust SBS. En het is ze echt niet ontgaan, want er werd lekker ingezoomd enzo...

pi_250902
Iderdaad w.o.r. het lijkt er wel op. Jammer genoeg ben ik zo onhandig met dit ding zodat ik in een evt. volgende 'openbaring' het niet op kan nemen. Misschien is er iemand zo vriendelijk om uit te leggen hoe ik dat moet doen. Het was kort na het fragment van gister bij SBS dat zij gedrieën stonden te praten buiten. Eerst zaten Jop en Ant. ergens onder de banken waar ze, op een mij onduidelijke manier terecht kwamen.

Ooit zal onze waarneming bevestigd worden.

pi_250903

Voor iedereen die de streamverslagen volgt en verslaat.
Petje af, het lijkt me werkelijk "a hell of a job".
Sorry jongens in dit geval ben ik echt blij dat ik niet zo snel kan typen.
Helpt het als ik zeg dat ik alles lees.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_250904
Dat Helpt Eli :-))
Blijft zich verbazen
  dinsdag 7 maart 2000 @ 20:10:00 #30
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_250905
Gewoon: Ik wil gewoon iedereen die zich mottig typt aan de streamverslagen een complimentje geven... Ik vind dat ze errug goed lopen de laatste dagen, en ik hoop oprecht dat dat zo blift. Hulde allemaal !

Danny, blij dat je er weer bent !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_250906
Bagwan--> Ik merkte dat je niet kon volgen wat er gebeurde tijdens het gesprek tussen Jop en Aziz, in de dueropening van de bus (Ca 18:15).

Het ging over de uitbraak. Aziz wist zeker dat het Jop zou worden, en wilde OF mee, of iets gedaan hebben als Jop een uitbraak had.

Blijft zich verbazen
pi_250907
Dank aan iedereen die de stream verslaat ben van 05.00 tot 18.00 de deur uit, dus ik zie er niet veel van, maar ff de stream lezen en ik ben weer bij. Er zijn trouwens momenteel zo veel postings in de diverse topics dat ik het niet allemaal meer gelezen krijg. Maar de streamverslagen zijn Top. * area51 deelt even grote bossen bloemen uit.
pi_250908
Quenda, of iemand anders, begreep laatste stukje niet helemaal.
Aziz: Doppen? De hele bus tegen twee personen?
Aziz is bij de psych geweest, toont 'ie nu berouw over de snelle veroordeling van Es en Bul ofzo??? Waar heeft 'ie het over?
Met grote dank voor de verslagen
pi_250909
ok, ik zou even wat vertalen:

Cwompwuterewm = computeren
pwamwarwamwa = Panorama

Bovenstaand natuurlijk kwootjes van Job

Dom_is_leuk:

Dat je Quenda's stukje niet begrijpt is begrijpelijk. Die Aziz zat me daar toch een partij slap te lullen, dat ie er zelf ineens niet meer wijs uit werd.

Die twee was Bullent en Esmeralda. Maar Jop dacht hij en Antonette. En Aziz wist eigenlijk al niet meer wie die twee was, toen hij uitgepraat was. Snap je wat ik bedoel ?

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 08 Maart 2000).]

Blijft zich verbazen
  woensdag 8 maart 2000 @ 01:57:00 #35
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250910
Even een antwoord op de vraag van Roache in de streamverslagen.
Je hebt dus geen vertraging op je streams.
Büllent vertelde 5 minuten na zijn terugkomst in de bus al dat er fanclubs voor hem werden opgericht in Turkije en Duitsland.
De anderen reageerden superenthousiast.
In de uurtjes erna, heeft hij het nog zo'n 3 keer herhaald, en telkens reageerden de andere passagiers weer overdreven enthousiast, met gilletjes
  woensdag 8 maart 2000 @ 02:09:00 #36
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250911
quote:
op 03-07-2000 om 10:54 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Quenda, of iemand anders, begreep laatste stukje niet helemaal.
Aziz: Doppen? De hele bus tegen twee personen?
Aziz is bij de psych geweest, toont 'ie nu berouw over de snelle veroordeling van Es en Bul ofzo??? Waar heeft 'ie het over?
Met grote dank voor de verslagen

Zoals Kierewietje al schreef was het een gesprek op hoog niveau

doppen=copuleren

en met "de hele bus tegen 2 personen"
Büllent en Esmeralda.

Jop d8 in 1e instantie.(door dat woordje doppen) dat het over hem en Antoinet ging

Oeps, zag na het plaatsen van dit bericht dat Kierewiet mij al soufleerde
thnx

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 Maart 2000).]

  woensdag 8 maart 2000 @ 02:22:00 #37
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250912
Even commentaar op de redactiemail die de passagiers 7 maart hebben gekregen.

Eigenlijk had ik wel reacties van de lezers van de streamverslagen verwacht.

Büllent en Seki hebben het op dit moment (n.a.v een woordje kut van Büllent in een zin net)
over het "opleuken van het tv programma door het doen van leuke dingen etc.

In de brief/mail van de redactie stond namelijk dat de kijkcijfers te laag zijn
(o.a. n.a.v het gevloek en gescheld van de passagiers)

WAT ik indeze niet begrijp, ALS SBS zich daar ECHT zo druk om maakt, WAAROM zenden ze dan JUIST die vloekscenes uit?
dat doet men toch juist VOOR de kijkcijfers en OM te shockeren?
En omdat men weet dat mensen sensatiebelust JUIST blijven kijken?

In eerste instantie kregen ze commentaar omdat de passagiers te geforceerd met zichzelf bezig waren, nu komt iedereen een beetje los, en moeten ze weer geforceerd toneel gaan spelen om het öp te leuken"???

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 Maart 2000).]

pi_250913
Wie heeft de streams? Ik ben ze weer eens kwijt.....
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_250914
Quenda, het is nog veel leuker.

Tegenwoordig hebben de passagiers twee !! , ja twee uur pauze tussen de middag (de werkers dus). En wie komen vanmiddag met de aap uit de mouw waarom dat zo is ?? Willeke en Antonette. Letterlijke woorden iets van: " Ze hopen dat als we twee uur zitten te pauzeren dat we dan meer gaan praten en roddelen over de mensen die op dat moment in de bus zitten. Anders zijn ze bang dat ze niets hebben om uit te zenden".

Nou vraag ik je toch. Ze moeten die band eens een dag eerder, wat zeg ik, twee dagen eerder aan SBS geven en uitzenden. Met het uitzenden van de sussende woorden van de ruzie van afgelopen maandagavond op donderdag avond zit de kijker wel met heel erg gedateerde beelden !!

Blijft zich verbazen
  woensdag 8 maart 2000 @ 23:20:00 #40
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250915
Klopt Kierewiet, Antoinet vond het zelf maar een rare redenering

Hoe vond je ons vergietje Aziz vanavond op tv??
Jopje wil een lijf Voor de camera ( om met Antoinet wat privacy te hebben 's nachts) en Aziz snapt hem niet.....hobbelt vervolgens naar Antoinet...met een vaag verhaal, fluistert tegen Antoinet dat Jop heeft gezegd dat ie Sex heeft gehad met haar, en Joppie word erbij geroepen, Aziz weet plots niet meer waar het allemaal over gaat...

(dit is geen real soap maar een comedie van Piet Bambergen
(bijrollen voor Buurman&Buurman)

pi_250916
quote:
op 03-08-2000 om 10:01 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Quenda, het is nog veel leuker.

Tegenwoordig hebben de passagiers twee !! , ja twee uur pauze tussen de middag (de werkers dus). En wie komen vanmiddag met de aap uit de mouw waarom dat zo is ?? Willeke en Antonette. Letterlijke woorden iets van: " Ze hopen dat als we twee uur zitten te pauzeren dat we dan meer gaan praten en roddelen over de mensen die op dat moment in de bus zitten. Anders zijn ze bang dat ze niets hebben om uit te zenden".


En als dat nou de enige pauze is... Ze hebben wel vaker een pauze op een dag, die dan wel wat korter is. Het werken gaat er niet echt hard aan toe, om het maar ns zachtjes uit te drukken. Af en toe worden ook beelden gemaakt puur voor de tv.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  donderdag 9 maart 2000 @ 05:56:00 #42
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_250917
Inderdaad. Van de week werden ze na negenen opgehaald en waren ze om 15.00 uur ofzo al weer terug (als ik het me goed herinner) - en wat je ziet op tv is meer spelen dan werken! Verbaast me ergens niks wat Bagwan schrijft, dat ze scenetjes voor de camera doen... maar ik vind het wel jammer dat het echt zo gaat.

Is het jullie trouwens ook opgevallen dat de laatste tijd wel steeds wordt gezegd 'jullie hebben de target gehaald', maar dat de targets niet (zoals in Tialf) worden gespecificeerd?

Of hebben jullie hier op de streams wel iets over gehoord?

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 09 Maart 2000).]

  donderdag 9 maart 2000 @ 07:31:00 #43
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250918
Af en toe worden er beelden gemaakt speciaal voor tv? (worden niet Alle beelden gemaakt voor TV?

Zelfs op de streams is al sedert het begin te zien dat de passagiers, buiten de bus voornamelijk een toneelstukje opvoeren als men oog in oog staat met de cameraploeg.
Maar dat heb ik ook al diverse malen in de streamverslagen geschreven

Antoinet was gisteren duidelijk "geschokt" doordat men nu zelfs heeft gezegd dat men die pauzes krijgen in de hoop dat men gaat roddelen...maar men had toch van te voren kunnen bedenken dat men door sbs juist geslecteerd is omdat men een hoge verwachting had van roddels en ruzie?

Op de streams word wel uitgelegd waarom men bijvoorbeeld tijdens de rondleidingen de targets niet hebben gehaald W.O.R.. (waren niet gehaald vanwege het feit dat de gidsen de groep niet bijelkaar konden houden)
maar dat heb ik ook alin de streamverslagen geschreven geschreven

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 09 Maart 2000).]

  donderdag 9 maart 2000 @ 07:53:00 #44
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_250919
quote:
op 03-09-2000 om 07:31 AM schreef Quenda® het volgende:
Op de streams word wel uitgelegd waarom men bijvoorbeeld tijdens de rondleidingen de targets niet hebben gehaald W.O.R.. (waren niet gehaald vanwege het feit dat de gidsen de groep niet bijelkaar konden houden)
maar dat heb ik ook alin de streamverslagen geschreven geschreven

Ja, het mag best een keer gezegd worden: Quenda, je streamverslagen zijn erg volledig! ...

* w.o.r. leest ze altijd.

Dat stukje over het niet bij elkaar houden van de groep heb ik inderdaad gelezen, maar werd er ook van tevoren gezegd wat ze moesten doen om de verschillende targets te halen? (zoals dat wel ging bij het stoelen schoonmaken - zoveel stoelen target 1, zoveel stoelen target 2 etc.)

Wat ik bedoel te zeggen... als je niet van tevoren expliciet een target stelt is het makkelijker om de hele dag 'leuke beeldjes te schieten met de bussers'... en achteraf gewoon te zeggen dat de target helaas net niet gehaald is, maar ze toch weer geld voor het eten hebben vediend. Als ze de hele tijd aan het werk zijn krijg je minder leuke beelden?

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')