index       flora & fauna
PI F&F Feedback & slowchatkneuzenhulp
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
Ynske
Bedankt voor de zon...
[ FOK!fotograaf ] maandag 16 november 2009 @ 18:02 (#151) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Andere vraag: waarom zou je het in hemelsnaam wél over kontneuken willen hebben

fotografiebloggen | fotosite
Toen kwam de zon, nog half verborgen
Zo begon de morgen, laat je droom bestaan

Anne
BroemBroem
[ Moderator / Redactie Games ] maandag 16 november 2009 @ 18:02 (#152) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wacht, ik snap je post niet

Welke woorden?
Hier;
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van niet willen, het is een principe kwestie. Zullen we dan ook maar geen kut,plas en poep woorden meer in de SC zelf gebruiken?
Er werd alleen gesproken over de TT en jij begint over de SC inhoudelijk.
Je maakt het groter dan dat het is.

remcheese: Tuurlijk, je loopt hier al zo lang mee op het forum dat je een beetje het uberschatje van fok geworden bent.
Hugster: Anne is een doordrammer eerste klas die pas stopt als ze d'r zin heeft.
www.woneninweeze.nl

Qwea
Squirten kun je leren!
maandag 16 november 2009 @ 18:03 (#153) 

quote:

[..]

Er komen soms mooie inkoppertjes langs die te mooi zijn om te laten liggen. Het ging me niet zozeer om het perse over kontneuken te hebben, maar er komen best vaak sex grapjes langs.

Die zijn juist grappig.

Ff eten trouwens!

MikeyMo's hardcore mix! Listen here!
Naaktfoto's van Greys!!
Geile hete jonge strakke kutjes!
Qwea's blote tieten!

nieslief
maandag 16 november 2009 @ 18:04 (#154) 

Eet ze. En dan na het eten even vrolijk en gezellig weer verder in de SC.

Ervaring is iets dat je krijgt net nadat je het nodig had.

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 16 november 2009 @ 18:05 (#155) 

Ik heb 't alleen over één TT en nu wil ik zogezegd in ene de hele SC censureren?

Zoals ik in mijn eerste post al zei, ik ben ook geen engel, ik heb verder heul geen problemen met wat vunzige praat. Graag zelfs op z'n tijd

Verder over 'De natte doos' (als in; jullie leesclubje) heb je mij ook nog nooit horen klagen, die titel heb ik zelfs verzonnen volgens mij nav Greys die altijd dat soort boekjes in bad las en daardoor de boekjes dus vochtig werden

Het enige wat ik (en schijnbaar dus nog meerdere vragen), is een wat gekuiste TT, en is het nou zo'n probleem om een TT zonder je hele lijstje van worden van net te verzinnen? Niemand heeft het hier over ín het topic die woorden niet meer mogen gebruiken

What have we done with innocence?
It disappeared with time, it never made much sense..

ElisaB
Rocky...!
[ PR / Moderator / Gouden Wijf ] maandag 16 november 2009 @ 18:06 (#156) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 17:12 schreef Qwea het volgende:
En ik vind het nog steeds onzin. Een SC moet leuk zijn, zonder allerlei regels waar je je aan moet houden
Het vervelende is: de SC ís niet leuk meer als ie van links naar rechts volgescholden, gevloekt, getierd en gevunst wordt. Voor sommigen misschien wel, maar voor het merendeel niet.
quote:
Er komen steeds meer regels bij...
... want het moet zo leuk mogelijk blijven voor iedereen die er wil vertoeven. En dat betekent dat we een beetje de gulden middenweg moeten zoeken. Ik zou het overigens geen 'regels' noemen, maar eerder een kwestie van inleven, meedenken en een beetje fatsoen. Is niet zo erg toch?

Ik vind stamppot zielig, dus ik eet alleen de worst...

MrSubtle
Toe aan vakantie!
maandag 16 november 2009 @ 18:08 (#157) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef ElisaB het volgende:
Wat mij betreft mag het een stuk minder grof in F&F (en daarmee ook in de sc). En daar Senesta vanmiddag ook nog zei dat het best wat minder grof mag hier en daar, lijkt het me een fijn plan dat te gaan doen.

Het smijten met lichaamsdelen, ziektes en overige verwensingen is gewoon niet nodig. Tuurlijk; we gaan allemaal wel eens een beetje over de kook. Maar laten we er ajb geen sport van maken om zo vunzig mogelijk te zijn. Niet in de TT, niet in de topics.

Dank u.
Bedankt

Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...

ElisaB
Rocky...!
[ PR / Moderator / Gouden Wijf ] maandag 16 november 2009 @ 18:10 (#158) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 18:03 schreef Qwea het volgende:

Er komen soms mooie inkoppertjes langs die te mooi zijn om te laten liggen. Het ging me niet zozeer om het perse over kontneuken te hebben, maar er komen best vaak sex grapjes langs.

Die zijn juist grappig.

Ff eten trouwens!
De grap van grapjes is dat het nogal nauw luistert of ze grappig zijn of niet. Geloof me: als alle inkoppertjes steeds maar worden ingekopt, is er niets grappigs meer aan.

Smakelijk!

MrSubtle
Toe aan vakantie!
maandag 16 november 2009 @ 18:10 (#159) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb 't alleen over één TT en nu wil ik zogezegd in ene de hele SC censureren?

Zoals ik in mijn eerste post al zei, ik ben ook geen engel, ik heb verder heul geen problemen met wat vunzige praat. Graag zelfs op z'n tijd

Verder over 'De natte doos' (als in; jullie leesclubje) heb je mij ook nog nooit horen klagen, die titel heb ik zelfs verzonnen volgens mij nav Greys die altijd dat soort boekjes in bad las en daardoor de boekjes dus vochtig werden

Het enige wat ik (en schijnbaar dus nog meerdere vragen), is een wat gekuiste TT, en is het nou zo'n probleem om een TT zonder je hele lijstje van worden van net te verzinnen? Niemand heeft het hier over ín het topic die woorden niet meer mogen gebruiken
Precies, ... we hoeven allemaal niet heilig te worden (liever niet ) maar volgens mij is het verzoek dat hier gedaan wordt nou echt niet zo belachelijk.

Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 16 november 2009 @ 18:12 (#160) 

En sorry Qwea, ik zal voortaan even de grote FOK! encyclopedie er op naslaan voor ik iets een rel noem. Even een check of het aan alle criteria voldoet. Schijnbaar is het dusdanig belachelijk dat ik dit een rel noem dat het gepaard van wat ' ' nog even in de SC moet worden genoemd

MrSubtle
Toe aan vakantie!
maandag 16 november 2009 @ 18:13 (#161) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
En sorry Qwea, ik zal voortaan even de grote FOK! encyclopedie er op naslaan voor ik iets een rel noem. Even een check of het aan alle criteria voldoet. Schijnbaar is het dusdanig belachelijk dat ik dit een rel noem dat het gepaard van wat ' ' nog even in de SC moet worden genoemd
Volgens mij is het best wel een relletje als meningsverschillen al cross-topic worden uitgespeeld

ElisaB
Rocky...!
[ PR / Moderator / Gouden Wijf ] maandag 16 november 2009 @ 18:16 (#162) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 18:10 schreef MrSubtle het volgende:
Precies, ... we hoeven allemaal niet heilig te worden (liever niet ) maar volgens mij is het verzoek dat hier gedaan wordt nou echt niet zo belachelijk.
Ik juich het toe zelfs

Greys
Zo, die is goed met vlag!
[ Moderator / PR ] maandag 16 november 2009 @ 18:19 (#163) 

Weet je wat nou het leuke is?
Er ZIJN helemaal geen 'regels' in de SC! Ik weet niet waar iemand die ziet, maar dan zou ik ze ook graag willen weten. Daarom snapte ik niet dat Q zegt 'er komen verdorie steeds meer regels bij'. Maar welke regels zijn er dan?

Niemand krijgt straf als hij/zij het niet topic niet kan openen als je hem sluit.
Niemand krijgt straf als er een sexgrap wordt gemaakt, ook niet voor 23.30 uur
Niemand krijgt straf...

Nou ja, vul maar in. Welke regels zijn er dan?
Dit zou de eerste echte 'regel' zijn, dat de TT's overdag een beetje normaal blijven. Daar zouden veel mensen plezier van hebben, van die regel. En voor anderen is het niet een al te grote opgave of een onredelijk verzoek.

Tuurlijk roept iemand wel eens dat ze iets niet graag hebben (ik vond die onderzeeër in de plee van MikeyMo niet echt tof) maar da's nog steeds geen regel. Iemand mag gewoon aangeven iets niet fijn te vinden, wat de ander daarmee doet moet diegene zelf weten.

Dirkh wappert mee. Jij ook? - Hier kennen we geen schaamte!
Gravity, stay the hell away from me.
Pluizig en blauwwwwwww (en oranje!)

MrSubtle
Toe aan vakantie!
maandag 16 november 2009 @ 18:22 (#164) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef Greys het volgende:

[knip]
Ik vroeg me dus hetzelfde af je mag echt fucking alles daar, omdat het veelal toch gewoon goed gaat. Maar in een Flora & Fauna forum is het toch niet zooooo absurd dat mensen vragen iets minder vunzigheid te posten overdag?

Greys
[ Moderator / PR ] maandag 16 november 2009 @ 18:24 (#165) 

Oh en nog even over de 'soppende boekjes'.
Daar viel niemand over, Ynske dácht dat ik daarover viel maar dat was niet zo en dat heb ik meteen daaronder ook gezegd.

Laten we er vooral geen schijnheilige kuise bende van gaan maken zeg. Dat is juist zo jammer, dat het altijd zo zwart-wit gezien wordt. Het ENIGE dat we vragen is of de TT's overdag wat minder mogen, zonder geile gilletjes en kuthoerrrrrrren en snollen.
Dat hoeft wat mij betreft helemaal niet doorgetrokken te worden naar de hele SC, dat dat allemaal braafjes moet worden, dat vroeg ook niemand.

Greys
[ Moderator / PR ] maandag 16 november 2009 @ 18:25 (#166) 

quote:

[..]

Nou, wat ik je nog vragen wilde.....

MrSubtle
Toe aan vakantie!
maandag 16 november 2009 @ 18:27 (#167) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 18:25 schreef Greys het volgende:

[..]

ElisaB
Rocky...!
[ PR / Moderator / Gouden Wijf ] maandag 16 november 2009 @ 18:46 (#168) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 18:25 schreef Greys het volgende:

Greejsss

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 16 november 2009 @ 20:17 (#169) 

Hond Loopt al 2 Dagen te hoesten #2

Ik zou 'm slotten (maar dat ben ik), word nu wel errug onduidelijk wat er nu wel en niet waar is wat TS zegt, hoeveel geld hij kan missen

Harajuku.
C'est magnifique.
[ Moderator ] maandag 16 november 2009 @ 20:24 (#170) 

.

Let's make out, let's do something amazing.
Let's do something that's all the way.

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 16 november 2009 @ 20:26 (#171) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
.
O Hai Hara

Qwea
Squirten kun je leren!
maandag 16 november 2009 @ 20:44 (#172) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Hond Loopt al 2 Dagen te hoesten #2

Ik zou 'm slotten (maar dat ben ik), word nu wel errug onduidelijk wat er nu wel en niet waar is wat TS zegt, hoeveel geld hij kan missen
TS lult uit zn nek. Dat is het enige wat iig wel waar is

MikeyMo's hardcore mix! Listen here!
Naaktfoto's van Greys!!
Geile hete jonge strakke kutjes!
Qwea's blote tieten!

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 16 november 2009 @ 21:01 (#173) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

TS lult uit zn nek. Dat is het enige wat iig wel waar is
Ja ik vraag me af wat het nou moet voorstellen, als troll was het wel erg matig, poging tot oplichting ook niet echt geslaagd, ik weet niet, zo ook best kunnen dat hij zo'n laag IQ heeft e.d. dat hij écht niet weten wat er in en uit gaat qua geld

Greys
[ Moderator / PR ] maandag 16 november 2009 @ 21:11 (#174) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja ik vraag me af wat het nou moet voorstellen, als troll was het wel erg matig, poging tot oplichting ook niet echt geslaagd, ik weet niet, zo ook best kunnen dat hij zo'n laag IQ heeft e.d. dat hij écht niet weten wat er in en uit gaat qua geld
Ja dag, hij heeft 450 euro voor een tv, die koopt ie niet omdat ie zo enorm om zijn hoestende hondje geeft zogenaamd, maar dan toch roepen dat ie geen geld heeft voor de dierenarts. Hij wilde gewoon dat we met de pet rond gingen. Het is een oplichter of een enorme debiel. Of allebei, kan ook nog.

Loveless85
OH! YEAH!
maandag 16 november 2009 @ 21:12 (#175) 

quote:
Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dag, hij heeft 450 euro voor een tv, die koopt ie niet omdat ie zo enorm om zijn hoestende hondje geeft zogenaamd, maar dan toch roepen dat ie geen geld heeft voor de dierenarts. Hij wilde gewoon dat we met de pet rond gingen. Het is een oplichter of een enorme debiel. Of allebei, kan ook nog.
ja na de fucking hoeren ziektes e.d. post ben ik ook wel overtuigd van dat hij echt weinig goeds in de zin heeft. Dacht eerst nog dat het gewoon een zielig dommertje was die het allemaal niet snapte

Dus uuuh mods?? Een post met allerlei 'kanker dit, hoeren dat' kan wel weg toch

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       flora & fauna
F&F Feedback & slowchatkneuzenhulp
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500