abonnement Unibet Coolblue
pi_250808
mensen ik wweet niet waarom maar ik krijg op dit moment het gevoel dat ik wordt genept met de live beelden. ze liggen al de hele zondeg eriut is dit omdat we niet mogen zien wie er uit ligt om zo die zogenaamde live show echt te maken wie weet het antwoord???????????????????
pi_250809
Ja dat gevoel heb ik ook!
Maar ze houden ons niet voor de gek, we komen er toch steeds weer achter wie eruit gaat!
Alles flux?
  zondag 5 maart 2000 @ 22:54:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250810
oud ANP nieuws:
Endemol en SBS sluiten contract met Planet Internet

HILVERSUM (ANP) - @FUN, het internetsamenverwerkingsverband van Endemol Entertainment en SBS Broadcasting heeft een tweejarig contract afgesloten met KPN-dochter Planet Media Group. Daartoe behoren de internetaanbieders Planet Internet en Het Net.


De Planet Media Group neemt de technische verzorging en een deel van de exploitatie van het internetproject van Endemol en SBS op zich. In oktober kondigden Endemol en SBS (de moeder van SBS6 en NET5) aan samen het internet op te gaan. Ze willen de televisieprogramma's die Endemol voor SBS6 en NET5 maakt, doorsluizen naar internet. Websurfers kunnen dan op het wereldwijde web hun favoriete aflevering bekijken van bijvoorbeeld All You Need Is Love en het nieuwe programma De Bus.
--------------------------------------

Lekkere reclame van Planet Internet
Vooral de technische verzorging is Toppie-Joppie



  zondag 5 maart 2000 @ 23:49:00 #4
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250811
Dat is toch al lang zo klaar als een klontje.
Natuurlijk belazerd SBS de heleboel

  maandag 6 maart 2000 @ 20:21:00 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_250812
Misschien wordt de Bus wel gesponsored door Martin Air, en dus hebben we libe-beelden met flinke vertraging !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_250813

Er staat volgens de Busbewoners deze keer geen straalzender om te zorgen dat het een liveuitzending kan zijn. Indien dat waar is, vermoed ik dat de oorzaak simpel is. Tussen al die hoge bomen is er deze keer geen vrije verbinding voor die zender te bewerkstelligen. Ook heb ik ze horen praten over een half uur durend telefoon gesprek dat gisteren vanuit hilvarenbeek zou hebben plaats gevonden met Silvana. Dat het interneten live is stuit natuurlijk niet op problemen. Maar we zullen het om 21.oo uur wel zien.
pi_250814
de straalzender staat er wel. Ik dacht dat ik dat ook in de streams had vermeld. Maar net nadat Iwan had gezegd dat het niet kon omdat dat apparaat met die schotels er niet was, kwam daar het groene vrachtwagentje van PTT telecom.
Blijft zich verbazen
pi_250815
Ok Kierewiet,

Dat laatste heb ik gemist, ik ben afgegaan op die eerste mededeling.

pi_250816
Ze zijn gek daar. Live nou dacht het niet.
Trouwens (het hoort niet in dit topic
maar goed) Jop op 1?????? Ik kan me herrineren dat hij in de gevarenzone
zat???
pi_250817
Tja, voor kijkers was het natuurlijk moeilijk te onderscheiden wat wel en niet life was.

Blijft zich verbazen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')