Iets met gitaren, gok ik zoquote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lijkt me leukkweet alleen niet wat Maricha leuk vind
![]()
mooi hehquote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat heeft dat ding grote snorharen
Heeft ze iets van Hyves/Last.fm?quote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lijkt me leukkweet alleen niet wat Maricha leuk vind
![]()
nou stuur een meel naar Michiel dat we een plaat willen aanvragen voor Maricha en dat ze zelf mag kiezenquote:
Ohhhhhhhhquote:Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
oh wacht
[ afbeelding ]
pleeeeaaaaaassssseeeeeeee
altijdquote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef 3FMaster het volgende:
Topic toevoegen
Door een storing aan de kant van FOK! kan deze actie nu niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw.
Aldus 3FMfan. Doe ik nu iets fout?
Oja, dat is ook wel een leuk ideequote:Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou stuur een meel naar Michiel dat we een plaat willen aanvragen voor Maricha en dat ze zelf mag kiezen
Ik deel deze gedachte met je.quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, is Forca weer op de playlist gezet? meen dat ding gisteren ook te hebben gehoord..
Nog niet. Eerst even springuuuuuuuuuuuuuuh !!!!quote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans...al mail gestuurd?
Marichaquote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
welke sterveling is er jarig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |