Dank mensen voor de reacties op mijn foto.
@Chemiu: Hoogspanningsmasten ben ik wel met je eens, maar ja die dingen staan er nu eenmaal en ik ben er niet van om dit soort dingen weg te shoppen. En persoonlijk vond ik het niet eens zo heel lelijk

Wat betreft het door de knietjes gaan voor de foto: was in deze situatie niet echt mogelijk, foto is genomen vanuit een vogelobservatiehut; door een gat van pakweg 30cm hoog :p En van buiten was het helemaal afgerasterd helaas. Ben het wel met je eens verder dat foto's met laag standpunt erg gave resultaten op kunnen leveren...
@Omniej: Hoe bedoel je precies op ander moment vd dag? Bijv. in de vroege ochtend met meer kleuren in de lucht bedoel je, of bedoel je als er meer 'leven' op de foto zou zijn?
Hierbij nog wat beoordelingen van andere foto's van mij:
@Chemiu:
+Interessant onderwerp. De grauwheid ervan spreekt me wel aan, en die rode papieren voor de ramen zijn zeker een teovoeging.
-Ik vind het gras totaal niet bij de foto passen. Jammer dat het zo ver omhoog komt, want nu is eraf kroppen ook niet echt een optie denk ik. Verder heb ik het idee dat je scheef van voren de foto hebt genomen, of lijkt dat maar zo?
@ElizabethR:
+Mooie compositie en mooi landschap. Die zwaan is wel mooi in beeld.
-Moet bekennen dat ik niet zo'n fan ben van dit soort texturen in foto's...
@LaFemmeFatale:
+Mooie compositie, lekkere scherptediepte
-De blaadjes zouden wel wat meer kleur mogen hebben. Ik vind ze voor het mooi wat te donker.
En ook nog even een nieuwe bijdrage van mij: