abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 maart 2000 @ 15:55:00 #26
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250762
* Quenda® denkt dat amsterdam op 30 April niet voor de hand ligt.

* Quenda® heeft zelf weleens in een bus gezeten op 30 April in Amsterdam.


Maar de Arena zou iid een goede optie zijn, voor MOJO is dat ook bekend terrein!!

  zondag 5 maart 2000 @ 16:56:00 #27
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_250763
He R@b,

Wist je dat ze een link hebben van hun site naar die van jou (dat plaatje) omdat die minder lang duurt?????

Hallo...?
  zondag 5 maart 2000 @ 16:56:00 #28
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_250764
He R@b,

Wist je dat ze een link hebben van hun site naar die van jou (dat plaatje) omdat die minder lang duurt?????

Hallo...?
pi_250765
Volgens de laatste geruchten staat de Bus nu in Arnhem (Burgers' Bush & Zoo). Iemand die dat hard kan maken?
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_250766
Zitten er geen 'Fokkers' daar in Arnhem die dit kunnen bevestigen. Kijk eens uit het raam of zo.
pi_250767

Nu ik de fax nog eens goed heb bekeken, heb ik toch zo mijn twijfel over de echtheid. Het stukje onder het schema is taalkundig nogal knullig. Let vooral op het woordje; VOOR wat te pas en te onpas gebruikt is. Dit soort productie overzichten zijn in de regel beter opgesteld. Opvallend is natuurlijk ook dat de staanplaats in vlissingen nog niet bekend is. Dat komt wel erg goed uit natuurlijk. Dat Amsterdam zal worden aangedaan is niet zo verwonderlijk, ook Rotterdam zit ergens in de planning weet ik uit redelijk betrouwbare bron. Al met al is de lijst niet zo verbazingwekkend maar, wat moeten we er mee.

  Admin zondag 5 maart 2000 @ 18:26:00 #32
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_250768
quote:
op 03-05-2000 om 05:56 PM schreef tanjalies het volgende: ook Rotterdam zit ergens in de planning

klopt, ze schijnen dat ding op een gebouw te willen hijsen...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_250769
quote:
op 03-05-2000 om 05:39 PM schreef bagwan het volgende:
Volgens de laatste geruchten staat de Bus nu in Arnhem (Burgers' Bush & Zoo). Iemand die dat hard kan maken?

Volgens teletekst staan ze nu in Burgers' Zoo. Ik denk in het safaripark

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  maandag 6 maart 2000 @ 13:52:00 #34
272 R@b
No-nonsens
pi_250770
quote:
op 03-05-2000 om 05:56 PM schreef tanjalies het volgende:
Nu ik de fax nog eens goed heb bekeken, heb ik toch zo mijn twijfel over de echtheid. Het stukje onder het schema is taalkundig nogal knullig. Let vooral op het woordje; VOOR wat te pas en te onpas gebruikt is. Dit soort productie overzichten zijn in de regel beter opgesteld. Opvallend is natuurlijk ook dat de staanplaats in vlissingen nog niet bekend is. Dat komt wel erg goed uit natuurlijk. Dat Amsterdam zal worden aangedaan is niet zo verwonderlijk, ook Rotterdam zit ergens in de planning weet ik uit redelijk betrouwbare bron. Al met al is de lijst niet zo verbazingwekkend maar, wat moeten we er mee.


Ik ben met je eens dat de formulering in de fax hier en daar de wenkbrauwen doet fronsen. Maar als ik bij mezelf zou nagaan hoe ik een vervalsing zou hebben aangepakt....ik bedoel de laatste 2 weken in Hilversum ?? dat verzin je toch ook niet snel, de laatste week ja. En als je vervalst, dan nummer je toch ook niet door tot 142 ? En dan zet je het toch in logisch formaat op je site ??? Aan de andere kant.... zo belangerijk is de info óók niet, daar heb je gelijk in.

quote:
wat moeten we er mee.
Precies


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_250771
Ma 6 Maart 16:54 UUR
De Lijst met locaties ziet er erg echt uit...
Maar!! Er zitten een paar 'foutjes' in
bijvoorbeeld het Logo van De Bus boven in beeld die heeft witte vlakken op de plek waar het zwart hoort te zijn.

En Six Flags (Walibi) is helemaal niet bij Almere maar bij Dronten.

De Bus - de Pagina

[Dit bericht is gewijzigd door basst (Datum 06 Maart 2000).]

| You should have no expectation of privacy! |
pi_250772
De Lijst met locaties ziet er erg echt uit...
Maar!! Er zitten een paar 'foutjes' in
bijvoorbeeld het Logo van De Bus boven in beeld die heeft witte vlakken op de plek waar het zwart hoort te zijn.

En Six Flags (Walibi) is helemaal niet bij Almere maar bij Dronten.

| You should have no expectation of privacy! |
  maandag 6 maart 2000 @ 20:14:00 #37
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_250773
Toch denk ik dat de fax echt is. Hij is inderdaad verdomd logisch. En waarom zou iemand anders hem erop zetten. Aan die hits heeft de maker niks, want hij heeft er geen eens een banner opstaan. En die puntjes bij dat bus logo kan altijd door de fax komen, want de hele kwaliteit is al slecht.
Hallo...?
  dinsdag 7 maart 2000 @ 21:45:00 #38
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_250774
Er staat nu een nieuwe scan op die site. Hij is duidelijker en een veeeel kleiner formaat. Daar zie je dat er bijna geen wit bij het BUS logo zit. Dat van Dronten blijft natuurlijk wel raar...
Hallo...?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')