abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 maart 2000 @ 11:11:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250687
Quote Buzzer.

In vervolg op deel 1 en 2 kun je hier je commentaar kwijt op de streamverslagen, of melden als de streams plat liggen. In ergerlijke gevallen kun je hier ook melden als die streams het per hoge uitzondering wel doen
------
* Quenda® hoopt dat alle streamverslaggevers de commentaren en persoonsgerichte texten voortaan altijd in de topic "commentaren" plaatsen.

Verder staat het alle lezers van de streamverlagen vrij om in deze topic vragen te stellen of opmerkingingen te maken die betrekking hebben op de streamverslagen!!

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 05 Maart 2000).]

  zondag 5 maart 2000 @ 13:24:00 #2
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_250688
Ik hoop dat de streams het weer snel gaan doen. Ben wel benieuwd wie er uit moet. Wel lullig dat we geen beeld hebben. Het nomineren is toch vandaag en gebeurt toch in de ochtend?
  zondag 5 maart 2000 @ 14:08:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250689
Jep Jes, de buspassagiers hadden het gisteravond over vroeg naar bed gaan i.v.m het nomineren van zondagochtend.
Vanmorgen was er werdeom geen geluid, maar wel beeld.
Er is alleen tot elf uur niets gebeurt wat er op zou kunnen wijzen dat men bezig was met het nomineren, zoals je ook in de streamverslagen kunt lezen.

En om elf uur was alles blauw

Bagwan denkt dat het komt omdat de bus is gaan rijden, en ikzelf denk dat het wegvallen van de streams bewust samenviel met het nomineren.

  zondag 5 maart 2000 @ 14:44:00 #4
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_250690
Ik denk dat julllie beide gelijk hebben. Als de bus rijd is er geen beeld en de bus zal heus wel aan het rijden zijn. Maar er gaat ook genomineerd worden en ik denk niet dat ze dit live willen laten zien.
Dus we moeten als er straks weer beeld is goed opletten op de reakties en koppen tellen, want diegene moet er dan zo onderhand wel uit zijn.
  zondag 5 maart 2000 @ 14:54:00 #5
2705 cynix
is verdwaald
pi_250691
Waar gaat de bus naartoe?
Koppen tellen? gooien ze de genomineerde er dan uit tijdens het rijden?
Of wordt-ie (het is natuurlijk een hij!)onthoofd?

[Dit bericht is gewijzigd door cynix (Datum 05 Maart 2000).]

  zondag 5 maart 2000 @ 14:56:00 #6
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_250692
Weet ik niet, maar als hij al die tijd aan het rijden is vanaf dat we geen streams hebben denk ik dat ie straks in Spanje staat ;-))
pi_250693
De bus schijnt een onderhoudsbeurt te hebben gekregen tussen 12 en 2. Een mogelijk einddoel is Nijmegen of omgeving. In ieder geval lijkt me dat ze het carnaval nog niet gedag zeggen, dus het zal het zuiden of oosten wel zijn.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 5 maart 2000 @ 16:09:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250694
Heb toch een ander scenario
11.00 nomineren
tussen 12.00 en 13.00 rijden richting de locatie voor een onderhoudsburt
en vervolgens naar de locatie waar de bus de komende week staat

Dat verhaal van het nomineren vertelden de bewoners gisteravond/vannacht dus zelf, kort daarna viel het geluid dus weg.

Aangezien het opmaakritueel vannochtend behoorlijk langer duurde dan normaal, ga ik er toch een beetje van uit dat de dames dit doen omdat ze in hun achterhoofd hebben dat ze wel extra in beeld zullen zijn tijdens hun uitspraken "waarom ze iemand nomineren".
Dus een beetje extra opgedirkt, zullen we maar zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 05 Maart 2000).]

pi_250695
Dat bericht in die andere topic geeft je gelijk, Quenda
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000327.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_250696
FF off-topic: hé Hunter, long time no see !
  zondag 5 maart 2000 @ 16:33:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250697
* Quenda® is happy dat haar analytisch vermogen haar nooit in de steek laat.
pi_250698

Hallo Hunter, leuk je weer te zien hier

pi_250699
Moor, Tanjalies: "Just like old times"

Ik ga er geen gewoonte van maken, hoor. Maar ik ben wel erg nieuwsgierig wat er vandaag gaat gebeuren. Tanjalies, kan jij nog even naar dat zogenaamde draaiboek kijken? Ziet het er authentiek uit?

http://home.multiweb.nl/~eldo/debus/


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_250700
Hunter,

Ik kan mij voorstellen dat dit een gedeelte van een faxbericht aan de persdienst van SBS6 is. Het is duidelijk een stuk wat een aanvulling kan zijn op het productieboek. De staanplaats gegevens zouden bij de opzet nog wel eens niet definitief geweest kunnen zijn en worden nu aangevult.

pi_250701
Van dezelfde site komen nu tegenstrijdige berichten:

quote:

net Esmee aan de lijn gehad....zij gaf de informatie dat de bus op dit moment al in Arnhem is!! 19:00 worden er 3 genomineerd...19:30 gaat er iemnand uit!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_250702
Wel te hopen dat er tegen die tijd beeld is. Nu 17.40 nog steeds niets
pi_250703
quote:
op 03-05-2000 om 04:47 PM schreef Hunter het volgende:
Moor, Tanjalies: "Just like old times"

Ik ga er geen gewoonte van maken, hoor.
<snip>


Sorry Hunter, maar deze 2 zinnetjes, komend van een 'ouwe fok!-kameraad', klinken voor mij wat wrang. Voor de goede orde: het is geen 'doodzonde' als jij hier verschijnt, hoor Met die polarisatie hebben we nu toch wel afgedaan?
En een (plezierige) gewoonte is het (voor mij althans) wél

Sorry voor de off-topic: wilde verkeerde indrukken voorkomen.

pi_250704
De Bus staat te pronken in het safaripark van Burger's Zoo, tussen de giraffe's en de gnoe's.


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_250705
quote:
op 03-05-2000 om 06:17 PM schreef Moor het volgende:
Sorry Hunter, maar deze 2 zinnetjes, komend van een 'ouwe fok!-kameraad', klinken voor mij wat wrang. Voor de goede orde: het is geen 'doodzonde' als jij hier verschijnt, hoor Met die polarisatie hebben we nu toch wel afgedaan?
En een (plezierige) gewoonte is het (voor mij althans) wél

Sorry voor de off-topic: wilde verkeerde indrukken voorkomen.



Gadverdamme MOOR. Open toch een topic in Feed Back.

Iets met bannen ofzo.


Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_250706
En misschien iets met :

"Niet-Fascistisch overkomen"

Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_250707
>snip<
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_250708
OOOOOOOOOOOOOOO.
Sorry Moor.
Verkeerd geciteerd.

<snip>

Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  zondag 5 maart 2000 @ 19:38:00 #23
1464 ART
FOK!member
pi_250709
Het blijft me toch wel verbazen wat zowel BB als nu ook weer De Bus met ons doet. Een dag geen streams (een vast ritueel bij verhuizingen van die rijdende dierentuin) en meteen gespeculeer over gemanipuleer, verzwijgen, zeker gezien de nakende nominaties.
:Laat het duidelijk zijn: ik heb hetzelfde wantrouwen over de handel en wandel van SBS (en voorheen Veronica) bij het nominatieproces, maar die pavlov-reactie van ons volgers boeit me wel. Omdat het uiteindelijk maar gewoon een tv-programma is. En ik zelf uit ervaring weet dat 'de waarheid' bij visuele media niet bestaat, ook al lijkt die er ogenschijnlijk wel te zijn.

Het is het Gesprek waar het om draait
  zondag 5 maart 2000 @ 19:38:00 #24
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250710
SantaSimpleMind....je kunt ook editen in je postings hoor
pi_250711
quote:
op 03-05-2000 om 07:38 PM schreef Quenda® het volgende:
SantaSimpleMind....je kunt ook editen in je postings hoor


Wel eens iets gehoord over stijlfiguren ?
Grijnsgriezeltje

Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_250712
Stil Opa!

Moor, oude strijdmakker, het is meer in de zin van: ik heb geen zin om me weer te binden aan zo'n programma. BB heeft me veel te veel tijd gekost en dat is niet bevordelijk geweest voor mijn overige bezigheden. Ook op die andere site ben ik lang niet altijd actief.
Ik vind overigens juist dat de samenwerking tussen beide sites op het moment erg goed gaat, er wordt geregeld op elkaar aangevuld. De muur is gevallen, en dat is alleen maar leuk.

Ik lees hier nog wel geregeld mee en vind het altijd leuk als er zinnige dingen worden gezegd.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_250713
Bedankt voor je reaktie, Hunter.
pi_250714
[quote]op 03-05-2000 om 07:46 PM schreef Hunter het volgende:
Stil Opa!

Daar heeft Moor toch al lang voor gezorgd.
Mijnheer Slager.

Het wordt tijd, dat hij de ban op opa opheft.

Veni, creator/venator * spiritus.

*) Doorhalen wat niet verlangd wordt.

Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  zondag 5 maart 2000 @ 19:57:00 #29
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_250715
Ik vind het mooi geweest zo, laat die beelden nu maar komen
pi_250716
quote:
op 03-05-2000 om 07:51 PM schreef Moor het volgende:
Bedankt voor je reaktie, Hunter.

Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_250717
21.10 Nog steeds niets. Klopt dat???
pi_250718
21.10 Nog steeds niets. Klopt dat???
pi_250719
Coos,
er zit een line-break html-code aan het eind van je 2e link onderaan in je signature. Die moet je er ff uithalen, anders krijgt iedereen die rechtstreeks klikt een page error...

de code is <BR>

  zondag 5 maart 2000 @ 23:16:00 #34
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250720
de bussite van sbs
ColdFusion 4.5 Evaluation Expired

pi_250721
Is Brok de enige die weer verbinding heeft?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_250722
Zo lijkt het wel...
Kan Brok hier misschien ook ff plaatsen, met welke URL hij zijn streams ontvangt ?
Alle vast ingestelde viewers geven nl. "invalid location".....
pi_250723
Op het andere forum heeft Juul ook streams. maar hier in Delft niets nada nothing. Niet met DB vieuw, niet met de officiele sbs site, en niet bij de bigbrother.nu jongens.
Blijft zich verbazen
pi_250724
Ook hier njente stream. Niet met Chello, niet via de KPN lijn (XS4ALL). Niets. Quenda heeft stream via de foonlijn
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_250725
Bagwan,
krijg jij ook "invalid location" of maakt-ie verbinding en slaat dàn af ?
Anders zou nl. SBS de location veranderd kunnen hebben, zoals VOO ook vaak deed. Zou handig zijn als Brok of Quenda dit ff doorgaven, in dat geval...
pi_250726
invalid location. Het maakt niet uit of ik nu via SBS site, via Mediaplayer direct of DBView kijk, allemaal niks.
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_250727
Even weer inhoudelijk over de streams. Ik lees het verhaal van Quenda, inzake het "Fluisteren in mijn oor, en ik ben geen homo" dat iemand "van de week" tegen Seki gezegd zou hebben.

Bullent heeft dat afgelopen week nog tegen Seki gezegd, (zie stream verslag van 3 maart om 23:55) en wilde toen inderdaad iets in zijn oor fluisteren.

Moet ik het verhaal van Quenda opvatten als zijnde dat de indruk van de drie heren is dat Bullent zich is gaan uitsloven, en nu direct reageert door op ons Esmeraldaatje te vallen nu Bart weg is ? Bullent staat namelijk ook goed in de polls... (en dat zegt Seki erbij, op 1 of 2)

En dat daarom de uitspraak "Es maar weer naar school" wordt gemaakt ?

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 06 Maart 2000).]

Blijft zich verbazen
  maandag 6 maart 2000 @ 01:34:00 #42
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250728
Ik wist zelf absoluut niet hoe ik dat verhaal moet opvatten....ik kwam precies binnen midden in dat verhaal, vandaar dat ik mijzelf al excuseerde voor de waarigheid.
Alleen zoals jij het nu verteld Kierewiet, word het me ietsje duidelijker....
Jop en Aziz stonden erbij, en Jop gaf Seki gelijk....

na een minuutje of 10 , waren ook Bülent en Iwan buiten.

Gezien het feit dat ik nogal wat problemen heb met het connecten met de streams, ben ik er nu mee opgehouden.

zoals je kon lezen, snapte ik er even helemaal nix meer van


(over dat van Es werd iets gezegd in de trend van:"ze moet maar weer naar school en haar psychologiezooi beter leren)

Over de verbindingen, om een of andere vage reden blockt chello de streams af hier....
vanwege het feit dat Brok me schreef dat er een vette ruzie was, heb ik m'n 33k6 eringegooid, en snel binnengebeld bij Q-Prime, en dat ging gelukkig goed.
(alleen was de ruzie Gone)

nu zaten ze te praten over relaties, werk etc, dus heb ik m'n pjuter maar weer teruggezet naar het oude, en ..geen streams helaas

Hoop dat er morgen overdag anderen kunnen verslaan want het schijnt dat Bagwan en ik hetzelfde probleem hebben


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 06 Maart 2000).]

pi_250729
quote:
op 03-06-2000 om 12:05 AM schreef Moor het volgende:
Zo lijkt het wel...
Kan Brok hier misschien ook ff plaatsen, met welke URL hij zijn streams ontvangt ?
Alle vast ingestelde viewers geven nl. "invalid location".....

Gewoon debusop6. Ben ik dan de enige die wat ontvangt? Hoe vreemd!

  maandag 6 maart 2000 @ 02:22:00 #44
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_250730
Hier nog even wat foto's van de 'wilde avonturen' van Jop en Antonette. De kwaliteit is precies hetzelfde als het hele programma (niet al te best dus...). Dit gebeurde er in de nacht van vrijdag 3-3-2000 op zaterdag 4-3-2000...

With special thanx to Quenda® for loading up this pictures to her server!

[Dit bericht is gewijzigd door Quocy (Datum 06 Maart 2000).]

  maandag 6 maart 2000 @ 03:25:00 #45
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_250731
Mmmm. Manipuleert SBS6 de streams nu ook al per regio ofzo?

* w.o.r. zag namelijk die nacht een heel ander beeld....

In de scene die ik eerder beschreef lag Antonette aan de andere kant - en ik zag meer dan alleen hoofden...

Evengoed thanx voor de screenshots!

  maandag 6 maart 2000 @ 03:40:00 #46
2018 PC eend
relativist
pi_250732
ik heb zowaar weer beeld !!!!!!!!!
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 6 maart 2000 @ 08:04:00 #47
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250733
Is dat nu het "ding met het touwtje eraan" rechts bovenin beeld ???

pi_250734
De streamadressen lijken veranderd.
Ik heb nu prachtg helder beeld van Giraffen in de Zoo, maar wel via onderstaand adres:

195.121.7.247/cgi-bin

ofwel een scriptje op IPadres 195.121.7.247 Deze streams komen ook via het popup playertje dat SBS aanbiedt via haar bussite.

Het handige programmaatjes DBvieuw zoekt echter naar een ander adres en geeft dan deze foutmedling:

Invalid name: mmsu://195.121.1.121/195.121.7.100/deBUS. The file name specified is incorrect.

Er lijkt dus inderdaad iets veranderd.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 06 Maart 2000).]

Blijft zich verbazen
  maandag 6 maart 2000 @ 13:46:00 #49
2018 PC eend
relativist
pi_250735
quote:
op 03-06-2000 om 08:04 AM schreef THE BORG het volgende:
Is dat nu het "ding met het touwtje eraan" rechts bovenin beeld ???

Oooh zo een ding

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 6 maart 2000 @ 15:11:00 #50
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250736
Deze topic is een beetje vol , we gaan verder in i/s/Forum12/HTML/000333.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')