abonnement Unibet Coolblue
pi_250671
Moor,

juist voor het naar bed gaan las ik nog even Seki de wandelende tijdbom deel III, de vriendelijke approach.

Geen woord meer aan vuil maken.:}+ Het lijkt wel of iedere serieuze ingang in het gebeuren door deze klojo ('s) de grond in wordt geboord. Die driften van hem/hun begrijp ik wel, profileren. Zelf krijg ik niet eens mijn tags onder controle, maar hij/zij willen volgens mij mij op zoveel mogelijk topics laten zien wat ze allemaal wel niet kunnen met dit medium. Iets zinnigs (een reeële vraag of bijdrage) heb ik hen overigens nooit horen zeggen/stellen!! Het gaat er voornamelijk om te laten zien hoe leuk 'zij wel zijn'. Inderdaad, de eerste keer moest ik wel lachen. nu kijk ik er niet eens meer naar. Zo vervelend op zo weinig ruimte.
Ergens anders las ik, (ik geloof dat het van Juf J was), dat Moor maar overal op reageerd en overal kritiek op heeft en dat ze hem zat zijn en zo.

Joh, JJ jij hebt jou mening. (niet altijd heel handig verkondigd op deze topics!!) Ik lees ze en twee minuten later lees ik iets van Moor. Ik heb daar weer mijn eigen mening over maar zal nooit beide willen missen op deze Bustopics omdat mij vreselijk zal afstompem!! Jij zou toch ook niet willen dat jij in jou leven EENZIJDIG voorgelicht wordt.

Dus Moor, er is iemand die je leest. Ooit heeft iemand mij wel eens verteld, al bereik je er maar één met wat je nu eigenlijk bedoeld, dan is het nooit voor niets geweest. (en hier zit een héél persoonlijk verhaal achter)


pi_250672
En waar blijft je huwelijksaanzoek aan Moor nou dan?

Grtz,

Meerhoerman.

pi_250673

Mirrorman,

Ik ga plotseling twijfelen aan je leeftijd, ben je echt pas 13 jaar en is die foto van je vader????

  zondag 5 maart 2000 @ 13:27:00 #4
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_250674
daar komt de bruid.....
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_250675
Ik vind het niet zo slim om hier een apart topic over te openen. Wat wil je hiermee bereiken ? Een Fok-oorlog, een beetje stoken, of kolen op het vuur gooien?
Ik heb toen mijn zegje gedaan,m'n gal gespuwd. En ik moet zeggen ,dat luchtte (op dat moment)op, maar ik heb geen zin om (in een apart topic)een welles-nietes discussie te voeren.
Van alles is weer waardeloos

pi_250676
Nee Juf J, ik wil helemaal niet stoken of zoiets. Ik ben het gewoon spuugzat om op mijn (nog) favoriete pagina's iedere keer geconfronteerd te worden met prive oorlogjes van lieden die blijkbaar niets beter te doen hebben dan zieken!! En dan meestal tegen Moor. Een van de weinigen (ten tijde van BB waren er meerdere) die nog probeerd serieus over de bus te schrijven.
Juf J, lees al je oude posts eens door en vertel me dan of dat zinnige bijdragen zijn.
m.i. veel geschreeuw, weinig wol!!!!!
pi_250677
Bekijk de Bus eens. Is dat een zinnig programma? Er moet toch wel een steekje bij iemand los zijn, als je zo'n stelletje "randdebielen" helemaal gaat uitpluizen, of verklaringen voor hun gedrag probeert te vinden. Kan je (niet persoonlijk) beter naar Blijdorp gaan, en de "roodgeelgevlektebusreetkever" z'n gedrag proberen uit te pluizen.
Van alles is weer waardeloos

  zondag 5 maart 2000 @ 18:58:00 #8
2582 1Steen
hoogbegaafd kind
pi_250678
quote:
op 03-05-2000 om 06:47 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Bekijk de Bus eens. Is dat een zinnig programma? Er moet toch wel een steekje bij iemand los zijn, als je zo'n stelletje "randdebielen" helemaal gaat uitpluizen, of verklaringen voor hun gedrag probeert te vinden. Kan je (niet persoonlijk) beter naar Blijdorp gaan, en de "roodgeelgevlektebusreetkever" z'n gedrag proberen uit te pluizen.

Over uitpluizen gesproken:

quote:

Van Juffrouw Jannie - 02 Maart 2000 @ 12:54.
De enigste reden dat ik nog naar de BUS kijk, is dat ik wacht op het moment dat Seki
z'n vuisten gaat gebruiken.
Waarom? Hij woont een paar straten achter mij (Westvarkenoordseweg in Rotterdam),
en ik weet dat hij het niet alleen bij woorden laat. Ik heb in dit forum al eerder iets gemeld over zijn los zittende handjes, en dat hij ook niet schuwt om ze tegen vrouwen te gebruiken!


  zondag 5 maart 2000 @ 18:59:00 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_250679
quote:
op 03-05-2000 om 06:47 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Bekijk de Bus eens. Is dat een zinnig programma? Er moet toch wel een steekje bij iemand los zijn, als je zo'n stelletje "randdebielen" helemaal gaat uitpluizen, of verklaringen voor hun gedrag probeert te vinden. Kan je (niet persoonlijk) beter naar Blijdorp gaan, en de "roodgeelgevlektebusreetkever" z'n gedrag proberen uit te pluizen.


Er zijn hier dus genoeg personen JJ, die objectief over De Bus en zijn passagiers willen discussieren.
En, die dus echt geen bericht hebben aan bovenstaande quote..... !!

Dit wilde ik even laten weten.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_250680
quote:
op 03-05-2000 om 06:58 PM schreef 1Steen het volgende:
Over uitpluizen gesproken:


Ja......en??????????
Of wilde je alleen maar even kijken of het quoten je wel lukte?

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 05 Maart 2000).]

Van alles is weer waardeloos

  zondag 5 maart 2000 @ 19:05:00 #11
2582 1Steen
hoogbegaafd kind
pi_250681
quote:
op 03-05-2000 om 07:02 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
[QUOTE]op 03-05-2000 om 06:58 PM schreef 1Steen het volgende:
Over uitpluizen gesproken:


Ja......en??????????
Of wilde je alleen maar even kijken of het quoten je wel lukte?


[/quote]

Nee hoor - ik wilde alleen even vaststellen bij wie hier "een steekje los was"...

pi_250682
Je hebt wel zelfkennis

Wat jij quotte,schreef ik uit ervaring met Seki. Ik heb dat niet van "horen zeggen"!

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 05 Maart 2000).]

Van alles is weer waardeloos

  zondag 5 maart 2000 @ 19:17:00 #13
2582 1Steen
hoogbegaafd kind
pi_250683
quote:
op 03-05-2000 om 07:11 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Je hebt wel zelfkennis

How blind can you get...?
Enfin, Juffrouw Jannie, voor de gemiddelde lezer zal het wel duidelijk zijn,
maar ik had je toch iets intelligenter ingeschat.
Groetjes,

1Steen

  zondag 5 maart 2000 @ 19:25:00 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_250684
Ja, en nu gooi ik de vredesstichter in het hoenderhok
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 5 maart 2000 @ 19:26:00 #15
257 liz
maximaal
pi_250685
Ik ga lekker naar Melrose Place kijken.
Daar zijn tenminste nog ruzies die ergens over gaaan.

Juffrouw Jannie, ga je schamen.

pi_250686
quote:
op 03-05-2000 om 07:17 PM schreef 1Steen het volgende:
maar ik had je toch iets intelligenter ingeschat.

Je hebt geen mensenkennis

Van alles is weer waardeloos

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')